Hub Knops keert terug bij MVV

12 juni 2016 11:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #31
Wij hebben altijd wel iets te mopperen op alles en iedereen ,maar blijven wel aan de zijlijn staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2016 17:46 12 juni 2016 17:55 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #32
Het is gewoon triest dat we als club altijd bij dezelfde mensen uitkomen, zeer inspiratieloos vind ik dat. Knops en Weyzen zijn niet bepaald de mensen die je als sponsor wilt tegenkomen, nadat je in het verleden uit 'gedwongen' liefdadigheid afstand hebt gedaan van tegoeden, puur uit liefde voor de club. Dat hebben die sponsoren/leveranciers klauwen met geld gekost. Ik hoop dat het bestuur zich dit goed realiseert dat dit ook averechts kan werken (vertrouwensverlies). Ik snap dat Weyzen ook een (klein)bruggetje naar Genk is, maar hij was ook de eindverantwoordelijke die zijn handtekening zette onder belastingfraude en gemeentegeld fraude en hiermee het eerste faillissement van MVV inluidde.

Dat ze geld in het laadje willen brengen en het verleden willen oppoetsen, dat is zeker een kans die iedereen verdient die iets fout heeft gedaan. Zeker als je dit op vrijwillige basis aanbiedt. Maar hou ze alsjeblieft uit de bestuurs-tak en zorg ook dat er in de toekomst geen achterdeuren openstaan voor mensen met gok ambities. Dat is negatieve PR die MVV niet kan gebruiken als dubieuze namen uit het verleden weer aan de club gekoppeld worden. Ik ben blij dat de supportersraad dit inziet.

Misschien kleurt het beeld dat ik bij beiden heren heb de komende jaren wel bij door deze verdiensten. Als ze de boel met vijf ton weten op te krikken hoor je me niet meer over het verleden.

Tip voor Knops: Ik zou even niet rondbellen voor sponsoren in Roermond :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2016 18:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #33
@houten..... hij hoeft het niet een te proberen ;-)

Als we de MVV supporters 6 jaar geleden hadden gevraagd net nadat we gered waren door de club van 14 of ooit nog iemand van het MVV bestuur in de toekomst een functie binnen MVV actief zou worden , dan had iedereen in koor geroepen , dat nooit over mijn lijk dat die types nog iets binnen MVV zouden gaan doen, die komen er nooit meer in ....

6 jaar later en met een jaar van veranderingen heeft Hub Knops zich weer "dienstbaar"weten te maken voor MVV, de man die toen vieze voorzitter was gaat nu op commercieel pad ( om te beginnen) want het uiteindelijk doel van Hub is : toetreden tot het bestuur want daar vind Hub zich uitermate geschikt voor.

Over Hub Knops kan ik heel kort zijn, deze man voegt helemaal niets toe dan het feit dat hij alleen maar voor zich zelf binnen MVV actief wil zijn, een klein voorbeeldje
Wij speelde de playoff wedstrijden destijds tegen de Graafschap uit ( meen 2010) , die wedstrijd kwam live op TV, wat schetste mijn verbazing het bedrijfje van Hub ( Knops Vastgoed) stond op de MVV shirts , een kadootje zoals hij het zelf omschreef
De plek die normaal goed is voor een leuk bedrag aan inkomsten werd Hub voor bijna niets aangeboden.
De club had die plek makkelijk aan en goed betalende sponsor kunnen verkopen , nee men koos voor Hub en omdat Hub hier mede zelf over ging was dat natuurlijk snel geregeld.

Wat ik met bovenstaande wil aangeven , dat het ego van Hub groter is dan zijn verdienste ooit voor MVV, de man zit er niet voor MVV en haar supporters, nee de man zit er voor zich zelf en zijn aanzien
Diezelfde Hub met zijn zalvende praatjes komt nu via een ingang weer binnen bij MVV, we waren ze 5 jaar kwijt en ik verzeker je weer de ellende begint opnieuw.
Al die types die voor hun ego binnen een BVO een publieke functie ambieren hebben daar een nevendoel bij , namelijk zich zelf promoten en vooral gaan geloven in hun eigen onzin en mogelijkheden

Die zelfde Hub Knops had zo'n arrogante houding dat hij zelf in een van zijn interviews aan L1, de MVV supporter niet in staat achte om te begrijpen want een aandelen emissie inhoudt , dat sloeg toen op de deal met Bilgic
Wij , dus de MVV supporter zijn in ogen van Hub Knops , onder ontwikkelt en niet opgeleid alleen Hub Knops heeft de wijsheid in pacht om een BVO te leiden en beleid te bepalen.
We hebben gezien waar dat allemaal toe geleidt heeft, en als jullie van mening zijn dat Hub Knops een 2de kans verdiend dan ben ik volstemming van mening dat deze man nooit meer enige functie op welk gebied binnen MVV zou mogen bekleden, hij heeft zijn kans gehad en heeft er een tering zooi van gemaakt en achter gelaten

En voor diegene die dat nog steeds niet snapt hier, neem ik je nog een keer mee naar het moment in 2010 toen onze club op faillisement stond en toen we gered zijn door echte MVV supporters, als we toen aan iedere MVV supporter hadden gevraagd, willen jullie ooit nog een Goumans , Jongen en Knops in een MVV functie , dan was het antwoordt van iedereen volmondig Nee geweest , en terecht.

Maar nu 6 jaar later is het kwaad opnieuw geschiet , ik baal hier enorm van , ik zal MVV altijd steunen maar ik zal MVV nooit meer sponsoren zolang dit soort figuren bij MVV in functie zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2016 18:46 12 juni 2016 18:46 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #34

Napoleon schreef : @houten..... hij hoeft het niet een te proberen ;-)

Als we de MVV supporters 6 jaar geleden hadden gevraagd net nadat we gered waren door de club van 14 of ooit nog iemand van het MVV bestuur in de toekomst een functie binnen MVV actief zou worden , dan had iedereen in koor geroepen , dat nooit over mijn lijk dat die types nog iets binnen MVV zouden gaan doen, die komen er nooit meer in ....

6 jaar later en met een jaar van veranderingen heeft Hub Knops zich weer "dienstbaar"weten te maken voor MVV, de man die toen vieze voorzitter was gaat nu op commercieel pad ( om te beginnen) want het uiteindelijk doel van Hub is : toetreden tot het bestuur want daar vind Hub zich uitermate geschikt voor.

Over Hub Knops kan ik heel kort zijn, deze man voegt helemaal niets toe dan het feit dat hij alleen maar voor zich zelf binnen MVV actief wil zijn, een klein voorbeeldje
Wij speelde de playoff wedstrijden destijds tegen de Graafschap uit ( meen 2010) , die wedstrijd kwam live op TV, wat schetste mijn verbazing het bedrijfje van Hub ( Knops Vastgoed) stond op de MVV shirts , een kadootje zoals hij het zelf omschreef
De plek die normaal goed is voor een leuk bedrag aan inkomsten werd Hub voor bijna niets aangeboden.
De club had die plek makkelijk aan en goed betalende sponsor kunnen verkopen , nee men koos voor Hub en omdat Hub hier mede zelf over ging was dat natuurlijk snel geregeld.

Wat ik met bovenstaande wil aangeven , dat het ego van Hub groter is dan zijn verdienste ooit voor MVV, de man zit er niet voor MVV en haar supporters, nee de man zit er voor zich zelf en zijn aanzien
Diezelfde Hub met zijn zalvende praatjes komt nu via een ingang weer binnen bij MVV, we waren ze 5 jaar kwijt en ik verzeker je weer de ellende begint opnieuw.
Al die types die voor hun ego binnen een BVO een publieke functie ambieren hebben daar een nevendoel bij , namelijk zich zelf promoten en vooral gaan geloven in hun eigen onzin en mogelijkheden

Die zelfde Hub Knops had zo'n arrogante houding dat hij zelf in een van zijn interviews aan L1, de MVV supporter niet in staat achte om te begrijpen want een aandelen emissie inhoudt , dat sloeg toen op de deal met Bilgic
Wij , dus de MVV supporter zijn in ogen van Hub Knops , onder ontwikkelt en niet opgeleid alleen Hub Knops heeft de wijsheid in pacht om een BVO te leiden en beleid te bepalen.
We hebben gezien waar dat allemaal toe geleidt heeft, en als jullie van mening zijn dat Hub Knops een 2de kans verdiend dan ben ik volstemming van mening dat deze man nooit meer enige functie op welk gebied binnen MVV zou mogen bekleden, hij heeft zijn kans gehad en heeft er een tering zooi van gemaakt en achter gelaten

En voor diegene die dat nog steeds niet snapt hier, neem ik je nog een keer mee naar het moment in 2010 toen onze club op faillisement stond en toen we gered zijn door echte MVV supporters, als we toen aan iedere MVV supporter hadden gevraagd, willen jullie ooit nog een Goumans , Jongen en Knops in een MVV functie , dan was het antwoordt van iedereen volmondig Nee geweest , en terecht.

Maar nu 6 jaar later is het kwaad opnieuw geschiet , ik baal hier enorm van , ik zal MVV altijd steunen maar ik zal MVV nooit meer sponsoren zolang dit soort figuren bij MVV in functie zijn


Ik weet niet op welke figuren jij doelt en ik heb over Dhr Knops geen kaas gegeten, maar de mensen die in het huidige bestuur zitten hebben dat 6 jaar geleden toch ook meegemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat Dhr Knops nog een bepalende rol gaat spelen maar voor MVV wel iets kan opleveren. Anders zouden ze dit toch nooit doen?
Correct me if i'm wrong.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2016 20:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #35
Het verschil met zes jaar geleden is dat MVV nu een ledenraad én een supportersoverleg geeft dat een vinger aan de pols houdt.
Prima dat Napoleon dit aankaart maar MVV is op dit moment niet in de positie om de deur dicht te gooien naar mensen die mogelijk iets goeds voor de club kunnen betekenen. Noem het opportunisme, dat zij dan maar zo. Clubbelang gaat boven ego's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2016 20:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #36
Dacht dat mr Knops geen lavenslang had ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 08:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #37

bokkesprongen schreef : Dacht dat mr Knops geen lavenslang had ?




Laven (brandweer) slang
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Jacques, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 13:06
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #38
Ik snap de gevoeligheden van Napoleon echt wel. Zijn beschrijving over de situatie in 2010 en de toen heersende mening over het oude bestuur is helemaal correct. De reactie van Boschpoort is ook correct; de situatie is nu wel degelijk anders.
Tav de mogelijke nieuwe rol van Knops hebben wij wel degelijk intensief overleg gehad met de voorzitter. En ja, iedereen verdient in beginsel een 2e kans en ja, MVV zit niet in de luxe positie om mogelijke nieuwe gelden op voorhand te weigeren. Het huidige bestuur heeft zich goed geinformeerd naar de gebeurtenissen uit het verleden.
Laat onverlet dat er wat ons betreft wel degelijk grenzen zijn aan rehabilitatie. Geen bestuursfunctie, geen bestuursvertegenwoordiging, geen officiele functie bij MVV, geen MVV kervat om de nek....zo simpel is het. En het bericht over zijn toetreding tot een sponsorcommissie lijkt deze grens te passeren.....Als Knops zelf nieuwe sponsoren uit zijn eigen netwerk kan aandragen is dat prima en doet hij wat goeds terug richting club. Maar niet vanuit een formele positie bij MVV ! De grens moet duidelijk zijn. En wij houden onze ogen gewoon goed open. ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks, Huib, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 14:06
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #39
Ik zou mijn ogen maar open houden in jullie eigen omgeving ,dat maak alles veiliger voor de mensen die er wonen en leven e laat het bestuur gewoon hun werkt doen. Ik neem aan dat ze niet over een nacht ijs zijn gegaan.dus neem ik aan en heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen met mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 15:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #40

Zoewiezoe schreef : Ik snap de gevoeligheden van Napoleon echt wel. Zijn beschrijving over de situatie in 2010 en de toen heersende mening over het oude bestuur is helemaal correct. De reactie van Boschpoort is ook correct; de situatie is nu wel degelijk anders.
Tav de mogelijke nieuwe rol van Knops hebben wij wel degelijk intensief overleg gehad met de voorzitter. En ja, iedereen verdient in beginsel een 2e kans en ja, MVV zit niet in de luxe positie om mogelijke nieuwe gelden op voorhand te weigeren. Het huidige bestuur heeft zich goed geinformeerd naar de gebeurtenissen uit het verleden.
Laat onverlet dat er wat ons betreft wel degelijk grenzen zijn aan rehabilitatie. Geen bestuursfunctie, geen bestuursvertegenwoordiging, geen officiele functie bij MVV, geen MVV kervat om de nek....zo simpel is het. En het bericht over zijn toetreding tot een sponsorcommissie lijkt deze grens te passeren.....Als Knops zelf nieuwe sponsoren uit zijn eigen netwerk kan aandragen is dat prima en doet hij wat goeds terug richting club. Maar niet vanuit een formele positie bij MVV ! De grens moet duidelijk zijn. En wij houden onze ogen gewoon goed open. ;-)


@zoewiezo

dank je wel voor je reactie, zoals het nu staat op de MVV site treedt hij toe tot de commissie , worden hier dan gemaakte afspraken geschonden ( ja ??)
Ook ik kan leven als Knops sponsoren aanlevert of zelf naar MVV gaat kijken, dat vind ik prima , doet hij idd wat terug voor al die zaken die hij destijds verkeerd heeft gedaan
Alleen lijkt het er nu op dat hij deel gaat uitmaken van een commissie met Erens, Schoenmakers, Weyen en Knops , dus formeel neemt hij weer zitting

Wat gaat er nu dan gebeuren, want ik wil geen Knops in een commissie of met een MVV krevat om !!???
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 17:02
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #41
Daar lijkt het inderdaad wel op zoals het omschreven is in het persbericht. Ik ben ook verbaasd. Mag toch hopen dat we ons niet gaan verlagen tot een discussie wat wel en wat niet als een formele functie wordt gezien......voor mij is lid van een sponsorcommissie in ieder geval wel een formele functie, immers iemand doet dan iets uit naam en in opdracht van MVV. Iemand die zelfstandig op eigen merites een sponsor aanbrengt is toch duidelijk iets anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 17:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #42
@zowiezoe, dan mogen we nu de stellen afgaande op t bericht van MVV dat Knops een officiele functie heeft binnen MVV . En juist dit hadden we willen voorkomen maar gebeurd dus toch ,dit is voor mij onverteerbaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 17:18
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #43
@zowiezoe, dan mogen we nu de stellen afgaande op t bericht van MVV dat Knops een officiele functie heeft binnen MVV . En juist dit hadden we willen voorkomen maar gebeurd dus toch ,dit is voor mij onverteerbaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 17:58
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #44
Nou wat let je stop er dan mee bij MVV ,maar blijf je doen dan een keertje wat positiefs, met alles wat je weet .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2016 22:23
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #45
Mesjiens mot MVV krevatte oetdeile met 'n 1 en 'n 0 wee wel goodgekäörd is op dit zeikforum en wee neet.
Miljaar maan wat 'n gezeiks. :thumbsdown:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.456 seconden