Hub Knops keert terug bij MVV

10 juni 2016 18:30 11 juni 2016 15:33 door jeoff.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #1
Zojuist van de MVV site gehaald , oud bestuurslid Hub Knops keert terug in de sponsor commissie bij MVV

Hub Knops was destijds mede verantwoordelijk voor het verval van MVV en het bijna faillisement van de Club, Knops tekende o.a het contract van € 160.000 met trainer Faber ondanks dat MVV geen cent te makken had.

Knops heeft zich weer binnen MVV weten te werken , het huidige bestuur is blijkbaar vergeten wat er 5 jaar geleden is gebeurd
Voor mij onbegrijpelijk , met Knops is er ook weer een link met Goumans en Jongen gelegd .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 18:46
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #2
Het zal dan zo zijn reden hebben dat hij terug kan keren in de sponsor commissie? Laat ik eens raden: MVV heeft weinig geld en wil toch weer eens promoveren? Je zult toch iets moeten. Want waar zijn die vele anderen die staan te trappelen om te investeren in MVV?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 18:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #3

Schapendonk schreef : Het zal dan zo zijn reden hebben dat hij terug kan keren in de sponsor commissie? Laat ik eens raden: MVV heeft weinig geld en wil toch weer eens promoveren? Je zult toch iets moeten. Want waar zijn die vele anderen die staan te trappelen om te investeren in MVV?


er zal zeker een reden voor zijn , dat wil niet zeggen dat het de juiste zijn.

Vraag me af wat jullie supporters vinden van het oude MVV bestuur, Goumans, Jongen en Knops o.a die MVV aan de rand van de afgrond brachten en dat nu weer Knops een functie binnen MVV krijgt aangeboden ??!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 19:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #4
je had Goumans, je had Jongen, dan een heeeeele tijd niks en dan Knops. volgens mij was hij maar een kleine jongen in het toenmalige spel siw, wat ik toen begrepen heb, toch altijd het beste voor had met MVV. Maar precies het fijne weten we natuurlijk allemaal niet. Iedereen verdient een tweede kans....... op een paar na.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 19:10
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #5
Hopelijk is hij instaat om jou ook te verleiden om weer sponsor van MVV te worden, want die kwaliteiten
heeft hij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 20:15 10 juni 2016 20:17 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #6
Dat onderwerp van dit topic ook weer he, zo tendentieus. Kotsvent, althans jouw manier van communiceren. Maar goed dat vind jij mij ook.

Dhr Knops heeft zichzelf aangeboden bij MVV. En heeft een MVV hart.
Wel was hij een (kleine) speler in een bestuur dat MVV naar de klote gemaakt had, bijna dan, maar we plukken er nog steeds de zure vruchten van. Dat is wrang, en normaal zonder uitleg zou je zeggen, wegweze en nooit meer terugkomen.

Dan is de vraag, verdient zo iemand een tweede kans, en is er kans op recidive? Tja dat zal het MVV bestuur afgewogen hebben. Maar paard van Troje...komop zeg het is geen mof.

Is dit onderdeel van de nieuwe financiele injectie waar Bert het over had?
Met Knops en zeer zeker Weyzen haal je wel een netwerk en ondernemers/sponsoren know-how binnen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 21:07
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #7
Ik vind napoleon zowieso een klein mannetje in een snoepwinkel die net dat grote zakje snoep niet krijgt van zijn mammie..... met andere woorden, op een of andere manier voel jij je gepaseerd.. wat hebben ze jou toch aangedaan???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 21:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #8
Het bestuur heeft dit enkele maanden geleden in het supportersoverleg al aan de orde gesteld en gevraagd hoe wij daar in staan.
Uiteraard heeft het enige discussie opgeleverd en waren de meningen verdeeld. Uiteindelijk is gesteld dat als iemand bereid is en in staat is om de club verder te helpen, je over bepaalde punten heen moet kunnen zetten in het belang van de club. Hoe kan iemand zich beter rehabiliteren dan door een paar sponsors mee te brengen. Een bestuursfunctie is een brug te ver maar dit moet kunnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, Tuor, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 21:36
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #9
Ik snap de reactie van Napoleon wel. Je zou het anders kunnen formuleren natuurlijk, maar het feit blijft dat Hub Knops lid was het bestuur dat ons aan de rand van de afgrond heeft gebracht. Dan kan hij een kleine speler zijn geweest, het beste met de club voor hebben gehad en een aardige vent zijn, dat maakt niet uit. Dankzij de leden van dit bestuur was er bijna geen MVV meer geweest. Betrokkenheid bij het bestuur Goumans/Jongen is een smet. Die beide heren hadden overigens ook het beste met de club voor.

Om eerlijk te zijn gaan bij mij enigzins de alarmbellen rinkelen als ik verhalen lees over extra sponsoren die een half miljoen in de club willen steken, en nu lees over de terugkeer van iemand uit het bestuur Goumans/Jongen. Nergens op gebaseerd natuurlijk, ik combineer 2 op het oog losstaande zaken met elkaar. Maar ik hoop niet dat zogenaamde extra sponsoren gelinkt zouden zijn met de komst van dit soort figuren, die verantwoordelijk waren voor de laatste keer toen mensen geld in de club staken. Waar we nu nog steeds aan afbetalen.

Goed, het blijft een functie in een sponsorencommissie, dus geen bestuursfunctie. Bijna iedereen verdient wel een tweede kans, ook al beginnen ze dan diep in het rood. Maar ik sta zeer sceptisch tegenover dit soort figuren. Mocht hij een berg nieuwe sponsoren binnenhalen dan trek ik mijn woorden in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 22:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #10
Dat half miljoen is ook een volkomen uit de lucht gegrepen getal. Is geen sprake van.
Wel is het zo dat er met een aantal (potentiële) sponsoren wordt gesproken voor een structurele substantiële bijdrage.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 23:00
Lerang
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #11
@ Napoleon :thumbsdown:
Alleen de titel van dit topic zegt genoeg ,hoe verzin je het…….
Stel je voor dat een napoleon in het bestuur zou zitten :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2016 23:39
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 906
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #12
Bestuur is bekend met het feit dat dit onderwerp zeer gevoelig ligt. Daarom is dit ook besproken in het supporters overleg.
Knops heeft zijn hulp aangeboden om sponsoren te zoeken binnen zijn specifiek netwerk. Niks meer en niks minder. Soit.
Ik kan me wel voorstellen dat de manier waarop dit nu zijdelings gecommuniceerd is geworden vragen oproept voor bepaalde mensen. Dat Napoleon dan , op een voor hem kenmerkende manier,zo reageert snap ik wel. Pas des problemes.
Knops heeft trouwens niets te maken met de eventuele extra sponsor bijdragen waarover de veurzitter heeft gesproken.
Het moet ondertussen toch wel duidelijk zijn dat het bestuur geen Dalton praktijken accepteert en op propere wijze de route naar de Ieredevisie is ingeslagen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, SJENG@BOSCHPOORT, Peter Pan, Vrijgeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 11:32
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #13
Misschien kan een mod de titel van dit topic even aanpassen?
Naar potentiële sponsoren toe is dit natuurlijk geen fijne topictitel om te lezen...

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 11:50
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #14
Mvv is weer bezig met ambities waar te maken, iets waar we allemaal blij mee zouden moeten zijn.
Ik begrijp daarnaast ook wel de angst van bepaalde supporters.
Maar vanuit deze positie kan meneer knops geen schade aanrichten, iets wat hij naar mijn geweten nooit bewust heeft willen doen.
Mvv leeft weer en dat maakt een hoop mensen wakker, wat leid tot saamhorigheid en het belangrijkst investeringen!
Ik en velen heb in de afgelopen jaren genoeg vertrouwen opgebouwd bij dit bestuur om te weten dat ze dit allemaal heel voorzichtig aanpakken.
Kom op, met zijn allen positief blijven en het bestuur steunen!
Dat extreem voorzichtige van dhr Rinkens moet opzij gezet en een middenweg in gevonden worden.
Nou laat dat nu gebeuren.
Want het bewijs was tegen de graafschap, dat niet maatschappelijk grondvesten maar sportief presteren mestreech weer nao de geusselt brink en oeteindelijk nao de ........

Dus chapeau naar het bestuur en voornamelijk de voorzitter.
Investeringen lospeuteren met enige waakzaamheid, en 1e elftal op 1!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 13:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #15

Janepie schreef : Misschien kan een mod de titel van dit topic even aanpassen?
Naar potentiële sponsoren toe is dit natuurlijk geen fijne topictitel om te lezen...


Misschien zelfs beter om dit topic te sluiten, er zijn al genoeg reacties waaruit blijkt dat de aanstelling van Knops een weloverwogen besluit is. Dit topic creëert alleen maar onrust, iets wat we niet kunnen gebruiken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, Boer458, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden