Hub Knops keert terug bij MVV

15 juni 2016 19:34 15 juni 2016 19:40 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #61
Mijn excuses als ik de term 'zeiken' gebruikt heb maar ik vind nog steeds dat er teveel onduidelijk was destijds -over de rol van Knops- om meteen maar iemand meteen af te branden op basis van wat men op een forum schrijft. Die term 'zeiken' heb ik verkeerd gebruikt waarvoor mijn welgememeende excuses.

Nu en -na de verdere info van Snuf en Huib en de toelichting van Roei Baank kan ik alleen maar beamen dat het bestuur van MVV voorzichtig moet zijn en dat dus ook is.

Iedereen verdient een tweede kans, hoe ze ermee omgaan... Ik ben benieuwd.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 20:21
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #62

Janepie schreef :
Iedereen verdient een tweede kans, hoe ze ermee omgaan... Ik ben benieuwd.


ik zou me als mvv zijnde me eens meer afvragen hoe sponsors van destijds en hoe sponsor van nu hierover denken.

mvv kan hem wel een tweede kans aanbieden maar willen geldschieters dit ook? Hij mag misschien een sponsor aanbrengen maaar als daarnaast twee sponsoren bedanken, kom je nog geen stap verder. Ik zou me 2 keer bedenken met een dergelijke actie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 21:30 15 juni 2016 21:30 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #63

De_Lange schreef :

Janepie schreef :
Iedereen verdient een tweede kans, hoe ze ermee omgaan... Ik ben benieuwd.


ik zou me als mvv zijnde me eens meer afvragen hoe sponsors van destijds en hoe sponsor van nu hierover denken.

mvv kan hem wel een tweede kans aanbieden maar willen geldschieters dit ook? Hij mag misschien een sponsor aanbrengen maaar als daarnaast twee sponsoren bedanken, kom je nog geen stap verder. Ik zou me 2 keer bedenken met een dergelijke actie.

Dat bedoel ik dus met hoe ze ermee omgaan ;)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 22:48
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #64
Ik ken die hele Napoleon niet. Maar, hij zaait onrust. En dat kunnen wij niet gebruiken. Hij komt op mij over als een rancuneus mannetje die vindt dat hem ooit onrecht is aangedaan. Hij schermt met, ik zal nooit meer sponsoren als....., dus doet hij dat nu ook al niet. Het is in mijn ogen een zeur. Hij kletst, veroordeeld, en kan niet vergeven. Heb ik geen respect voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 23:02
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #65
Ben ik toch niet de enige die zo denkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 23:10
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #66
Jongens, dit gaat niet over Napoleon. Dit gaat over Knops en zijn verleden als vice-voorzitter van MVV. En dit heeft ook niks te maken met vergeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 23:23
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #67

Zoewiezoe schreef : Jongens, dit gaat niet over Napoleon. Dit gaat over Knops en zijn verleden als vice-voorzitter van MVV. En dit heeft ook niks te maken met vergeven.

Dit gaat over iemand die een mening heeft en maar blijft zeuren. Zijn naam doet er niet toe (Napoleon). Hij moet ophouden en vertrouwen hebben in het oordeel van het bestuur. Er is een goede structuur en niemand kan zomaar dingen doen. Laat het daarbij en stel je persoonlijke frustratie op de 2e plaats.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2016 00:06
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #68
Supporters die hard 'geknokt' hebben voor het voortbestaan van hun club willen geen enkel onnodig risico voor hun club. Napoleon was 1 van die 'knokkers' die altijd terecht kritisch is geweest. Ik ken dhr. Knops niet persoonlijk. Heb hem altijd een papegaai gevonden die onder invloed van de heren Goumans en Jongen zeer gewillig overal zijn handtekening onder zette.
Lees nog steeds opmerkingen zoals : 'Goumans had het wel goed voor met MVV maar hij wist geen controle te houden op Jongen'. Nou, ik geloof dat Goumans alleen het beste met zichzelf voor had. Dat is toch wel gebleken.
Het was in die tijd de fabeltjeskrant bij MVV en daar heeft dhr. Knops gewilliger in meegespeeld.
Goed om te blijven opletten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Napoleon, Tuor, Peter Pan, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2016 17:19 16 juni 2016 17:21 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #69
@krampioen
Dit gaat over iemand die een mening heeft en maar blijft zeuren. Zijn naam doet er niet toe (Napoleon). Hij moet ophouden en vertrouwen hebben in het oordeel van het bestuur. Er is een goede structuur en niemand kan zomaar dingen doen. Laat het daarbij en stel je persoonlijke frustratie op de 2e plaats.[/quote]


Wat klets jij toch maar raak man !
Vraag me zelf wel eens af waar jij een 2010 was , kreeg je nog borstvoeding of wat is het verhaal

Kun jij misschien nog seizoen 2010-2011 herrineren toen wij met min 8 begonnen , dat was niet de buiten temperatuur toen maar dat waren het aantal strafpunten die MVV vooraf aan de competitie kreeg omdat men herhaaldelijk de fout is gegaan, ik kan me zo'n punt aftrek niet meer voor de geest halen bij een andere BVO
Wie denk je dat verantwoordelijk was destijds voor die malaise en de puntaftrek , omdat de vraag misschien te moeilijk voor je is maak ik er een meerkeuze vraag van dan kun je nog gokken

a) Onno Hoes
b) Prins Carnaval
c) Jostie Band
d) Het bestuur van MVV

Types zoals jij lullen maar wat raak zonder enig kennis van zaken, ik heb geen enkel persoonlijk belang ( of zakelijk) om hier Dhr Hub Knops te kijk te zetten, het gaat mij om onze club en om een club die er over 50 jaar nog moet zijn,zodat jij ook nog in je midlife naar MVV kunt komen kijken en daar horen oud bestuurders die er een zooitje van gemaakt hebben niet bij
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Peter Pan, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2016 19:00 16 juni 2016 19:09 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #70

Napoleon schreef : @krampioen
Dit gaat over iemand die een mening heeft en maar blijft zeuren. Zijn naam doet er niet toe (Napoleon). Hij moet ophouden en vertrouwen hebben in het oordeel van het bestuur. Er is een goede structuur en niemand kan zomaar dingen doen. Laat het daarbij en stel je persoonlijke frustratie op de 2e plaats.



Wat klets jij toch maar raak man !
Vraag me zelf wel eens af waar jij een 2010 was , kreeg je nog borstvoeding of wat is het verhaal

Kun jij misschien nog seizoen 2010-2011 herrineren toen wij met min 8 begonnen , dat was niet de buiten temperatuur toen maar dat waren het aantal strafpunten die MVV vooraf aan de competitie kreeg omdat men herhaaldelijk de fout is gegaan, ik kan me zo'n punt aftrek niet meer voor de geest halen bij een andere BVO
Wie denk je dat verantwoordelijk was destijds voor die malaise en de puntaftrek , omdat de vraag misschien te moeilijk voor je is maak ik er een meerkeuze vraag van dan kun je nog gokken

a) Onno Hoes
b) Prins Carnaval
c) Jostie Band
d) Het bestuur van MVV

Types zoals jij lullen maar wat raak zonder enig kennis van zaken, ik heb geen enkel persoonlijk belang ( of zakelijk) om hier Dhr Hub Knops te kijk te zetten, het gaat mij om onze club en om een club die er over 50 jaar nog moet zijn,zodat jij ook nog in je midlife naar MVV kunt komen kijken en daar horen oud bestuurders die er een zooitje van gemaakt hebben niet bij


Hou hier toch mee op man, je punt is inmiddels wel duidelijk en je betogen worden vermoeiend en je punten zijn gewaardeerd. Hoe meer je blijft drammen hoe minder je serieus genomen wordt.

Roei Baank heeft al aangegeven in gesprek te willen gaan (al zou dit helemaal niet hoeven!) en gevraagd dus te stoppen op dit forum met deze discussie, dus waarom stop je nu niet, je bent net een klein kindje wat doordramt en een peuter krijgt nooit gelijk hoor. Komt het door je lengte dat je zo doorzaagt?

Wat dat betreft heeft krampioen en dreeke gelijk.

@Lijnsje, Draankörgel, hool beer maan, mot iech nog bonne kaope? Haave lieters...

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2016 01:37 17 juni 2016 01:39 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #71
Laten we de situatie precaire noemen, een mes snijdt immers aan twee kanten. Aan de ene kant heeft dhr Knops voorzichtig uitgedrukt geen heel schoon en smetvrij verleden binnen onze geliefde club, dat je met je wenkbrauwen fronst bij het "binnenhalen" hiervan is logisch. Persoonlijk, ja persoonlijk, vind ik het vreemd, alsof je Danny Blind zijn twee termijn geeft, of Callichio samen met Fuat Chapa een nieuwe kans geven. Dan staan we ook op achterste poten. Marketing, sponsoring ed. Is misschien nog wel moeilijker dan een verdediger die de bal maar uit hoeft te rammen. Alleen kunnen we ons hierin makkelijker verplaatsen. Vele van ons hebben, en dat is ook de normaalste zaak van de wereld, minder affiniteit met het werven van sponsors dan het uitschieten van een bal. Klinkt kinderachtig maar klopt wel. Wij red. Supporters lezen, yes een man die mss ons geld kan opbrengen maar stel deze man is een kruising tussen Bep de vaan ut toilet en Gerry Badpak incl overgewicht en een alcohol verslaving, dan schreeuwen we om moord en brand als hij ons nieuwe transgender spitsen duo vormt..
Conclusie, liever niet

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2016 13:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #72

omnisciens schreef : Laten we de situatie precaire noemen, een mes snijdt immers aan twee kanten. Aan de ene kant heeft dhr Knops voorzichtig uitgedrukt geen heel schoon en smetvrij verleden binnen onze geliefde club, dat je met je wenkbrauwen fronst bij het "binnenhalen" hiervan is logisch. Persoonlijk, ja persoonlijk, vind ik het vreemd, alsof je Danny Blind zijn twee termijn geeft, of Callichio samen met Fuat Chapa een nieuwe kans geven. Dan staan we ook op achterste poten. Marketing, sponsoring ed. Is misschien nog wel moeilijker dan een verdediger die de bal maar uit hoeft te rammen. Alleen kunnen we ons hierin makkelijker verplaatsen. Vele van ons hebben, en dat is ook de normaalste zaak van de wereld, minder affiniteit met het werven van sponsors dan het uitschieten van een bal. Klinkt kinderachtig maar klopt wel. Wij red. Supporters lezen, yes een man die mss ons geld kan opbrengen maar stel deze man is een kruising tussen Bep de vaan ut toilet en Gerry Badpak incl overgewicht en een alcohol verslaving, dan schreeuwen we om moord en brand als hij ons nieuwe transgender spitsen duo vormt..
Conclusie, liever niet


Gister feeske gehad? Geen peil op te trekke, dit relaas :woohoo:

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2016 11:28
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #73
We zullen het bestuur moeten vertrouwen. Maar dat wil niet zeggen dat we niet kritisch mogen zijn als er in onze ogen dingen gebeuren /mensen betrokken worden die we niet vertrouwen. Van het verleden leert men.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 02:18
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #74
Wordt het niet tijd om dit onderwerp af te sluiten: slotje?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 06:17
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #75

Ben Salemans schreef : Wordt het niet tijd om dit onderwerp af te sluiten: slotje?


Mee eens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden