Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

14 mei 2018 17:46
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6001
Roda-sponsor is woedend: 'Wanbeleid en vriendjespolitiek' - www.1limburg.nl/l/65440 #1Limburg

Verbazingwekkend!! Nu toch al op 1Limburg!!

Dit kan natuurlijk erg leuk worden!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Jacques, Karakter, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 18:34
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6002
Nu ontstaan er bij mij twee vragen:

#1: voegt deze sponsor daad bij het woord en kapt hij met sponsoren of wordt het uitgesproken en plaatst hij een standaard bericht dat hij het uit emotie heeft getypt en dat de club juist nu gesteund moet worden?

#2: Gaat Korotaev alsnog ‘balls deep’ bij Roda en begint hij met geld pompen (hoe zit het eigenlijk met het onderzoek van de KNVB hierover?) of is hij slim en kiest hij eieren voor zijn geld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 18:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6003
Maar even los van het feit dat het Rjc-Almere is of dat het een fout van de keeper is. Ik vind dat Sylvester van de Water die bal daar wel schitterend inschiet. Het is een mooi doelpunt. Toch een leuke aanvaller. Niks mis mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 20:10
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6004
www.mdlpz.nl/2018/04/09/red-bull-neemt-roda-jc-over/

Ik blijf lachen!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 20:26
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6005
Breaking news vanuit Kerkrade!!

Red Bull, bekend van de gelijknamige energiedrank, wordt de nieuwe eigenaar van Roda JC Kerkrade. Dat heeft de clubleiding bekend gemaakt na het slechte nieuws dat beoogd geldschieter Korotaev niet op korte termijn naar Kerkrade komt. Vanaf het nieuwe seizoen 2018-2019 heeft de club een nieuwe naam; Red Bull Roda JC, waarbij JC staat voor ‘Jans Crazy’. Mascotte Koempeltje wordt vervangen door Hypertuup, een blikje Red Bull dat met een hogedrukspuit het publiek doorweekt met energiedrank. In plaats van kratje trappen zal iemand uit het publiek in een stuntvliegtuig worden gezet, dat vanuit de lucht ballen in het kratje laat vallen. Hornbach blijft sponsor, maar heeft voortaan als leuze ‘JIPPIEJAAAJAAJJIPPIEJIPIEJEEEEEEEEEJ geeft je vleugels’ (schreeuwend door de speakers). Red Bull geeft aan veel potentie te zien in de Kerkraadse club: ”Kerkrade staat bekend om haar vergrijsde bevolking. Er moet weer energie in deze stad komen. Dat gaan we bereiken met Red Bull JC!” Red Bull organiseert tevens een jaarlijkse scootmobiel race door de stad. Max Verstappen zal daar, ondanks zijn Limburgse roots, niet aan deelnemen.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 20:31 14 mei 2018 20:34 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6006
Roda gedegradeerd?


Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 08:40
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6007

seppo schreef :

Jacques schreef : .

I've said it before and I'll say it again: ik geloof niet zo in complottheorieën maar ik weet toevallig dat de redactie van 1limburg allemaal verstokte Roda-fans zijn en de site qua voetbalnieuws ook op die manier runnen.


Bij L1 werken bijna alleen maar MVV fans.



Niet waar Seppo!!!

Daar werken vooral moffen!!! Jacques heb volkomen gelijk. En laten we vooral niet de grootste mof vergeten...BANNIER!!! Nooit een goed woord over MVV. Geef me dan maar die verslaggever van Fortuna. Bij die gast is een 0-0 nog spannend en bovenal iemand die altijd voor zijn club staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 16:10
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6008
Jeh jao...

Roda JC start juridische procedure tegen Korotaev

De clubleiding van Roda JC Kerkrade is een juridische procedure begonnen tegen geldschieter Aleksei Korotaev. Roda-directeur Wim Collard bevestigt dat tegenover L1.

"De procedure loopt al een poosje, maar dat wil niet zeggen dat we lijnrecht tegenover elkaar staan. We zijn nog steeds met elkaar in gesprek", zegt Collard.

Twee miljoen
Inzet van de procedure is het vrijgeven van de twee miljoen euro die Korotaev voor Roda heeft gereserveerd. Het geld staat al een jaar geparkeerd bij een notaris in Heerlen.

Aandelen
​Korotaev werd in januari vorig jaar gepresenteerd als redder van Roda JC. De Zwitsers-Russische zakenman stortte toen twee miljoen euro, waarmee de club direct nieuwe spelers aantrok. Daarnaast zou Korotaev voor twee miljoen euro een deel van de aandelen overnemen. Dat geld stalde hij bij de notaris.

Ongedekte cheque
Niet lang daarna belandde de zakenman achter de tralies in Dubai vanwege het uitschrijven van een ongedekte cheque. Hierdoor werd zijn investering van twee miljoen euro bevroren en kon niemand er bij. Korotaev won een maand geleden al een belangrijke zaak. Wel kreeg hij van de rechter een boete van enkele duizenden euro's en mocht hij het land niet uit. Dat reisverbod is inmiddels opgeheven.

Bron: 1Limburg
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 16:24
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6009
Bizar bericht. Overname door Korotaev lijkt me hiermee wel van de baan. Volgens mij is het echt totale paniek in Kerkrade. Blijkbaar heeft echt niemand rekening gehouden met Jupiler League. Anders kan ik deze zet echt niet plaatsen. Misschien zie ik het verkeerd, maar dit lijkt echt een wanhoopsdaad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 16:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6010
Als je dat toch ziet hoeveel aandacht daar naar toe gaat. Eerst niks, maar nu weer een praatprogramma met Hanssen en Thal etc...over hoe nu verder en of Korotaev nog komt met 15 miljoen omdat dit makkelijker is als je dat op de bank hebt, enz enz enz. Straks halen ze er misschien weer een huilende vd Leur erbij. En toen MVV degradeerde??? Helemaal niks.Och het is maar MVV. Niet belangrijk. Gedegradeerd. Klaar. En als je dan ziet wat er toch aan de hand is als dat Rjc degradeerd. Bizar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 16:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6011

Tuor schreef : Bizar bericht. Overname door Korotaev lijkt me hiermee wel van de baan. Volgens mij is het echt totale paniek in Kerkrade. Blijkbaar heeft echt niemand rekening gehouden met Jupiler League. Anders kan ik deze zet echt niet plaatsen. Misschien zie ik het verkeerd, maar dit lijkt echt een wanhoopsdaad.



haha, dit is toch fantastisch . Die hele club is op alle fronten zo in paniek, sponsoren, supporters , bestuurders ga zo maar door.
Man dat hele Klota JC is een grote luchtballon waar ik meen iets van € 45 miljoen overheidsgeld in zit

Dat ze helemaal het rambam krijgen daar !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Karakter, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 16:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6012

Tuor schreef : Bizar bericht. Overname door Korotaev lijkt me hiermee wel van de baan. Volgens mij is het echt totale paniek in Kerkrade. Blijkbaar heeft echt niemand rekening gehouden met Jupiler League. Anders kan ik deze zet echt niet plaatsen. Misschien zie ik het verkeerd, maar dit lijkt echt een wanhoopsdaad.



Ik dacht exact hetzelfde. Pure wanhoop dit, blijkbaar weten ze to-taal niet waar ze het moeten zoeken. Geeft ook een goed signaal af aan eventuele nieuwe investeerders... Fraai staaltje wanbeleid hoor, jarenlang speel je onderin, vaker wel dan niet in die play-offs, zelfs al een keer gedegradeerd, maar dan nog geen rekening houden met een nieuwe degradatie. Verbijsterend. Die leven in een andere wereld.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 16:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6013
Excuus. We zitten er allemaal naast. Ik heb net even de experts van het prikbord geraadpleegd. Dit is allemaal een truc en in overleg met Korotaev. Die kan dit gebruiken voor zijn rechtszaak in Dubai.

Manmanman, wat is het volgende, dat iemand op dat prikbord gaat ontkennen dat Roda gedegradeerd is?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 16:59
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6014
Ik denk wel dat ze weer een rechtszaak gaan aanspannen tegen de KNVB om de degradatie aan te vechten. Dit hadden ze tenslotte ook niet verwacht en daarom natuurlijk ook onterecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 17:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #6015
REACTIE RODA JC OP BERICHTGEVING 1LIMBURG OVER ALEKSEI KOROTAEV
Roda JC heeft met verbazing gereageerd op het artikel van 1Limburg dat de club is gestart met een juridische procedure tegen Aleksei Korotaev. Roda JC benadrukt dat dit bericht onvolledig én uit z'n verband is gerukt.

Via deze weg wil de club graag duidelijkheid verschaffen: in mei 2017 heeft Roda JC beslag gelegd op de gelden van de bankrekening bij de notaris, dit om te voorkomen dat deze
gelden terug zouden vloeien naar Dubai. Echter, om te voorkomen dat het beslag zou vervallen heeft de club een rechtszaak moeten aanspannen over de vraag wie recht heeft op
deze gelden.

Het starten van deze rechtszaak heeft de club in goed overleg met Aleksei Korotaev zo lang mogelijk uitgesteld. Onlangs hebben we dit, eveneens in goed overleg met Aleksei Korotaev, noodgedwongen in gang moeten zetten. Nog steeds is de club in overleg met Korotaev om hier een goede oplossing voor te vinden buiten de rechter om.

De club benadrukt nogmaals dat het nog steeds in goed contact staat met Aleksei Korotaev.

Bron: rodajc.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden