Mvv - Almere City

31 okt 2019 08:30
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv - Almere City #1
Morgen mogen we weer. Ik verwacht een matige opkomst. Durft iemand zich te wagen aan een voorspelling?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 08:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Mvv - Almere City #2
Haha Frostie, wat een open deur;)

0-0!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 08:54
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv - Almere City #3
Haha ik durf er niks zinnigs meer over te zeggen. Buiten het feit dat ik er wel gewoon zal zijn. Al moet ik zeggen dat ik er niet bijzonder veel zin meer in heb. Maar thuis blijven kan ik nou ook weer niet.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 09:04
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Mvv - Almere City #4

Frostie_999 schreef : Haha ik durf er niks zinnigs meer over te zeggen. Buiten het feit dat ik er wel gewoon zal zijn. Al moet ik zeggen dat ik er niet bijzonder veel zin meer in heb. Maar thuis blijven kan ik nou ook weer niet.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


Voorspelling: veel kansen voor MVV, maar ontbreekt aan afwerking. Laatste 10 minuten 2 doelpunten tegen. Na de wedstrijd ontslag van Fuatje Usta. Ongeregeldheden bij sponsorhome.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 09:08
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Mvv - Almere City #5
We zullen wel weer alleraardigst beginnen en kansen creëren, niet scoren, stuk of twee keer de paal of lat raken en dan maakt iemand een domme overtreding of een speler van Almere maakt een enorme schwalbe; scheidsrechter trapt erin en geeft penalty en rood. Bertrams stopt de penalty maar de rebound gaat er via de rug van de scheidsrechter in. 0-1 verlies en Usta zegt dat er hij de komende wedstrijden en trainingen weer alles hetzelfde wil doen want dit is de manier.

Mijn positivisme is in stijl met het weer tot onder het vriespunt gezakt. Het wordt weer kut morgen, lekker kawkleume en sjangenere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, M.V.V. 1902, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 09:33 31 okt 2019 09:34 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Mvv - Almere City #6
Natuurlijk present morgen. voorspelling, 1-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 11:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Mvv - Almere City #7
het blijft voetbal .... en we gaan echt wel weer een keer winnen. Het hoeft zo maar eens mee te zitten.

daarom voorspel ik 0-4 !! ..hahahha

Nee geintje ik denk ook een gelijk spel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 11:31
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Mvv - Almere City #8
Ik hoop dat we eens winnen.. dit team moet zichzelf eens gaan belonen! Cambuur thuis en Excelsior thuis was echt geen slecht voetbal.

2-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 12:27
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Mvv - Almere City #9
‼️ | Ondanks dat we ons een aantal weken terug als Angel-Side weloverwogen achter de selectie en trainer hebben geschaard, is ons geduld nu op. Ieder jaar stijgt het spelersbudget en toch is er nu een sportief dieptepunt. Dit is niet alleen te wijten aan de trainer maar ook aan het technisch beleid.

Naast de zeer teleurstellende resultaten lijkt ook de organisatie op andere vlakken snel bergafwaarts te gaan. Sponsoren zijn ontevreden, stewards staken, key-personeel verlaat de club en opvolgers worden niet tijdig aangetrokken, partners zijn ontevreden, supporters worden niet meer betrokken in besluitvorming en toeschouwers aantallen nemen pijlsnel af. Zelfs de meest doorgewinterde supporter gaat met lood in zijn schoenen op vrijdag naar de Geusselt. Op elk vlak merken de verschillende stakeholders van MVV hier links- of rechtsom iets van. MVV zwijgt en ontkent in alle toonaarden.

In plaats van harde maatregelen te nemen, wordt iedereen de hand boven het hoofd gehouden. Falen wordt gemaskeerd met zoete woorden. En supporters worden geschoffeerd in blogs om de puinhoop binnen de club te verbloemen. Wij zijn deze vriendjespolitiek beu! Tijd om duidelijk te maken hoe wij erover denken.

Daarom willen wij de Angel-Side de eerste 10 minuten van de wedstrijd leeg houden. Wij zouden het waarderen als er zo veel mogelijk supporters participeren in deze actie.

Omdat wij wel achter onze spelers staan, gaan we na 10 minuten wel de tribune op. Echter laten wij ook hier ons ongenoegen blijken. Dit kunnen wij niet alleen en hier vragen wij jullie, mede-supporters van onze mooie club, om jullie medewerking.

We vragen jullie dit evenement te delen‼️
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 12:31 31 okt 2019 12:59 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Mvv - Almere City #10


Ondanks dat we ons een aantal weken terug als Angel-Side weloverwogen achter de selectie en trainer hebben geschaard, is ons geduld nu op. Ieder jaar stijgt het spelersbudget en toch is er nu een sportief dieptepunt. Dit is niet alleen te wijten aan de trainer maar ook aan het technisch beleid.

Naast de zeer teleurstellende resultaten lijkt ook de organisatie op andere vlakken snel bergafwaarts te gaan. Sponsoren zijn ontevreden, stewards staken, key-personeel verlaat de club en opvolgers worden niet tijdig aangetrokken, partners zijn ontevreden, supporters worden niet meer betrokken in besluitvorming en toeschouwers aantallen nemen pijlsnel af. Zelfs de meest doorgewinterde supporter gaat met lood in zijn schoenen op vrijdag naar de Geusselt. Op elk vlak merken de verschillende stakeholders van MVV hier links- of rechtsom iets van. MVV zwijgt en ontkent in alle toonaarden.

In plaats van harde maatregelen te nemen, wordt iedereen de hand boven het hoofd gehouden. Falen wordt gemaskeerd met zoete woorden. En supporters worden geschoffeerd in blogs om de puinhoop binnen de club te verbloemen. Wij zijn deze vriendjespolitiek beu! Tijd om duidelijk te maken hoe wij erover denken.

Daarom willen wij de Angel-Side de eerste 10 minuten van de wedstrijd leeg houden. Wij zouden het waarderen als er zo veel mogelijk supporters participeren in deze actie.

Omdat wij wel achter onze spelers staan, gaan we na 10 minuten wel de tribune op. Echter laten wij ook hier ons ongenoegen blijken. Dit kunnen wij niet alleen en hier vragen wij jullie, mede-supporters van onze mooie club, om jullie medewerking.

Wellicht overbodig maar: geen geweld, geen vuurwerk, respect voor wel/geen deelname (Angel-Side Vak F/G worden sowieso afgesloten) en niks op het veld gooien.

Aanmelden via FB: actie Angel-Side, MVV- FC Almere
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999, AngelsideE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 12:33
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Mvv - Almere City #11
Angel side En waar moeten we dan gaan staan voor de wedstrijd? We mogen immers niet in de grachten staan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 12:59
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 734
Meer
Mvv - Almere City #12
Kijk eens bij andere clubs met grachten, staan ook gewoon supporters. Bij ons was dat een issue na gedoe bij bepaalde wedstrijden. Wordt de laatste tijd niet zo streng op gelet.
En dan nog, dit is een protestactie. Dus gewoon voor de tappunten tot aan de hekken of in de hoeken bij de ingang ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999, Angel-Side official

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 14:21
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Mvv - Almere City #13

middenstip schreef : Angel side En waar moeten we dan gaan staan voor de wedstrijd? We mogen immers niet in de grachten staan!


Als je het niet wil riskeren om in de gracht te staan (begrijpelijk), kun je toch ook gewoon in de ster gaan staan? Ja je mist dan wel 10 minuutjes van de wedstrijd, maar tegenwoordig valt er toch niet veel te missen op een tegendoelpunt na ;) ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 01:25
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Mvv - Almere City #14
Hopelijk Martina weer achter, wat n drama was dat centraal .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 04:42
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 172
Meer
Mvv - Almere City #15
Sjei oet mit dunne Martina, dat is pas ‘n drama

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden