Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

22 mei 2018 21:51
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6076
Wat is er onfatsoenlijk aan 'doeiii' dan? :P Nee alle gekheid op een stokje, een opwelling in een euforisch moment zal ik het maar noemen. Tevens heb ik en nog een aantal met mij er ons al bij neergelegd dat het waarschijnlijk een langer verblijf in de jl zal worden aangezien er sterke tegenstanders nu ook inzitten. Daarnaast is het de ultieme mogelijkheid om met een nieuwe eigenaar en bestuur (Collard's contract loopt af in juni en zal naar alle waarschijnlijk niet worden verlengd) om echt schoon schip te maken en een fundament te bouwen, wat al na de vorige degradatie had moeten gebeuren.

Maar goed de feiten waardoor men redelijk goede hoop heeft op Korotaev zal ik dan eens concretiseren. Allereerst heeft Korotaev recent weer aangegeven dat hij desondanks de degradatie nog bij Roda wilt instappen en zelfs toen er gesproken werd met andere investeerders wilde hij best een minderheidsbelang nemen als Roda niet meer op hem zou kunnen wachten. Heeft in de media gestaan, meen telegraaf en dat was gewoon een interview dus niet uit de duim gezogen. Ik bedoel, het laat toch zien dat na deze lange tijd hij toch echt graag bij Roda wilt investeren en niet 'zomaar een club als speelgoed'. Tuurlijk zit hier ook van mijn kant misschien een 'goed gevoel' bij omdat ik Roda supporter ben maar goed. Heeft ook meermaals in de tussentijd met mensen van het supportersplatform gesproken en die geven aan zeer positief te zijn.

Wat betreft de rechtszaak. Snap dat er veel onduidelijkheid is maar zal het zo kort mogelijk samenvatten. Hij is veroordeeld voor het schrijven van een ongedekte cheque, dat klopt. Naderhand is de celstraf omgezet naar een boete omdat het bewijs tegen hem twijfelachtig was. In de tussentijd heeft een zaak aangespannen tegen Helin (bedrijf dat hem aanklaagde voor die cheque) omdat zij het bewijs "de handtekening" vervalst zouden hebben. Daar is een heel forensisch instituut aan te pas gekomen maar uiteindelijk heeft die deze zaak gewonnen en bleek de handtekening dus vervalst. Echter de zaak van 'de boete' loopt nog steeds, ook al weet men dat de handtekening vervalst is en dus deze boete en veroordeling onterecht is. Dat komt doordat de hoogste rechter in Dubai de zaak heeft terugverwezen naar de lagere rechter (iets wat in NL ook niet ongebruikelijk is) om de zaak weer opnieuw te bekijken. Daarom duurt dit hele verhaal zo lang. Hij had de boete natuurlijk ook gewoon kunnen betalen en dan was die van alles af geweest, echter wil hij koste wat het kost geen strafblad hebben en zijn naam zuiveren. Nu is dus bewezen dat de handtekening vervalst is, en kan het dus bijna niet anders dat hij ook wordt vrijgesproken voor de 'eerste' zaak en dus geen strafblad zal hebben. Dat komt Korotaev natuurlijk ook ten goede bij een onderzoek van de KNVB. Sowieso weet ik niet wat de KNVB zou kunnen doen tégen Korotaev wanneer hij geen strafblad meer heeft? Kijk naar Gün, Wang, Jordania etc. Misschien onwetendheid van mij maar ik laat het me graag uitleggen?

In het laatste artikel van de telegraaf zegt de woordvoerder van Korotaev dat geen vertegenwoordigers van Roda meer in Dubai zijn geweest nee, maar gelukkig klopt dat niet, natuurlijk zul je zeggen hoe weet je dat of kun je dat bewijzen. Nee dat kan ik niet, dus voor jou is het geen feit, maar voor mij wel. Dat zul je me dan maar moeten geloven.
Het hoort denk ik allemaal bij het 'stilhouden' van alles, misschien heeft men geleerd van de bombarie die er toen kwam en het 'Champions League' verhaal wat ons nu achtervolgt. Korotaev was er destijds wel van geschrokken. Misschien daarom.

Daarnaast kwam laatst weer het verhaal over de rechtszaak van Roda TEGEN Korotaev in de krant. Iedereen was stomverbaasd en vond het abnormaal dat Roda tegen een potentiële eigenaar een rechtszaak aanspande. Nou laat ik het je nog sterker vertellen. Korotaev was degene die Roda aanspoorde om die rechtszaak aan te spannen. Volgens hem zou Roda het snelste op deze manier aan het geld komen, want toen wist men nog niet hoe lang het ging duren. Die procedure duurt namelijk al veel langer dan een week geleden toen het in de media bekend werd.

Weet je wat het is (en nu komen geen feiten nee), deze man is gewoon al zolang nu met Roda bezig. Hij heeft tussendoor in de gevangenis gezeten en ik weet niet wat allemaal doorstaan, het feit dat die nog steeds bereid is om in Roda te investeren, zelfs al krijgt die een minderheidsbelang, laat gewoon blijken dat het in ieder geval serieus is. En dat deze man bijvoorbeeld geen Azimi is die iedere club wel wilt kopen zolang die maar een speeltje heeft.
Die man heeft tijdens zijn gevangenschap met pen en papier een heel plan gemaakt wat hij met Roda wilt.

(deze laatste alinea is geschreven met een Roda bril op :P)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 22:09
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6077
Behoorlijk verhaal Kerkradenaar, maar ik denk nog steeds en vele met mij hier. Als dit bij MVV gebeurd was dan zien ze me daar nooit meer.
Bilgic was ook zo'n lulvehaal en MVV is er niet in gestonken, op het nippertje.

Ik denk nog steeds dat die hele Korataev een Nigeriaanse oplichter is maar dan blank.

Ik hoop nog steeds dat straks het enige waar we naar toe moeten vanuit Maastricht de Hornbach, Kaufland en Cranenbroek is.

Uiteraard onder het genot van een Whopper kijk ik uit op de gefaalde zwart/gele Limburge 'trots' en denk ik 'Schade Alles ist Vorbei'.

En dan rij ik terug naar Maastricht met een hele grote smile.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 22:15 22 mei 2018 22:16 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6078
Jullie zien het waarschijnlijk zwarter dan dat het is, en ik rooskleuriger. Dat is nu eenmaal zo denk ik.
Hetzelfde wat wij beiden waarschijnlijk bij Fortuna deden toen Gün er net was, en kijk eens waar ze nu staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 22:21 22 mei 2018 22:23 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6079

Kerkradenaar schreef : Jullie zien het waarschijnlijk zwarter dan dat het is, en ik rooskleuriger. Dat is nu eenmaal zo denk ik.
Hetzelfde wat wij beiden waarschijnlijk bij Fortuna deden toen Gün er net was, en kijk eens waar ze nu staan.

Mwah ik weet het niet hoor, ik moet ook niks hebben van die Turkse muizen, maar goed je kunt beter een muisje in je achtertuin hebben dan een Duitser, hahaha.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 22:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6080
Eigenlijk is het prima wat gebeurd. Fsc in de eredivisie ( voor hoelang het duurt, iig 1 seizoen is zeker). Het zou top zijn als dit MVV ook lukt en Rjc een jaartje of 15 jup blijft met misschien eventueel later nog die andere geel/zwarte club erbij. En waarom? Dan is eindelijk ook eens dat fc. Limburg verhaal van de baan. Want iedere keer als het Rjc echt slecht gaat, komt dit op de proppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 23:31
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6081
Het maakt me geen reet uit voor welke club je ook bent, maar als er nog maar één keer de term "FC Limburg" valt.

Dan ben je heel erge klappen waard.:puke:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 23:37
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6082

Schapendonk schreef : Eigenlijk is het prima wat gebeurd. Fsc in de eredivisie ( voor hoelang het duurt, iig 1 seizoen is zeker). Het zou top zijn als dit MVV ook lukt en Rjc een jaartje of 15 jup blijft met misschien eventueel later nog die andere geel/zwarte club erbij. En waarom? Dan is eindelijk ook eens dat fc. Limburg verhaal van de baan. Want iedere keer als het Rjc echt slecht gaat, komt dit op de proppen.

Aachen gaat ook slecht, samen zijn ze gewoon FC Herzogenrath, en dan fuseren met Tivolie Aachen.....
Zien gewoen Pruuse, tot ze godverdomme daor waore gebleeve.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 23:47 22 mei 2018 23:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6083
Ik bedoel hiermee eigenlijk te zeggen: dat hun stadion ff in de jup blijft. Want volgens mij vinden ze daar dankzij hun stadion ( wat ik voor mij altijd boven hun stand vond) dat ze meer rechten hebben. Ook Huub Stevens vind/vond dit, en zei na afloop van Rjc-MVV dat Rjc met alle respekt voor MVV met hun stadion in de ere thuishoorde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 09:01
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6084

Kerkradenaar schreef : Jullie zien het waarschijnlijk zwarter dan dat het is, en ik rooskleuriger. Dat is nu eenmaal zo denk ik.
Hetzelfde wat wij beiden waarschijnlijk bij Fortuna deden toen Gün er net was, en kijk eens waar ze nu staan.


In ieder geval is Frits Schrouf ‘blij’ met de degradatie. Sportief gezien niet natuurlijk maar organisatorisch heeft hij nou een extra reden om schoon schip te maken en opnieuw te gaan bouwen. Maar goed is eigenlijk mostert na de maaltijd want hij sliep ook door toen jullie vorig jaar op t nippertje overleefden tegen MVV...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 09:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6085

Kerkradenaar schreef : (Collard's contract loopt af in juni en zal naar alle waarschijnlijk niet worden verlengd)



Dit is één van die dingen die me echt verbazen. dit lees je dus steeds weer op het prikbord, ook bij die paar prikborders die wel over enige intelligentie lijken te beschikken.

Als Roda in juni niet overgenomen is, denk je dan echt dat Collard weg is? Die blijft zo lang Schrouff de aandelen heeft.

De stelligheid waarmee Roda-fans er van uitgaan dat Collard weg is per juni is iets dat ik niet begrijp.

Overigens vanochtend weer goed kunnen lachen, er zijn minimaal vier prikborders die die hopen op een terugkeer van Malki. U weet wel, die Sanharib Malki die afgelopen seizoen 0 (nul) wedstrijden voetbalde. Die het seizoen er voor tot maar liefst twee optredens kwam. En het seizoen daar weer voor negen keer - wel alle negen invalbeurten. Die man heeft drie seizoenen lang praktisch niet gevoetbald en nog zien ze hem als verlosser... Ik dacht dat wij hier op dit forum een goede grap hadden met iedere keer weer over Taiwo beginnen, maar het prikbord kan er ook wat van!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 10:36
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6086
Echt jammer dat die Caanen weg is.
Dan verkochten we gewoon Olivio Calicchio nog eens aan hem. Exotische naam, moet wel een goede speler zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 10:47 23 mei 2018 10:48 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6087
Pas op, hij probeerde wel een bal die je zó kon intikkenl op een halve meter hoogte te koppen heh. Is ook een kunst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 13:21
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6088
@Boe is dat feeske?
Schrouff zal niks meer doen, die wilt zsm af van de aandelen ivm gezondheid/leeftijd enz. Denk ook dat het allemaal zo lang duurt omdat men toch wil wachten op Korotaev. Anders waren de aandelen denk ik wel al verkocht geweest. Er ligt namelijk ook een plan B in de kast als Korotaev het onverhoopt toch niet wordt.

@Jacques
Collard heeft dat zelf meermaals aangegeven. Zijn contract als AD loopt af en die plek wordt anders ingevuld. Heeft ook aangegeven dat hij open staat voor een andere functie binnen de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 13:27 23 mei 2018 13:28 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6089
Moet ik hier echt alles gaan quoten wat Collard heeft geroepen dat niet is uitgekomen? Om een snel voorbeeld te geven meldde Collard dit voorjaar nog dat Korotaev in april weer in Kerkklaar zou zijn. Dat Collard dit zelf meermaals heeft aangegeven heeft natuurlijk geen waarde.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 13:34
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6090
Tja vaak is het ook begrijpend lezen of interpreteren. Iets wat je zelf niet in de hand hebt kun je namelijk niet voorspellen. Dus het zal me niks verbazen dat in die zin waar jij dat gelezen hebt "Ik hoop dat" ipv "Ik weet zeker" stond.

Maar bij deze:
www.1limburg.nl/roda-directeur-collard-stuurt-aan-op-vertrek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden