MVV-Supporterskaffee

13 sept 2016 12:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
MVV-Supporterskaffee #91
Het Proatkaffee moet zeker blijven bestaan, het zou een slechte zaak zijn als we dit gaan afschaven, en redenen zoals altijd dezelfde personen of minder bezoekers gelden voor mij niet , we moeten juist dit middel in stand houden.

Vanuit MVV kant moet er gewoon een grotere delegatie aanwezig zijn die moet bestaan uit Voorzitter, Directeur, Financiele man , Trainer en een aantal spelers
Daarbij moet van MVV kant een kleine agenda gemaakt worden wat men wil gaan vertellen en of doorspreken , er is genoeg nieuws begin van het seizoen , ook als is de meeste informatie al gedeeld via dit forum kun je daar ook nog eens wat extra toelichting opgeven

Daarbij moet meer via MVV TV het Proatkaffee worden gepromoot, misschien moeten er wel bepaalde nieuwtjes in het praotkaffee worden onthult, je maakt hier via de MVV media kanalen de mensen nieuwsgierig en probeert ze hierdoor wat sneller uit te nodigen
Wat je ook kunt doen is voor alle mensen die naar t proatkaffee komen een extra kaartje gratis ter beschikking te stellen voor de volgende wedstrijd , gewoon als geste en om mensen meer te trekken

Omdat het supporters overleg een gesloten iets is waar overige supporters niet bij aanwezig kunnen zijn , moet het proatkaffee zeker niet verdwijnen ik zou dat een slechte zaak vinden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 14:14
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV-Supporterskaffee #92
Zoals Napoleon al zegt. Praotkaffee moet blijven. Supporters overleg is leuk maar is alleen voor een select gezelschap. Maar pak het groter aan. Laat selectie spelers opdraven. Laat bestuur aanwezig zijn. Doe het in een interland weekend op een vrijdag. Maak meer reclame hiervoor. Doe het wel na het openbaar maken van de jaarrekening. Want ook daar kunnen vragen over zijn. Maar zeker niet opheffen. Er zijn nog genoeg vragen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 09:54
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-Supporterskaffee #93
Het iets groter aanpakken. Een Swaree du Boycott in d’n Hiemel.

Eerst het officiële gedeelte, een praat sessie, met deelname van de veurzitter, algemeen directeur en de entraîneur. Spelers aanwezig. MVV-TV present.Het vertonen van historische beelden. Uitreiken van de prijs voor de meest memorabele forum bijdrage. Tombola extraordinaire. Introductie van ’t MVV bière en de MVV weurs. Supporter en vrijwilliger van ’t seizoen. Na dit alles kunnen de decibellen iets opgekrikt worden. Meer hoeft dit niet te zijn voor het hebben van flinke koppijn de volgende ochtend.
#VeerzienMVV#Ambiancegarantit.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 14:41
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV-Supporterskaffee #94
Ik hoop niet dat het aantal reacties op dit onderwerp een indicatie is voor hoe er over het Praotkaffee gedacht wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2016 21:29 19 sept 2016 21:31 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV-Supporterskaffee #95
Sluit me aan bij de mening van Napoleon. Blijven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2017 20:01 08 juni 2017 20:01 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV-Supporterskaffee #96

Ingelast Supporterskaffee donderdag 22 juni 2017

Alle MVV-ers zijn van harte uitgenodigd.

Het Supporterskaffee wordt weer gehouden in onze businessclub. Zoals gebruikelijk wordt dit “kaffee” georganiseerd door het Supportersoverleg samen met MVV.

Dit keer staat het Supporterskaffee grotendeels in het teken van VOETBAL. Want MVV heeft dit Supporterskaffee ingelast om transfernieuws met de supporters te delen. Bestuurslid technische zaken Hennie Bastiaans zal jullie bijpraten over nieuwe spelers en de voorbereiding op het volgend seizoen. Ook zal Hennie graag terugblikken op het afgelopen seizoen.

Daarnaast zal algemeen directeur Paul Penders, financieel en organisatorisch het afgelopen seizoen toelichten en de supporters bijpraten over de plannen voor het nieuwe seizoen.

De inkom is vanaf 19:00 uur en wij starten om 19:30 uur.

Wij hopen op een grote opkomst,

MVV & Supportersoverleg

Bij deze.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., Huib, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2017 08:51
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV-Supporterskaffee #97
Ik hoop dat iemand een verslag van de bijeenkomst op deze site wil zetten.
Meestal doe ik dat zelf maar ik kan er deze keer niet bij zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2017 23:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Supporterskaffee #98

Boschpoort schreef : Ik hoop dat iemand een verslag van de bijeenkomst op deze site wil zetten.
Meestal doe ik dat zelf maar ik kan er deze keer niet bij zijn.


Even snel een paar belangrijke delen.
Mvv is met paar spelers bezig van het niveau Koolhof.
Namen worden er niet gezegd. In mijn ogen terecht, gaven ook al aan dat ze met een speler bezig waren en dat een andere club dit hoorde en met deze speler aan de haal gingen.
Qua financien zien er goed uit.
Boete van tegen Fortuna 7.500 euro zijn ze in beroep gegaan, maar wedstrijd tegen r*da heeft geen goed gedaan. En daarvoor verwachten ze een boete van +- 30.000.
Spelersbudget word 30% meer is nu 850.000 euro en ze willen dit over 2 jaar 1 miljoen euro laten worden.
Een keeper , centrale verdediger, rechtsbuiten en een spits daarvoor zoeken ze als eerste spelers en met name een spits. Ze willen ook weer 3 spelers huren van Genk en ze hebben al een lijstje gestuurd naar Genk.

Jo70 schreef : Ben ook net terug van het supportersoverleg en wil nog graag even kwijt dat Fuat Usta als stagiair aan de staf wordt toegevoegd.

Over Bo Geens werd gemeld dat Lokeren een belachelijke transfersom vroeg, maar Bo nog steeds niet uit beeld is.

Verder zijn er nog steeds contacten met Genk en Arsenal wat misschien toch nog een mogelijkheid geeft om Nwakali te behouden. Maar dat wordt pas duidelijk na de trip van Arsenal naar Azië.

Verder nog even met Henny Bastiaans gesproken en die vertelde me dat ze met 3 spitsen bezig zijn van Eredivisie niveau.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Bieske, johan, Tuor, SJENG@BOSCHPOORT, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 09:27
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Supporterskaffee #99
Dus eigenlijk was er geen echt nieuw nieuws
Deze berichten kreeg ik gister avond van enkele personen te horen.
Zijn er nog interessante vragen gesteld?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 09:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3801
Meer
MVV-Supporterskaffee #100

mvv supporter schreef : Dus eigenlijk was er geen echt nieuw nieuws
Deze berichten kreeg ik gister avond van enkele personen te horen.
Zijn er nog interessante vragen gesteld?


Geen echt nieuws? Spelersbegroting met 30% omhoog vind ik toch echt nieuws. Ambitie om het seizoen er na richting de miljoen te gaan. Dat zou in twee jaar tijd 54% stijging zijn. MVV is schuldenvrij. Kortom, het gaat eindelijk de goede kant op met MVV. Dat vind jij geen nieuws?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Anna D., Tuor, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 10:10
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Supporterskaffee #101

mvv supporter schreef : Zijn er nog interessante vragen gesteld?


Niet echt veel vragen dit keer.
Over de wc's, daar zouden ze naar kijken ook voor evt bij drukke wedstrijden mobiele wc's neer te zetten.

Ook dat L1 altijd negatief is en wat mvv hieraan doet. Zelf vond ik het vaag antwoord wat er gegeven werd en niet al te duidelijk. Maar kwam erop neer dat ze niet veel deden en alle feiten zoals beelden aan de knvb gaven.

Ook over Bo Geens maar dat verhaal weten jullie al.

Ook lag er een brief van Arsenal op het kantoor met de complimenten aan MVV hoe goed het voor spelers geregeld is en dat ze duidelijk beter worden hier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 10:47
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 144
Meer
MVV-Supporterskaffee #102

Jacques schreef :

mvv supporter schreef : Dus eigenlijk was er geen echt nieuw nieuws
Deze berichten kreeg ik gister avond van enkele personen te horen.
Zijn er nog interessante vragen gesteld?


Ik vond het een positieve bijeenkomst, laat dat gezegd zijn. Er werd de vraag gesteld of MVV wel klaar is voor de Eredivisie. Er werd geantwoord (door Paul Penders): 'als de spelers er klaar voor zijn, zijn wij er ook klaar voor'. Kortom: als we vorige maand waren gepromoveerd zou nu in een noodgang worden gewerkt aan het opplussen van de kantoren, administratie/organisatie, veiligheid in het stadion e.d. Daarbij werd aangegeven dat topprioriteit ligt bij het eerste elftal.Dat is het vlaggenschip en daar moet primair in worden geïnvesteerd. Prima, helemaal voor, MAAR.

Ik zat gisteren in die businessruimte en als ik eens om me heen kijk zie ik kapotte plafonds, geen airco, een armoedig bordje met 'bestuurskamer MVV', een bouwvallige persruimte, loshangende borden e.d.; alles maakte een wat rommelige en amateuristische indruk. Als ik naar de businessruimtes van andere stadions kijk (zelfs die oerlelijke betonrotbak van Sittard) en nergens is het zo armoedig als bij MVV. Daar moet, ondanks de prioriteit bij het eerste elftal, ook wat aan gedaan worden. Het bestuur moet een fatsoenlijke, afgezonderde bestuurskamer hebben, waarin je mensen met fatsoen kunt ontvangen. Ook de persruimte moet beter en netter. Los van het feit dat dit de representativiteit van MVV sterk zal vergroten vind ik ook dat de mensen die zich zo ongelofelijk inzetten voor de club ook fatsoenlijke werk- en ontvangstruimtes moeten hebben. Daarnaast werd ook aangegeven dat het stadion sterk verouderd is en dat er geen ruimte is voor fysio, er onvoldoende kleedkamers zijn, deze kleedkamers ook niet je-van-het zijn etc. Kortom: hier moet ook echt voor gewaakt worden. Een goed elftal is natuurlijk van groot belang, maar de uitstraling en faciliteiten zijn ook heel erg belangrijk. Hiermee wil ik overigens niemand iets verwijten, het is alleen een constatering. Misschien ben ik wel te kritisch, maar dat moet ook als je hogerop komt. Alles wordt een niveautje hoger dus ook dit soort secundaire zaken.

Ik had nog willen vragen waarom een tweede elftal er nog niet in zit (ws kosten) maar in het tweede deel van de avond was ik dat even vergeten te doen omdat ik in gesprek was. Weet iemand dat misschien? Is het puur een geldkwestie? En zo ja, wat kost het om een tweede elftal in de lucht te houden? Daar wordt je eerste elftal uiteindelijk ook sterker van!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 11:26
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV-Supporterskaffee #103
Beetje teleurstellend 2e gedeelte van de avond vwb transfernieuws.

Goede nieuws schuldenvrij en ambitie binnen 2 jaar naar 1 miljoen. Dit seizoen spelersbudget naar 820-850K.

Paul Penders gaf gisteren duidelijk aan dat als er supporters zijn die ideeën hebben over supporterszaken of andere zaken die beter kunnen om dit zeker te delen met het supportersoverleg welke info op facebook blijven delen en op de mvv website een eigen gedeelte cq pagina zullen krijgen. Alleen even geen idee of er ergens ook een mailadres bestaat om die groep te bereiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 12:13 23 juni 2017 12:18 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Supporterskaffee #104
Dit vind ik niet echt nieuws om een MVV-Supporterskaffee te organiseren,
Om nou daarvoor naar de Geusselt te komen, vind ik het niet waard.
Dat veranderd niets in het feit dat mooi nieuws is.

Dat we schuldenvrij waren en de goede kant opgingen was al bekend.

Dat een gezonde club fatsoenlijke faciliteiten moet hebben vind ik wel ene belangrijk punt.Als ik zou twijfelen of ik ga sponsoren en ik zie scheve borden hangen , kapot plafon en dergelijke. dan zou ik me ook wel 2x bedenken.
Ook hoeft niet zo duur te zijn om dit op te knappen of een modernere indruk te geven.

De WC faciliteiten vind ik wel een groot probleem, Stel je promoveert dan heb je kans dat je iedere wedstrijd een probleem hebt met de WC's. en ik kan goed begrijpen dat om deze reden mensen niet meer komen. dit zijn Primaire basis behoeftes.

Jacques schreef :

mvv supporter schreef : Dus eigenlijk was er geen echt nieuw nieuws
Deze berichten kreeg ik gister avond van enkele personen te horen.
Zijn er nog interessante vragen gesteld?


Geen echt nieuws? Spelersbegroting met 30% omhoog vind ik toch echt nieuws. Ambitie om het seizoen er na richting de miljoen te gaan. Dat zou in twee jaar tijd 54% stijging zijn. MVV is schuldenvrij. Kortom, het gaat eindelijk de goede kant op met MVV. Dat vind jij geen nieuws?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 12:16
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-Supporterskaffee #105
Een goed elftal is natuurlijk van groot belang, maar de uitstraling en faciliteiten zijn ook heel erg belangrijk @Sjarelke

De business ruimte zal op korte termijn opgeknapt worden. Verwachting klaar eind september.
Voor de overige genoemde faciliteiten zijn de plannen vergevorderd om deze ook te verwezenlijken.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.259 seconden