Hub Knops keert terug bij MVV

03 juli 2016 22:23
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #106
Boschpoort, bedankt voor je verslag van het gesprek met de voorzitter. Het valt mij op dat jouw bevindingen haaks staan op het persbericht van MVV in deze kwestie. Is jouw verslag geaccordeerd door de voorzitter? Mogen wij een rectificatie verwachten van het persbericht van MVV? Het lijkt mij in het belang van MVV om rust in de organisatie te hebben en ervoor te zorgen dat er binnen geen enkele geleding van de club twijfel bestaat over de rol van een malafide ex-bestuurder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2016 22:36
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #107

dreekemvvke schreef : Dan kan het nu wel gesloten worden , en kunnen we weer over voetbal gaan praten .Mij is alles duidelijk nu.


Wordt het niet eens tijd om kleur te bekennen? De frustraties van je verloren bekerfinale tegen PSV zul je mijns inziens ergens anders moeten ventileren dan op het forum van de rivaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2016 22:57 03 juli 2016 23:25 door Boschpoort.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #108
Snuf wil jij me even uitleggen wat je hier mee bedoeld of heb je echt gesnoven ,dan doe je tenminste je naam eer aan.

**EDIT MOD ** kunnen jullie dit soort discussie svp via PB voeren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2016 23:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #109
@Snuf, nee de voorzitter heeft dit bericht niet vooraf gezien of geaccordeerd. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd of ik op dit forum kon melden dat de heer Knops géén officiële functie bij MVV zou krijgen. Niet in het bestuur, niet in een commissie. Dat was okay.
Dat persbericht had er zo nooit uit mogen gaan. Dat werd ook erkend.
Als ik ergens iets onjuist heb geschreven dan zullen de anderen die aanwezig waren mij hier wel corrigeren.

Een rectificatie zal er denk ik niet komen. Laten we hier niet teveel aandacht aan blijven geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 09:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #110
Ik had op zijn minst een uitnodiging verwacht van dit gesprek , temeer omdat ik ook hier de discussie ben begonnen
Waarom jullie mij niet hebben uitgenodigd vind ik zeer spijtig
Wie waren er dan wel uitgenodigd en waarom deze personen ??

Over het verslag, daar kan ik alleen maar van zeggen , wat een gelul.
Je gelooft toch niet dat MVV een persbericht naar buiten stuurt waar men niet achter staat , dat komt of uit de koker van Erens of van Kersten zelf, dat ze jullie hiermee afscheppen zegt mij genoeg
Men zou een rectificatie moeten sturen als men vind dat wat daar niet in staat niet klopt en dat doet men niet , dus voor mij klopt het dan wat MVV schrijft in haar persbericht dat Knops verbonden is aan MVV meer dan het aanbrengen van zijn eigen netwerk

Dan wordt er gesproken over dat alleen Jongen en Goumans de beslissingen namen, ook dat is gelul, Hub Knops tekende de overeenkomst mede, wie is dan verantwoordelijk ???
Jongen had niet eens een officiele functie binnen MVV die kon niet eens tekenen

Kort samen gevat , jullie hebben je goed laten inpakken door de voorzitter en met dit lul verhaal je laten afscheppen om de gemoederen rustig te houden , sterker nog jullie geven dat zelf nog in een post aan.


Een rectificatie zal er denk ik niet komen. Laten we hier niet teveel aandacht aan blijven geven.

Knops gebruikt zijn zogenaamde contacten om een voet tussen de deur te krijgen bij MVV en wij kijken erna en laten t gebeuren en het ergste we geloven de woorden en de leugens van Kersten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 11:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #111
Die opmerking over rectificatie komt van mij. Dat is niet aan de orde geweest in het gesprek.

Dat jij de voorzitter openlijk voor leugenaar uitmaakt en mij van gelul beticht is jammer.
Ik kan me voorstellen dat deze stijl van communiceren niet direct tot een constructief gesprek leidt. Naar ik begrepen heb, heb je het bestuur al voldoende duidelijk gemaakt hoe je over de situatie denkt.

Wat mij betreft is het geen geheim wie bij het gesprek waren maar ik vind dat het aan de initiatiefnemers is om dat te melden. Ik was ook maar uitgenodigd om erbij te zijn.

Ik ben nu wel een beetje klaar met dit onderwerp eigenlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 15:02
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #112
Dank Boschpoort voor het verslag en zoals ik eerder ook al zei iedereen verdient een tweede kans, ook Knops en gezien jouw verslag is dit een wel en bewogen overweging geweest om dit toe te staan.

Dat wordt door menigeen hier als 'onzin' en 'gelul' bestempeld of als zoals iemand zei een 'groete moond' en gaat men steuken binnen de eigen MVV gelederen. Een supporter gaat zelfs zover om te beweren dat mensen niet meer naar MVV gaan en dat die dan geen mening meer mogen hebben? Dat zijn dan de echte steukers op dit forum want niemand, maar dan ook niemand kan bepalen in hoeverre iemand een MVV-fan is en of die wel of niet naar MVV gaat.

Degene met de grootste mond staan straks vooraan en wellicht te juichen als Knops wel iets kan betekenen voor MVV.
Met de nu -uitgesproken feiten- zal Knops zich moeten bewijzen en doet hij dat niet is er niks aan de hand.

Achterdocht en argwaan is ook emotie en een hele slechte raadgever hetgeen niet betekent dat men een oogje in het zeil moet houden.

Zoals Boschpoort eerder al schreef de manier van communiceren kan beter en dat geldt ook van ons allen.
En ik ben het ook met Boschpoort eens dat op dit onderwerp een kloester mag.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 17:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Hub Knops keert terug bij MVV #113
@Janepie , ik ben idd diegene die het verslag onzin en gelul vind , en dat vind ik ook en dat blijf ik vinden
MVV stuurt een persbericht en de voorzitter roept dat het persbericht niet verstuurd had mogen worden ( zie verklaring Boschpoort), maar MVV neemt geen actie om het te rectificeren , dus men kan zich vinden wat er in staat en stond , en daar stond letterlijk dat Knops voor MVV in de sponsorcommissie gaat toetreden : ( zie hieronder), dit staat nog steeds op de website, geen MVV voorzitter die de naam Knops laat verwijderen, een beetje bestuur past het dan toch ook aan , dat laat je immers zien dat je meent wat je zegt of laat opschrijven

Terugtredend Algemeen Directeur Frans Erens zal Penders tot 1 juli ‘inwerken’. Daarna legt hij zich, twee dagen per week, toe op de ondersteuning van de commerciële afdeling van MVV Maastricht. Hij zal daarbij leiding geven aan de nieuw gevormde sponsorcommissie die naast Erens bestaat uit Maurice Schoenmaeckers, Hub Knops en Ron Weyzen. Erens heeft in totaal drie seizoenen de functie van Algemeen Directeur van de Maastrichtse club bekleed.


Los van bovenstaande, wat me nog het meeste irriteert hier is dat Knops op basis van geen enkele harde toezegging uitgedrukt in geld of contracten het bestuur heeft weten om te vormen om hem te rehabilteren , iets wat alleen Knops zelf wil, hij is in zijn eigen onschuld gaan geloven , want hij liet optekenen dat hij nooit de beslissingen nam dat waren alleen Jongen en Goumans, lekker makkelijk om je daar achter te verschuilen als jezelf handtekeningen zette onder overeenkomsten , daarbij is Knops ( of was) erg media geil, hij was de pratende papagaai van het bestuur, zoals hier ook forum leden zijn die zich laten gebruiken door dit bestuur om de boodschap waar we het nu over hebben om deze op het MVV forum te zetten ( Boschpoort) en er ook graag maar een beetje willen bij horen maar eigenlijk niets toevoegen

Als Boschpoort een beetje ballen had gehad dan had hij Kersten verzocht om dit dringend om dit aan te passen op de website van MVV, ik kom nu geen enkele kritische noot tegen als verklaring, nu wil iedereen maar vriendjes blijven omdat men bepaalde priveleges geniet of denkt te hebben

Zoals jullie ook, ben ik er een beetje klaar mee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 17:39
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #114
Nou dat ben ik ook wel een beetje .En ik hoopt eigenlijk dat we verder gaan met een gezonde club en veel voetbal plezier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 18:39
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #115
Uit respect voor Napoleon en zijn betrokkenheid bij onze club zal ik niet inhoudelijk op zijn laatste post reageren en gun ik hem het laatste woord in deze discussie. Ik hoop tenminste dat dit het laatste was. Ik ben er klaar mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 18:40
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #116
Ron Weijzen terug bij MVV, waarom hebben we dan al die jaren als meedenkende en meedoende supporters inspanningen gedaan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 19:34
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #117

Janepie schreef : ... zoals ik eerder ook al zei iedereen verdient een tweede kans ...

Inderdaad Janepie!
Zullen we samen een pilsje pakken in de Gouden Ster, bij de eerste thuiswedstrijd?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 21:52
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #118
Wie er in deze discussie ook gelijk heeft... Ik voel me behoorlijk ongemakkelijk er mee. Ik weet niet wat schadelijker voor de club is, aantijgingen op het MVV netwerk, of de mensen waar de aantijgingen over gaan.

Mijn mening in deze. Oud bestuursleden die er een potje van hebben gemaakt... Er werden kunstgrepen uitgehaald in bepaalde periodes om de club maar te laten voortbestaan. Totdat er uiteindelijk zoveel lijken uit de kast vielen en de chaos duidelijk werd. De schulden waren te penibel om op eigen kracht er uit te komen. Keer op keer.

Ik relativeer dit voor mezelf altijd met de vraag. Had MVV nog wel bestaan als die (incompetente of geniale)kunstgrepen niet werden uitgehaald.

Van alle pannekoeken die aan het roer hebben gestaan is er geen ene geweest die de boel bewust wilde laten ontploffen. Dat weet ik zeker. Je bent niet voor je lol voorzitter van een voetbalclub. Zeker niet in een emotionele club als MVV waar wel eens wat gebeurd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2016 23:39
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #119

Boschpoort schreef : Uit respect voor Napoleon en zijn betrokkenheid bij onze club zal ik niet inhoudelijk op zijn laatste post reageren en gun ik hem het laatste woord in deze discussie. Ik hoop tenminste dat dit het laatste was. Ik ben er klaar mee.


Mooi gezegd! Slotje?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2016 00:17 05 juli 2016 00:43 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Hub Knops keert terug bij MVV #120

MVV4life schreef :

Janepie schreef : ... zoals ik eerder ook al zei iedereen verdient een tweede kans ...

Inderdaad Janepie!
Zullen we samen een pilsje pakken in de Gouden Ster, bij de eerste thuiswedstrijd?

@MVV4live; Uiteraard kinne veer us é pélske pakke saame, kin ouch al ieder huur PM miech mér, hoof neet via dit forum.
Wat spreeke v'r aof pintje, dürümke vaan Musti debei en laot goon ;) iech trakteer diech. Huur 't wel daan wienieste kins via PM :)

Dit topic maag op sloot. Alles wat gezag mos weure is gezag, toch?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden