Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

04 juni 2019 17:48
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6676
Steijn weg bij VVV. Ik zou er niet van opkijken als zij bij Ron Elsen uitkomen als mogelijke opvolger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 18:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6677

Belgske schreef : Steijn weg bij VVV. Ik zou er niet van opkijken als zij bij Ron Elsen uitkomen als mogelijke opvolger.


Ron wilt de functie van trainer niet. Dus maak je maar niet druk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 18:36 04 juni 2019 18:39 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6678
Zo, die halen even het Mexicaanse drugskartel naar Zuid-Limburg haha, dat wordt opnieuw begroten voor het ministerie van Justitie en Veiligheid... (We hadden al de laagste Provinciale begroting van het land)

Binnenkort te zien op Netflix: 'Narcos Kerkrade'.
Van de witte Nasi naar de witte Coke, zolang er maar gehumbaat kan worden, de rest maakt niet uit, uitgehoert, uitgehuwelijkt, eigenwaarde, het maakt niet uit in Kerkrade, "Liebe kent kein Selbstwertgefühl". De kettingzaag zal al klaar liggen in de kast voor het eerste functioneringsgesprek met de Don, hopelijk vinden ze Harm nog terug.

Bij de eerste inval zou ik direct de veld-belijning laten testen , daar verwacht je het niet.

Dit wordt inderdaad 'Vamonos rapidos naar de afgrond!':lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 18:53
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6679
Wat grappig dat toevallig deze week de Mexicaanse weken zijn bij Lidl, wist niet dat je daar ook een clubje armoedzaaiers kon kopen.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 18:58
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6680
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 19:07 04 juni 2019 19:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6681
Nou ja ik ben dan een van de enige die nu zegt:" dit lijkt op Fortuna deel 2". Dan kunnen we daar binnenkort natuurlijk de nodige Portugezen en Brazilianen verwachten in het veld. En dan is het niet MVV dat in 2 jaar in de eredivisie is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 19:28
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6682
Wat een heldere lichten op das prikbord.

roy79
@roy79 - 04 juni 2019 om 15:03
"Een kennis van me is supporter van de amateurclub aan de Maas. Die kunnen 't maar moeilijk verkroppen.. Usta de voetbalgod binnen gehaald als toptrainer:) vanachter het heras hekwerk kijken naar de betonrot in de geusselt en roepen: gelukkig staan wij nog op eigen benen... Whahahaa

Ze staan al met één been in de eredivisie hoor! Kut volk.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 19:36
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6683
gelezen op het prikbord, we hebben de eerste spits al binnen Speedy Conzalis!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 19:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6684

Schapendonk schreef : Nou ja ik ben dan een van de enige die nu zegt:" dit lijkt op Fortuna deel 2". Dan kunnen we daar binnenkort natuurlijk de nodige Portugezen en Brazilianen verwachten in het veld. En dan is het niet MVV dat in 2 jaar in de eredivisie is.


Die angst had ik ook toen ik voor het eerst dat bericht las. Echter als ik nu al die reacties zie op Twitter.....

Buiten dat heb ik tot nu toe al heerlijk kunnen lachen. Dit was misschien nog beter dan Roda failliet laten gaan. De derby blijft natuurlijk wel altijd speciaal en Houten kan scherpe columns schrijven over onze oosterburen. Telkens een genot om van zijn schrijven te genieten. Houten bij de Limburger zoeken ze nog mensen die wel journalistiek waardig zijn, niks voor u?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 20:12
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6685
De sceptische of negatieve berichten worden op dat prikbord meteen verwijdert, je mag alleen maar positief posten, iemand posten iets over dat filmpje met de supporters in Spanje en werd meteen verwijdert, gaat al lekker daar:lachen: Over die AK waren ze ook zo lyrisch en kijk het resultaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 20:24
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6686

Janepie schreef : Wat een heldere lichten op das prikbord.

roy79
@roy79 - 04 juni 2019 om 15:03
"Een kennis van me is supporter van de amateurclub aan de Maas. Die kunnen 't maar moeilijk verkroppen.. Usta de voetbalgod binnen gehaald als toptrainer:) vanachter het heras hekwerk kijken naar de betonrot in de geusselt en roepen: gelukkig staan wij nog op eigen benen... Whahahaa

Ze staan al met één been in de eredivisie hoor! Kut volk.


Als jij dat bericht hier post, ligt die roy79 helemaal in een deuk, lekker slim. Laat ze lekker lachen daar, als die Mexicaan straks merkt hoeveel lijken er nog uit de kast gaan komen, is hij weer snel vertrokken, want die Frits heeft de club alleen in leven gehouden, geen schulden afbetaald en is al 19 milj. kwijt op 3 jaar tijd, dussssss…………………...veel achter gestelde leningen daar in Sterfrade, die zullen wettelijk toch afbetaald moeten worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 20:51
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6687
Wellicht kan de gemeente Kerkrade ook eens terug worden betaald. Denk als die Mexicaan dat bedrag hoort, hij snel met de noorderzon is vertrokken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 20:57
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6688
De kans is groot als deze Mexicaan per 1 juli Roda overneemt er diverse schuldeisers aan de deur staan, deze dit niet bij die Schrouff hebben gedaan uit respect voor de persoon zelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2019 02:11
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6689
hebben ze nu Stijn Koster niet meer nodig ??

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2019 09:09 05 juni 2019 09:10 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6690
Vega is blijkbaar nog altijd (?? blijft onduidelijk) eigenaar van Murcia. Volgens de fans daar heeft hij die club met een megaschuld opgezadeld. Volgens kamp-Vega is hij na de overname door allerlei lijken uit de kast verrast waar hij niet voor wil opdraaien. Roda-fans vinden dat laatste bemoedigend, die gaan er blijkbaar klakkeloos van uit dat bij hun club geen lijken uit de kast komen vallen... Het zal me benieuwen. Zou me niets verbazen als Vluuzak gelijk heeft en er na 1 juli diverse schuldeisers aan de deur staan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden