MVV-Supporterskaffee

08 jan 2018 16:50
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Supporterskaffee #121
Prima verslag van Saint Pierre.
Met name de persoonlijke noot in de laatste zin kan ik volledig onderschrijven.

Als kleine aanvulling:
Ron Elsen gaf aan dat de doelstelling is playoffs te halen en dat dat nog steeds een zeer reële doelstelling is. En als we dat halen willen we promoveren ook!
Wat ook mooi was om te horen was dat Ron op zich positiever was dan de voorzitter. We zijn schuldenvrij. Dat is heel belangrijk. Wij zijn baas in Eigen huis. of willen wij een Rus of Turk die de club overneemt?
Misschien komt Fuat Usta de technische staf versterken. die loopt nu stage bij MVV.

Paul Penders had het ook nog over het stadion. De faciliteiten zijn echt niet meer van deze tijd. Best zou een nieuw stadion zijn maar dat is een zaak van lange adem. dat kan MVV uiteraard niet alleen.
Over het kwijt zijn van de schulden en het bouwen aan een verbeterd eigen vermogen gaf Paul nog aan dat de nieuwe KNVB regels eisen stelt aan het eigen vermogen. Dat moet in de nabije toekomst voor alle clubs positief zijn. Kon de komende jaren dus nog wel eens interessant worden in het huidige voetballandschap! Ook mooi: Voetbal staat op 1. Spelersbudget gaat omhoog. MVV wil meer gebruik maken van de internationale uitstraling van Maastricht. Er is (of komt?) een nieuw commercieel plan. En eindelijk een nieuwe hoofdsponsor. Zijn we van die vreselijke Gamin op ons mooie shirt verlost. (dat zijn mijn woorden, niet die van Paul...)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Huib, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

08 jan 2018 18:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Supporterskaffee #122
Bedankt voor beide samenvattingen. Iemand enig idee welke nieuwe hoofdsponsor dit wordt?

08 jan 2018 20:21
HIER!!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-Supporterskaffee #123
Fred Rompelberg fietsvakanties

08 jan 2018 20:50
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Supporterskaffee #124
Alleh ,met alle eer en bedankjes aan Fred Rompelberg , maar dat is geen hoofd sponser ,dan kun je ook Veer Zien MVV met 145 ,duizend euro noemen als hoofd sponser . Ik denk dat je als hoofdsponser minimaal een bedrag is gemoeid van zo,n 350 duizen euro per jaar voor minimaal de eerste 5 jaar dus totaal zo,n 2,5 miljoen euro over 5 jaar .

08 jan 2018 21:20
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Supporterskaffee #125
ZE hadden het over een nieuwe shirtsponsor en niet over een hoofdsponsor. #VeerzienMVV :thinking:

Observateur foot Wallon

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

09 jan 2018 16:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Supporterskaffee #126

bokkesprongen schreef : Alleh ,met alle eer en bedankjes aan Fred Rompelberg , maar dat is geen hoofd sponser ,dan kun je ook Veer Zien MVV met 145 ,duizend euro noemen als hoofd sponser . Ik denk dat je als hoofdsponser minimaal een bedrag is gemoeid van zo,n 350 duizen euro per jaar voor minimaal de eerste 5 jaar dus totaal zo,n 2,5 miljoen euro over 5 jaar .

Van welke planeet kom jij? Welkom in de eerste divisie anno 2018.

13 jan 2018 14:00
Huib
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Supporterskaffee #127
Saint Pierre en Boschpoort hartelijk dank voor de verslagen.

Ik moet iets rechtzetten, op de website staat de verkeerde datum voor het volgende Supporterskaffee.

Dit moet zijn 28 juni.

Compleminte

27 mrt 2019 16:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Supporterskaffee #128
Ik weet niet of voor het volgende Supporterskaffee al een agenda is maar er kunnen natuurlijk ook gastsprekers worden uitgenodigd.
Nu blijkt dat sommige scheidsrechters regelmatig lezingen geven en zelfs onze grote vriend biedt zich aan middels zijn eigen website. www.siemenmulder.nl/ 't is maar een idee...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Ben Salemans, Schapendonk, Jacques

09 juni 2019 18:11
Kletswief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Supporterskaffee #129
Ik weet niet of ik de enige ben...? Maar ik zou het prettig vinden als er weer een bijeenkomst zou komen voor de supporters. Zodat de supporters geïnformeerd worden over de financiele, commerciële en technische afdeling. Een stukje informatie, pr en supportersbeleving en-binding. Lijkt mij een kans voor het bestuur.

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden