Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

06 juni 2019 08:21 06 juni 2019 08:22 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6721

Kerkradenaar schreef : Wat ik vernomen heb, is dat Roda 2.0 (groep Senden) ook een rol gaat spelen.
Maar dat heb ik "van horen zeggen" en werd ook aangegeven op ons prikbord, dus wat daar van klopt weet ik niet.

Geen idee ook of Koster en de Gzoveel (wat er van overgebleven is) voor rol gaan spelen. Die zouden alleen garant staan voor de 9 ton, wanneer er geen investeerder gevonden zou worden. Die is er nu...


Vaak zijn investeerders autoritaire personen, die vooral hun eigen poppetjes gaan installeren op de stategische plekken, ze willen immers een stempel drukken op het beleid lijkt me. Maar goed dat zal moeten blijken ja.

Wat ik verder zie is dat de gemeente ook flink koffie zit te drinken met de la Vega : www.1limburg.nl/jos-som-krijgt-het-warm-...ar?context=section-2
De burgemeester had ook nog een advies in petto voor de voormalig spelersmakelaar en concertorganisator. "Neem het gevoel van de stad mee, heb ik tegen hem gezegd. Het is een familieclub, een Koempelclub. Hij heeft aangegeven dat hij begrijpt wat ik bedoel", zegt de tevreden Som, die er naar eigen zeggen een 'warm gevoel' bij kreeg.
Wat een flauwekul jongens, Frits Schrouff wist ook dat het een koempelclub was, sterker nog, hij had een enorme band met RJC, en toch is de club naar de knoppen gegaan. Dit is gewoon stroop om de mond smeren van meneer Vega.

Ik snap wel dat ze met elkaar om de tafel zitten, die Vega hoopt natuurlijk concerten te organiseren daar. Puur zakelijke partners. In Mestreech wil de burgemeester alleen wat de maken hebben met MVV als er supportersrestricties kunnen worden opgelegd. Bah.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 10:24 06 juni 2019 10:35 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6722
Ik vind dat niet gek. Gemeente zal graag het stadion ook op andere manieren willen exploiteren.
Brengt alleen maar meer geld in het laatje. Daarnaast heeft die investeerder een garantie moeten afgeven voor de komende 4 jaar. M.a.w. de gemeente krijgt, als alles goed gaat, 4 jaar netjes huur. (na 2020 weer 800k en moet de korting ook worden terugbetaald)

Wat betreft poppetjes heeft ie gezegd dat hij mensen een kans geeft (die er nu zitten). VdL gaat sowieso terug naar het tweede dus hij zou wel met een nieuwe trainer komen.
Alhoewel ik eerlijk gezegd Van Veldhoven niet lang zijn functie meer zie behouden. Gedegradeerd, foute keuzes mbt trainer, vrijwel geen netwerk of spelers die er niets van bakken. Moet daarbij wel zeggen dat hij mede dankzij die dure contracten wat ik noemde in het eredivisiejaar ook vrijwel geen geld had om degradatie te ontkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2019 13:26
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6723
Ze zijn in Kerklaar helemaal doorgedraaid:

johnnie
@johnnie - 08 juni 2019 om 13:01
"Trouwens. wbt het kopen van seizoenskaarten met het gedoneerde geld, dat hier geopperd werd, misschien een beter idee:
I.p.v. armlastige een kaart aan te schaffen, bedrijven scc’s cadeau doen. Misschien bind je zo wat sponsoren en leg je nieuwe contacten

Typisch voorbeeld van incest!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2019 02:54
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6724
Roda-investeerder 'is heel zuiver': 'Dat is nooit een punt geweest voor ons'

Harm van Veldhoven voorziet geen problemen in de samenwerking tussen Mauricio de la Vega en Roda JC. De Mexicaanse investeerder, die Roda de afgelopen week redde van het faillissement, is bij Real Murcia in Spanje een stuk minder geliefd.

De La Vega weigerde nog te investeren in Real Murcia, waarop de club in financiele nood terechtkwam en fans zich tegen hem keerden. "Dat is goed besproken", verzekert Van Veldhoven, de technisch directeur van Roda, voor de camera van FOX Sports. "Dat is nooit een punt geweest bij ons. Het is duidelijk dat hij heel betrokken is bij het voetbal en de situatie daar is voor ons altijd heel zuiver geweest."

Fans die vrezen voor eenzelfde situatie worden door Van Veldhoven gerustgesteld. "We hebben garantiefaciliteiten ingebouwd in onze overeenkomst. Ik hoef dat verder niet toe te lichten, maar Roda JC zal zeker afgedekt zijn. Dat was heel belangrijk voor ons, want in het verleden is dat soms niet zo gebeurd en daar heeft deze club voor op de blaren gezeten."

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2019 16:08
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6725

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2019 16:12
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6726
"garantiefaciliteiten" :lachen: :lachen: :lachen:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 02:25
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 790
Meer
Onderwerp Auteur
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6727
De echte naam van Zorro was Don Diego de la Vega. Zorro zal dus wel familie zijn van Roda's Mexicaan Mauricio de la Vega. Deze Mauricio is een investeerder, een soort omgekeerde Zorro. We kunnen de nieuwe geldschieter dus Zorro noemen, maar ook Orroz.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 08:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6728
Nou heb ik van Veld van Harmhoven geen bijster hoge pet op, maar hij kan natuurlijk ook weinig anders zeggen. Hij is directeur in dienst van Roda - ik verwacht/vrees tegen een salaris van rond de Balkenendenorm - en moet de club dus positief uitdragen naar buiten. Die man kan moeilijk zeggen "we hebben een totale gok genomen, geen idee of die rare Mexicaan over de brug komt, maar ja, ouwe Schrouff wilde er koste wat kost zo snel mogelijk van af en dit was de enige partij die écht geïnteresseerd was en bleef na het bestuderen van de boeken, dus we hebben het maar geaccepteerd ook al horen we de rare verhalen uit Murcia.".

Eerste maanden zal het sowieso wel goed gaan daar. Wordt een trainer aangesteld (Van t Schip/Streppel worden in de media genoemd), komen vast een paar leuke spelers daar binnen (niet schrikken van één van de namen die daar wel snel bekend gemaakt zal gaan worden...). De grote vraag is of de centen worden overgemaakt en dat zal echt pas in het najaar ergens blijken. Of zelfs pas volgend jaar. Ik zie ze daar zo een jaar subtop KKD draaien en in maart/april opeens naar buiten brengen dat er weer 2,5 miljoen nodig is. De la Vega? Die hebben we al een tijdje niet meer gezien...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 11:32
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6729

Jacques schreef : Nou heb ik van Veld van Harmhoven geen bijster hoge pet op, maar hij kan natuurlijk ook weinig anders zeggen. Hij is directeur in dienst van Roda - ik verwacht/vrees tegen een salaris van rond de Balkenendenorm - en moet de club dus positief uitdragen naar buiten. Die man kan moeilijk zeggen "we hebben een totale gok genomen, geen idee of die rare Mexicaan over de brug komt, maar ja, ouwe Schrouff wilde er koste wat kost zo snel mogelijk van af en dit was de enige partij die écht geïnteresseerd was en bleef na het bestuderen van de boeken, dus we hebben het maar geaccepteerd ook al horen we de rare verhalen uit Murcia.".

Eerste maanden zal het sowieso wel goed gaan daar. Wordt een trainer aangesteld (Van t Schip/Streppel worden in de media genoemd), komen vast een paar leuke spelers daar binnen (niet schrikken van één van de namen die daar wel snel bekend gemaakt zal gaan worden...). De grote vraag is of de centen worden overgemaakt en dat zal echt pas in het najaar ergens blijken. Of zelfs pas volgend jaar. Ik zie ze daar zo een jaar subtop KKD draaien en in maart/april opeens naar buiten brengen dat er weer 2,5 miljoen nodig is. De la Vega? Die hebben we al een tijdje niet meer gezien...

Nu wordt ik toch wel erg nieuwsgierig naar die naam waar we niet van moeten schrikken. Heb je een paar hints, zodat we ons op de schok kunnen voorbereiden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 12:04
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6730

pinobel schreef :

Jacques schreef :
komen vast een paar leuke spelers daar binnen (niet schrikken van één van de namen die daar wel snel bekend gemaakt zal gaan worden...)..

Nu wordt ik toch wel erg nieuwsgierig naar die naam waar we niet van moeten schrikken. Heb je een paar hints, zodat we ons op de schok kunnen voorbereiden?


Dan gok ik op Croux of Peeters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 12:23
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6731

Maosbrögk schreef :

pinobel schreef :

Jacques schreef :
komen vast een paar leuke spelers daar binnen (niet schrikken van één van de namen die daar wel snel bekend gemaakt zal gaan worden...)..

Nu wordt ik toch wel erg nieuwsgierig naar die naam waar we niet van moeten schrikken. Heb je een paar hints, zodat we ons op de schok kunnen voorbereiden?


Dan gok ik op Croux of Peeters.

Daar gok ik niet op.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 12:43
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6732
Ik heb zo'n vermoeden dat Jacques daarmee refereert aan Ippel. Die kost ze niks en is een speler die de fans graag zullen zien komen om zijn werklust en instelling op het veld. Zou het persoonlijk jammer vinden omdat hij onze aanvoerder was en een meer dan graag geziene speler door ons als supporters. Erg vaak toegezongen. Aan de andere kant is het geen geweldenaar die Roda naar een hoger niveau gaat tillen dus wat dat betreft geen zorgen. Maar goed, natuurlijk gewoon een dikke kans dat ik er finaal naast zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 12:59
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6733
IK denk dat Jacques, Brian Smeets bedoeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 13:04
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6734

middenstip schreef : IK denk dat Jacques, Brian Smeets bedoeld.

Onverstandig zou dit zijn. Misschien Mbugamba of Nwakali?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 13:08
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6735

pinobel schreef :

middenstip schreef : IK denk dat Jacques, Brian Smeets bedoeld.

Onverstandig zou dit zijn. Misschien Mbugamba of Nwakali?


Ik weet dat Jacques onze nummer 6 bedoelt ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden