Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

18 mei 2018 16:32 18 mei 2018 16:37 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6061
Meer updates hier per dag dan tijdens een wedstrijddag van MVV... ik dacht dat het speculaasseizoen pas begon in september, maar wat me hier toch gespeculeerd wordt... :applaus:

Hoop doet leven ofzoiets, uitstekende bliksemafleider voor onze eigen clubfrustraties (nu nog een manier vinden om die notoire Facebook-MVV-afzeikers aan te pakken).

Ondertussen wordt er werk gemaakt van stickers plakken van 110% anti Roda in de grote steden in Brabant


Boe is dat feeske?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2018 22:43
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6062

Jacques schreef : Gustafson heeft vandaag al bij FC Utrecht getekend. Die speelde vijf dagen geleden nog met Roda mee. Je kunt je afvragen hoe gemotiveerd die was om met Roda de finale van de play-offs te halen. Nog voor die finale afgehandeld is, heeft Gustafson een nieuwe club en kan lekker met vakantie... Ik vind dat eigenlijk nog het grootste gevaar bij huurlingen, al kan het natuurlijk ook bij iemand met een aflopend contract gelden en zijn er genoeg huurlingen die wel vol gas geven. Bij die Gustafson heb ik het idee dat hij een groot gedeelte van het seizoen al ongelukkig was bij Roda en tegen Almere geen stapje extra zette.



Jacgues ,bij Roda ben je heel vlug ongelukkig ..........Duitsers hebben geen grappen .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2018 01:28
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6063
REACTIE RODA JC OP BERICHTGEVING 1LIMBURG OVER ALEKSEI KOROTAEV
Roda JC heeft met verbazing gereageerd op het artikel van 1Limburg dat de club is gestart met een juridische procedure tegen Aleksei Korotaev. Roda JC benadrukt dat dit bericht onvolledig én uit z'n verband is gerukt.

Via deze weg wil de club graag duidelijkheid verschaffen: in mei 2017 heeft Roda JC beslag gelegd op de gelden van de bankrekening bij de notaris, dit om te voorkomen dat deze
gelden terug zouden vloeien naar Dubai. Echter, om te voorkomen dat het beslag zou vervallen heeft de club een rechtszaak moeten aanspannen over de vraag wie recht heeft op
deze gelden.

Het starten van deze rechtszaak heeft de club in goed overleg met Aleksei Korotaev zo lang mogelijk uitgesteld. Onlangs hebben we dit, eveneens in goed overleg met Aleksei Korotaev, noodgedwongen in gang moeten zetten. Nog steeds is de club in overleg met Korotaev om hier een goede oplossing voor te vinden buiten de rechter om.

De club benadrukt nogmaals dat het nog steeds in goed contact staat met Aleksei Korotaev.


Bron:rodajc.nl

Wat een onzin alweer..

thasjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2018 09:43 19 mei 2018 09:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6064
Het is natuurlijk wèl zo dat als iemand al een keer 2 miljoen euro heeft gegeven, nu niet opeens zegt dat er geen contact meer is. Wie gooit er nu 2 miljoen in de rivier. Dat lijkt me sterk. Dus hij zal heus nog wel eens op de proppen komen. En als het niet zo is dan wil ik voor sinterklaas 2018 Korotaev aan míj́n deur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2018 10:03
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6065

Boschpoort schreef : [Bij dát bedrag stel ik de retorische vraag richting belastingdienst. Ik zie er geen reele tegenprestatie tegenover staan (voor een spandoekje 'freekorotaev' lijkt me dat wat ruim betaald) dus dan zou de fiscus dat als een schenking kunnen beschouwen. Ik zou daar als inspecteur toch een briefje aan wijden als ik daar bijna acht ton mee kon ophalen.

Schenkingen vanuit het buitenland naar Nederland zijn in Nederland niet belast. Natuurlijk hoort het bedrag wel tot het inkomen van Aken Noord, maar die club zal wel veel compensabele verliezen hebben. Zo betaalt iedereen mee aan het wanbeleid daar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2018 11:46
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6066
Opmerkelijk bericht over oud trainer Fortuna en 31 -voudig international Peter van Vossen
Bron PZC;
Voormalig Oranjespeler Peter van Vossen heeft schuldeisers op zijn dak. De geboren Zeeuw zegt dat hij hulp heeft gezocht om zijn schulden weg te werken. ,,Daar zijn ze nu volop mee bezig. Het komt goed.’’
"Opnieuw een vordering aan het adres van ex-profvoetballer Peter van Vossen", begint de civiele rechter.
Een van de bedrijven die geld zegt te krijgen van Van Vossen is Leasemaatschappij DLM. Hij leende een auto van hen, maar betaalde op het laatst de huursom niet meer. DLM spande daarom dit kort geding aan. ,,De auto is inmiddels terug’’, zegt Sander Goedhart, manager bij DLM. Het geld nog niet. Hoe hoog het bedrag is, wordt in de zaak niet duidelijk. ( later blijkt EUR 40.000,-)
Hoe raakte hij in deze financiële rampspoed? Hij is dan wel niet aanwezig in de rechtszaal, maar neemt wel zijn telefoon op. ,,Ik heb een geschil met de leasemaatschappij. Dat loopt al een aantal jaren. En ik heb uit de crisistijd een geschil over een hypotheek bij een bank, over mijn vorige woning in Almere. Meer zeg ik er inhoudelijk niet over. Ik kom niet uit dat geschil en daarom heb ik die mensen ingeschakeld van schuldhulpverlening. Die zijn volop bezig om dit voor mij af te tikken. Een goedkopere optie dan advocaten.’’
Schuldsanering
Mensen die schuldhulp aanvragen, komen soms uiteindelijk in een schuldsanering terecht. Dan moet je drie jaar lang van een minimaal bedrag zien rond te komen om zoveel mogelijk schuld af te betalen. Niemand hoeft uit zijn keuze voor schuldhulpverlening te concluderen dat hem dat ook te wachten staat, stelt Van Vossen. ,,Ach, als ze dat wel willen concluderen is dat ook prima. Maar ik ga aftikken... Alleen de hoogte van de bedragen, daar gaat het geschil nu eigenlijk over. En ik raak echt niet de bedelstaf.’’
Makelaar
Na zijn ontslag als voetbaltrainer van Fortuna Sittard in 2015, heeft Van Vossen geen baan meer gehad. Wat is zijn inkomen nu? ,,Binnenkort ga ik als voetbalmakelaar beginnen.’’

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2018 01:15 21 mei 2018 01:23 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6067
Zijn er nog voedsel deskundigen hier die Roda kunnen helpen? Zie hun prikbord, blijkbaar hebben ze last van een dikke darm, suiker en weet het wat.
Feit blijft maar ze hebben het daar alweer over geld uitgeven dat ze niet hebben.

Och och wat een plank hebben die voor hun harses!

Dat prikbord van hun bezorgt me nog een hamstringblessure of afgescheurde pezen en zo hard heb ik nog nooit kramp gehad 'auw hoer' :-)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2018 06:20
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6068
Vooral doen, zo veel mogelijk. Wordt het ideale seizoen om 5 miljoen schulden te maken en toch maar 5e te worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 11:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6069
Zitten echt een stelletje onnozelen op dat prikbord daar.
Geloven nog heilig in Korotaev en denken dat Stijn Janssen de nieuwe algemeen directeur wordt.
Janssen die zijn handen van Korotaev heeft afgetrokken en tegenwoordig resideert in Reijmerstok (of all places) en daar een belastingadvies kantoor heeft.
Die zal gek zijn zich in het wespennest in Kerkrade te steken.

Als die korotaev nog zo begaan is met die club, waarom horen we dan niets over vertegenwoordigers die eens met hem zijn gaan praten in Dubai? Kan toch noet zo moeilijk zijn? AK is vrij man. Binnen Dubai althans.
Waarom huurt roda niet een locale jurist in die eens even uitlegt hoe het zit met die rechtzaak? Verhaal van AK klopt voor geen meter. Maar iedereen gelooft zonder meer wat hij de pers (die hem kennelijk wél weten te bereiken, zij het indirect) op de mouw speldt.
Waarom is die Anelka na korte tijd alweer vertrokken? Dan wil je toch een vinger aan de pols houden als je daar nog twee miljoen geparkeerd hebt?
Kortom, de wanhoop viert hoogtij daar. En is bijzonder vermakelijk om te volgen, dat dan weer wel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 13:46 22 mei 2018 13:52 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6070
Misschien is het wanhoop, maar die is wel gegrond. Oordelen zonder feitenkennis, maar goed.

Roda en ik denk ook Korotaev willen het stil houden zo te zien. Misschien verstandig, maar frustrerend uiteraard voor de supporters. Maar achter de schermen gebeurt echt wel vanalles hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 14:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6071
Ik ga er ook niet vanuit dat Collard op het strand ligt.
Bestuurdersaansprakelijkheid is iets waar hij echt wel de details van zal kennen als accountant.

Ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Maar ik stel een aantal open, wellicht rethorische, maar zeker legitieme vragen over de situatie met Korotaev.
Als je nu met droge ogen volhoudt dat je er alle vertrouwen in hebt dat AK de club overneemt en er flink in investeert is dat evenmin op feiten gebaseerd maar enkel ingegeven door opportunisme, naiviteit, totale wanhoop of misschien pure domheid. Maar niet op feiten!
En zelf áls Korotaev zich nog eens in Kerkrade meldt, dan is de horde van het KNVB onderzoek naar zijn antecedenten ook nog niet meteen genomen. Dat is niet afgerond als ik me niet vergis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 18:21
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6072
Jouw vragen heb ik ook tot enkele weken/maanden geleden gesteld. Echter is daar eigenlijk wel al antwoord op gekomen. En supporters horen wel eens meer dan dat in de media verschijnt :P. Daar zitten ook feiten tussen, maar ik zal je een ellenlange discussie hierover besparen. (of dat moet je al willen :P) Natuurlijk zit er een stuk naïviteit of wanhoop in, maar de toekomst zal ons dat leren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 19:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6073
Op die discussie zit ik inderdaad niet te wachten maar de 'feiten' vind ik wel interessant.
Niet omdat ik nu zo begaan ben met het lot van die club - dat moge duidelijk zijn - maar wat daar gebeurt is wel degelijk relevant voor ons. Vooral nu we beiden in de eerste divisie spelen.
Dus als je het kunt opbrengen, wees welkom om je bevindingen te delen op dit forum. Jij kunt tenminste op een normale manier discussiëren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 19:49 22 mei 2018 19:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6074
Tenzij Roda promoveert. Dan is zijn enige commentaar nog ( net als destijds na Breda): doeiiiiiiii. Maar heyyyy....hij is weer terug. Kom inderdaad maar op met die feiten, want dat doeiiii duurt nu wellicht wat langer dan 1 seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 21:14 22 mei 2018 21:17 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6075

Schapendonk schreef : Als ooit *oda promoveert. Dan is zijn enige commentaar nog ( net als destijds na Breda): doeiiiiiiii. Maar heyyyy....hij is weer terug. Kom inderdaad maar op met die feiten, want dat doeiiii duurt nu wellicht wat langer dan 1 seizoen.

Fixed. Hey Kerkradenaar die Burger King heef me nu een hendig sjiek uitzich wah ouw hoer. :lachen: :lachen:
Groetjes aan Nigel he en aan dat lekker pupke van een buurvrouw :thumbsup: boh gek wat een lekker wief :lachen: :lachen:

Wim Collard ging Griek halen in Sjevemet elke vrijdag toch?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden