Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

23 jan 2019 12:15
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1576
Die samenwerking met andere clubs, onder andere Genk, waarmee we volgens onze voorzitter het doel van Eredivisie wel zouden bereiken, is allang opgedroogd.

En hoe zit het met de samenwerking met Manchester United ? Dat was een van de hoofdpunten in het laatst gepresenteerd toekomstplan van MVV. Wederom een loze zoethouder ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip
Discussie gesloten.
23 jan 2019 12:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1577
Ik weet niet welk plan jij gezien hebt maar er is nooit sprake geweest van een samenwerking met Manchesetr United, al helemaal niet als hoofdpunt van een toekomstplan.
Het is wel zo dat er meerdere scenario's zijn onderzocht en dat mensen van MVV bij MU in de keuken hebben mogen kijken maar om dat een samenwerking te noemen gaat veel te ver.
We hebben eerder ook twee spelers van Arsenal gehuurd maar ook dat zou ik geen samenwerking willen noemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos
Discussie gesloten.
23 jan 2019 13:28 23 jan 2019 13:29 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1578
Het hoofdpunt in het toekomstplan,samenwerking met andere clubs, geschetst door onze voorzitter:

Marcel Jöris: ''Eén: we gaan op eigen kracht door. Dan is het realiseren van onze ambitie echter vrij lastig.”
Als tweede en meest kansrijke optie wijst hij naar inniger samenwerking met andere clubs. “We werken bijvoorbeeld al met KRC Genk en Standaard Luik samen voor spelers op huurbasis. Dergelijke partnerschappen kunnen we zowel op commercieel als op technisch vlak verder bestendigen.”

Wat betreft de samenwerking met Manchester United:
''MVV Maastricht hoopt in de toekomst een samenwerkingsverband aan te gaan met Manchester United. Directeur Paul Penders heeft dat woensdag laten weten tijdens een presentatie over de toekomst van de club uit Limburg. Volgens hem kan een samenwerking bijdragen aan het succes van MVV.''

"Als wij onze organisatie en financiële situatie op orde hebben, zijn andere clubs sneller bereid om met ons samen te werken. En via het netwerk van het voetbalplatform van MVV (met Bert van Marwijk, Reginald Thal, Erik Meijer en Johan Dijkstra, red.) zijn al contacten gelegd met de jeugdopleiding van Manchester United"

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm
Discussie gesloten.
23 jan 2019 14:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1579
Dan geef je toch een andere interpretatie aan deze tekst dan ik doe. De hoop uitspreken is nog geen plan.
Maar ik ben het met je eens dat met deze woorden bij sommige mensen verwachtingen kunnen worden gewekt. Verwachtingen die naar mijn idee niet erg realistisch zijn als het gaat om een club als Manchester United.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
24 jan 2019 01:28 24 jan 2019 10:59 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 801
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1580
Ik heb hier een bericht van mijn broer Frank Salemans over de relatie tussen MVV en Genk, plus de reacties daarop, verwijderd. Mij is te kennen gegeven dat dat bericht en de reacties daarop de nog altijd goede relatie tussen MVV en Genk kunnen verstoren. Tja, en dat willen we toch niet? Oké, gooi de (internet)shit maar over mij heen, maar ik denk dat het toch wel goed is dat we de relatie met Genk niet de vuilnisbak ingooien. Pffff, geloof me, ik doe dit niet zonder redenen en ik hoop dat jullie me een beetje vertrouwen. Ik kan wel zeggen - meer kan ik effe niet kwijt - dat de samenwerking tussen MVV en Genk echt nog niet ten einde is. Integendeel. "Er zijn bewegingen gaande". Meer kan ik niet zeggen... Afijn, ik duik een paar weken onder, geen zin hebbend in (begrijpelijke) negatieve reacties, maar wel in de overtuiging dat het verwijderen van die berichten ons lieve clubje ten goede komt. Maar nu ben ik weg...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Jacques, Robin, opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
24 jan 2019 08:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1581
Prima Ben, no worries. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
24 jan 2019 11:06
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1582
Geen gerucht. Wel een welkome versterking voor onze aanvalslinie lijkt me: Sam Hendriks

tjerkstramediaclubwatcher.nl/2019/01/23/...ijdelijke-terugkeer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
24 jan 2019 11:43
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1583
Niks persoonlijks tegen jou Ben maar ik vind het absoluut niet kunnen dat er hierover censuur wordt toegepast. Het zegt natuurlijk al veel over deze ''samenwerking'' als het zich laat afhangen van wat enkele supporters op een online forum schrijven. Zo voer je geen professioneel beleid!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Frostie_999
Discussie gesloten.
24 jan 2019 13:20
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 508
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1584
In de zakenwereld is ut gebruuk um de zaakepartners in de watte te legke, dat is wat Ben bedoelt
Discussie gesloten.
24 jan 2019 13:23
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1585

Jim Cemint schreef : Geen gerucht. Wel een welkome versterking voor onze aanvalslinie lijkt me: Sam Hendriks

tjerkstramediaclubwatcher.nl/2019/01/23/...ijdelijke-terugkeer/

Graag zelfs, heeft toch bewezen te kunnen scoren.
Dan zou je van den Hurk wat meer achter Hendriks kunnen laten spelen als aanspeelpunt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
24 jan 2019 15:25 24 jan 2019 15:26 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1586
Ik zag eerder een bericht(hier op het forum) over zeldenrust voormalig helmond sport,hij voetbalt nu bij rijnburgse boys.
Zag ik in tamelijk lange samenvatting dat hij toch wel voetbal kwaliteiten heeft,dus had het misschien optie kunnen zijn maar oké we wachten af, het is nog steeds niet de 31ste dat duurt nog een hele tijd;) ;) ...gr opa.

....
Discussie gesloten.
25 jan 2019 11:27
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1587
Hendriks zou echt een topper voor ons zijn. Een gemiddelde van 1 op 2 in de Juup. Wel vreemd dat hij niet aan de bak komt in de Belgische Tweede Klasse, dat niveau zou hij makkelijk moeten aankunnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
25 jan 2019 15:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1588
Vanmiddag werd er niet gefluisterd in de Geusselt, er werden koppen met spijkers geslagen. Het zou nog wel eens een leuk seizoen kunnen worden. To be continued.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk, Roei baank, Jacques, opadiehard, Tuor, jovkle, Jim Cemint, TPC, Strucht en1 andere mensen hebben ook bedankt..
Discussie gesloten.
25 jan 2019 15:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1589
Gaat er iemand de komende tien jaar een seizoenkaart nemen? ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor, Strucht
Discussie gesloten.
25 jan 2019 17:24 25 jan 2019 17:27 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1590

Jacques schreef : Gaat er iemand de komende tien jaar een seizoenkaart nemen? ;)


Ik had precies hetzelfde wilde posten haha. Echter had ik beloofd om geen naam te noemen. Dat heb jij nu voor mij gedaan. Een kwaliteitsinjectie die in mijn ogen niet haalbaar zou zijn. Blijkbaar wel. Chapeau MVV.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden