Hub Knops keert terug bij MVV

14 juni 2016 00:21
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #46

Napoleon schreef : Als we de MVV supporters 6 jaar geleden hadden gevraagd net nadat we gered waren door de club van 14 of ooit nog iemand van het MVV bestuur in de toekomst een functie binnen MVV actief zou worden , dan had iedereen in koor geroepen , dat nooit over mijn lijk dat die types nog iets binnen MVV zouden gaan doen, die komen er nooit meer in ....


In de tijd waar je over spreekt speelden wij een oefenduel in Meerssen. Al snel ging het gerucht dat Jongen en Knops in het sponsorhome waren. Dit zorgde voor grote onrust onder de supporters. Men verzamelde zich rond het sponsorhome en enkelen drongen naar binnen. Jongen werd niet gevonden, maar de sfeer bleef gespannen. Na een tijd werd Knops gezien. Hij werd omsingeld en aangesproken. Volgens de supporters mocht hij zich niet langer laten zien bij MVV. Knops reageerde dat hij geen functie meer bij MVV had en dat zijn aanwezigheid daardoor geen invloed zou hebben op MVV. De aanwezige supporters hebben hem toen duidelijk gemaakt dat het wantrouwen in zijn persoon dermate groot was, dat hij op geen enkele manier nog in verband zou mogen worden gebracht met MVV en hij zich daarom bij geen enkel MVV gerelateerd evenement zou mogen laten zien.

Dat hij nu niet gelijk wordt weggestuurd wanneer hij aangeeft iets voor MVV te willen betekenen, begrijp ik. Een functie bij MVV bekleden is in mijn ogen nog steeds ontoelaatbaar, maar ik kan mij voorstellen dat na bestuurswisselingen in de afgelopen jaren MVV dit wel in overweging neemt.
Wat ik mij echter niet kan voorstellen is dat een MVV supporter, die langer dan 5 jaar meegaat, de aangekaarte zaken in dit topic bestempelt als zijnde "gezeik". Deze man heeft willens en wetens MVV op een misdadige manier schade berokkend. Hoe kun je als MVV supporter de waakzaamheid van je medestanders dan veroordelen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Jacques, Anna D., Huib, opadiehard, Tuor, Janepie, Zoewiezoe, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2016 12:36
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #47
Tegenwoordig is bij MVV alles geregeld op het gebied van het benoemen van mensen voor officiële functies binnen MVV. Dit in tegenstelling tot het tijdperk van de Daltons. Een eventuele kandidaat voor de ledenraad, bestuur vereniging MVV en het bestuur van de BVO moet eerst een procedure doorlopen die gezamenlijk is vastgesteld. Dit proces wordt bewaakt door de verschillende groeperingen binnen de vereniging MVV. Dus ook door supporters. Ten opzichte van het tijdperk Jongen/Coumans zitten nu dus in alle geledingen supporters die mee beslissen en besturen.
Knops heeft aangegeven dat hij iets wil en kan betekenen voor MVV binnen zijn eigen netwerk. Gelijk Weijzen. Het geheel is benoemd als sponsorcommissie. Net zoals we een technische commissie hebben met o.a. van Marwijk en Meijer. Zijn dit nu officiële functies?
Personen die pro deo hun hulp, op eigen gebied, aanbieden om MVV vooruit te helpen. Mocht blijken dat iemand dit om andere redenen zou doen dan wordt dit in de huidige structuur zeer snel zichtbaar en zullen er passende maatregelen volgen.
Mocht een en ander toch nog vragen oproepen dan wil het bestuur met alle plezier een gesprek arrangeren.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Sjotelsplak, Sandro, Anna D., middenstip, Boer458, SJENG@BOSCHPOORT, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2016 17:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #48
@roeibank

Om een reactie te geven op jou vraag of dit officiele functie zijn binnen MVV is mijn antwoordt : Ja

een commissie is een officieel orgaan en ze treden namens MVV naar buiten , Hub Knops treedt namens MVV naar buiten in het werven van, dit is een officiele functie al doe je die pro-deo en daar hoort de beste man niet meer thuis.

Dat Knops zelfs sponsor is of wordt en vrienden van hem laat sponsoren is tot daar aan toe , maar deze functie is een brug te ver wat mij betreft, Knops heeft zich mede door zijn toedoen MVV naar de klote geholpen ( althans bijna , want toen stonden de echte supporters op die MVV gered hebben)

Ik sta er echt van te kijken met welk gemak hier aan gepasseerd wordt, hoe kan een potentiele sponsor met de wetenschap van het verleden van MVV ooit een man als Hub Knops serieus nemen als hij namens MVV voor een sponsor contract langskomt ?
Dan is toch de eerste vraag aan Hub, waarom heb jij MVV toen naar de klote geholpen of niet tijdig ingegrepen als vice voorzitter ?

Knops doet het alleen maar voor zijn eigen ego, toen en nu , hij mag betalen voor de contracten en dat is dan, die man moet uit een officiele commissie en dit per direct !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2016 20:57
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #49
Dank voor de heldere uitleg roei baank. Maar ik vind toch echt wel een verschil tussen een sponsorcommissie en een technische commissie. De laatste fungeert als klankbord voor de technische staf , denkt mee over technisch beleid en de langere termijn maar is intern gericht. Een sponsorcommissie is juist extern gericht en vertegenwoordigt MVV naar buiten. Een cruciaal verschil en derhalve dus niet op dezelfde merites te beoordelen. Dus nu toch de discussie over wat een officiele functie is. Het stuit me tegen de borst dat we daarover in dit geval moeten discussieren. Kromme zaken moeten niet recht gepraat worden. Integriteit en geloofwaardigheid zouden dit moeten bepalen; niet een discussie over wat een officiele functie is !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2016 21:51
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #50
Volgens mij zullen niet alleen supporters het toetreden van Knops tot de sponsorcommissie onbegrijpelijk vinden. Er zijn ook nog sponsoren en leveranciers die tijdens het bijna failliet in 2010 benadeeld zijn. Leveranciers hebben toen meegewerkt aan het crediteuren akkoord en hebben toen afgezien van een deel van hun vordering op MVV. Stel je voor dat zij Knop ontmoeten in de sponsorruimte met een bestuurskrevat om of dat hij in zijn naïviteit een oud schuldeiser gaat benaderen om een sponsorbijdrage. Ondenkbaar, om je kapot voor te schamen.

Compleminte
Huib
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, De Zwarte Vogel, Janepie, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2016 22:15
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #51
Huib, dit is een zeer verhelderend verhaal. MVV loopt een behoorlijk risico veel sympathie te verliezen bij grote en kleine sponsoren, zeker bij die die destijds hebben bijgedragen aan de schuldsanering bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2016 22:52
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #52
Als het verhaal van Huib klopt (en daar twijfel ik niet aan) dan is er maar één conclusie mogelijk: wegwezen met die Knops

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2016 23:33
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #53
Gezien, gelezen en begrepen.

Bij het lezen van de bovenstaande berichten van een aantal zeer gewaardeerde mede-forumisten bespeur ik een aantal aannames die aangeven dat de rol van Knops niet helemaal duidelijk is. Aannames die kunnen resulteren in een tweestrijd tussen partijen waarbij MVV de grote verliezer is. Ik stel daarom voor om de discussie niet verder via dit forum te voeren maar om een gesprek met het bestuur te arrangeren om een en ander nog eens duidelijk samen te bespreken.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Napoleon, Huib, De Zwarte Vogel, Janepie, krampioen, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2016 23:59
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #54
Prima plan Roei baank. Ik neem overigens niks aan mbt de eventuele rol van Knops. Ik lees een persbericht van MVV waarvan ik mag aannemen dat daar een duidelijk verhaal in staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Roei baank, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 08:56 15 juni 2016 08:57 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #55

Roei baank schreef : Gezien, gelezen en begrepen.

Bij het lezen van de bovenstaande berichten van een aantal zeer gewaardeerde mede-forumisten bespeur ik een aantal aannames die aangeven dat de rol van Knops niet helemaal duidelijk is. Aannames die kunnen resulteren in een tweestrijd tussen partijen waarbij MVV de grote verliezer is. Ik stel daarom voor om de discussie niet verder via dit forum te voeren maar om een gesprek met het bestuur te arrangeren om een en ander nog eens duidelijk samen te bespreken.


Precies, actie ondernemen i.p.v. alleen maar zitten te klagen hier. Mooi antwoord Roei Baank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 10:30
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #56
Tja gemengde gevoelens bij.

Moet een bestuur verantwoording afleggen aan forumleden als er, zoals gezegd door Roei Baank, stakeholders als Supportersoverleg, ledenraad etc op de hoogte zijn gebracht en feedback gegeven hebben?
Dit is volgens mij waar de pijn zit, hoeveel macht mogen/willen supporters hebben over beleid van de club. Kunnen supporters op dit forum zonder alle ins en outs te weten, weten wat de afweging van het bestuur was, en wat de afspraken precies zijn met dhr Knops, goed oordelen over de situatie? Daarbij zijn er zaken die niet goed zijn om in de openbare ruimte te bediscussiëren,zeker niet in scherpe bewoordingen, want dat kan ook schade berokkenen, en velen lezen mee!

Van de andere kant begrijp ik dat niet iedereen in die organen zit. en hun wenkbrouwen fronsen bij het horen van deze naam. En deze mensen op de eerste plaats begaan zijn met het reilen en zeilen van onze club!

Staat het bestuur sjiek dat ze tijd willen vrijmaken om met deze mensen in discussie te gaan.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 11:00
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #57
Nou eindelijk iets van jouw waar ik het helemaal eens mee bent,en mijn schrijven wordt ook al beter .Vind jij dat ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 11:07
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #58
Ja jong, je hebt al DRIE HELE LEESTEKENS in TWEE zinnen gebruikt. Chapeau! Nu je zinsopbouw nog, maar we mogen natuurlijk niet in één keer teveel gaan verwachten van je dreekemvvke.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 12:02
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #59
Goed gezien lijnse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2016 13:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #60

Mestreech28 schreef :

Roei baank schreef : Gezien, gelezen en begrepen.

Bij het lezen van de bovenstaande berichten van een aantal zeer gewaardeerde mede-forumisten bespeur ik een aantal aannames die aangeven dat de rol van Knops niet helemaal duidelijk is. Aannames die kunnen resulteren in een tweestrijd tussen partijen waarbij MVV de grote verliezer is. Ik stel daarom voor om de discussie niet verder via dit forum te voeren maar om een gesprek met het bestuur te arrangeren om een en ander nog eens duidelijk samen te bespreken.


Precies, actie ondernemen i.p.v. alleen maar zitten te klagen hier. Mooi antwoord Roei Baank.

Laten we alleen maar Ja en Amen zeggen op dit forum... Er is niks mis met een kritische blik. Dat noem ik namelijk niet klagen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden