Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

14 mei 2018 09:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5986

Hill28 schreef : Het verbaasde me nog het meeste dat die Molenaar voor de wedstrijd zó laconiek erbij stond. De interviewster voor gek verklaarde omdat ze gespannen gezichten had gezien in de wandelgangen. Dat hij dacht dat de wedstrijd wel in vroeg stadium beslist zou zijn. Sorry maar dan ben je toch een eredvisie/degradatievoetbal-trainer onwaardig?



Inderdaad. Roda was al verder aan het denken dan Almere, al bij de volgende ronde of zelfs volgend seizoen. Dat een supporter dat doet is prima, maar de trainer?? Ook Van Veldhoven, technisch directeur, gaf na de wedstrijd aan dat hij geen plan B heeft en "dit geen moment heeft zien aankomen". Koekoek! Dan ben je een duurbetaalde (neem ik aan) directeur en als je club play-offs moet spelen houd je geen rekening met degradatie? Bizar schandalig eigenlijk, moet je in het "normale" bedrijfsleven eens durven te zeggen zoiets. Stel je voor dat de directeur van Shell zegt "goh, dat elektrisch rijden zag ik geen moment aankomen"...

Laat die mannen maar aan het roer bij Roda. Molenaar speelde bij Volendam altijd leuk voetbal, maar als het er om ging, stonden ze er niet. Van Veldhoven is natuurlijk gewoon totaal geen directeur, een op zijn best matige trainer die het sowieso al niet van tactisch inzicht moest hebben, die ze in een kostuum gehesen hebben. Verbijsterend. Het is nog niet zo erg als Caanen maar scheelt niet veel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 10:40
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5987
Ik ben nu nóg hees van het schreeuwen van geluk. De buurt dacht waarschijnlijk dat er iemand vermoord werd. Ik heb dus iets uit te leggen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 10:43
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5988
@ Zwarte Vogel: en dan ook nog jarig!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 12:31 14 mei 2018 12:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5989
Ik heb extra L1 eens opgezet. Destijds toen ze na één jaar via koempels van Hyfte, Rutjes en Schreurs waren gepromoveerd, zag je niks anders meer op hun zender dan Breda en Rick Plum en hoe geweldig hun club wel niet was. Binnen 5 jaar zou champions league gespeeld worden en dit zou nooit meer gebeuren. 3 weken lang was het iedere dag te zien op L1. Iedere dag was er die misselijke presentator te zien van L1 ( weet ff zijn naam niet meer). Hij was in de wolken ermee. Welaan, ik ben nu al de halve dag aan het kijken op L1 maar er wordt bijna niet over de degradatie gesproken. Ze gaan onmiddellijk (als ze het zeggen) over op ander nieuws en het weer. Volgens mij is het nog niet doorgedrongen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 12:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5990
Ik lees overigens overal dat Roda wel pech heeft, ze waren namelijk zo goed bezig sinds de winterstop! Wat is dat voor flauwekul, van de eerste negen wedstrijden na de winterstop wonnen ze er precies één. Halverwege maart verloren ze thuis van Sparta en was rechtstreekse degradatie dichtbij. Daarna kenden ze inderdaad een korte opleving met drie overwinningen op rij en nog verdiend ook qua spel. Maar eigenlijk was het dat wel. Achteraf gezien is altijd gemakkelijk praten, maar daarna pakken ze enkel nog een punt tegen een na het kampioenschap nog stomdronken PSV dat met een half jeugdelftal speelt en winnen ze bij het uitgespeelde VVV dat nauwelijks zijn best deed. Tegenstanders Groningen en Den Haag die wel ergens om speelden, wonnen gewoon van Roda. Maar mooi dat Roda zelf wel in de fabel geloofde. Achteraf eeuwig zonde dat MVV vorig jaar niet tegen dit laconieke Roda mocht spelen, maar tegen een kwalitatief minder Roda met meer vechtersmentaliteit aanliep.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 12:57
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5991
Aha, zowaar, wat woorden in een radioprogramma...maar geen beelden om van te genieten erbij...had zin in wat thee met koekjes en later wat popcorn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 13:00
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5992

Schapendonk schreef : Ik heb extra L1 eens opgezet. Destijds toen ze na één jaar via koempels van Hyfte, Rutjes en Schreurs waren gepromoveerd, zag je niks anders meer op hun zender dan Breda en Rick Plum en hoe geweldig hun club wel niet was. Binnen 5 jaar zou champions league gespeeld worden en dit zou nooit meer gebeuren. 3 weken lang was het iedere dag te zien op L1. Iedere dag was er die misselijke presentator te zien van L1 ( weet ff zijn naam niet meer). Hij was in de wolken ermee. Welaan, ik ben nu al de halve dag aan het kijken op L1 maar er wordt bijna niet over de degradatie gesproken. Ze gaan onmiddellijk (als ze het zeggen) over op ander nieuws en het weer. Volgens mij is het nog niet doorgedrongen.


En op 1Limburg.nl zijn de artikelen over Roda nog nooit zo snel naar de achtergrond verdwenen. Wat zullen ze hebben moeten janken op die redactie!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 13:11 14 mei 2018 13:13 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5993
Ik hoorde wel in dat radioprogramma dat Rjc hélémaal van voren af aan moét beginnen. Ze hebben àllemaal aflopende contracten. Natuurlijk waren ze er ook als de kippen bij om te zeggen dat de inkomsten minder werden MAAR dat een eredivisieclub in zijn eerste jupiler league jaar wordt gecompenseerd. Daar smulden ze van, met hun droom om hier een nieuw 11-tal van te smeden. Daarnaast hangt het stadion wel als een molensteen om de nek. Bij tegenvallers zou weer aangeklopt moeten worden bij de gemeente om de huur te verlagen. Bij een onverwacht 2e jaar in de jupiler league kan het einde Rjc betekenen. Toen werd opeens weer een fc. Limburg gesprek geboren. Voor MVV is het nu zaak om eens goed naar zichzelf te kijken, wat het voordeel is wat ze hier uit kunnen halen. Volgens mij is dat enorm en een nu of nooit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 13:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5994
Dat zie je verkeerd jeoff, het nieuws over een herdenking voor overleden kippen na een stalbrand en het vertrek van de directeur van het Limburg Museum is gewoon veel interessanter en belangrijker!! :lachen: :lachen: :lachen:

Typisch ook, er waren gisteren wat vechtpartijen in en om het stadion en er is een en ander gesloopt. Was dat bij MVV gebeurd, dan stond het dagenlang op de voorpagina bij 1limburg. Je moet echt zoeken om er iets over te vinden op 1limburg en het wordt vergoelijkend onder "een enkeling" geschaard en de vechtpartijen worden niet eens vermeld, enkel dat "enkele stoeltjes" het moesten bezuren. Uit de kop van het artikel haal je het al helemaal niet. Was bij MVV precies hetzelfde gebeurd, dan was de kop geweest "Massale vechtpartijen: MVV-fans vallen kinderen aan en vernietigen stadion" of iets dergelijks.

I've said it before and I'll say it again: ik geloof niet zo in complottheorieën maar ik weet toevallig dat de redactie van 1limburg allemaal verstokte Roda-fans zijn en de site qua voetbalnieuws ook op die manier runnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ben Salemans, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 13:37 14 mei 2018 13:39 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5995

Jacques schreef : Dat zie je verkeerd jeoff, het nieuws over een herdenking voor overleden kippen na een stalbrand en het vertrek van de directeur van het Limburg Museum is gewoon veel interessanter en belangrijker!! :lachen: :lachen: :lachen:

Typisch ook, er waren gisteren wat vechtpartijen in en om het stadion en er is een en ander gesloopt. Was dat bij MVV gebeurd, dan stond het dagenlang op de voorpagina bij 1limburg. Je moet echt zoeken om er iets over te vinden op 1limburg en het wordt vergoelijkend onder "een enkeling" geschaard en de vechtpartijen worden niet eens vermeld, enkel dat "enkele stoeltjes" het moesten bezuren. Uit de kop van het artikel haal je het al helemaal niet. Was bij MVV precies hetzelfde gebeurd, dan was de kop geweest "Massale vechtpartijen: MVV-fans vallen kinderen aan en vernietigen stadion" of iets dergelijks.

I've said it before and I'll say it again: ik geloof niet zo in complottheorieën maar ik weet toevallig dat de redactie van 1limburg allemaal verstokte Roda-fans zijn en de site qua voetbalnieuws ook op die manier runnen.

Ze hebben bij 1Limburg.nl ook wel eens een banner 'belangrijk' boven de site staan. Daar stond eerst een in mijn optiek echt belangrijk bericht dat er een vijf-jarig meisje was ontvoerd uit Maastricht en dat de politie via Burgernet een zoekactie organiseerde en iedereen vroeg uit te kijken en feiten te melden.

Toen het laatste fluitsignaal klonk en die kutclub eruit gevlogen was werd die banner 'belangrijk' ineens veranderd in dat roda gedegradeerd was.
Ik vraag me dan oprecht af waar de prioriteiten liggen van een redactie van 1Limburg. Om van te kotsen gewoon.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 14:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5996
Frits Schrouf zit nu in zn maag met een onverkoopbare club waarbij een sluitende exploitatie weer een enorme opgave wordt. De waarde van de club keldert als je degradeert.

Toch zal Schrouf misschien wel blij zijn dat ze opnieuw kunnen gaan bouwen. Maar net als bij Twente geef ik ze 1 seizoen. Zijn ze dan niet ‘terug’ zoals ze dat zelf noemen, dan is Roda Raus! Een geluk hebben ze dat Schrouf Roda nooit failliet zal laten gaan. Dus ik zeg gauw verkopen aan Korotaev!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 15:37
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5997

Jacques schreef : .

I've said it before and I'll say it again: ik geloof niet zo in complottheorieën maar ik weet toevallig dat de redactie van 1limburg allemaal verstokte Roda-fans zijn en de site qua voetbalnieuws ook op die manier runnen.


Bij L1 werken bijna alleen maar MVV fans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 15:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5998

seppo schreef :

Jacques schreef : .

I've said it before and I'll say it again: ik geloof niet zo in complottheorieën maar ik weet toevallig dat de redactie van 1limburg allemaal verstokte Roda-fans zijn en de site qua voetbalnieuws ook op die manier runnen.


Bij L1 werken bijna alleen maar MVV fans.



Op het gevaar af dat ik iemand in het nauw breng: mijn bron is een medewerker van L1. L1 en 1Limburg zijn niet hetzelfde.

Bij L1 werken inderdaad best wel wat MVV-fans (echt niet "bijna alleen maar" overigens). Maar 1Limburg is een zelfstandige redactie van 11 mensen die leunt op de organisatie (en nieuwsgaring) van L1. Van die 11 mensen zijn de meesten fanatiek Roda JC-fan. Zeker de mannen die in het weekend sportberichten er op zetten doen dat geregeld niet als objectief journalist maar met een flinke Roda-bril op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 16:07
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5999

Jacques schreef :

Op het gevaar af dat ik iemand in het nauw breng: mijn bron is een medewerker van L1. L1 en 1Limburg zijn niet hetzelfde.

Bij L1 werken inderdaad best wel wat MVV-fans (echt niet "bijna alleen maar" overigens). Maar 1Limburg is een zelfstandige redactie van 11 mensen die leunt op de organisatie (en nieuwsgaring) van L1. Van die 11 mensen zijn de meesten fanatiek Roda JC-fan. Zeker de mannen die in het weekend sportberichten er op zetten doen dat geregeld niet als objectief journalist maar met een flinke Roda-bril op.


Is nu toch ook duidelijk te zien. Op 1Limburg moet je echt zoeken naar de artikelen van gisteren, alsof Roda niet gedegradeerd is, terwijl op bijv. Limburger.nl er veel meer aandacht aan wordt besteed met nieuwe filmpjes en artikelen etc.

Ik weet 100% zeker, als het om Fortuna of MVV zou gaan dan zou de voorpagina van 1Limburg nu vol staan hiermee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 17:34
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6000
Op LinkedIn zegt de directeur van Medisana dat sponsoring van *oda in de Jupiler League geen zin heeft. De eerste sponsor die afhaakt???

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden