Mvv - Almere City

02 nov 2019 11:02
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Mvv - Almere City #61

Huub F schreef : Opgelucht met de drie punten!!
Maar als trouwe supporter (meer dan 30 jaar), schaam ik me KAPOT. De manier waarop de 'supporters' zich vandaag hebben laten horen is SCHAAMTELOOS.
90 minuten lang de trainer en directie op die manier te belagen. Ipv dat iedereen achter de ploeg staat in zware tijden, doen ze dit.
Zelfs na een 3-2 overwinning in de laatste minuut. ABSURD als je het mij vraagt.

Van een respectvolle behandeling (waar zij altijd hun mond van vol hebben), is totaal geen sprake. De directie en de trainer werken zich kapot voor ONZE club. Iedere dag weer opnieuw. Clubmensen moet je eren en behandelen met respect.
Nee. Ik heb met een beschamend gevoel het stadion verlaten.
MVV onwaardig!!


Definieer clubmensen eens hahahahaha je bedoelt voor aan staan als schuldeiser ten tijden van nood en liever geld wilde via een faillissement dan de club adem geven ? Vergeten dat Ronnie verschillende gesprekken voerde bij Roda om voor die club te gaan werken? Bedoel je die club man? Definieer het eens. Dat je gewoon een unieke situatie hebt bij een voetbalclub met een vast contract die Ron weyzen hem gaf? Definieer eens wat een club mens is? Het is waarschijnlijk de duurste post binnen het MVV budget. Voor dat geld laat ik een aap nog fietsen. En penders een club man noemen is al helemaal lachwekkend . Kwam volgens mij van wonen boven winkels , na zijn "carrière" bij MVV naar mijn weten nooit wat voor MVV gedaan. Correct me if im wrong. Ik kan uitgebreid uitwijden over de spelletjes, verdraaien en bla bla van Paul , Dit zijn mensen die onze club klein houden. Heel klein.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, mvvke4life, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 11:51
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Mvv - Almere City #62
FF wat anders...….doet Trepke B niet meer mee op Facebook????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 11:54
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Mvv - Almere City #63

Vluuzak schreef : FF wat anders...….doet Trepke B niet meer mee op Facebook????


Denk een combinatie van een welverdiende vakantie en even klaar met MVVke. Die klimt wel weer in de pen!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 11:59
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Mvv - Almere City #64

Hill28 schreef : Fijn om eindelijk weer eens te winnen. Al zal Usta zijn ‘gelijk’ en superieuriteit nu bewezen achten en tot het einde van dit seizoen blijven zitten.


Precies om deze reden had ik een dubbel gevoel bij de overwinning en ik merkte in het stadion dat meer mensen dat hadden.
Vooropgesteld ben ik heel blij met eindelijk weer een overwinning. Maar als een nederlaag had betekend dat Usta daadwerkelijk z'n koffers had kunnen pakken, had ik dat ook prima gevonden. Nu denkt men weer dat het lek boven is...
Heb zelfs mensen zien schelden bij de penalty dat we een penalty vóór kregen...geeft wel precies aan hoe hoog de hele situatie zit bij veel mensen.

Qua inzet kreeg iedereen een voldoende, maar er gaat zoveel mis...onze 2 buitenspelers speelden wel heel erg slecht. Ook ik had Schrooyen er al lang uitgehaald. Opvallend ook dat hij voor de 2e keer dit seizoen tijdens de wedstrijd een woordenwisseling heeft met het publiek; eerst met Noordtribune, nu met Angel Side. Joeri zit duidelijk niet lekker in zijn vel.
Vermijl weer geblesseerd naar de kant...
MOTM wat mij betreft onze nieuwe linksback.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 12:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Mvv - Almere City #65

Maosbrögk schreef :

Hill28 schreef : Fijn om eindelijk weer eens te winnen. Al zal Usta zijn ‘gelijk’ en superieuriteit nu bewezen achten en tot het einde van dit seizoen blijven zitten.

Ook ik had Schrooyen er al lang uitgehaald. Opvallend ook dat hij voor de 2e keer dit seizoen tijdens de wedstrijd een woordenwisseling heeft met het publiek; eerst met Noordtribune, nu met Angel Side. Joeri zit duidelijk niet lekker in zijn vel.

Joeri was ook uitdagend bezig naar de Boschpoort tribune. Waarschijnlijk beseft hij niet dat zijn team onderaan staat en de nog aanwezige toeschouwers zijn salaris betalen!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 15:32
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Mvv - Almere City #66
De spelersgroep heeft gisteren in ieder geval wel opnieuw een signaal gegeven dat er geen probleem lijkt te zijn in de samenwerking met Usta. Ik kan me best voorstellen dat er dan bij sommige spelers ergernis optreedt tegen zoveel onwetendheid bij supporters. Daar kunnen de supporters natuurlijk niet veel aan doen want MVV communiceert amper, maar aan de andere kant is het wel weer typisch de voetbalwereld dat als zodra de resultaten een keer tegenvallen, alles en iedereen moet oprotten. Het is allemaal zo voorspelbaar als wat, ik vond het signaal van de Angel Side een paar weken terug zóveel krachtiger. Het voetbal is beter dan vorig seizoen, er zijn blijkbaar geen problemen vanuit de spelersgroep richting Usta, dan moeten wij (en dat zeg ik ook tegen mijzelf) misschien ook over ons vooroordeel/weerstand tegen de figuur Usta heenstappen en vertrouwen hebben in het inschattingsvermogen van onze technische mensen. Die weten in ieder geval wèl wat er precies speelt en die hebben ècht geen enkel belang bij slechte resultaten van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Zakelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 17:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Mvv - Almere City #67
Gisteren eigenlijk een erg slechte wedstrijd gezien. Almere City was nog slechter dan verwacht, maar ja, als je als trainer gewoon Venema, Vossebelt en Kip op de bank laat zitten, heb je het spelletje niet helemaal begrepen, of rommelt het daar (ook). Gezien de "straftraining" die deze drie namen na de wedstrijd afwerkten, lijkt het op dat laatste. Tegen Excelsior en Cambuur voetbalden we best aardig, gisteren leek het vaak helemaal nergens op en het was puur aan het niveau van Almere te danken dat we lang mochten hopen op een resultaat.

Schroijen, zoals zovelen al zeggen, blijft een enigma. Speelt werkelijk waardeloos, steeds weer de verkeerde keuze en dat scheelt ons voor rust zeker één doelpunt, had een keer of drie rustig kunnen afleggen naar spelers die dan vrij hadden kunnen inschieten, maar koos voor eigen succes. Ook na rust verprutst hij een zeer kansrijke counter. Maar hij voelt heel licht een arm in zijn rug en gaat liggen, en we krijgen de 2-2 cadeau. Verdienste van Joeri, en hij maakt het nog leuker door een voorzet zó slecht te geven, dat de verdediger van Almere van schrik de bal maar achter zijn keeper schiet. En dus winnen we dankzij hem.

Was alleen Joeri slecht? Nee, Goppel heeft buiten zijn goede voorzet op Hurk bij de 1-0 ook maar weinig laten zien. Van den Hurk zelf speelde ook ongelukkig, maar ja, wel twee doelpunten. Laat onze aanval maar iedere week ongelukkig spelen, weinig laten zien, als ze dan drie doelpunten verzorgen vind ik het best! Achterin vond ik Frenoy heel onrustig invallen, en Kostons en Holtby hadden op het middenveld een mindere dag. Dan kom je in totaal op vijf, zes spelers die onder hun niveau zaten, een wonder dat je toch wint. Zoals gezegd: Almere was zelf dramatisch. Die nummer elf, rechtsachter/rechtsbuiten met opmerkelijke motoriek, heeft volgens mij werkelijk geen goed balcontact gehad bijvoorbeeld. Die gaf zo maar passes over drie meter achter zijn ploeggenoten.

Het lek is dus zeker niet boven. Maar een beetje zelfvertrouwen kan veel schelen in de sportwereld. Volgende week Jong AZ uit. Die staan onder ons, op papier een tegenstander die te doen is, maar voor mijn gevoel hebben we het altijd moeilijk uit bij hun. Daarna Eindhoven en Oss, ook geen hoogvliegers. pak je de komende drie wedstrijden zeven of negen punten, dan kun je weer heel voorzichtig gaan denken aan de play-offs.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 22:16 02 nov 2019 22:16 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Mvv - Almere City #68
Tijdje niks meer geschreven. Nu toch maar eens even reageren.
Kip en Vossebelt staan bij Almere echt niet meer op pole-position in de pikorde. Venema laat daar ook niks zien itt tot zijn topjaar afgelopen seizoen bij Jong Utrecht. En heeft dus geen basisplaats meer. En ja, het is ook onrustig in Almere. Logisch ook. Trainer is Molenaar...waar heeft die het onlangs toch goed gedaan???...dus die heeft geen draagvlak onder de fans. En met een spelersbudget dat echt veel hoger is dan dat van ons wordt er gewoon ondermaats gepresteerd. Ook gisteren was het niet veel bijzonders wat ze lieten zien. Dus daar is ook niet alles koek en ei. Maar er is in zoverre rust dat de jaarlijkse tekorten worden gedekt en dat er gebouwd wordt aan een eredivisiewaardige club. Begin 2020 is het vernieuwde sponsorgedeelte/tribune klaar alsmede de nieuwe lange zijde t.o. de hoofdtribune. En kunnen er dan 4500 man in. Nog steeds niks om van te schrikken maar ze maken wel stappen. En de stad is inmiddels minstens zo groot als Eindhoven. een kwestie van tijd dat Almere promoveert en dan ook gewoon in de ere blijft. Gaat gewoon gebeuren.
De wedstrijd: waren wij beter?? Mwah. Ik vind wel dat wij meer op de overwinning gespeeld hebben. Betere kansen hebben gehad. Dus ja, die overwinning is natuurlijk wel heeeel gelukkig tot stand gekomen in de laatste 5 minuten maar niet onverdiend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 11:46
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Mvv - Almere City #69
Joeri Schroijen heeft goed gekeken naar Christiano Ronaldo. Hij kan zo lichtvoetig vallen. In het interview bij FOX gaf hij dat ook toe. Hij zei echter nog iets meer over het trainen. Het was kryptisch, maar het wees wel in een richting die veel supporters graag zouden inslaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 12:57
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Mvv - Almere City #70
Mensen die hopen dat hun club verliest zodat de kans groter is dat een trainer ontslagen wordt.
Je verzint het niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 14:02
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Mvv - Almere City #71
Het voetbal was niet anders dan afgelopen wedstrijden.
Deze keer zat het geluk een keer bij ons.
Dit neemt niet weg dat er terecht door het publiek werd gereageerd op usta elsen en penders.
Er heerst onrust bij MVV, onder de supporters en de verantwoordelijkheid ligt bij MVV, die vervolgens helemaal niet reageert en zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Terug naar de wedstrijd, ik vind het prima dat de spelers laten zien dat ze achter elkaar en de staf staan. Zij zijn samen medeverantwoordelijk voor de slechte resultaten.
Wij betalen om naar hun te kijken, volgens mij vergeten de spelers dat. Zeker gezien de reactie van sommige spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 15:12
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Mvv - Almere City #72

De Zwarte Vogel schreef : Joeri Schroijen heeft goed gekeken naar Christiano Ronaldo. Hij kan zo lichtvoetig vallen. In het interview bij FOX gaf hij dat ook toe. Hij zei echter nog iets meer over het trainen. Het was kryptisch, maar het wees wel in een richting die veel supporters graag zouden inslaan.


Ik heb het interview proberen te vinden, maar lukt niet. Heb je een bron? Want jij bent net zo kryptisch als joeri!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 16:11
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Mvv - Almere City #73
Het was in de samenvattingen van de KKD op FOX afgelopen vrijdag. Ik denk dat je het via Uitzending Gemist kunt terugzien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 16:36
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Mvv - Almere City #74
Ik lees meermaals dat MVV niet communiceert/reageert. Ik vraag me dan af: waar moet MVV over communiceren? Niet meer dan logisch dat ze dat niet doen op de kwestie Nys/Gunst want in een vlek moet je nooit gaan wrijven. En verder? Zeggen dat ze achter Usta staan? Of aangeven dat er inderdaad wel eens dingen mis gaan op kantoor zoals in elk bedrijf/instantie?
Ik bedoel dit niet badinerend, maar serieus: waar zouden Elsen en Penders over moeten communiceren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 18:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Mvv - Almere City #75
Wel de vrijdageditie met Hans Kraaijp

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden