Hub Knops keert terug bij MVV

27 juni 2016 22:39
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #91
Voor MVV4life

Dhr Napoleon heeft een zeer persoonlijke aanval ingezet tegen dhr Knops. Hij heeft hem gaandeweg de discussie van zo ongeveer alles beschuldigd. Hij heeft nog net niet opgeroepen hem fysiek aan te vallen. dat gaat echt gewoon te ver. Het openbaar ministerie zou dit kunnen qualificeren onder haatzaaien. Admins, aub sluit dit af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2016 23:21
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #92
Ja krampioen, jij bent lekker zeg. Jij wilde Napoleon wel naar Noord-Korea sturen. En dat kan blijkbaar wel volgens jou??? Vreemde manier van grenzen bepalen heb jij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2016 00:24
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #93

Zoewiezoe schreef : Ja krampioen, jij bent lekker zeg. Jij wilde Napoleon wel naar Noord-Korea sturen. En dat kan blijkbaar wel volgens jou??? Vreemde manier van grenzen bepalen heb jij.

L etat c est moi, Napoleon past wel in zo n maatschappij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2016 01:49
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #94
Zeg krampioen, wie ben jij dan wel om te bepalen of iets wel of niet gesloten moet worden. Heb jou nog geen gefundeerd argument zien in brengen om Hub Knops één 2e kans te geven. Alleen maar omdat hij zgn één worst voor jouw neus hangt? Jij zeikt alleen maar over Napoleon. Nou ik krijg één beetje een dejavu. Laat dat zagen want napoleon is al niet zo groot en kom met fatsoenlijke argumenten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2016 09:55
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #95
Volgens mij helpen we de club (en onszelf) niet door hier op elkaar te blijven hakken... Er is een gesprek geregeld over de kwestie-Knops. Dan kunnen bedenkingen worden gedeeld. Dat lijkt mij de enige juiste weg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2016 10:11
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #96
Ik weet natuurlijk niet alle 'ins en outs' van deze zaak, maar wil wel even kwijt dat ik Napoleon persoonlijk ken en dat hij het beste met Us MVV 'ke voor heeft. Ik kan me dus best voorstellen dat iemand die deze mooie vereniging bijna om zeep heeft geholpen, niet zo maar het voordeel van de twijfel krijgt bij sommige mensen. Dhr. Knops zal wat mij betreft ook zeer goed in de gaten gehouden moeten worden en bij de eerste misstap direct ontslagen moeten worden.

Er zijn gewoon nog mensen die leven voor Us MVV 'ke. En deze mensen moeten we koesteren. Hier is Napoleon er eentje van!!

MVV FOREVER F.C. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2016 10:12
Hartmans73
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #97
De enige juiste weg is openheid van zaken geven.
waarom is het zo mis gegaan toen en waarom is hij hier in mee gegaan?
Of zit het anders in elkaar?

Maar duw het maar terug in de doofpot of ga maar lekker met een paar man in een achteraf kamertje zitten.

Openheid noemen ze dit ongelofelijk hoe snel mensen vergeten.

Of hij nu fout is geweest of niet doe je verhaal man dat dit niet gebeurd zegt misschien al meer dan genoeg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2016 11:23
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #98
Ik zal vast het naïeve deel van het forum wel weer over mij heen krijgen, maar het verbaast mij eigenlijk dat de naam van Weijzen zo weinig wordt genoemd. Natuurlijk heeft Knops MVV nog zeer recent aantoonbaar bewust benadeeld. De tijd van Weijzen als directeur is langer geleden. Waar er bij Knops duidelijk opzet is het spel was om MVV financieel te benadelen, kan ik Weijzen daar niet van beschuldigen. Wel ging het onder zijn bewind niet bepaald goed met onze club en lag hij onder vuur bij de gemeente en de supporters. Hele wedstrijden lang werd zijn naam gescandeerd.
Het zijn echter niet de rode cijfers die mij laten huiveren telkens wanneer deze naam ergens opduikt. Weijzen heeft als directeur van MVV fusie gesprekken gevoerd. Hij heeft nu jaren ervaring opgedaan bij een fusieclub, maar ik mag toch hopen dat hij inmiddels wel gelooft in een zelfstandig voortbestaan van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Anna D., Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2016 14:01
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #99

Brncic schreef : Volgens mij helpen we de club (en onszelf) niet door hier op elkaar te blijven hakken... Er is een gesprek geregeld over de kwestie-Knops. Dan kunnen bedenkingen worden gedeeld. Dat lijkt mij de enige juiste weg.


Je hebt volkomen gelijk. Ik zal zwijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2016 17:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #100
Wel mooi gevonden...kjell knops vertrekt en hub knops komt de geledingen,,versterken,,...toeval?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2016 09:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #101
Gisteravond heeft dan eindelijk het gesprek plaatsgevonden tussen de voorzitter en een delegatie van supporters over deze kwestie.
Bert Kersten heeft eerst uiteengezet hoe Hub Knops weer betrokken is geraakt bij MVV. Zoals misschien bekend zijn bijna alle grond en de gebouwen rondom de Geusselt (Incl. De "DHL toren") verkocht aan een Amerikaanse investeringsmaatschappij en Knops, die in de vastgoedwereld zit, kent een aantal mensen die nu vanuit dat bedrijf bij de Geusselt betrokken zijn. Er worden goede gesprekken gevoerd waar mogelijk MVV van kan profiteren. Niet in termen van directe sponsoring maar bv zou er gesproken kunnen worden over de mogelijkheid van een MVV reclame aan de buitenkant van het stadion, iets waar de vorige eigenaar BPF altijd tegen was.

Vanuit de supporters is uitdrukkelijk uiteen gezet dat een eventuele rol van de heer Knops zeer gevoelig ligt gezien zijn rol bij de club in het verleden. In gesprekken met de voorzitter heeft Knops ook aangegeven spijt te hebben van bepaalde handelingen maar stelt hij dat zijn rol minimaal is geweest en dat alle beslissingen door Jongen en Goumans werden genomen.
Dat Knops zich wil rehabiliteren is mooi maar wat ons betreft " eerst zien, dan geloven". Met andere woorden, laat hem maar eerst eens concreet geld binnenbrengen voor de club.

De afspraak is nu dat Knops in zijn eigen netwerk sponsoren werft en die via de sponsorcommissie onder leiding van Frans Erens met MVV in contact brengt. Dit is overigens een rol die iedereen die MVV een warm hart toedraagt kan vervullen. (Ook Napoleon!) Knops maakt dus géén deel uit van de sponsorcommissie en heeft geen enkele officiële rol bij MVV.
Over een jaar of twee evalueren we opnieuw.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Mr Sjaan, Ster_Drager, Jacques, Sandro, Anna D., jesfen, Huib, middenstip, Sjappie en7 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2016 10:47
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #102
Dan kan het nu wel gesloten worden , en kunnen we weer over voetbal gaan praten .Mij is alles duidelijk nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2016 12:40
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #103

Boschpoort schreef : Dat Knops zich wil rehabiliteren is mooi, maar wat ons betreft " eerst zien, dan geloven". Met andere woorden, laat hem maar eerst eens concreet geld binnenbrengen voor de club.

Dit is de wezenlijke zin uit het bericht van Boschpoort!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2016 09:37 03 juli 2016 09:39 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #104
Ook nu begrijp ik niet waarom Knops gelinkt wordt aan de nieuwe eigenaren van onroerend goed om de Geusselt. In het verleden was dit stink drek. Altijd werd MVV gelinkt met geinteresseerde kopers maar MVV is hierbij altijd misbruikt.

Wat is de meerwaarde van deze tekst van de opmerking 'ook Napoleon' ?
Mij is het nu juist onduidelijker geworden. Hoop niet dat dit weer gaat 'stinken'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2016 15:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #105

Anita schreef : (...) de nieuwe eigenaren van onroerend goed om de Geusselt. In het verleden was dit stink drek. Altijd werd MVV gelinkt met geinteresseerde kopers maar MVV is hierbij altijd misbruikt.



Klopt, Anita. MVV is meermaals misbruikt als speelbal rond onroerend goed bij de Geusselt. Typisch genoeg dragen sommige mensen nog altijd mannen die dit gedaan hebben op handen. Maar goed.

Dat gezegd hebbende, waarom zou MVV niet het gesprek aangaan met deze mensen - zo lang je ze maar buiten de deur van het bestuur/formele functies houdt? In het ergste geval levert het weer eens niets op. In het beste geval wat leuke sponsoring. Ik zie er geen kwaad in, zo lang er waakzaamheid blijft gelden. Niet laten misbruiken als hefboom om in het bestuur te komen of zo.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden