Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

24 feb 2019 13:12
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6391

Hill28 schreef : En het is weer zover..Wederom een wedstrijd vermoord door de VAR. Dit keer ADO - Ajax. Willekeurig Penal-cadeau, uiteraard voor ajax. Waar een Den Haag-speler vlak daarvoor wordt aangetikt en niks krijgt. Tv kan voorlopig weer uit.


De VAR heeft nog een hele hoop kinderziektes, maar dit was gewoon een 100% strafschop. Of hij had moeten fluiten voor een overtreding van vd Beek kun je over discussiëren, als hij daarvoor fluit krijg je weer een wedstrijd waarin geen enkel contact is toegestaan en de scheids om de minuut op zijn fluitje moet blazen. Prima moment van VAR en scheids dit. Gisteren was dat natuurlijk wel anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 13:20 24 feb 2019 13:22 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6392

Komopdieroeie schreef :

Hill28 schreef : Of hij had moeten fluiten voor een overtreding van vd Beek kun je over discussiëren, als hij daarvoor fluit krijg je weer een wedstrijd waarin geen enkel contact is toegestaan en de scheids om de minuut op zijn fluitje moet blazen. .


Precies dit dus, in de 16 meter wordt elk moment doodgeanalyseerd door de VAR en is geen enkel contact toegestaan. Elke verkeerde beweging kan als hinderlijk worden uitgelegd, en dan liefst in het voordeel van de topclub. Je durft als supporter haast niet meer te juichen bij een goal.

En ik zou wel eens een analyse willen zien aan het einde van dit seizoen, hoe vaak de topclub en hoe vaak de lager geklasseerde club voordeel uit de var heeft gehaald.

En laten we onze eigen Kuuper niet vergeten die ook willekeurig rood kreeg in het promotieduel met de mislukkelingen van het oosten.

Wat mij betreft volgende week nog afgeschaft die onzin.

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 13:32
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6393

Hill28 schreef :

Komopdieroeie schreef :

Hill28 schreef : Of hij had moeten fluiten voor een overtreding van vd Beek kun je over discussiëren, als hij daarvoor fluit krijg je weer een wedstrijd waarin geen enkel contact is toegestaan en de scheids om de minuut op zijn fluitje moet blazen. .


Precies dit dus, in de 16 meter wordt elk moment doodgeanalyseerd door de VAR en is geen enkel contact toegestaan. Elke verkeerde beweging kan als hinderlijk worden uitgelegd, en dan liefst in het voordeel van de topclub. Je durft als supporter haast niet meer te juichen bij een goal.

En ik zou wel eens een analyse willen zien aan het einde van dit seizoen, hoe vaak de topclub en hoe vaak de lager geklasseerde club voordeel uit de var heeft gehaald.

En laten we onze eigen Kuuper niet vergeten die ook willekeurig rood kreeg in het promotieduel met de mislukkelingen van het oosten.

Wat mij betreft volgende week nog afgeschaft die onzin.


Ik ben er verder ook geen fan van, wat mij betreft wordt de var ook weer afgeschaft na dit seizoen maar dat zie ik niet gebeuren. In dat geval zou de KNVB toch toegeven dat het misschien niet zo'n grote verbetering is geworden zoals verwacht en dat er nog te veel fouten worden gemaakt maar dat doen ze daar natuurlijk niet.

Nu we het er toch over hebben, ik weet niet meer zeker hoe dat zit mochten we de PO's halen. Is de var er dan vanaf de eerste ronde bij? Of komen ze pas kijken als ze ons een oor kunnen aannaaien? Hopelijk zit er dan geen kale fiessak in de var caravan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 14:26
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6394
Die VAR staat nog redelijk in de kinderschoenen. Als we 5 jaar verder zijn heeft de bal, elke schoen, de lijnen, sensors die nog beter zullen registreren en uiteindelijk tot betere en dus eerlijkere resultaten zullen leiden. Nu zijn het nog mensen die de beoordeling doen maar uiteindelijk zal de software de beslissingen gaan nemen. En over 15-20 jaar zal een supercomputer gewoon alle spelers monitoren waarbij je op de duizendste millimeter kunt zien wat er gebeurt vanuit alle hoeken, kiertjes en gaten... Tsja jongens. "we worden oud" ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2019 15:30
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6395
De VAR verschrikkelijk sinds dat er is kijk ik ook niet graag meer eredivisie.
Nu als de scheidsrechter een foute beslissing maakt dan erger je je alleen kapot.
Als er geen VAR is dan is het gewoon menselijk en ga je er gemakkelijker mee om.
En elk weekend is het wel weer raak een VAR incident wat fout is beoordeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2019 20:38
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6396
Ben benieuwd wat er overblijft van de politieke steun aan R# na het wegvallen van Jos Som en Krewinkel..

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2019 21:14
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6397
Petra Dassen-Housen is een echte Kerkraadse, dus ik denk dat het weer hetzelfde liedje wordt!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2019 21:16
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6398
Tja, ze zei al dat ze Kerkrade weer op de kaart wil zetten. Dan heeft ze ook weinig te kiezen lijkt me

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 19:09
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6399
www.limburger.nl/cnt/dmf20190314_0009653...moet-zijn-bek-houden

Zou dan nu echt de klant erin komen???

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2019 10:08
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6400
roda trainer op non actief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2019 10:40
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6401
Erich von der L. geit de zaak eve euvernumme. En iech dach tot dee z'ne bek moos hawwe veur Molenaar?

Heet dee Molenaar eigelek nog e doorloupend contrac nao dit sezoen? In dat geval vraog 'ch m'ch aof wie ze dat financieel weer goon regele...
Aoh nein, die lèste vraog moot g'r mer vergete, v'r weite allemaol 't antwoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2019 11:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6402

MVVke schreef : In dat geval vraog 'ch m'ch aof wie ze dat financieel weer goon regele...
Aoh nein, die lèste vraog moot g'r mer vergete, v'r weite allemaol 't antwoord.



Roda vult de vacature in door een Limburgse jongen aan te stellen. De provincie Limburg is het al langer een doorn in het oog dat er zo weinig Limburgse proftrainers een kans krijgen in het betaald voetbal, enkel MVV, Fortuna (we tellen stroman Eijer natuurlijk niet mee), Den Bosch en PSV hebben een Limburgse trainer. Vanwege het aanstellen van Van der Luer maakt Roda aanspraak op het stimuleringsfonds Limburgse proftrainers, dat toevallig vandaag is opgericht (en morgen weer ontmanteld wordt). De provincie zal het volledige bedrag van het fonds, 1 miljoen euro, per ommegaande overmaken aan Roda JC. De complimenten voor het gevoerde beleid in Kerkrade!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2019 16:30
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6403
Wat is dat Oda toch een rare club. Ze krijgen ruimte doordat de gemeente de huursom halveert en vervolgens sturen ze de trainer weg en moeten ze weer afkoopsommen betalen. Zoveel domheid. Het lijkt wel een bananenrepubliek gemeente daar in Kerkrade. Ze verdienen het echt niet om ooit nog in de eredivisie te spelen. Het is niet eens een aanfluiting, het is een schandaal. Bah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2019 17:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6404
Afkoopsom is niet aan de orde. Molenaar heeft een contract tot einde seizoen dus die paar maanden betalen ze gewoon door.
Die achterbakse vd Luer staat toch al op de loonlijst dus het kost de club niets. Zelfs over imagoschade hoeven ze zich niet druk te maken want dat is al volledig verdwenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2019 13:36
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6405
Ik denk niet dat vd Luer voor een assistenensalaris hoofdtrainer wordt. Dat kost geld. Er moet een nieuwe jeugdtrainer worden aangesteld, en de voormalige hoofdtrainer moet worden doorbetaald. etc,etc. het gaat altijd geld kosten en de gemeente betaalt ten koste van behoeftige burgers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden