Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

16 jan 2019 15:18
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1561

Puime schreef : Wel een beetje confronterend dit overzicht. We zijn gemiddeld de nummer 11 en echt een trend omhoog kan je er niet in zien. Zelfs niet met een MVV bril. Eerder dat we weer wat afzakken.


Maar we zijn financieel wel gezond..... Lek mich toch aon mun aars. The sleeping giant is een grijze middenmoter geworden die play offs mag spelen omdat er beloften teams meedoen. Zonder die beloftenteams hadden we bijna ieder seizoen geen play offs gehaald. We leggen dit jaar echt dramatisch spel op de mat. Zo slecht heb ik het allang niet meer gezien. Wordt tijd voor rigoreuze veranderingen maar dat roep ik al jaren. Ik ben onderhand een ganse Negativo geworden. Bah bah.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, bokkesprongen
Discussie gesloten.
16 jan 2019 15:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1562

tuutsje schreef : Zonder die beloftenteams hadden we bijna ieder seizoen geen play offs gehaald.


Ik ben het helemaal met je eens dat dit seizoen qua voetbal het slechtste is in jaren. Maar bovenstaande opmerking vind ik verrassend. Hoe bedoel je dit precies?

Sinds 2013-2014 spelen er Jong teams mee. Dat seizoen miste MVV de play-offs. Fortuna haalde ze als laatste ploeg wel en had drie punten meer. Volendam stond er ook nog tussen. Streep je de wedstrijden tegen de beloftenelftallen weg? Hoeveel punten pakten die drie clubs tegen de jeugdelftallen? Volendam 15 punten. Fortuna 10 punten. MVV 8 punten. Dus dat eerste seizoen maakt het niets uit voor wel of niet halen play-offs, maar MVV komt alleen maar dichterbij zonder beloftenteams.

Ik zal het niet even uitgebreid beschrijven maar de jaren daarna:
2014-2015: geen play-offs, met of zonder beloftenelftallen.
2015-2016: play-offs, met of zonder beloftenelftallen.
2016-2017: play-offs, met of zonder beloftenelftallen.
2017-2018: play-offs, met of zonder beloftenelftallen.

Het maakt voor MVV en wel of niet halen van de play-offs tot nog toe niets uit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
16 jan 2019 15:42
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1563
Maakt niks uit, het budget moet structureel omhoog en MVV weet dit ook.
Hebben ze al vaker naar buiten toe gecommuniceerd.
Zolang dat niet gebeurt komen we niet verder dan de middenmoot, op een enkele uitschieter na.
MVV al jaren de grijze middenmoot.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
16 jan 2019 16:21
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1564
Zeldenrust ontbonden bij Helmond. Lijkt me het proberen waard. Heeft bewezen te kunnen scoren.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
16 jan 2019 16:26 16 jan 2019 16:34 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1565

Jacques schreef :

tuutsje schreef : Zonder die beloftenteams hadden we bijna ieder seizoen geen play offs gehaald.


Ik ben het helemaal met je eens dat dit seizoen qua voetbal het slechtste is in jaren. Maar bovenstaande opmerking vind ik verrassend. Hoe bedoel je dit precies?

Sinds 2013-2014 spelen er Jong teams mee. Dat seizoen miste MVV de play-offs. Fortuna haalde ze als laatste ploeg wel en had drie punten meer. Volendam stond er ook nog tussen. Streep je de wedstrijden tegen de beloftenelftallen weg? Hoeveel punten pakten die drie clubs tegen de jeugdelftallen? Volendam 15 punten. Fortuna 10 punten. MVV 8 punten. Dus dat eerste seizoen maakt het niets uit voor wel of niet halen play-offs, maar MVV komt alleen maar dichterbij zonder beloftenteams.

Ik zal het niet even uitgebreid beschrijven maar de jaren daarna:
2014-2015: geen play-offs, met of zonder beloftenelftallen.
2015-2016: play-offs, met of zonder beloftenelftallen.
2016-2017: play-offs, met of zonder beloftenelftallen.
2017-2018: play-offs, met of zonder beloftenelftallen.

Het maakt voor MVV en wel of niet halen van de play-offs tot nog toe niets uit.


Dan waren mijn gedachten onjuist. Gevoelsmatig waren die beloftenelftallen gunstig omdat je minder hoog hoefde eindigen in de rangschikking. Het blijkt dus van niet.

Wij zijn toch niet de enigen die zien dat het voetbal niet om aan te zien is. Daarom vraag ik me ook af waarom er geen maatregelen worden getroffen. Op deze manier blijft er geen hond meer over die komt kijken. Ik schaam me als mensen me vragen hoe MVV speelde. MVV is een bedrijf, als je bij een bedrijf niet of ondermaats presteert flikkeren ze je eruit. Of is MVV een filantropische instelling?

Er is dit seizoen ook geen enkele speler waarvoor ik naar het stadion kom, (ja de keeper).... Dat zegt toch al genoeg... Waar zijn de Nwakali’s, de Crouxen, de Okita’s enz...
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
16 jan 2019 17:00 16 jan 2019 17:05 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1566
2017-2018 was wel een seizoen waardoor wij mochten deelnemen aan de play-offs, door deelname van Jong PSV en Jong Ajax in de ranglijst. (Niet bekeken vanuit een competitie met 16 teams). Als de jong teams toen mochten deelnemen en promoveren, dan had zelfs Almere naast de pot gepist. Het laag geklasseerde Dordrecht had toen een periode gepakt. We begonnen vorig jaar te tellen vanaf plek 3.

In 2015-2016 pakken we dankzij Jong Ajax een play off ticket. Had Jong Ajax gewoon mogen deelnemen dan vielen we naast de mand.

(Probeer dit onderwerp even verder te laten gaan in het MVV Algemeen topic. Dit gaat inhoudelijk over transfers.)
Discussie gesloten.
16 jan 2019 18:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1567
Ah, op die manier geredeneerd, zo had ik er nog niet over nagedacht inderdaad. Ik ging dan inderdaad gewoon uit van 16 teams.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
16 jan 2019 22:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1568
Houte nu ik zie dat jij deze topic hebt geopend ga ik er ook vanuit dat jij de gouwe griffel toegewezen krijgt.
Wat een heerlijkheid in de zomer en winterstop om al de geruchten te lezen over spelers die (toch)niet komen.
Maar oké vandaar de naam transfer,,geruchten,,.
Het is toch bewezen dat bijna niemand het in de,, geruchten,, ook bij het rechte eind had!
Zou leuk zijn als er dalijk wat geruchten ook bewaarheid worden of zijn,trepke b boe blijf ste...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Anna D.
Discussie gesloten.
17 jan 2019 07:44
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1569

Lijnsje@tappunt schreef : Zeldenrust ontbonden bij Helmond. Lijkt me het proberen waard. Heeft bewezen te kunnen scoren.


Wel het type speler dat op dit moment zeker iets zou kunnen toevoegen aan deze ploeg. Speelde hij dan niet meer bij Helmond? Vorig jaar bijna wekelijks voorbij zien komen in de samenvattingen voor mijn gevoel.
Discussie gesloten.
17 jan 2019 10:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1570

Komopdieroeie schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Zeldenrust ontbonden bij Helmond. Lijkt me het proberen waard. Heeft bewezen te kunnen scoren.


Wel het type speler dat op dit moment zeker iets zou kunnen toevoegen aan deze ploeg. Speelde hij dan niet meer bij Helmond? Vorig jaar bijna wekelijks voorbij zien komen in de samenvattingen voor mijn gevoel.


Deze speler gaat een divisie lager spelen....ik vraag me dan af of MVV ligt te slapen, hem te licht vindt of betere alternatieven heeft.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
17 jan 2019 11:15
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1571

Lijnsje@tappunt schreef :

Komopdieroeie schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Zeldenrust ontbonden bij Helmond. Lijkt me het proberen waard. Heeft bewezen te kunnen scoren.


Wel het type speler dat op dit moment zeker iets zou kunnen toevoegen aan deze ploeg. Speelde hij dan niet meer bij Helmond? Vorig jaar bijna wekelijks voorbij zien komen in de samenvattingen voor mijn gevoel.


Deze speler gaat een divisie lager spelen....ik vraag me dan af of MVV ligt te slapen, hem te licht vindt of betere alternatieven heeft.


Wellicht had deze club al meerdere dagen contact/onderhandeld met hem voordat de officiële verklaring naar buiten kwam. Zou me ook niks verbazen dat zijn nieuwe club meer salaris betaald dan MVV dat zou kunnen of willen doen.
Discussie gesloten.
17 jan 2019 12:13
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1572
www.ed.nl/helmond-sport/helmond-sport-ne...urgse-boys~ae90c75a/

Wilde schijnbaar meer tijd gaan besteden aan zijn maatschappelijke carriere en speelde om die reden nog maar weinig. Lijkt me in dat geval niet meer dan logisch dat deze speler niet op de radar stond bij MVV.
Discussie gesloten.
20 jan 2019 14:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1573
Croux wordt door Trepke B genoemd. Zit ook niet bij de selectie vandaag. Zou een fijne verrassing zijn. Hopelijk is hij te betalen.
Discussie gesloten.
22 jan 2019 22:24 22 jan 2019 22:28 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1574
Busje komt zo....nog 9 dagen....jammer weinig goede geruchten...normaal word je plat gebombardeerd ...nu muis stil...waar zijn onze scouts van de site.....(zelfs trepke b heet un spreekverbod)...in de politiek zijn zelfs ergens giga looker in ut oetlek systeem....hee dus neet...es inch hiel eerlijk bin verwach iech toch niks spectaculairs....gr opa.

....
Discussie gesloten.
22 jan 2019 23:20
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1575
Als Croux komt neem ik alsnog een seizoenskaart (en ook voor de komende 10 jaar)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden