Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

10 jan 2019 16:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1546
Half jaar met optie voor nog een jaar. Prima in ieder geval dat als hij het goed doet, hij langer blijft. Hoor positieve verhalen over hem. Nu nog een buitenspeler of een spits (en dan iets anders gaan spelen), en een extra verdediger. Dan kan het een leuke tweede seizoenshelft worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
10 jan 2019 16:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1547

Jacques schreef : Half jaar met optie voor nog een jaar. Prima in ieder geval dat als hij het goed doet, hij langer blijft. Hoor positieve verhalen over hem. Nu nog een buitenspeler of een spits (en dan iets anders gaan spelen), en een extra verdediger. Dan kan het een leuke tweede seizoenshelft worden.


Tegen bursaspor speelde hij als meer buitenspeler volgens mij. Hoop nog steeds op een echte nr 10.
Discussie gesloten.
14 jan 2019 15:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1548
Nu hoorde ik dat ze bezig waren met Prince Rajcomar. Als ik dat dan alweer hoor valt me niks meer binnen....
Gelukkig is dit afgeketst.
Zoals Houten in zijn laatste post al zegt; de beurs zal getrokken moeten worden. Zo niet gaat je dat zeker klanten kosten en dan krijg je vanzelf minder inkomsten. Als je zo door baggert, gaat dit seizoen uit als een nachtkaars. Geen tijd meer voor smoesjes, smoesjes vullen geen poesjes en al helemaal niet de Geusselt.
Discussie gesloten.
15 jan 2019 08:04
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1549

tuutsje schreef : Nu hoorde ik dat ze bezig waren met Prince Rajcomar. Als ik dat dan alweer hoor valt me niks meer binnen....
Gelukkig is dit afgeketst.

In het jaar dat hij bij ons speelde, maakte hij 13 goals. Ik zou er voor tekenen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
15 jan 2019 08:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1550
Rajcomar is 33 en heeft voor het laatst begin 2016 een wedstrijd in het betaalde voetbal gespeeld. Drie jaar geleden. Het laatste seizoen dat hij goed voor de dag kwam was het seizoen waar Audiowaste het over had, dat was 2011-2012, zeven seizoenen geleden... In perspectief: Thiebaut speelde in 2009 nog voor ons. Slechts twee jaar daarvoor.

Eind 2015 liep Prince nog een paar maanden bij ons rond, dat was voor beide partijen geen bevredigende samenwerking. Kan me niet voorstellen dat Elsen en Dusseldorp opeens denken dat Rajcomar de grote redder is. Maar ik zie hem uiteraard nooit spelen bij Patro Maasmechelen, wellicht heeft hij echt zijn tweede jeugd gevonden of zo.

Dat gezegd hebbende zat ik al een tijdje te wachten tot dit gerucht op het forum zou komen. Sterker nog, de oplettende lezer zag het een paar weken geleden al hier langskomen tussen de regels door, verwijzingen naar de voornaam van Rajcomar. En als je even terugzoekt, dan werd zijn naam in de zomer ook genoemd. En in de winterstop afgelopen jaar. Prince is gewoon de nieuwe Taiwo in dat opzicht.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
15 jan 2019 11:55 15 jan 2019 11:56 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1551
De enige serieuze namen die tot nu voorbij zijn gekomen, zijn die van Holtby en Seigers. Holtby is inmiddels vastgelegd en wat Seigers betreft is het 'windstil' op dit moment.

Ik wil er toch nog een andere naam inslingeren (geen gerucht). Een naam die hier volgens mij ook wel eens is gevallen als potentiële Genk-huurling: Adriano Bertaccini, 18 jaar en aanvaller van beroep. Hij heeft onlangs te horen gekregen dat zijn contract, dat komende zomer afloopt, niet zal worden verlengd.

Een paar quotes over hem op het forum van KRC Genk:

"Raspaardje. Snel, enorm doelgericht en ook technisch goed."

"Bertaccini speelde vooraan. Is een echte diepe spits, enorm snel, goede loopacties en oh zo efficiënt als hij in de buurt van de 16 komt. In al die jaren dat ik de jeugdwerking volg heb ik nog niet zo een doelgerichte speler als hem gezien."

Een jaar of drie geleden stond hij nog in de belangstelling van diverse Europese topclubs. Dat is dus op niks uitgelopen en nu laat Genk hem dus gaan. Ergens zal er dus iets niet helemaal volgens planning verlopen zijn. Wellicht een 'krasje' opgelopen (mentaliteit)?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
15 jan 2019 13:04
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1552
Mvv is bezig geweest met zijn broer.
Dat is op laatste moment afgeketst.

Denk dat deze zeker op het lijstje staat bij mvv.
Discussie gesloten.
15 jan 2019 13:43
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1553

tuutsje schreef : Nu hoorde ik dat ze bezig waren met Prince Rajcomar. Als ik dat dan alweer hoor valt me niks meer binnen....
Gelukkig is dit afgeketst.


Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen. Rajcomar heeft niet eens een basisplaats bij Patro Eisden. Hij moet het daar doen met invalbeurten en dat is tweede amateurklasse in België, zeg maar niveau derde divisie bij ons.
Discussie gesloten.
15 jan 2019 17:41 15 jan 2019 17:42 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1554

Boredass schreef : Mvv is bezig geweest met zijn broer.
Dat is op laatste moment afgeketst.

Denk dat deze zeker op het lijstje staat bij mvv.


Was die broer die jongen met ster-alures toen? Tegenwoordig selecteert MVV meer op karakter heb ik het idee. Als er 1 ding goed gegaan is met het selectiebeleid van dit jaar is dat de groep hecht is en men hard werken wil.

Geen diva's graag!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
15 jan 2019 17:44
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1555

Boe is dat feeske? schreef :

Boredass schreef : Mvv is bezig geweest met zijn broer.
Dat is op laatste moment afgeketst.

Denk dat deze zeker op het lijstje staat bij mvv.


Was die broer die jongen met ster-alures toen? Tegenwoordig selecteert MVV meer op karakter heb ik het idee. Als er 1 ding goed gegaan is met het selectiebeleid van dit jaar is dat de groep hecht is en men hard werken wil.

Geen diva's graag!


Nee denk dat jij Benteke bedoeld.
Discussie gesloten.
15 jan 2019 22:19 15 jan 2019 22:22 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1556
Er is mij van ,,hogerhand,, beloofd dat mvv zeker nog spelers gaat aantrekken maar er word gegaan voor de kwaliteit niet de kwantiteit....we wachten maar weer eens af...gr opa.

....
Discussie gesloten.
15 jan 2019 23:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1557

opadiehard schreef : Er is mij van ,,hogerhand,, beloofd dat mvv zeker nog spelers gaat aantrekken maar er word gegaan voor de kwaliteit niet de kwantiteit....we wachten maar weer eens af...gr opa.

Dat hoor ik nu al 20 jaar... Wie gelooft er nog in ? Er zijn volgens mij 13 clubs in de KKD die meer te besteden hebben als ons.

Externe financierders, een toekomstvisie, en een breed voetbalnetwerk. Dat zijn de aanwinsten die we als eerste moeten binnen halen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
16 jan 2019 09:34
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1558
Haha 20 jaar, beetje overdreven niet? Volgens mij hebben we in de winterstop meer geld op de plank liggen dan de afgelopen 7 winterstops bij elkaar.

Niet dat we nu rijk zijn maar iets van kwaliteit halen moet zeker mogelijk zijn.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
16 jan 2019 14:15
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1559

Boe is dat feeske? schreef : Haha 20 jaar, beetje overdreven niet? Volgens mij hebben we in de winterstop meer geld op de plank liggen dan de afgelopen 7 winterstops bij elkaar.

Niet dat we nu rijk zijn maar iets van kwaliteit halen moet zeker mogelijk zijn.

18 of 20 jaar. Whats the difference. Laten we het maar weglachen zodat we de realiteit niet onder de ogen hoeven te zien.


Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime
Discussie gesloten.
16 jan 2019 14:53
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1560
Wel een beetje confronterend dit overzicht. We zijn gemiddeld de nummer 11 en echt een trend omhoog kan je er niet in zien. Zelfs niet met een MVV bril. Eerder dat we weer wat afzakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden