Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

12 apr 2019 13:21
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1726
Zwegel ,MVV komt wel op voor hun supporters ,maar MVV zit met een groot probleem de maatschappij tolereert een hoop dingen niet meer zoals bv Vuurwerk afsteken ,Half gemaskerd naar en in het stadion zitten ,openbaar dronkenschap ,autowegen half afsluiten enz dit kan je MVV niet aanrekenen het is de samenleving die dit gedrag niet meer accepteert
Je kunt bij MVV rustig in het zonnetje zitten pilsje in de ene hand andere hand een sigaretje en zingen of boe roepen ,hoe mooi is dit allemaal .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
12 apr 2019 14:08 12 apr 2019 14:52 door houtengerard.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1727

bokkesprongen schreef : Zwegel ,MVV komt wel op voor hun supporters ,maar MVV zit met een groot probleem de maatschappij tolereert een hoop dingen niet meer zoals bv Vuurwerk afsteken ,Half gemaskerd naar en in het stadion zitten ,openbaar dronkenschap ,autowegen half afsluiten enz dit kan je MVV niet aanrekenen het is de samenleving die dit gedrag niet meer accepteert
Je kunt bij MVV rustig in het zonnetje zitten pilsje in de ene hand andere hand een sigaretje en zingen of boe roepen ,hoe mooi is dit allemaal .....


Moderator Edit:

Bericht verwijderd. Naming, blaming and shaming doen we hier niet aan. Reageer inhoudelijk als je het niet eens bent met iemands standpunten, of reageer op het oorspronkelijke platform op elkaars reacties over een beladen onderwerp. Zie onze forumregels. Bedankt.
Discussie gesloten.
12 apr 2019 14:09
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1728
Bokkesprongen, ik weet niet of dit echt met de huidige maatschappij te maken heeft, het ligt denk ik ook heel veel aan de media. Om aandacht te krijgen wordt er veel sensationeel nieuws geschreven, wat eigenlijk geen nieuws hoeft te zijn.
Kijk naar een regionale zender als L1, om maar genoeg nieuwe nieuwsitems te hebben op een dag, lees genoeg clicks en dus inkomsten worden verhalen die eigenlijk geen nieuwswaarde hebben al snel veel sensationeler geschreven om het maar onder de aandacht te krijgen. Plus het aspect dat in de huidige maatschappij, schreeuwers en aandachtstrekkers al heel snel een platform krijgen door dezelfde media. Waar 90% denkt van laat toch gaan, krijgt de 10% een podium en dus de aandacht. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld het zwarte pieten verhaal. Voor hoeveel mensen maakt het nu uit dat zwarte piet, zwart is. Het is de media die deze discussie blijft aanwakkeren en voederen.
In spanje zijn de helpers van de drie koningen ook zwart en verven ze zich ook allemaal zwart. Denk je dat daar zich iemand er over uitlaat of dat je er iets over hoort.
Dat is net als met het huidige support, de verkeerde mensen wordt een podium gegeven, gewoonweg omdat het verkoopt. Niet meer, niet minder
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, bokkesprongen
Discussie gesloten.
13 apr 2019 09:09
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1729

webmastersfm schreef :

bokkesprongen schreef : Zwegel ,MVV komt wel op voor hun supporters ,maar MVV zit met een groot probleem de maatschappij tolereert een hoop dingen niet meer zoals bv Vuurwerk afsteken ,Half gemaskerd naar en in het stadion zitten ,openbaar dronkenschap ,autowegen half afsluiten enz dit kan je MVV niet aanrekenen het is de samenleving die dit gedrag niet meer accepteert
Je kunt bij MVV rustig in het zonnetje zitten pilsje in de ene hand andere hand een sigaretje en zingen of boe roepen ,hoe mooi is dit allemaal .....


Moderator Edit:

Bericht verwijderd. Naming, blaming and shaming doen we hier niet aan. Reageer inhoudelijk als je het niet eens bent met iemands standpunten, of reageer op het oorspronkelijke platform op elkaars reacties over een beladen onderwerp. Zie onze forumregels. Bedankt.


Moderators: verwijder mijn account aub volledig. Kleinzierig gedoe hier. Wees dan consequent en moderate ook de berichten over bijvoorbeeld ex spelers en ex trainers die hier op een trieste wijze door het slijk worden gehaald zonder dat ze hun weerwoord kunnen doen. (Bijvoorbeeld V doorn, delahaye)

Stelletje wijven. Tabee!
Discussie gesloten.
13 apr 2019 11:11
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1730

webmastersfm schreef : Moderators: verwijder mijn account aub volledig. Kleinzierig gedoe hier. Wees dan consequent en moderate ook de berichten over bijvoorbeeld ex spelers en ex trainers die hier op een trieste wijze door het slijk worden gehaald zonder dat ze hun weerwoord kunnen doen. (Bijvoorbeeld V doorn, delahaye)

Stelletje wijven. Tabee!


Het gaat om het direct reageren op supporters vanuit een anoniem account (Forum <=> Facebook). En het kracht bijzetten met scheldwoorden, zonder dat je inhoudelijk in de discussie met hem gaat. Van Doorn en Delahaye zijn publieke figuren, waarbij Van Doorn zelf recent naar de media stapte. Die discussie was dan ook MVV gerelateerd. We hebben hier in het verleden ook berichten verwijderd die gericht waren op het functioneren van een huisarts, die als doel hadden om persoonlijk te schaden. We zijn daarin wel consequent om die grens te bewaken vind ik, zonder de discussie te willen smoren en de vrijheden van ieders mening te willen beperken. Hopelijk heb je daar begrip voor. Als je op de man wilt spelen, doe dat dan in het oorspronkelijke bericht op facebook, niet hier, dat is wel zo eerlijk en het scheelt ons een hoop problemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
13 apr 2019 11:59
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1731

houtengerard schreef :

webmastersfm schreef : Moderators: verwijder mijn account aub volledig. Kleinzierig gedoe hier. Wees dan consequent en moderate ook de berichten over bijvoorbeeld ex spelers en ex trainers die hier op een trieste wijze door het slijk worden gehaald zonder dat ze hun weerwoord kunnen doen. (Bijvoorbeeld V doorn, delahaye)

Stelletje wijven. Tabee!


Het gaat om het direct reageren op supporters vanuit een anoniem account (Forum <=> Facebook). En het kracht bijzetten met scheldwoorden, zonder dat je inhoudelijk in de discussie met hem gaat. Van Doorn en Delahaye zijn publieke figuren, waarbij Van Doorn zelf recent naar de media stapte. Die discussie was dan ook MVV gerelateerd. We hebben hier in het verleden ook berichten verwijderd die gericht waren op het functioneren van een huisarts, die als doel hadden om persoonlijk te schaden. We zijn daarin wel consequent om die grens te bewaken vind ik, zonder de discussie te willen smoren en de vrijheden van ieders mening te willen beperken. Hopelijk heb je daar begrip voor. Als je op de man wilt spelen, doe dat dan in het oorspronkelijke bericht op facebook, niet hier, dat is wel zo eerlijk en het scheelt ons een hoop problemen.


Hahahaha, is dit Bananasplit. Hypocriet gedoe.

Vaang dieg nne beer houtengerard. En verwijder mijn account per direct.

Aub
Discussie gesloten.
13 apr 2019 19:36
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1732
Ik heb geen idee waar dit nu weer over gaat. Ik zie wel dat de gemiddelde fan zeer ontevreden is over de gang van zaken. Er is volstrekte onduidelijkheid over het beleid, de financieen en de wijze waarop wij willen groeien. De voorzitter is onzichtbaar, het spelersbudget wordt kennelijk steeds kleiner en er is geen lange termijn plan anders dan als we maar winst maken. Ik weet het ook niet meer.
Discussie gesloten.
14 apr 2019 10:41
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1733

bokkesprongen schreef : Zwegel ,MVV komt wel op voor hun supporters ,maar MVV zit met een groot probleem de maatschappij tolereert een hoop dingen niet meer zoals bv Vuurwerk afsteken ,Half gemaskerd naar en in het stadion zitten ,openbaar dronkenschap ,autowegen half afsluiten enz dit kan je MVV niet aanrekenen het is de samenleving die dit gedrag niet meer accepteert
Je kunt bij MVV rustig in het zonnetje zitten pilsje in de ene hand andere hand een sigaretje en zingen of boe roepen ,hoe mooi is dit allemaal .....


Volgens mij heb jij een hoop gemist ?! Onder welke steen heb jij gelegen ?
Ik durf te wedden dat 40-50% van de stadionverboden die er nu liggen, onterecht is.
Discussie gesloten.
14 apr 2019 11:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1734
zie P./B.
Discussie gesloten.
14 apr 2019 15:46
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1735

Zwegel schreef :

bokkesprongen schreef : Zwegel ,MVV komt wel op voor hun supporters ,maar MVV zit met een groot probleem de maatschappij tolereert een hoop dingen niet meer zoals bv Vuurwerk afsteken ,Half gemaskerd naar en in het stadion zitten ,openbaar dronkenschap ,autowegen half afsluiten enz dit kan je MVV niet aanrekenen het is de samenleving die dit gedrag niet meer accepteert
Je kunt bij MVV rustig in het zonnetje zitten pilsje in de ene hand andere hand een sigaretje en zingen of boe roepen ,hoe mooi is dit allemaal .....


Volgens mij heb jij een hoop gemist ?! Onder welke steen heb jij gelegen ?
Ik durf te wedden dat 40-50% van de stadionverboden die er nu liggen, onterecht is.


Normaal ging ik ervan uit dat stadionverboden inderdaad terecht gegeven werden, maar na een aanvaring met een suppoost die meent dat hij "Hoofdsteward" op z'n hesje heeft staan kom ik hiervan terug. Wat een malloten zijn sommige die daar lopen!! Hij zei tegen mij dat ik een eerste verordening kreeg, maar volgens mij kan hij dat helemaal niet schrijven!! Wat een koekwaus!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Discussie gesloten.
18 apr 2019 11:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1736
We zijn vaker in het negatieve nieuws geweest de laatste jaren. We hebben ook al 4 of 5 boetes gehad als het niet meer is van de knvb. Dat kan MVV ook niet blijven ophoesten?? Dus de enigste oplossing is om maar stadionverboden uit te delen.
Waar het ook bij de grootste gedeelte denk dat het nergens op slaat. Maar dat krijg je wel als je al een slechte reputatie hebt.
Maar clubs worden denk ik tegenwoordig wel gepusht om zo te werk te gaan of de politie.
Want de laatste tijd gebeuren er ook gewoon rare dingen bij overige voetbalclubs. Ajax, Twente en Den Bosch bijvoorbeeld.
Neemt niet aan dat MVV eens goed moet gaan kijken wat erg is en wat niet erg is.
Iemand die even iets roept tsja dit is emotie toch??
Iemand die de bussen bekogeld dat is gewoon een stadion verbod waard.
Discussie gesloten.
21 apr 2019 14:24
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1737
Geen gerucht, wel spelersnieuws. Na Holtby is ook de aanwezigheid van Shermar Martina en reservekeeper Gilles Deusings voor volgend seizoen een feit:

www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-licht-opties

Penders geeft aan momenteel nog met zeven spelers te onderhandelen:

www.mvv.nl/nieuws/blog-18-wat-speelt-er
Discussie gesloten.
26 apr 2019 11:49
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1738
Keeper Lars van Meurs langer bij MVV

MVV heeft Lars van Meurs zijn eerste profcontract gegeven. De in Heerlen geboren doelman (19) verbindt zich voor de komende twee jaar, met een optie voor nog een seizoen, aan de eerstedivisionist uit Maastricht.
Van Meurs kwam enkele jaren geleden over van de jeugd van Roda JC. Sinds dit seizoen behoort hij tot de A-selectie van MVV. Hij speelde nog geen officiële wedstrijd in het rood-wit, wel in oefenduels én wedstrijden met Jong MVV.

Van Meurs is, na Gilles Deusings, de tweede jonge keeper die de club in korte tijd vast legt. Deusings tekende afgelopen week een overeenkomst voor één seizoen.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
29 apr 2019 12:51
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1739
Luc Mares twee jaar langer bij MVV

MVV Maastricht en Luc Mares (22) verlengen hun samenwerking met twee seizoenen. De verdediger zette maandag zijn handtekening onder een nieuw contract.
Mares, afkomstig uit Rothem, kwam in de winterstop van het seizoen 2017-2018 naar Maastricht. Hij speelde daarvoor voor Fortuna Sittard. Bij MVV speelde hij tot nu toe als verdedigende middenvelder en als centrale verdediger. Dit seizoen speelde hij 35 van de 37 wedstrijden en scoorde drie keer.

MVV-trainer Ron Elsen: „Ik kan veel over Luc zeggen, maar de cijfers die hij kan overleggen bewijzen zijn meerwaarde voor de ploeg. Hij heeft dit seizoen bijna alles gespeeld, vaak als centrale verdediger. Maar hij is ook inzetbaar als defensieve middenvelder. Met drie doelpunten op zijn conto als defensief ingestelde speler doet hij het aanvallend ook heel behoorlijk.”

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
29 apr 2019 12:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1740
Ik weet niet wat ik meemaak. Domino of sneeuwbaleffect? Goed bezig MVV.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden