MVV-Supporterskaffee

05 aug 2019 10:49
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV-Supporterskaffee #151
Het sluiten van de Engelse transfermarkt heeft alleen betrekking op inkomende Engelse transfers. Met andere woorden; Engelse clubs kunnen na die datum vanaf 18:00 uur niet meer kopen. Verkopen/verhuren kunnen ze gewoon tot de sluitingsdatum van het land waaraan betreffende speler verkocht/verhuurd wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2019 19:23
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV-Supporterskaffee #152
Die samenwerking wat op een haartje niet doorging is dat soms met luik? Want er komen steeds meer speler van uit het Luikse.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2019 19:42
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV-Supporterskaffee #153
De samenwerking met Standard Luik lijkt me dus wel heel goed. De samenwerking met RC Genk daarentegen lijkt me helemaal dood.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 19:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Supporterskaffee #154
Directe link naar de uitzending van het supporterscafe. Kan ook zonder Facebook bekeken worden:

www.facebook.com/mvvmaastrichtofficial/videos/320976435587696/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 20:22
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV-Supporterskaffee #155
Professionaliseren ?
Sorry maar dit is geen goeie reclame voor het mediabedrijf Keno media.
Waarom is er in hemelsnaam geen publieks micro ?
Je moet nu maar raden wat er van uit het publiek komt, zeker m.b.t. de vragen die er waren rond het verhaal Napoleon.
Ook het statische camerabeeld spreekt niet tot de verbeelding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 20:40
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV-Supporterskaffee #156
Ik kan het goed volgen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 21:03
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV-Supporterskaffee #157
Jeetje, je kunt ook blij zijn dat het überhaupt van thuis uit te bekijken is hoor!

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Belgske, opadiehard, Lassie80, Boer458, Puime, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 21:33
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 451
Meer
MVV-Supporterskaffee #158
Ik vond het toch wel een heel positieve avond. Wat voortdurend terug kwam is de doelstelling van het bestuur om de relatie met de fans opnieuw te verbeteren. Mooi dat dit ook wederzijds lijkt te zijn gezien de acties van de Angel Side de afgelopen tijd. Noor maakt een positieve indruk en ik ben benieuwd wat hij de club de komende maanden op commercieel gebied gaat bijbrengen. Ik heb toch wel vertrouwen in dit groepje mensen en wat voor ons natuurlijk vooral belangrijk is, is dat er nu wel een technische staf staat die kwaliteit uitstraalt. Ik ben benieuwd welke spelers we de komende maanden mogen verwelkomen. We hebben slechts acht contractspelers, maar dit zijn wel grotendeels basisspelers. Er staat echt wel een fundamentje om op verder op te bouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 22:41 07 juli 2020 22:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Supporterskaffee #159
Ik vind Noor heel goed overkomen! Lekker recht voor de raap! Verantwoording nemend, hart op de tong en wilt succes! En als die niet slaagt, gaat hij eerder weg dan dat die ontslagen had moeten worden.(zijn eigen woorden) Dat zegt die niet zomaar! Echt positief! En nu de schouders eronder! Op naar de eredivisie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 22:57
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Supporterskaffee #160
SUPPORTERSCAFÉ MVV MAASTRICHT 7 JULI 2020

Zo’n 80 mensen bezochten de supportersbijeenkomst. Tom Daemen verzorgde de inleiding. En er was een live-streaming. Voor degenen die dat niet gezien hebben, heb ik dit verslag gemaakt.

Iedereen spreekt eerst en daarna kunnen er vragen gesteld worden. Ook Regilio Vrede, Wouter van de Berkmortel (perschef, ticketing, merchandise), Robbie Servais (jeugdtrainer) en Hans Spillmann (keeperstrainer) zijn aanwezig en kunnen bevraagd worden.

1. Opening door Marcel Joris, voorzitter:
“Een jaar geleden was het laatste café. We raakten begin vorig seizoen al snel sportief en financieel achterop. De impact van het vertrek van Ward Vleugels en bijbehorende sponsoren hakte er flink in. Een paar bedrijven zijn overigens gelukkig trouw gebleven. Erik Noor is bezig dat vertrouwen verder opnieuw op te bouwen. Ook sportief liep het niet lekker. We hebben daarom noodgedwongen na de winterstop afscheid genomen van enkele spelers en later van de algemeen directeur. Het bestuur kwam toen steeds meer in een uitvoerende rol; dat was even noodzaak. Die rol heeft Frans Erens daarna nog even ingenomen. Er is een profiel voor de nieuwe directeur opgesteld en de werving is begonnen: een commercieel en organisatorisch zwaargewicht met ondernemershart, die de businessclub doet bloeien. Met Erik Noor was er direct een goede klik. Hij is hier per 1 juni 2020 begonnen. Met een frisse blik op voetbal (nieuwe trainersstaf), organisatie en commercie willen we met MVV Maastricht in 2020-2021 met optimisme beginnen. We hebben een goede nieuwe basis, waar wij als bestuur veel vertrouwen in hebben”.

2. Erik Noor, algemeen directeur:
“Ik dank voor de support van afgelopen weken: ik heb het als een warm bad ervaren. Ik kon redelijk voetballen, maar stapte met veel succes over naar tafeltennis. Ik heb daarna voor o.a. Donnay sportartikelen verkocht. Uiteindelijk van Cruijff Foundation licentierechten gekregen; begonnen om sportartikelen in Roemenië te verkopen. Verkoop van sportspullen kwam steeds meer in mijn eigen handen. Via diverse tussenstappen steeds meer intermanagement gedaan. Ik zou een aantal maanden geleden bij een eredivisieclub de businessclub op gaan bouwen, maar Corona dwarsboomde die plannen. Toen kwam de vacature van MVV mij onder de ogen. Ik vind het ook leuk om weer met sporters te werken: ik ben een teamman en een vechter. MVV is een mooie volksclub met lange historie in een prachtige stad. Ik ken het bourgondische leven vanuit Den Bosch: Maastricht past bij mij. Het is een mooie club, maar er is wel een wat gesloten karakter; dat mag wel wat opener en trotser. Er wordt in een relatief kleine organisatie ontzettend hard gewerkt aan veiligheid, commercie etc. Heel veel taken tegelijk voor een kleine organisatie; dat wordt nog wel eens onderschat. We moeten als organisatie ook doordraaien als het voetballend minder gaat. We moeten van 30% naar 60-70% aandacht voor commercie. Wat kunnen we beter zelf doen en wat kunnen we uitbesteden (bijv. horeca)?

We halen onze targets qua ticketing en investeerders; er is best wel rust.

Het stadion is nu nog geen belemmering qua groei; de accommodatie kan beter. Er liggen plannen voor de businessclub: dat moet bij wijze van spreken het grootste café van Maastricht worden. Een echte ontmoetingsplek. Op termijn kan stadion eventueel uitgebreid worden. Er moet hier een beter sportklimaat komen in het stadion (o.a. kleedkamers, trainingsfaciliteiten) willen we aantrekkelijk zijn voor spelers. De gemeente is hierop aangesproken. Ze denken wel mee, maar er zijn afspraken gemaakt in het verleden, toen MVV met de rug tegen de muur stond. Wat betaalt MVV? Wat betaalt de gemeente? Dat is elke keer de discussie.

- De vraag wordt gesteld of Erik Noor een oplichter is (dat beweert ene Van Zweden)? Alles is helder doorgesproken met het bestuur. Ik heb geen zin in een rechtszaak jegens smaad. Ik wil positief zijn. Ik ben vanaf mijn 18e zakenman. Ik heb als kleine zelfstandige geknokt tegen grote bedrijven. Ik heb nog nooit iemand opgelicht.

- De visie van Napoleon: ik heb die stukken op mvvfans.nl bekeken. Ik ben nieuw. Zijn visie was al door anderen voor mijn tijd bestudeerd. De slagingskans werd op dat moment als nihil ingeschat. Ik schaar me achter de beslissing van de eerdere directie. Marcel Jöris vult aan: “De voortdurende negatieve toonzetting heeft ons geraakt. Hij maakt alles met de grond gelijk en zelf heeft hij alle wijsheid. Moeten we dat negeren, moeten we reageren of gaan we luisteren wat iemand beweegt. In december hebben we hem gesproken. Hij heeft best ideeën, maar zijn harde confronterende benadering stelt zijn clubloyaliteit ter discussie. Hij is niet in overleg met het bestuur. Hij stalkt ons a.h.w. met appjes, maar dat noemen wij geen overleg. Het is eenzijdig. Hij zal heus bedrijfsmatig goede kwaliteiten hebben, maar er is weinig planmatige structuur in zijn ideeën. Echt concreet wordt hij niet. We moeten wel de positieve insteek naar de club ervaren, en niet alleen alles affakkelen”.

- Erik Noor: emotie en zaken moeten beter gescheiden worden. We moeten als MVV vooral commercieel denken en niet emotioneel. Wij als club moeten in alles positiviteit uitstralen. Geef iedereen die hier zit een eerlijke kans. Als ik niet slaag ben ik weg voordat ik ontslagen word.”
- Marcel Jöris: ook de positieve noot mag op diverse forums meer aandacht krijgen. Gebruik ze vooral om een positieve vibe te krijgen. Meningen en feiten spelen dan door elkaar. En de toon is toch vaak negatief.
- Erik Noor: we zijn in gesprek om iets met de Groene Loper te gaan doen; maar dat wordt morgen duidelijker

3. Wouter van de Berkmortel: heeft marketing en ticketing van Stijn Provoost overgenomen. Hij is ook perschef, hoofd P&R, merchandising. Er zijn vragen m.b.t. actualiteit rond stadion.
- Er komt een sfeervak Vak D. De huidige supporters uit vak D hebben een speciale regeling gekregen. Alle supporters zitten nu op andere plek.
- Ook is er een nieuwe commandopost op de Boschpoort gekomen; alle betreffende supporters hebben een nieuwe plek gekregen.
- Meer dan 95% heeft de resterende thuiswedstrijden van vorig seizoen aan MVV geschonken.
- Op de ticketing kun je een bedrag doneren als je dat wilt.
- Seizoenskaarten: je krijgt 40% korting tot 1-8-2020: darna is in augustus de korting nog 20%. Per 1-9-2020 normale prijzen.
- De supportersgroep Angelside wordt bedankt. “Er zijn veel positieve acties geweest; spandoeken bij ziekenhuis, Haw Pin, vuurwerk, 1000 euro naar horeca. Daarmee is positieve aandacht gecreëerd. Op de Angelside nu al 600 kaarten verkocht. Ik richt me op datamarkten van supporters: wil men een shirtje. Abri’s, radio, tv. Volgend seizoen meer voorbeschouwingen door gesprekken met trainers en spelers bij thuiswedstrijden. Later ook bij uitwedstrijden. Het moet kwalitatief goed zijn. Verder willen we het verhaal achter de supporter naar buiten brengen via reportages. En als er nieuwe spelers komen: meer aandacht ervoor op de verschillende media”
- Vorig jaar in totaal 1600 kaarten, nu al na vier weken 1732 seizoenskaarten.
- We willen ook de site-info beter up-to-date houden. Maar zoals reeds gezegd: er ligt heel veel werk voor heel weinig mensen. We doen ons best zo actueel mogelijk te zijn.
- Ook vrouwen willen we er nadrukkelijker bij MVV gaan betrekken. Tom Daemen stelt: “We vinden het belangrijk meer vrouwen te binden aan de club. We zijn trots op onze supporters; daar willen mensen bij horen. De supporters zijn onze sterdragers.
- Erik Noor: ”Er moeten ook meer thema’s in de businessclubs thema-avonden voor vrouwen komen. Ook voorzieningen voor vrouwen in stadion kunnen verbeterd worden. Dat is een goed punt”.

4. Ron Elsen, technisch-directeur
“Ik voel me op en top MVV’er. Trots op de club, trots op de stad. 32 jaar binnen deze club in diverse functies. Voorafgaande aan Usta was ik 4,5 jaar hoofdtrainer. Het bestuur wilde een nieuwe trainersstaf. Ik houd me bezig met MVV-1, jeugdopleiding, randvoorwaarden, vinden van een sterke partnerclub. Dit wordt een bijzonder seizoen met een nieuwe basis en nieuwe start. Vorig jaar hadden torenhoge ambitie; prestaties bleven beneden peil en zoals reeds gezegd: een aantal sponsoren viel weg na een paar maanden en er volgde een heel negatieve onrustige periode. Ook was er een negatieve sfeer in het stadion. We hebben gespiegeld. We hebben niet gebracht wat we gehoopt hadden. Corona was een domper. Verkoop van der Hurk speelde qua vermogen mee: heeft salarisbesparing en kleine transfer opgeleverd. De club is gelukkig overeind gebleven met toch nog een behoorlijke eigen vermogenspositie aan het einde van dit seizoen. Ook van Barcelona geld ontvangen voor Mbuyamba.

We maken elke dag fouten. Veel negatieve emotie; vertrek Hoenjet, Gunst, Nijs, Facunda, Frenoy. Ook ons viel het seizoen tegen. We werkten met een budget van 1 miljoen (let wel: dat is bijvoorbeeld maar twee ton hoger dan de jeugdopleiding van Almere). Met dat budget zou je in de buurt moeten komen van playoffs? Volgend seizoen hebben we zo’n 30% minder budget om aan spelers te besteden: 700000 euro. Het gemiddeld spelerssalaris bij MVV ligt onder de 3500 euro bruto per maand. En je zult begrijpen dat de salarissen van de trainersstaf passen bij een dergelijke begroting. Bij clubs als Cambuur en De Graafschap zijn er hogere budgetten; dat geldt ook voor de trainers daar. Interpretatie van Frank Salemans: hij geeft aan dat hij bij lange na niet de 250000 euro verdient die belachelijkerwijs op bijv. mvvfans.nl wordt gesuggereerd.

Voor mij is de belangrijkste stap: het vertrouwen terugwinnen van supporters. Er zijn nog maar acht spelers (en vier stagespelers). Alle oude contracten met opties kunnen niet verlengd worden. Met Van Acker was er ook een optie: die heeft een verlaagd bod aanvaard.

We willen een trainersstaf die complementair is: de nieuwe trainer moest ervaring hebben. En oog hebben voor team- en talentontwikkeling. Die het leuk vindt met jeugd te werken. Onze nieuwe trainer Darije Kalezic durft de uitdaging met een klein budget aan; daar zijn we heel blij mee.

Ik vraag begrip voor onze positie en weer achter dit elftal en deze staf te gaan staan.

Van Meurs, Mares, Van Acker, Last, Dejong, Costongs, Shermar Martina, Schroyen zijn de acht spelers met een contract. 4-5 spelers zijn nog niet verlengd. Gaan we die meteen verlengen, dan zitten we al boven de 7 ton en is er geen ruimte meer voor vernieuwing.

Geïnteresseerde spelers die komen trainen weten wat ze hier kunnen verdienen, voordat ze hier komen.

Samenwerking met Genk is verouderd, maar niet van de baan. Contacten met Standard Luik zijn heel hecht.

Willy Ballikisha (?): we zitten nog in afwachtmodus. Als ere clubs van hogere niveaus komen, dan laat Standaard Luik hem liever ervaring op het hoogste niveau opdoen. Maar Willy heeft nog steeds onze serieuze belangstelling.

Robbie Servais: We gaan niet nog verder bezuinigen op de jeugd. Onder-21 komt eraan. T.o.v. Onder-19 kunnen we jongere spelers nu langer erbij houden. 6 jongens trainen nu mee met selectie. Ik ervaar dit als een godsgeschenk. Wedstrijden zijn altijd op zaterdagmiddag. Goede dynamiek met eerste elftal.

5. Darije Kalezic, hoofdtrainer
“Waarom ben ik aan deze klus begonnen (vraag van Ron Elsen)? Grapje: ik dacht nog 7 ton te hebben aan spelersmateriaal, maar dat bleek 3,5 ton te zijn. Ron Elsen zijn verhaal klopt helemaal. De supporters zijn afgelopen jaren verder verwijderd van de club; dat moeten we gaan verbeteren. Ik wil me daar graag voor inzetten vanaf dag 1. Ik kom hier blanco in. Ron wil de zaken resetten en een wederopbouw in gang zetten. Daar hebben we iedereen voor nodig. We kunnen blijven praten over het verleden; ik kijk naar de toekomst. We hebben daar de supporters bij nodig. Ik heb hier als voetballer en als trainer wedstrijden meegemaakt. Waarom staat een prachtige club als MVV al 20 jaar in de KKD?

Voor iedereen is duidelijk dat er een nieuw fundament moet komen. Gezonde en realistische stappen moeten we gaan zetten. Dit zijn projecten die ik graag vergelijk met Jong-PSV als opvolger van Cocu bij jeugdelftal. Ik wilde de jeugd leren wat winnen is en leren omgaan met tegenslagen. Heel veel clubs hebben het moeilijk. In de KKD zijn zeker tien clubs die qua begroting ruim boven ons staan. Maar ik ambieer om hier vooral iets gezonds neer te zetten. Een goede basis voor de toekomst.

We moeten goed opletten bij aantrekken met spelers; die verantwoordelijkheid gaan we nemen. Ik wil spelers die voor MVV iets willen betekenen, zoals Thibaut Van Acker. Dat is voor mij de draad: zulke mentaliteit zoeken we. Die voor de club en supporters echt hun best gaan doen. Als coach zal ik aanwezige kwaliteiten 100% benutten en verwacht van spelers dat ze 100% gaan voor club en supporters. Ik heb mindere en goede momenten meegemaakt. Jullie boycotten Jong-Elftallen: jullie zijn onze sterrendragers. Kom dan ook! Spelers moeten weer naar supportershome. We hebben elkaar nodig.

Ik ben blij met Spillman en Vrede in de staf. Ik ken Regilio al lang en heb altijd fijn met hem samengewerkt; hij is ook loyaal naar mij geweest o.a. toen het moeilijk liep bij Roda JC.

Mijn visie op speelwijze: ik ben afhankelijk van kwaliteit van de spelers die ik heb. Dat is mijn uitgangspunt. Ik wil in principe graag veel balbezit, maar de realiteit gebiedt soms anders. Dan moet je meer de momenten kiezen waarop je druk zet. Hoe benut ik de kwaliteiten van de spelers het beste! De kracht en lengte van spelers is ook belangrijk; daar gaan we in KKD echt op letten. Want dat is op dit niveau cruciaal.

Zelf ben ik een karakterspeler en trainer: ik houd van uitdagingen en geef hier graag mijn energie aan. Niet resultaatgericht, maar gericht op opbouw, met oog op langere termijn”.

In een nabespreking met Darije Kalezic liet hij me weten dat hij niet op sociale media actief is. Er schijnt een nep-instagram-account van hem te bestaan. Dat schijnen supporters in Indonesië gemaakt te hebben. Maar dat account is niet van hem; dus als je hem probeert te bereiken via dergelijke sociale media, dan vindt hij het belangrijk dat supporters weten dat hij niet reageert, omdat die berichten hem niet bereiken.

Tenslotte mijn eigen indruk (FS): een heel positieve start. Fijn om weer in De Geusselt te zijn! De toon was realistisch optimistisch. Ik heb er een prima gevoel aan overgehouden, om niet te zeggen dat ik het een verademing vind met welke passie en eerlijkheid gesproken werd. De rust, overtuiging en inhoud zal naar mijn idee ook bij de spelers en indirect ook bij supporters en sponsoren helder overkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, MVVke, Roed en Wit 70, Ben Salemans, Aswin, Bieske, jesfen, Karakter, Huib, johan en17 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 23:26
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV-Supporterskaffee #161
Prima verslag Frank, bedankt daar voor.
Kleine correctie op de spelersnamen: het zijn Deom en Kostons

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 23:29
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Supporterskaffee #162
Haha, ik dacht al: De Jong, die ken ik niet. Thx.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 23:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Supporterskaffee #163

Frank Salemans schreef : Haha, ik dacht al: De Jong, die ken ik niet. Thx.


Neet? Laot d'ne pinpas mer 'ns ligke, mooste 'ns zien wie'ste de Jong kins ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2020 23:36
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
MVV-Supporterskaffee #164
Heb online gekeken. Wat ik zag waren daar ook zo’n 340 views!
Fijn dat het online te bekijken was. Prima gedaan. Zijn er nog verbeteringen mogelijk? Absoluut! Maar voor een eerste keer was dit helemaal prima!

Ik vond het een fijne, open avond. Moet zeggen dat ik eenieder goed vond overkomen.
Toch ook zeker onze 26-jarige Wouter die er gewoon gaat staan en zijn verhaal doet. Zonder al die ervaring die de mannen naast hem wel hebben. Goed gedaan!
Ben ook erg te spreken over het realistisch verhaal van Kalezic. Fijne kerel. Wat een verademing met Usta.
Er werd diverse keren naar het forum gewezen. Prima dat men meeleest. Je merkt echter dat het forum veel negatieve energie kost. Bij hen, soms ook bij ons. Mensen anoniem beschadigen via dit forum gaat te ver.
Laten we met zijn allen proberen de positieve vibe die je vanavond echt wel voelde, vast te houden en te ondersteunen. De positieve vibe die ook de Angel-Side al heeft ingezet. Samen achter onze club!
Er zijn uitdagingen en tegenstanders genoeg. Laten we niet onze eigen tegenstander zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Belgske, opadiehard, Lassie80, jovkle, Puime, Zoewiezoe, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 00:13 08 juli 2020 00:19 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Supporterskaffee #165
Om dan wel een (klein) minpuntje te noemen: waarom komt Regillio Vrede niet ook heel even aan het woord?? Nu zit hij er wat voor spek en bonen bij. Jammer. En ik hoor Elsen ook vertellen over Mbuyamba, dat er geld is ontvangen voor zijn opleiding (vergoeding door Barcelona). En dat ze hem een contract hadden aangeboden. Mooi. Maar ik mis dan een beetje de vraag of het antwoord, waarom hij het talent Mbuyamba niet eerder gezien heeft?? Als je hier vroeger bij was geweest, waren er miljoenen in het laatje gekomen van MVV. Ik vind dit toch echt niet zomaar een fout ( zijn eigen woorden) maar een ware blunder. Ik krijg er een beetje een Nacer Chadli deja vu van... Enfin, voor de rest heb ik er een goed gevoel bij, maar dat had ik al eerder gepost. Met deze twee dingen als kant tekening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden