Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

24 mei 2018 11:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #91
De natte droom van sommige forumers is mogelijk geworden!

www.vi.nl/nieuws/cambuur-zwaait-clubman-barto-na-zeven-jaar-uit

Dat deze Barto afgelopen seizoen ook maar tot 12 doelpunten kwam en sowieso nauwelijks betere statistieken dan Yildirim of Verheijdt kan overleggen, wil ik toch nog even benadrukken. Wordt ook alweer 34 jaar oud in augustus. Zal echt niet naar Maastricht verhuizen aan een klein salaris. Ik noem hem omdat Barto bijna ieder jaar wel genoemd wordt, maar Barto is echt niet de spits om ons verder te helpen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
24 mei 2018 12:16
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #92
Zag net Taiwo bij de BP, zou het dan toch?

Facta Non Verba
Discussie gesloten.
24 mei 2018 12:21
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #93
Volgens mij was die idd bij de mac drive
Discussie gesloten.
24 mei 2018 13:41
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #94

Boe is dat feeske? schreef :

Brncic schreef : MVV had vorig seizoen naar verluidt interesse in rechtsback Rannick Schoop (toen nog Heerenveen) voor het geval Ciranni mocht vertrekken. Schoop moet nu weg bij De Graafschap. 1 + 1= 2??


Tja datzelfde zou je ook kunnen schrijven over Bo Geens. Maar moet nog maar blijken allemaal...


Ik ben in het bezit van Instagram dus ik heb de voorafgaande weken eens wat huidige en ex-MVV spelers van MVV gevolgd in hun activiteiten. Waarschijnlijk ben ik van een andere/oudere generatie maar het zou mij als bestuurder van een voetbalclub eigenlijk doen besluiten om vele spelers niet aan te trekken. Zo'n Bo Geens zag ik echt graag bij MVV, ook qua fanatisme ligt hij wel goed bij de supporters. Alleen heeft hij nu een jaar niet gevoetbald en dan zou je denken, ik ga een jaar mijn best doen en dat wil ik ook gaan uitstralen op Social Media (Instagram in dit geval) zodat ik een goede club (of dus MVV wat hij kennelijk zelf wilt) vind voor volgend seizoen. Foto's van in de gym etc.. zouden mij ook niet overtuigen trouwens als bestuurder maar bij hem zie ik voornamelijk foto's voorbij zie komen van chillen, gamen en op stap gaan. Geen probleem dat hij dit doet maar het geeft mij wel aan dat hij niet 100% met zijn baan bezig is. Ook het idee dat men de hele dag op elkaar zitten te reageren, idee dat ze niet zoveel te doen hebben buiten de trainingen.

Gisteren zag ik ook een foto van Maee voorbij komen op het vliegveld. De 'bois' waren 'fully dressed' (iedere zijn smaak maar mijn god mr. Verrips) hun Social Media kanalen aan het bijhouden. Onze grote vriend Ogunjimi plaats meestal bij deze posts 'sarcastische' reacties, lijkt wel alsof hij weer werkeloos is, full-time Instagram.

Ik ben blij dat op die foto spelers staan die nu niet meer bij MVV zitten (m.u.v. Okita) maar het kan enigzins uiteraard met smaak en generatie te maken hebben maar voor mij zegt dit genoeg: ze investeren niet full-time in hun baan maar meer met andere randzaken. Ik weet het, overal gebeurd het en ook jongens als de gebroeders Martina (waar ik fan van ben en talent in zie) zie ik vaak voorbij komen met 'originele' captions onder hun post over hoe belangrijk het is om in zichzelf te investeren of te chillen maar ik had liever gezien dat men radiostilte gaf en dat ze er fysiek, mentaal en voetballend vanaf augustus ons kunnen verrassen omdat ze geinvesteerd hebben in hun zomer. Waarschijnlijk doen ze dit ook wel maar ik heb het idee niet genoeg.

Ik hoop dat MVV hier ook een beetje naar kijkt op gebied van spelers aantrekken want het is best makkelijk om te zien of een speler wel of geen sportmentaliteit heeft tegenwoordig op Social Media.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, Roei baank, opadiehard, Lassie80, Brncic
Discussie gesloten.
24 mei 2018 18:23
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #95

Jacques schreef : maar Barto is echt niet de spits om ons verder te helpen.


Een spits die ons echt verder kan helpen kunnen wij niet betalen. Dus we zullen het altijd moeten doen met afdankertjes of 'buitenkansjes'.
Overigens ligt het niet alleen aan de spit, hij moet natuurlijk ook iets om zich heen hebben.
Discussie gesloten.
24 mei 2018 19:28
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #96
Ik vind het een beetje belachelijk om deze jongens af te rekenen op wat ze doen in hun privéleven. Het is ook niet mijn smaak c.q. voorkeur, maar ieder zijn of haar eigen ding natuurlijk. Je bent jong, en je wilt wat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Hill28
Discussie gesloten.
24 mei 2018 20:07 24 mei 2018 20:11 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #97
Wat is er precies mis met die foto op het vliegveld? Ik zie geen jointjes de lucht in gaan, geen pils erbij..

En de Martina’s, ik ben voetballend geen fan van ze, maar als ik ze in de stad zie, dan altijd aan de fris.

En laten we niet vergeten..ook Brokamp lustte graag n pilsje, net als Jan van Grinsven (quote: ‘frietje biertje na de wedstrijd dan voel ik me t beste’) Benneker zag je regelmatig in de Gaaspiep. En ook t Bies hebben we heus wel eens ‘s avonds in de stad gezien na een overwinning..

Natuurlijk was Danny Schreurs het andere uiterste. En het is wat anders mocht het de dag voor de wedstrijd zijn, maar we moeten niet gaan overdrijven..
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
24 mei 2018 21:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #98
Wat is dit werkelijk kansloos om spelers op hun uiterlijk, foto’s en bezigheden buiten het voetbal om te gaan afrekenen. Lekker makkelijk hier op een forumpje achter je nickname ieder afkraken. Kijk eens hoe je er zelf dageijks bijloopt. Daar zal vast iemand een mening over hebben, maar om deze hier nu zo te plaatsen ?

Je zegt over de foto’s betreft de bezigheden dat je iemand die alleen maar dingen post van in de gym aanneemt en iemand die opstap is niet? Je kunt dus niet de link leggen dat er naast voetbal en sport ook nog andere bezigheden zijn. Laat men lekker in hun waarde en ga dit al helemaal niet op dit forum onder geruchten plaatsen.

Kunnen we verder met geruchten i.p.v. kledingstijl? Bedankt.

Speler van Willem 2, ja lekker vaag maar heb helaas geen naam. Wellicht een centrale verdediger. Ja, een gerucht en niet zomaar uit de lucht gegrepen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80
Discussie gesloten.
24 mei 2018 21:41
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 708
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #99
Je hebt gelijk Lijnsje. Heb de moderatoren gevraagd de foto te verwijderen. Vervuilt de discussie, zeker in dit topic. Alleen geplaatst omdat ik wel meevoel met de eerder geplaatste opmerkingen over leefstijl enzo, maar dat zal wel een generatieconflict zijn...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
24 mei 2018 22:30
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #100
Over Instagram gesproken. Momenteel verblijft de helft van spelersgroep op Mallorca met gezelschap van oud spelers Kuipers, Verheijdt en Geens. 4 vertrekkende spelers op Okita na verblijven in Barcelona!
Discussie gesloten.
24 mei 2018 22:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #101

Lijnsje@tappunt schreef :
Speler van Willem 2, ja lekker vaag maar heb helaas geen naam. Wellicht een centrale verdediger. Ja, een gerucht en niet zomaar uit de lucht gegrepen.


Ik wil wel een rechtsbuiten van Willem II die je ook op linksbuiten en in de spits kunt zetten.....
Discussie gesloten.
24 mei 2018 22:58 24 mei 2018 23:01 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #102
Ik probeerde het al een aantal malen in mijn bericht te nuanceren, het zal waarschijnlijk een smaak/generatieverschil zijn. Ik geef alleen aan dat er best gekeken mag worden naar versterkingen/huidige selectie op Social Media wat er in de hoofden van die jongens afspeelt.

En helaas zie ik de houding die mij stoort op Social Media ook terug op het veld afgelopen seizoen. Waarschijnlijk zoals ik hierboven al een aantal malen heb herhaald is het een smaak/generatieverschil. Mijn aangeschafte seizoenskaart is voor de club MVV maar ik heb helaas met bijna geen enkele spelers (m.u.v. Moustafa, Ippel en Martina's) een binding meer.

Reageer er maar niet meer op, beter dat hier sterke geruchten/aankopen langskomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic
Discussie gesloten.
25 mei 2018 08:06 25 mei 2018 08:07 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #103
Het is inderdaad een generatieverschil en ik vind het werkelijk nergens over gaan. Ook gemakkelijk om best wel uitgebreid een paar jongens op te knopen en het beeld te wekken dat ze niet in zichzelf investeren, en dan te zeggen "reageer er maar niet meer op". Sorry, maar dat vind ik best zwak. Ik heb gisteren bewust niet gereageerd omdat ik dan nog iets feller zou zijn geweest.

Als voetballer kun je een beetje krachttraining doen, een beetje conditietraining, maar als je met beiden in totaal twee uur op een dag bezig bent is het echt meer dan genoeg. En zeker qua krachttraining is het helemaal niet efficiënt om dat iedere dag te doen. Dus ja, als ze geen voetbaltraining hebben, hebben die jongens heel veel uren op een dag over. Sommigen doen er een opleiding of studie bij, genoeg ook niet. Dat ze dan zitten te gamen, of hun rust pakken, prima.

Als ik Bo Geens was zou ik inderdaad niet te veel foto's van op stap gaan op instagram plaatsen. Precies omdat er altijd wel een dorpspastoor langskomt die dat vertaalt op de manier zoals jij doet. Maar instagram en andere sociale media zijn nu eenmaal van deze tijd, een speler er op af rekenen dat hij een fotootje in de vertrekhal van een vliegveld plaatst, dat zegt meer over jou dan over die spelers.

Maar hey, TPC, reageer hier maar niet op ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
25 mei 2018 09:47
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #104
Jonges maak uuch neet zoe druk. Laten we het over de transfers hebben of spelers die we graag naar MVV zien komen. Dat lijkt me interessanter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
25 mei 2018 10:40
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #105
Here we go again.....D'r maag bliekbaar niks kritisch euver de club en/of de speulers gezach weure..

TPC heet gewoen volkoume geliek. 't Geit neet ins um de speulers vaan M.V.V. persuunlek, mer voetballers in 't algemein.
Ze zien steeds mier bezig mèt lang leve de lol, en de prof-mentaliteit is aon 't verdwijne. Esof speulers ''voetbal mer eve veur d'r bij doen''...

Nog neet zoe hiel väöl weke geleie beklaogde van Hanegem en van Hooijdonk ziech ouch al hei euver.
Nogmaols, dit is neet allein bij M.V.V. aon de hand, mer TPC heet e punt. Jaomer tot lui dao daan zoe gepikeerd op mote reagere en alles altied mer blieve zien door 'ne roedwitte brèl...
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.550 seconden