Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

28 okt 2017 17:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5341

Gohf schreef :
Dan lees ik hier commentaar over het niveau van FortunaSC en sommige post/users(terecht) maar hebben jullie nou werkelijk de illusie dat het er hier zo veel beter aan toe gaat ? Of op een willekeurig ander fan forum?

Je hoeft Facebook maar te openen om te zien wat voor een hoop domme onzin mensen posten op sociale media op persoonlijke titel.



Nee hoor, helemaal gelijk wat dat betreft Gohf. En ik vind qua niveau gemiddelde user fortunasc nog meevallen. Het prikbord van Roda is wat dat betreft echt een bizar dieptepunt. Daar heb je een paar posters die een normaal gesprek kunnen voeren, maar de rest is alleen maar "KNVB maffia/MOLENAAR RAUS/Korotaev is een beter mens dan moeder Theresa en de gemeente heeft ons al jaren genaaid door maar 45 miljoen aan ons te geven waar 500 miljoen gepast was geweest!", gemixt met een hoop vuilspuiterij op elkaar. De gemiddelde poster daar wil Malki en Rutjes in de basis. Die zou ik niet eens bij ons in de basis willen hebben.

Ik had het zelf nadrukkelijk alleen over de, laat ik het "journalistieke waarde" noemen, van de artikelen. En ik snap heel goed waar dat vandaan kwam, het was de enige manier om te overleven in de tijden dat Fortuna ieder jaar weer technisch failliet was. Ik denk oprecht dat MVV dat in zijn moeilijke jaren heel goed had kunnen gebruiken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 17:28 28 okt 2017 17:30 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5342
Maastrichtse mosa??! Mosa glas ligt gewoon in echt. Oorspronkelijk Maasbracht. Naar mijn weten niks te maken met mosa tiles. Je roast is een ADHD tranendal.

Als je zo goed ingelicht bent dan twijfel ik sterk aan je verdere info.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 17:30 28 okt 2017 17:32 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5343

Shef schreef : Denk dat de mensen zoals napoleon en jaques vooral reageren omdat er ergens heel diep in hun toch wel een beetje ongerustheid schuilt.



Huh, wat heb ik dan gezegd (tenminste, ik neem aan dat je mij bedoelt, er zit een "c" in mijn naam) waar jij over valt? :? Of was je webmaster op fortunahome?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 17:48 28 okt 2017 17:49 door Fortuna88.
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5344


Ik had het zelf nadrukkelijk alleen over de, laat ik het "journalistieke waarde" noemen, van de artikelen. En ik snap heel goed waar dat vandaan kwam, het was de enige manier om te overleven in de tijden dat Fortuna ieder jaar weer technisch failliet was. Ik denk oprecht dat MVV dat in zijn moeilijke jaren heel goed had kunnen gebruiken.


Ik denk dat het er ook mee heeft te maken hoe een eigenaar met een club omgaat. Bij Vitesse en Den haag gaat het er heel anders aan toe, en ik weet niet als die manier van werken daar bij Fortuna zou passen, dan zouden de Fortuna fans wel in opstand komen. Gelukkig laat Gun zien hoe het wel kan en moet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5345

Gohf schreef :

Napoleon schreef :

webmastersfm schreef : Ik vond fortunahome best een ok platform. Ik keek er regelmatig met plezier op. Hadden die stap naar fortunasc.nl nooit moeten doen naar mijn idee. De overdreven en noord-Koreaanse toestanden vond ik wel wat hebben. Nadat ze veranderden in fortunasc eigenlijk afgehaakt. Volgens mij ook behoorlijk wat mensen van fortuna zelf.



ik ben al jaren afgehaakt aan Fortuna.....een roda light voetbalclub , zelfde mentaliteit ... grouw en grijs ....Sittard, Kerkrade en Venlo hebben samen nog niets een 10% van de uitstraling van Maastricht

check dit maar eens

hotspotholland.nl/nederland-leukste-steden

of deze

www.momondo.nl/inspiratie/leuke-steden-nederland/

die andere steden uit onze provincie komen daar niet eens in voor

We zouden zoveel meer uit de bekendheid van Maastricht moeten en kunnen halen dan dat we nu doen


Klasse Napoleon kerel zo kennen we je weer. Een hoop Maastrichtste arrogantie en chauvinisme door elkaar.

Over Roda light gesproken...daar zou jij moeiteloos tussen passen met je arrogante houding.

Dan lees ik hier commentaar over het niveau van FortunaSC en sommige post/users(terecht) maar hebben jullie nou werkelijk de illusie dat het er hier zo veel beter aan toe gaat ? Of op een willekeurig ander fan forum?

Je hoeft Facebook maar te openen om te zien wat voor een hoop domme onzin mensen posten op sociale media op persoonlijke titel.



@Goof , donder jij hier lekker op met je klote Fortuna ....zak helemaal in de stront....vond het al geweldig dat jullie die periode niet pakte maar heb er nu nog meer plezier van, want precies van dit soort typietjes zoals jij geven mij alleen nog maar meer gelijk.
Daarbij waar bemoei jij je in godsnaam mee, dit is een MVV forum geen forum voor zielige nutteloze types fortuna supporters die nog bij hun moeder thuis wonen.
en ja nog wat , zo denkt Nederland er over wat de leukste steden in NL zijn....moeilijk te bevatten voor iemand die ergens in een verlaten mijnstreek woont.
Ze hadden jullie toen lekker moeten laten fuseren met die andere klote club ...jammer dat t niet eens doorgegaan.

Veel plezier hier verder jongen , misschien dat je MVV vriendje Jacques je wel wilt steunen of die kan misschien ook beter een seizoenskaart in Sittard nemen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:11
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5346
Hiere verstaot uuch....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:17 28 okt 2017 18:17 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5347
@webmasterfm nee juist die aanzuigende werking van de stad Maastricht brengt zoveel extra,s met zich mee , dat heeft niemand in Limburg.
dat zou onze club veel meer moeten ontarmen, nieuwe deuren gaan open , alleen die invloed van al dat toerisme , studies noem het maar op.... Ben er van overtuigd dat MVV veel dichter op die bekendheid van Maastricht moet gaan inzetten als het gaat om de diensten die ze aanbieden aan supporters en sponsoren, wat ik al eerder aangaf het gaat om beleving en aandacht , een winnende formule koppel daar nog eens mensen , producten/diensten en processen aan vast en je hebt een marketing formule die werkt

MVV kan zich zo enorm onderscheiden van de rest van al die zielige BVO's in onze provincie en die grouwe steden daar de stad en de naam Maastricht , het is het ligt klaar de zuigende werking is het moet alleen in de goede volgorde worden gezet en worden ingezet , breed in Regio Maastricht en we hebben een winnend team... En een club die zelfstandig opereert zonder al die wazige Turkse investeerders of andere Russische ego's

Maastricht ligt werkelijk lichtjaren voor op de rest alleen beseffen we dat niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:18
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5348

Napoleon schreef :

Gohf schreef :

Napoleon schreef :

webmastersfm schreef : Ik vond fortunahome best een ok platform. Ik keek er regelmatig met plezier op. Hadden die stap naar fortunasc.nl nooit moeten doen naar mijn idee. De overdreven en noord-Koreaanse toestanden vond ik wel wat hebben. Nadat ze veranderden in fortunasc eigenlijk afgehaakt. Volgens mij ook behoorlijk wat mensen van fortuna zelf.



ik ben al jaren afgehaakt aan Fortuna.....een roda light voetbalclub , zelfde mentaliteit ... grouw en grijs ....Sittard, Kerkrade en Venlo hebben samen nog niets een 10% van de uitstraling van Maastricht

check dit maar eens

hotspotholland.nl/nederland-leukste-steden

of deze

www.momondo.nl/inspiratie/leuke-steden-nederland/

die andere steden uit onze provincie komen daar niet eens in voor

We zouden zoveel meer uit de bekendheid van Maastricht moeten en kunnen halen dan dat we nu doen


Klasse Napoleon kerel zo kennen we je weer. Een hoop Maastrichtste arrogantie en chauvinisme door elkaar.

Over Roda light gesproken...daar zou jij moeiteloos tussen passen met je arrogante houding.

Dan lees ik hier commentaar over het niveau van FortunaSC en sommige post/users(terecht) maar hebben jullie nou werkelijk de illusie dat het er hier zo veel beter aan toe gaat ? Of op een willekeurig ander fan forum?

Je hoeft Facebook maar te openen om te zien wat voor een hoop domme onzin mensen posten op sociale media op persoonlijke titel.



@Goof , donder jij hier lekker op met je klote Fortuna ....zak helemaal in de stront....vond het al geweldig dat jullie die periode niet pakte maar heb er nu nog meer plezier van, want precies van dit soort typietjes zoals jij geven mij alleen nog maar meer gelijk.
Daarbij waar bemoei jij je in godsnaam mee, dit is een MVV forum geen forum voor zielige nutteloze types fortuna supporters die nog bij hun moeder thuis wonen.
en ja nog wat , zo denkt Nederland er over wat de leukste steden in NL zijn....moeilijk te bevatten voor iemand die ergens in een verlaten mijnstreek woont.
Ze hadden jullie toen lekker moeten laten fuseren met die andere klote club ...jammer dat t niet eens doorgegaan.

Veel plezier hier verder jongen , misschien dat je MVV vriendje Jacques je wel wilt steunen of die kan misschien ook beter een seizoenskaart in Sittard nemen


Beetje fatsoen in je donder zou geen kwaad kunnen denk ik zo. Het zit wel behoorlijk diep bij je he ? Was jij niet al een keer of wat verdwenen van deze site ? Labiele vent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5349

MVVke schreef : Hiere verstaot uuch....



echt niet, dat hij hier lekker opdondert met zijn fortuna gepreek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:22
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5350
Deze escalatie lijkt me niet wenselijk. Vind gohf nog de fatsoendelijkste met een gezonde portie zelfreflectie. Types als shef mogen mij gestolen worden.

Gohf, wat vind je van dat twitteraccount?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5351

Napoleon schreef :
Veel plezier hier verder jongen , misschien dat je MVV vriendje Jacques je wel wilt steunen of die kan misschien ook beter een seizoenskaart in Sittard nemen



Ten eerste, kan het alsjeblieft een beetje consequent? Volgens Shef de Fortunfan ben ik een arrogante Maastrichtenaar en volgens jou een verborgen Fortunafan. Ik snap zo niet waarop ik moet reageren. Ten tweede, typisch dat je maar weer eens een persoonlijke aanval tegen mij er uit gooit, bepaald niet voor het eerst. Ik heb je al eerder aangeboden een biertje te drinken bij een thuiswedstrijd, dan snap je waarschijnlijk hoe serieus je mijn berichten moet nemen, maar daar heb je nooit op gereageerd. Jammer. Als ik je morgen zie lopen zal ik je even aanspreken. En voor de duidelijkheid, dat is totaal geen bedreiging of zo, integendeel, precies het tegenovergestelde :thumbsup: :daag:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:25 28 okt 2017 18:26 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5352
Kan ik me wel in vinden. Mvv zou zich ook meer op de regio moeten richten. De tijden van alleen mensen uit maastricht is voorbij. In mijn directe nabijheid komen er mensen uit Roermond, beek, Sittard, Heerlen etc naar mvv kijken. In onze partybus zitten ook mensen van Heerlen, 046 , Roermond etc. Gooi dat hokjesdenken in 043 weg, mensen uit de regio zijn bereid om naar mvv te komen.

Edit: reactie op napoleon ging iets mis met de quote

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:36
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5353

webmastersfm schreef : Deze escalatie lijkt me niet wenselijk. Vind gohf nog de fatsoendelijkste met een gezonde portie zelfreflectie. Types als shef mogen mij gestolen worden.

Gohf, wat vind je van dat twitteraccount?!


Het was mij wel bekend dat het account van Fortuna op Twitter opeens idioot meer volgers had als voorheen die "gekocht"(aanname mijnerzijds) zijn. Verder ben ik niet zo heel bekend met Twitter(en eventuele voordelen van meer volgers). Zie jij dit als een bevestiging ergens van ?

Ik heb zelf wel het idee dat Gün betrouwbaar is namelijk, was de situatie anders geweest(Vitesse of ADO bijv) had ik denk ik wel genoeg neutraliteit gehad om dat in te zien en toe te geven.

PS : ik kom hier ook niet om ruzie te maken en natuurlijk blijft dit een MVV forum daarom negeer ik ook veel omdat het logisch is dat mensen op een bepaalde manier communiceren op hun "eigen" forum. Maar op het moment dat iemand Fortuna gaat vergelijken met Roda light en begint te oreren over hoe mooi en fantastisch Maastricht als stad is en vooral hoe de andere steden in Limburg niks voorstellen...sorry hoor. Je hoeft echt geen raket geleerde te zijn om te concluderen dat Maastricht de grootste en mooiste stad is in Limburg. Het gaat meer om de manier waarop het gezegd word. Pedant en arrogant bovendien ook totaal onnodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 18:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5354
Typisch dat dit nu uitbreekt. Had dit ook wel verwacht. En de gemiddelde Fortunees is echt niet zo gesteld op MVV. Eerder nieuwsgierig naar wie het eerste failliet gaat..en zeer zeker een boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2017 19:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5355
PS : ik kom hier ook niet om ruzie te maken en natuurlijk blijft dit een MVV forum daarom negeer ik ook veel omdat het logisch is dat mensen op een bepaalde manier communiceren op hun "eigen" forum. Maar op het moment dat iemand Fortuna gaat vergelijken met Roda light en begint te oreren over hoe mooi en fantastisch Maastricht als stad is en vooral hoe de andere steden in Limburg niks voorstellen...sorry hoor. Je hoeft echt geen raket geleerde te zijn om te concluderen dat Maastricht de grootste en mooiste stad is in Limburg. Het gaat meer om de manier waarop het gezegd word. Pedant en arrogant bovendien ook totaal onnodig

@Goof , maar jullie zijn Roda light.... immers hebben jullie net zoals hun een eigenaar , maar allemaal een stukje kleiner, goedkoper , klasse lager....zelfde DNA : mijnwerkers....dus idd Roda light...

Dan even over de Maastricht promotie, tja zo denkt Nederland erover , staat helaas geen Sittard en Kerkrade bij , wat moet je daar ook gaan doen in godsnaam.
En als jij dat arrogant vind, welnu dat komt voort uit het feit dat jullie Ataturk Gun , jouw clubje geen limburgs clubje vind maar zelfs een internationale club die toevallig in Limburg ligt....wat een arrogantie voor een club die al 22 jaar geen prijs meer heeft gepakt !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden