MVV-Supporterskaffee

08 jan 2018 16:50
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV-Supporterskaffee #121
Prima verslag van Saint Pierre.
Met name de persoonlijke noot in de laatste zin kan ik volledig onderschrijven.

Als kleine aanvulling:
Ron Elsen gaf aan dat de doelstelling is playoffs te halen en dat dat nog steeds een zeer reële doelstelling is. En als we dat halen willen we promoveren ook!
Wat ook mooi was om te horen was dat Ron op zich positiever was dan de voorzitter. We zijn schuldenvrij. Dat is heel belangrijk. Wij zijn baas in Eigen huis. of willen wij een Rus of Turk die de club overneemt?
Misschien komt Fuat Usta de technische staf versterken. die loopt nu stage bij MVV.

Paul Penders had het ook nog over het stadion. De faciliteiten zijn echt niet meer van deze tijd. Best zou een nieuw stadion zijn maar dat is een zaak van lange adem. dat kan MVV uiteraard niet alleen.
Over het kwijt zijn van de schulden en het bouwen aan een verbeterd eigen vermogen gaf Paul nog aan dat de nieuwe KNVB regels eisen stelt aan het eigen vermogen. Dat moet in de nabije toekomst voor alle clubs positief zijn. Kon de komende jaren dus nog wel eens interessant worden in het huidige voetballandschap! Ook mooi: Voetbal staat op 1. Spelersbudget gaat omhoog. MVV wil meer gebruik maken van de internationale uitstraling van Maastricht. Er is (of komt?) een nieuw commercieel plan. En eindelijk een nieuwe hoofdsponsor. Zijn we van die vreselijke Gamin op ons mooie shirt verlost. (dat zijn mijn woorden, niet die van Paul...)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Huib, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2018 18:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV-Supporterskaffee #122
Bedankt voor beide samenvattingen. Iemand enig idee welke nieuwe hoofdsponsor dit wordt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2018 20:21
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV-Supporterskaffee #123
Fred Rompelberg fietsvakanties

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2018 20:50
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
MVV-Supporterskaffee #124
Alleh ,met alle eer en bedankjes aan Fred Rompelberg , maar dat is geen hoofd sponser ,dan kun je ook Veer Zien MVV met 145 ,duizend euro noemen als hoofd sponser . Ik denk dat je als hoofdsponser minimaal een bedrag is gemoeid van zo,n 350 duizen euro per jaar voor minimaal de eerste 5 jaar dus totaal zo,n 2,5 miljoen euro over 5 jaar .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2018 21:20
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-Supporterskaffee #125
ZE hadden het over een nieuwe shirtsponsor en niet over een hoofdsponsor. #VeerzienMVV :thinking:

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2018 16:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV-Supporterskaffee #126

bokkesprongen schreef : Alleh ,met alle eer en bedankjes aan Fred Rompelberg , maar dat is geen hoofd sponser ,dan kun je ook Veer Zien MVV met 145 ,duizend euro noemen als hoofd sponser . Ik denk dat je als hoofdsponser minimaal een bedrag is gemoeid van zo,n 350 duizen euro per jaar voor minimaal de eerste 5 jaar dus totaal zo,n 2,5 miljoen euro over 5 jaar .

Van welke planeet kom jij? Welkom in de eerste divisie anno 2018.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2018 14:00
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Supporterskaffee #127
Saint Pierre en Boschpoort hartelijk dank voor de verslagen.

Ik moet iets rechtzetten, op de website staat de verkeerde datum voor het volgende Supporterskaffee.

Dit moet zijn 28 juni.

Compleminte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2019 16:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV-Supporterskaffee #128
Ik weet niet of voor het volgende Supporterskaffee al een agenda is maar er kunnen natuurlijk ook gastsprekers worden uitgenodigd.
Nu blijkt dat sommige scheidsrechters regelmatig lezingen geven en zelfs onze grote vriend biedt zich aan middels zijn eigen website. www.siemenmulder.nl/ 't is maar een idee...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Ben Salemans, Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2019 18:11
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-Supporterskaffee #129
Ik weet niet of ik de enige ben...? Maar ik zou het prettig vinden als er weer een bijeenkomst zou komen voor de supporters. Zodat de supporters geïnformeerd worden over de financiele, commerciële en technische afdeling. Een stukje informatie, pr en supportersbeleving en-binding. Lijkt mij een kans voor het bestuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 10:29
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Supporterskaffee #130
Aanstaande zaterdag 3 augustus is er weer een supporterskaffee. Iedereen is welkom!

Tijdens het supporterskaffee wordt er vooruit gekeken naar het nieuwe seizoen en zal onder andere gesproken worden over het technisch beleid, zal trainer Fuat Usta uitleg geven over de selectie en komt een nieuwe selectie speler aan het woord. Heb jij vragen aan MVV? Dat kan daar uiteraard ook, ben er dus bij!

Datum: 3 augustus 2019
Tijdstip: 12:30u*
Locatie: Business Ruimte MVV

Vooraf is van 10:30u tot 12:00u een training. Deze is vrij toegankelijk voor het publiek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 13:22
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV-Supporterskaffee #131
Van af het begin heb ik de supporters cafe's meegemaakt en ben er nooit iets wijzer van geworden! Ik ben er mee gekapt. In het begin waren de broers Salemons nog notulist en woordvoerder, maar na ik meen zij die ook afgehaakt. Ik ben het beu van de onwaarheden en leugens, die ons werden verteld over stappen maken en 5 jaren plannen. Ineen normale vergadering, heb je woord en weerwoord. Als je bij MVV een realistische vraag stelde, wat hun niet aanstond werd je gekapt en door de chauvinisten, rood witte brillen uitgelachen. Nu moeten we nog beginnen en worden weer n.t.b. door een directeur onrealistische uitspraken gedaan over 2 jaar promoveren, hoe kan je dat nu waarmaken en er is niemand wat hem er over aanspreekt. Ben 68 jaar supporter en 36 seizoenskaarten versleten, ik kan het al 2 jaar niet meer opbrengen, om nog een seizoenskaart te kopen, zoek nu zelf mijn wedstrijden uit en dit alles om het beleid dat we al jaren lang voeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2019 22:34
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-Supporterskaffee #132
Jammer dat de uitnodiging zo kort dag is... Ik geloof afgelopen weekend werd het bekend gemaakt. Als je het eerder bekend maakt, kunnen mensen rekening ermee houden. Ook jammer dat op de officiele website mvv.nl er weinig aandacht aan wordt gegeven. Ja in de blog van Paul Penders wordt er melding van gemaakt. Afgelopen seizoen is er bijna geen praotkaffee geweest. En ook als ik de communicatie nu zie, krijg ik het idee dat men liever zo weinig mogelijk mensen heeft. Terwijl het juist een PR of uitstekend bindmiddel kan zijn met de supporter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 07:31 03 aug 2019 08:19 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
MVV-Supporterskaffee #133
Ik weet niet of ik er straks bij kan zijn. Maar ik heb veel open, niet kritisch bedoelde, vragen:

1. Over spelers:
1a. Is er nog nieuws te melden over de Fin Nissiilä (spelling oké?)?
1b. Is de blessure van Mahmutovic (spelling oké?) ernstig?
1c. Bestaat er een kans dat Lavalée (spelling oké?) bij MVV gaat spelen? Er keren veel Standard-spelers terug van vakantie na de Afrika-kampioenschappen en daarmee wordt zijn kans op spelen in het eerste misschien kleiner?
1d. Hoe tevreden is trainer Fuat Usta over zijn huidige selectie? Zijn er versterkingen nodig, en zo ja, waar? Zijn die wensen van Usta bekend bij MVV en hoe hard wil hij voor zijn wensen gaan?
1e. Hoe denkt trainer Usta over de testspelers? Zijn er nog nieuwe testspelers in aantocht?
1f. Hoe denkt de trainer over aanstormende jeugdspelers? Zitten daar spelers voor het eerste bij? Welke? En op welke positie?
1g. Nijs speelde in de oefenwedstrijd tegen Top (enigszins tot mijn verrassing) een prima partij. Hij was naar mijn smaak een van de beste spelers. Holtby speelde aan het einde van die wedstrijd een vrij matig partij als back. Maar dat was natuurlijk ook niet zijn plek. Holtby hoort op het middenveld (en laat hem ook maar alle vrije trappen nemen). Trainer Usta, hoe denkt u hierover: zijn Nijs en Holtby elkaars concurrenten, of ziet u ze samen in één team spelen?
1h. In de laatste testwedstrijd in Meerssen (ik vernam helaas veel te laat dat die wedstrijd op het natuurgras in Meerssen plaatsvond...) kwamen drie tegengoals uit hoekschoppen. Hoe denkt Fuat Usta daarover?

2. Over de commerciële activiteiten:
2a. Is er al een nieuwe hoofdsponsor bekend?
2b. Reginald Thal is commercieel directeur ad interim. Hoe lang is hij dat nog? Is er een opvolger bekend (per wanneer)?
2c. MVV heeft een hogere begroting dan vorig seizoen, als ik mij niet vergis. Hoe zit het met de aanwas/groei van nieuwe sponsoren?

3. Hoe realistisch is de door Penders uitgesproken ambitie om MVV over twee jaar in de eredivisie te laten spelen?

4. Over vernieuwing of nieuwe basisgedachten:
4a. Enkele jaren geleden sprak MVV, als ik mij niet vergis, de ambitie uit dat in MVV-1 ongeveer de helft van de spelers uit Maastricht en de wijde omgeving kwam, Streeft MVV dat nog steeds na?
4b. Komt er een MVV-2 of reserveteam van MVV dat deelneemt aan de competitie van tweede teams (vage vraag, maar hopelijk toch duidelijk). Vereist de KNVB niet zo'n MVV-2?
4c. Zijn er plannen voor vrouwenvoetbal bij MVV? Hoe staat de gemeente Maastricht daar tegenover? (Enkele supporters zullen nu zeggen: "Veer speule al jaore vrouwevoetbal". Slechte grap. Maar toch wel leuk.)
4d. De nieuwe seizoenskaarten gelden in principe niet meer voor een seizoen maar voor meer seizoenen. Graag een toelichting.
4e. Gaat MVV weer op natuurgras spelen? Wat betekent dat voor trainingen, wedstrijden van diverse MVV-teams. Hoe staat de eigenaar van ons stadion, de gemeente Maastricht, daartegenover?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2019 16:51
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
MVV-Supporterskaffee #134
Iemand met een samenvatting over het supporterskaffee van vanmiddag? Zit helaas in het buitenland, maar ben erg benieuwd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2019 08:17
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV-Supporterskaffee #135
Ben ook erg benieuwd, op het laatste moment alsnog zelf niet kunnen gaan helaas. Er moet toch wel iemand op het forum zijn die wél aanwezig is geweest en er een (korte) samenvatting over kan geven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden