Hub Knops keert terug bij MVV

11 juni 2016 16:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #16
Er wordt hier zelfs gesproken over een slotje op dit topic of over het veranderen van de koptekst omdat deze verkeerd zou vallen bij andere sponsoren etc.

Supporters die dat roepen , daarvan zou ik zeggen zie FC Twente

Terug naar MVV

hoor dit bericht maar eens terug op L1 of google de naam Hub Knops en luister maar eens alle berichten terug die hij voor de camera heeft verkondigd , dan kan je maar een conclusie trekken de man is compleet mede verantwoordelijk voor het failliet van het oude MVV , hij wist en kende alle ins en outs !

www.l1.nl/audio/hub-knops-van-mvv-gesprek-met-kim-langeslag

of kijk deze video maar eens
vimeo.com/8632379

Knops was compleet op de hoogte van het reilen en zeilen van Goumans en Jongen , hij naam mede beslissingen en zette onder diverse zaken zijn handtekening , waaronder ook het contract met Ernst Faber
Dat deed hij o.a ook omdat Nico Jongen geen officeel bestuurslid was en dus ook geen tekenbevoegde was binnen MVV, Knops was dat wel en tekende vrolijk mee aan de ondergang van MVV

Miljoenen schuld , vage investeerders zoals Bilgic , een spelersfonds met Nol Hendriks , bedrijven die nooit of maar een gedeelte van hun vordering aan MVV hebben betaalt gekregen, Hubbie was overal van op de hoogte, maar Hub heeft een probleem en dat is dat hij de aandacht nodig heeft, de tijd dat hij de sprekende pop van MVV was deed hem goed, hij was voor iedere camera of microfoon te vinden en sprak er op los
MVV supporters moesten zich maar geen zorgen maken het kwam allemaal goed, nieuwe geldschieters zouden er komen, die er nooit gekomen zijn echter maar we stevende direct op een failliet af.

Diezelfde Hub die daar mede verantwoordelijk voor was net zoals Jozef Goumans en Nico Jongen, 6 miljoen schuld !! diezelfde Hub met zijn zelfde beloftes en teksten krijgt nu weer een plek bij mijn MVV en jullie MVV, en als dit huidige bestuur meent of vind dat we met Hub Knops een beter netwerk of nieuw netwerk met nieuwe sponsoren kan aantrekken , dat vraag ik me af waarom diezelfde Hub Knops destijds het oude MVV niet naar een gezonde basis heeft kunnen brengen, het antwoordt is heel simpel Hub Knops heeft geen netwerk in vastgoed land is hij een nobody , hij wil alleen eerherstel en zich weer binnen MVV nestelen voor een stukje aanzien en zelf aan contacten te komen ons MVV bestuur gelooft in deze onzin ook de vereniging MVV heeft blijkbaar ingestemd , ongelofelijk wat een blunder !

Let op mijn woorden die Knops zit binnen 3 jaar weer in het MVV bestuur !!!

Supporters willen alleen maar het allerbeste voor hun club , in ons geval promoveren, daar zijn zelfs supporters ( op dit forum) die een terug keer van een van de slechtste MVV bestuurders Hub Knops voor lief nemen omdat hij misschien wat contacten of geld meeneemt ...... hoogmoed komt voor de val zou ik tegen deze mensen willen zeggen

En op de reactie van een van de forum leden hier dat zelfs Knops instaat is om mij weer als sponsor binnen te halen, zou ik willen zeggen Knops is niet eens in staat om iemand een fatsoenlijk handdruk te geven maar een slap handje, dat symboliseert de man een slap handje maar eentje die graag in de belangstelling staat en die met andermans geld een beetje de playboy uit hangt in trainingskampen en op en rond het voetbal veld

Triest dat het huidige MVV bestuur hiervoor kiest en triest dat Bert Kersten dit onder zijn voorzitterschap toelaat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 16:29
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #17
Je raaskalt maar raak maar niemand neemt je nog echt serieus napoleon omdat je altijd overal het negatieve inziet.
En op die manier maak je de club kapot, door alles en iedereen slecht te praten en MVV met iedere beslissing met de grond gelijk te maken.
Steek positieve energie in de club aub.
En als je zo graag zeggenschap hebt over het reilen en zeilen binnen het bestuur, dan laat zien hoe het wel moet neem een zak geld mee en zet hub knops buiten de deur.
Dan hoor je mij niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 16:48
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #18
Ik snap dat we ervoor moeten waken. maar napoleon pakt het op deze manier verkeerd aan. Misschien dat er via een supporterskaffee over gesproken kan worden met het bestuur, Intern dus en niet over een forum waar iedereen en alles mee leest. De supporters zullen er in ieder geval wel voor moeten waken dat hub knops niet in het bestuur terecht komt. Deels ben ik het net napoleon eens maar een beetje overdreven reactie inderdaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 17:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #19
Wie heeft de koptekst veranderd ????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 17:58
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #20

Napoleon schreef : Wie heeft de koptekst veranderd ????

Beste Napoleon.
Ik heb groot vertrouwen in het bestuur van\MVV. Zij hebben de keuze gemaakt om die meneer toe te voegen aan de sponsorcommissie. Ik begrijp aan de ene kant je frustratie, aan de andere kant neemt het bestuur niet zomaar deze beslissing. Ik denk dat het goed uitpakt. Laat het gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 19:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #21

Napoleon schreef : Wie heeft de koptekst veranderd ????


Wat dacht je van een moderator? Zoals ik al zei, veel te tendentieus. Vrijheid van meningsuiting is prima, maar modden mag.

Zoals al eerder gezegd, slik je gezeik eens in en geef je betrokkenheid bij MVV eens vorm in opbouwende zin!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 20:08 11 juni 2016 20:10 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #22
Rare reactie vaan bepaolde forummers en de moderators.

Laote veer 'ns vaan 't positieve oetgoon. D'n Hier Knops zal gegarrendeerd 't bèste veur höbbe mèt M.V.V., dao gaon iech vaan oet.
Mer........gezeen de perikele vaan 'n aontal jaor trök -boe d'n Hier Knops ouch 'n aondeil in had-, kinste de gok neet numme es club, um zoe iemes weer touw te laote binne de zaak.

Napoleon heet in mien ouge daan toch eg e punt.

Nogmaols, iech zègk neet dat 't mis geit door Knops, mer de kins de gok gewoen neet nùmme.

Wat 'ch evels väöl koeleker vin, is tot mètdinke op dit forum weurt gezeen es ''zeike''.
Lui die Napoleon get beter kinne, weite allemaol tot heer genog veur M.V.V. deit

Es dit forum allein mer maag dene veur good-nuits-propaganda, boe in kritiek lievere verboje is, daan verleert ouch dit forum zien weerde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 20:36
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #23
Iech vindt forum sjus zeikerig MVVke, al geit dat wel langzaam beter. Geine mins heet ontkint dat Knops berucht is mer einige nuance in de wöärt is wel fijn.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 20:54
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #24
Kan deze napoleon niet naar Elba verbannen worden ik wordt een beetje ziek van deze man .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 20:59
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #25
Laat Knops het vertrouwen winnen van iedereen en zich positief laten zien.
Alleen laat hem gewoon uit het bestuur.

Ze weten nu wel wat ze doen bij MVV dus denk dat ze ook hierover goed hebben nagedacht.
En zoals ik nu lees neemt hij geen beslissingen of wat dan ook. Hij helpt alleen met sponsoren te vinden en aan zicht te binden aan een club als MVV.
Alleen vraag ik mezelf af wat Knops hiermee zelf mee opschiet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 23:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #26

Napoleon schreef : Wie heeft de koptekst veranderd ????

Kom op zeg...Dit is toch niet meer dan normaal. Is er een bewijs dat hij MVV op dit moment schade veroorzaakt? Koptekst is meer dan terecht veranderd tot het tegendeel is bewezen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 23:39
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #27
Op zich is de discussie begrijpelijk, maar de titel van het topic was inderdaad m.i. te tendentieus en misschien zelfs beschadigend en is daarom gewijzigd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2016 05:33 12 juni 2016 05:37 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #28

MVVke schreef : Rare reactie vaan bepaolde forummers en de moderators.

Laote veer 'ns vaan 't positieve oetgoon. D'n Hier Knops zal gegarrendeerd 't bèste veur höbbe mèt M.V.V., dao gaon iech vaan oet.
Mer........gezeen de perikele vaan 'n aontal jaor trök -boe d'n Hier Knops ouch 'n aondeil in had-, kinste de gok neet numme es club, um zoe iemes weer touw te laote binne de zaak.

Napoleon heet in mien ouge daan toch eg e punt.

Nogmaols, iech zègk neet dat 't mis geit door Knops, mer de kins de gok gewoen neet nùmme.

Wat 'ch evels väöl koeleker vin, is tot mètdinke op dit forum weurt gezeen es ''zeike''.
Lui die Napoleon get beter kinne, weite allemaol tot heer genog veur M.V.V. deit

Es dit forum allein mer maag dene veur good-nuits-propaganda, boe in kritiek lievere verboje is, daan verleert ouch dit forum zien weerde.


Ik vind het begrijpelijk dat Napoleon, die het echt goed voorheeft met MVV, reageert op het bericht dat Knops weer iets voor MVV wil gaan doen. Als echte MVV-fan schiet hij in een begrijpelijke argwanende houding. Destijds faalde Knops in het toezicht op de fratsen van Goumans en Jongen.

Ha, in die tijd was de zogenaamd geweldige Melchior de redder van MVV. Ik zeg 'zogenaamd geweldige Melchior' omdat Melchior zijn redding van MVV, die hem een paar miljoen kostte, vergezeld liet gaan van de eis dat Goumans en Jongen het bij MVV voor het zeggen kregen. Binnen een paar jaar leidden die twee MVV tot een verlies van een veelvoud van het reddingsbedrag dat Melchior in MVV had gepompt. Vooral de grote Melchior-vriend Nico Jongen (die heb ik zo vaak dronken of half dronken zien rondwaren in de businessclub van MVV, met allerlei grote verhalen tegen de aanwezige 'vrouwtjes') leidde MVV tot de rand van de afgrond. Hij voelde zich gedekt door Melchior en speelde de grote man. Een echte patser van kijk toch eens hoe geweldig ik ben. Met andermans geld, voeg ik daar aan toe. Joseph Goumans was de rechterhand van Jongen, maar was niet zo bezig met het spelen van de rol van grote man. Goumans had het wel goed voor met MVV maar hij wist geen controle te houden op Jongen. En de Raad van Toezicht, met niet alleen Knops, faalde ook in het toezicht.

Ja, die raad van toezicht, met Knops, functioneerde niet goed. Maar wie of welke controlerende instantie functioneerde in die tijd wel goed?

Ik heb vertrouwen in het huidige bestuur van MVV. Dat bestuur kent de historie van Knops. En als het bestuur stelt dat de heer Knops iets voor MVV kan betekenen, heb ik daar vertrouwen in. We kunnen alle hulp gebruiken. (Oh ja, ik heb ook begrip ervoor dat een van de moderatoren de titel van het onderwerp heeft veranderd in een iets objectievere of minder gevoelige titel.)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2016 11:30
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #29
Ik ga nu een beetje offtopic maar het ligt misschien wel een beetje in dezelfde lijn, ik meende ergens gelezen te hebben dat Ron Weyzen ook terug bij MVV is.
Hijheeft lang geleden toen hij in het bestuur zat toch ook voor een hoop ellende gezorgd met fraude of iets dergelijks.
Weet iemand hier hoe dat zit en of ik dat juist heb gelezen?

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2016 11:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #30

Ben Salemans schreef :
Ik vind het begrijpelijk dat Napoleon, die het echt goed voorheeft met MVV, reageert op het bericht dat Knops weer iets voor MVV wil gaan doen. Als echte MVV-fan schiet hij in een begrijpelijke argwanende houding. Destijds faalde Knops in het toezicht op de fratsen van Goumans en Jongen.

Ha, in die tijd was de zogenaamd geweldige Melchior de redder van MVV. Ik zeg 'zogenaamd geweldige Melchior' omdat Melchior zijn redding van MVV, die hem een paar miljoen kostte, vergezeld liet gaan van de eis dat Goumans en Jongen het bij MVV voor het zeggen kregen. Binnen een paar jaar leidden die twee MVV tot een verlies van een veelvoud van het reddingsbedrag dat Melchior in MVV had gepompt. Vooral de grote Melchior-vriend Nico Jongen (die heb ik zo vaak dronken of half dronken zien rondwaren in de businessclub van MVV, met allerlei grote verhalen tegen de aanwezige 'vrouwtjes') leidde MVV tot de rand van de afgrond. Hij voelde zich gedekt door Melchior en speelde de grote man. Een echte patser van kijk toch eens hoe geweldig ik ben. Met andermans geld, voeg ik daar aan toe. Joseph Goumans was de rechterhand van Jongen, maar was niet zo bezig met het spelen van de rol van grote man. Goumans had het wel goed voor met MVV maar hij wist geen controle te houden op Jongen. En de Raad van Toezicht, met niet alleen Knops, faalde ook in het toezicht.

Ja, die raad van toezicht, met Knops, functioneerde niet goed. Maar wie of welke controlerende instantie functioneerde in die tijd wel goed?

Ik heb vertrouwen in het huidige bestuur van MVV. Dat bestuur kent de historie van Knops. En als het bestuur stelt dat de heer Knops iets voor MVV kan betekenen, heb ik daar vertrouwen in. We kunnen alle hulp gebruiken. (Oh ja, ik heb ook begrip ervoor dat een van de moderatoren de titel van het onderwerp heeft veranderd in een iets objectievere of minder gevoelige titel.)


Dankje Ben, dit verwoordt precies hoe ik er over denk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden