Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

29 apr 2019 15:07
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1741

tuutsje schreef : Ik weet niet wat ik meemaak. Domino of sneeuwbaleffect? Goed bezig MVV.


Er zal ook weinig tot geen interesse zijn geweest in deze spelers, dus zo knap is dit niet lijkt me. Ik word er ook nog niet warm van, maar voor op de bank is het prima.
Alleen Holtby vind ik een absolute meerwaarde.
De "echte" namen zullen pas veel later komen (MVV kennende in december) of helemaal niet.
Discussie gesloten.
29 apr 2019 15:16
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1742
Nog zo'n seizoen als dit.... Met doorsnee spelers.
Thuis bijna niet winnen, steeds minder supporters.
Deze langzame financiële vooruitgang betekend uiteindelijk de doodsteek voor onze club.
Concurrentie gaat immers sneller vooruit als ons.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Discussie gesloten.
29 apr 2019 16:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1743
Praten met 7 spelers???? Hopelijk om hun contract te ontbinden en niet te verlengen.

Waarom zou je 7 spelers het contract willen verlengen? Om weer een jaar naast de pot te pissen, PO te missen? Amper thuis te winnen.
Nu moet er een grote bezem door het team en mogen we van mij helemaal opnieuw beginnen.
Want van afgelopen seizoen word een blinde nog niet blij, ook al hoort hij dat er meer punten gehaald zijn als vorig jaar.

Het verbaasd me ook hoeveel mensen er met een MVV bril kijken naar de prestaties. Ik hoor opmerkingen het was een goed seizoen. we hebben meer punten gehaald als vorig jaar. Nou dat is ook het enigste. Aangezien we met MEER punten als vorig jaar buiten de PO staan, betekent dat andere clubs nog beter gepresteerd hebben en dat er meer clubs beter zijn gaan presteren als MVV, in mijn ogen betekent dat gewoon een flut jaar was.
Amper tot geen leuke wedstrijd thuis gezien. Gewoon een KUT seizoen, ik begin zelf te twijfelen of een seizoenskaart nog een verstandige keuze is.

Ja maar we gaan er financieel op vooruit, eerlijk gezegd kan me dat gestolen worden. Ben je namelijk vet mee. KUT voetbal maar een gezonde club daar word niemand happy van.

En dan zijn er ook nog supporters die durven te roepen dat de scheids van afgelopen vrijdag het seizoen heeft verneukt, NEE de spelers van MVV hebben dat gedaan. of die penalty nu terecht was of niet, ze hadden er toch niet gewonnen. Ze hadden de rest van het seizoen maar beter moeten spelen.

Al met al een zeer gefrustreerde post van mij vanwege alweer een belabberd slecht seizoen met als enigste positieve de 4 punten op Yoda.
Ook het eerste seizoen waarin ik zeker 5 wedstrijden gemist heb................................. Dat heeft MVV aan zichzelf te danken.

Maar nu heeft MVV wel weer tijd om het stadion schoon te maken voor de eerste wedstrijd. of zouden we het ook weer 100 x moeten roepen 55 x moeten mailen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life
Discussie gesloten.
29 apr 2019 17:17 29 apr 2019 17:18 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1744

mvv supporter schreef : Ik hoor opmerkingen het was een goed seizoen.




Nu ben ik wel benieuwd, wie vindt er dan dat MVV een goed seizoen heeft gedraaid? Kun je me die berichten laten lezen? Ik ken behoorlijk wat MVV-fans, en heb letterlijk niemand horen roepen dat MVV een goed seizoen heeft gehad. Niemand. Nul personen.

mvv supporter schreef : Praten met 7 spelers???? Hopelijk om hun contract te ontbinden en niet te verlengen.


De thuiswedstrijden vielen het hele seizoen zwaar tegen en de bezem door de selectie vind ik prima. Maar een jonge jongen als Kostons verlengen, of een Mares, tegen een neem ik aan bescheiden contractje, dat is goed te begrijpen. Holtby verlengen, dat is zelfs een prima zet, hopelijk blijft die fit. Mag wat mij zelfs langer dan één seizoen vastgelegd worden anders is hij na volgend jaar weg. Dat er daarnaast met de tweede en derde keeper een klein contractje getekend wordt, het zal wel. Ik word daar niet warm of koud van.

Ben jij serieus ontevreden met de contractverlengingen van al deze jongens? Holtby weg? Kostons, 19, eigen jeugd, eerste jaar dat hij veel speeltijd kreeg en duidelijk vooruitgang gemaakt, zo maar weg? Ik snap dat je baalt van dit seizoen, dat doen we allemaal. Maar toch zou ik wel wat spelers willen houden...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, jovkle, M.V.V. 1902, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
29 apr 2019 18:19 29 apr 2019 18:28 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1745
Verlengen Shermar Martina, Kostons, Holtby, Mares ok. Schrooyen (mits genoeg motivatie) en Houben zou ik nog proberen te verlengen.

Croux, Koopmans, Vermijl, Lavalee, Deom vertrekken in principe, wellicht valt met de laatste 3 nog wat te regelen ism hun clubs. Koopmans zal naar een hoger niveau gaan. Croux m.i. te duur en het systeem moet teveel aangepast worden aan een vaste rechtsbuiten, vond mvv na zijn komst eigenlijk ook minder voetballen. Ondanks 2 belangrijke goals niet genoeg gezien. Ligt dat aan de rest, kan.

Ippel, Shermaine Martina, Mustafa, Golpek zou ik laten afvloeien. Ondanks wat ze betekent hebben voor de club.
Discussie gesloten.
29 apr 2019 18:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1746
Ik zie meerdere mensen Schrooijen benoemen in de hoop op verlenging. Die heeft aangegeven graag naar het buitenland te willen, expliciet Indonesië genoemd als voorbeeld. Die zal niet nu al verlengen, hoogstens als hij eind augustus geen andere club heeft. Is qua statistieken iemand die je graag wilt houden en ik moet er niet aan denken dat we met Abubakar en Golpek op de vleugels het seizoen beginnen, maar ook Joeri is vervangbaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
29 apr 2019 18:42
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1747
Ik verbaas me over de negatieve geluiden als het gaat over contractverlenging van een aantal spelers.
Wat is er mis met het het verlengen van het contract van Mares? Die jongen speelt bijna alle wedstrijden en doet dat heel behoorlijk. Zeker als centrale verdediger. Op het middenveld vind ik hem wat minder, maar zet daar een Holtby en een Deom naast (voorbeeld hè, voordat mensen straks gaan roepen dat Deom hier geen contract meer heeft) en hij kan prima renderen.
Wat is er mis met een verlenging van het contract van Kostons? Een jongen uit de eigen jeugd. Prima speler voor de breedte die nog moet rijpen. Wordt het een scenario ‘Borgers/Voorjans’ of een scenario ‘Smeets/Braken’. Ik hoop het laatste. Maar dan wel met de kanttekening dat-ie hier zijn successen boekt. Het lijkt af en toe alsof spelers uit de eigen omgeving minder krediet hebben dan spelers van elders. Laten we voorzichtig zijn met het afbranden van die jongen.
Datzelfde geld voor Shermar. Een centrale verdediger met een goede trap en sprong- en duelkracht, die nog een hoop moet leren, maar wel potentie heeft.
Twee reservekeepers zijn ook al vastgelegd. Geen idee hoe goed ze zijn, want ik heb ze simpelweg nog nooit zien spelen. Ik neem aan dat er verder wordt gekeken naar een eerste keeper.
Het verlengen van Holtby is gewoon goed. Punt. Die jongen is in invalbeurten al belangrijker geweest dan een aantal basisspelers in ik weet niet hoeveel wedstrijden.
Kortom, worden er nu al spelers vastgelegd dan zijn ze vast niet goed genoeg. Wordt er pas later in de zomer een speler gecontracteerd (de transferwindow loopt nou eenmaal lang door) dan is het ook niet goed. Je kunt deze slag als MVV nooit winnen. Daarom ben ik blij dat een aantal basisspelers van dit seizoen (en ja, dat was qua speelwijze pover) al is vastgelegd. Dan kun je op je gemak verder zoeken naar verbeteringen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Jacques, Tuor, jovkle, Kay, Brncic, itsman, De Zwarte Vogel, Frostie_999 en2 andere mensen hebben ook bedankt..
Discussie gesloten.
03 mei 2019 23:24
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1748
Bijlagen:
Discussie gesloten.
04 mei 2019 00:57
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1749
Denk dat we vanavond al een groot deel van onze basis van volgend seizoen hebben gezien. De as wordt denk ik: Deusings-Shermar/Mares-Nys-Holtby en vd Hurk. Gunst back, Kostons erbij en je hebt al een deel staan. Met het weinige geld wordt het opnieuw schrapen en hopen...
Vertrek Ippel is jammer, maar hij is ook niet onmisbaar, zeker niet gezien zijn spel dit seizoen. Mbuyamba kon me trouwens ook wel bekoren. Hopen dat hij tekent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
04 mei 2019 10:48
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1750
Jammer dat Ippel vertrekt, maar veel blessures en gele kaarten gehad. Wel triest dat als je Ippel persé wilt behouden met een laag contractaanbod komt, dat verdient deze gepassioneerde speler met tomeloze inzet echt niet. Een voorbeeld voor andere spelers qua mentaliteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
04 mei 2019 11:27
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1751
Gewoon zakelijk denken. Dat Ippel vindt dat er uit het aanbod geen waardering blijkt, kan hij wel vinden. Begint blessuregevoeliger te worden. En idd veel gele kaarten. Kan het soms niet meer belopen. Dus ik begrijp mvv helemaal. Voor dat geld kun je op zoek naar een goede jongere vervanger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Kloeteklaos, Zoewiezoe, M-MVV
Discussie gesloten.
04 mei 2019 12:19
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1752

Mienclub1902 schreef : Jammer dat Ippel vertrekt, maar veel blessures en gele kaarten gehad. Wel triest dat als je Ippel persé wilt behouden met een laag contractaanbod komt, dat verdient deze gepassioneerde speler met tomeloze inzet echt niet. Een voorbeeld voor andere spelers qua mentaliteit.

Ippel had begin dit seizoen al aangegeven dat dit zijn laatste jaar in Maastricht zou zijn. Ik kan me voorstellen dat hij misschien nog van gedachten was veranderd bij een heel goede aanbieding (dat doet hij nu wat uitschijnen tenminste), maar dan is natuurlijk de vraag in hoeverre hij dit voor MVV-normen zware salaris waard is. Ik ben altijd een grote fan van Ippel geweest, niet in het minst om zijn belang als kapitein van ons jonge elftal, maar zoals hij zelf ook zegt, haalt hij niet meer het niveau van zijn eerste twee seizoenen. Hij is niet meer de jongste en de vraag is of hij dit niveau nog terug gaat vinden na al zijn blessureleed. Ik gun hem van harte een mooie stap en hoop dat we hem in de competitie niet meer tegen komen. Ippel is toch geen prettige speler om tegen te spelen en het zou pijn doen hem niet in het rood-wit tussen de lijnen te zien staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen, M-MVV
Discussie gesloten.
21 mei 2019 12:54 21 mei 2019 12:55 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1753
Ik hoop dat ik binnen de lijnsjes blijf.

Gerucht!

MVV zou zo goed als rond zijn met Mitchel Paulissen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
21 mei 2019 13:10
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1754
Lijkt me toch de laatste club waar die heen zal willen gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
21 mei 2019 13:39
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1755

Boredass schreef : Lijkt me toch de laatste club waar die heen zal willen gaan.


En is voor mij de laatste speler die ik bij MVV zou willen zien.

Als dit waar is (maar dat kan ik mij nauwelijks voorstellen) dan is een nieuwe seizoenskaart voor mij geen zekerheidje, dit was het de afgelopen 35 jaar wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden