MVV-Supporterskaffee

23 juni 2017 12:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV-Supporterskaffee #106

mvv supporter schreef : Dit vind ik niet echt nieuws om een MVV-Supporterskaffee te organiseren,
Om nou daarvoor naar de Geusselt te komen, vind ik het niet waard.



Maar je bent dan ook niet naar de Geusselt geweest, dus ik snap niet zo goed wat je punt is. Wat had je dan verwacht voor nieuws? Kun je voorbeelden geven van wat je verwacht op zo'n bijeenkomst? Behalve een nieuwe speler? Want ik hoop dat iedereen snapt dat zoiets niet te sturen is, als je toevallig twee dagen voor het supporterskaffee een nieuwe speler helemaal rond hebt, dan kun je met de presentatie wachten tot het kaffee, maar als dat niet zo is, dan valt er toch simpelweg geen speler te presenteren?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 12:55
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
MVV-Supporterskaffee #107
Wat ik niet helemaal begrijp is dat gisteren niets over de huur Thuys is gemeld, en het vandaag wel in de krant staat.
Dit had gisteren toch ook verteld kunnen worden???
Er werd gezegd dat ze bezig waren met gesprekken voor 2 a 3 man van genk te huren.
Maar niet dat er al een getekend had, of heb ik dit gemist.

Ze gaan natuurlijk nooit melden met wie ze in gesprek zijn, dat lijkt me logisch....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 12:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV-Supporterskaffee #108
Die had gisteren dan ook nog niet getekend. Anders hadden ze dat inderdaad gezegd. MVV zou natuurlijk het liefste een nieuwe spelersnaam noemen tijdens het supporterskaffee. Maar als het nog niet rond is, dan moet je niet een naam noemen.

Lees de krant ook maar goed, MVV bevestigt niets.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 13:02
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
MVV-Supporterskaffee #109
Wees nu eens tevreden dat MVV trensparant is .

en een tip ,je hoeft er ook niets van te vinden ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 15:00
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV-Supporterskaffee #110
Ik had in een ander topic gisteren al jullie verwachtingen proberen te verlagen omtrent transfernieuws.
De kans dat MVV een speler laat tekenen, waarvan niemand iets had gehoord of gelezen is zo klein. Met alle social media had het vast wel ergens uitgelekt voordat MVV hem kon presenteren. Pak bijvoorbeeld Matisse Thuys, daar gaan nu allemaal al geruchten over voordat MVV maar iets vermeld heeft.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 15:11
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
MVV-Supporterskaffee #111
Supporterskaffee was een groot succes

Vrijdag 23 juni 2017

Op donderdag 22 juni jl. vond het Supporterskaffee plaats met op de agenda Voetbal-en Algemene zaken. Met ruim 200 supporters was er een grote opkomst aanwezig en Odin Wijnhoven (moderator) opende om 19.30 uur het Supporterskaffee.

Paul Penders, Algemeen Directeur, was als eerste aan de beurt en vertelde hoe MVV het afgelopen seizoen financieel en organisatorisch beleefd heeft. Hij wist te melden dat het spelersfonds vroegtijdig is afgelost en dat MVV 2016-2017 zal afsluiten met een positief resultaat. Paul kreeg vragen van supporters over de rellen tijdens de wedstrijd MVV - Roda en wat de status van het onderzoek was (meer info in het nieuwsbericht hierover). Verder werd steward Jeroen bedankt met een fles voor zijn inzet tijdens de rellen. Hij had stukken hout op zijn gezicht gekregen die uit het uitvak gegooid werden. Op de vraag of MVV klaar was voor de Eredivisie antwoordde Paul dat de spelers er klaar voor moeten zijn en de promotie op het veld moet gebeuren. Als het zover is, dan zal de organisatie wel volgen.

Na de pauze was Hennie Bastiaans, bestuurslid technische zaken, aan het woord en die wist te vertellen dat spelers makkelijker werden aangeboden door clubs en zaakwaarnemers dankzij de goede prestaties van afgelopen seizoenen. Verder wist Hennie te vertellen dat Fuat Usta stage zal lopen komend seizoen bij MVV Maastricht en zo aan de technische staf zal worden toegevoegd. Het is de bedoeling dat het spelersbudget stap voor stap verhoogd zal worden en de samenwerking met Genk en Arsenal zal ook komend seizoen gecontinueerd worden. Hennie wilde verder niet ingaan op namen om de onderhandelingspositie zo sterk mogelijk te houden.

Wij willen alle aanwezige supporters bedanken en hopen opnieuw op een talrijke opkomst in de toekomst

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 17:02
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV-Supporterskaffee #112
Groot nieuws op l1
Mvv schulden vrij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Huib, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2018 21:25
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Supporterskaffee #113
Wil jij de laatste ontwikkelingen omtrent MVV weten of heb je een vraag aan de hoofdtrainer Ron Elsen of wil je de pubquiz battle tussen 2 spelers zien, dan kom naar het Supporterskaffee aansluitend aan de oefenwedstrijd MVV - BVV Barendrecht aanstaande zaterdag 6 januari 2018!

Locatie: Rabobank Maastricht Business Lounge in Stadion de Geusselt. Vrije toegang voor iedereen.

Meer informatie via onderstaande link!
www.mvv.nl/nieuws/supporterskaffee-na-mvv-bvv-barendrecht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2018 12:00
maenenp
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV-Supporterskaffee #114
Is xaterdag cafe de gouden ster geopend ?

Groetjes philippe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2018 21:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV-Supporterskaffee #115
Helaas moet ik morgen naar Den Haag voor de begrafenis van een verre verwant. De stemming zal wel meer melancholiek dan droevig zijn, de betrokkene was geboren in 1917! Ik was graag naar Maastricht gekomen om te horen hoe de vooruitzichten zijn, natuurlijk allereerst op het veld, maar ook organisatorisch en financieel. Hopelijk lees ik later een verslag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2018 23:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV-Supporterskaffee #116
Godgloeiende!! Heel verslag zitten typen op de iPad, op een verkeerde knop geklikt en mijn hele verhaal pleite. Shit.
Dat wordt vandaag dus niks meer. Sorry.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2018 23:29
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
MVV-Supporterskaffee #117

Boschpoort schreef : Godgloeiende!! Heel verslag zitten typen op de iPad, op een verkeerde knop geklikt en mijn hele verhaal pleite. Shit.
Dat wordt vandaag dus niks meer. Sorry.

Heel herkenbaar, helaas. Er is haast niks zo vervelend als iets opnieuw intikken... Maar je zou er wel veel mensen een plezier mee doen! Sterkte!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2018 12:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
MVV-Supporterskaffee #118
Zijn er nog belangrijke zaken naar voren gekomen tijdens het supporterskaffee ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2018 14:18 08 jan 2018 14:23 door Saint Pierre.
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV-Supporterskaffee #119
Op het supporterskaffee was het een avond met niet al te veel groot nieuws:

Bert Kersten begon de avond door te stellen dat MVV er niet slecht op staat maar dat er nog veel werk aan de winkel is om er een nieuwe stap te moeten zetten. Hierbij vooral op het gebied van commerciele zaken (het binnenhalen van nieuwe sponsoren en het behouden van huidige sponsoren). Met meer geld kan de club groeien. Men is nu op zoek naar nieuw geld. Bert haalde ook aan dat MVV de optie voor een nieuw stadion ten opzichte van een grondige renovatie overweegt omdat binnen het huidige stadion MVV tegen een aantal grenzen aanloopt. Ook zou het een optie kunnen zijn gebruik te maken van de ruimte van de oude kegelhome.

Paul Penders kon melden dat komende dinsdag of woensdag een nieuwe shirtsponsor wordt gepresenteerd.
Hij gaf ook aan dat MVV een boete van de KNVB had gekregen van € 7.500,- voor het gooien van bier op het veld bij 2 wedstrijden. Hij deed hierbij direct een oproep om het bier een betere bestemming te geven (opdrinken) dan het weggooien op het veld.

Ron Elsen meldde dat Mustafa is aangesloten bij de selectie en naar verwachting ook Mares wordt toegevoegd aan MVV. Hij is ervan overtuigd dat dit MVV de nacompetitie moet kunnen bereiken en nu, ondanks de mindere eerste seizoenshelft, valt de schade nog mee. Ziekenboeg loopt langzaam leeg. Ogunjimi (infectie), Yildrim en Ippel nog geblesseerd. Ippel verwacht na de carnaval weer fit te zijn.

Jasper Jongen presenteerde de nieuwe doelen van Veer zien MVV en bedankte alle donateurs en supporters voor de bijdrage het afgelopen seizoen. Totale bijdrage aan MVV vorige seizoen was €145.500,-

De avond werd afgesloten met een quiz tussen Ricardo Ippel en Pieter Nijs. Ricardo Ippel had verloren en mocht als 'beloning' samen met Jerome Gilissen loco loco zingen om zo iedereen snel naar huis te begeleiden. Mét succes overigens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Huib, middenstip, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2018 15:08
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV-Supporterskaffee #120
Bert Kersten vandaag in de Limburger.
Wij willen onze club niet verkopen zoals Fortuna.
Er moet gepraat worden over nieuwe financiele middelen.
Zo niet dan spelen we achter 17 jaar nog op het zelfde niveau aldus Bert Kersten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.284 seconden