Mvv - Almere City

01 nov 2019 14:37
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Mvv - Almere City #31
"Na vele,vele jaren ben ik er klaar mee en heb ik besloten om vrijdag niet naar MVV te gaan. Dit gaat echt helemaal nergens meer over,zolang Usta trainer blijft zet ik geen stap meer in de Geusselt."

Het bovenstaande schreef ik 3 dagen geleden en toen was ik er rotsvast van overtuigd dat ik mij ook aan deze uitspraak zou houden. Nu we een paar uren voor de aftrap zijn merk ik dat ik het niet voor elkaar kan krijgen om voor het eerst in mijn leven een wedstrijd opzettelijk te missen. Wellicht een zwaktebod maar ik ga vanavond toch naar de Geusselt. Uit sympathie voor de Angel-Side en omdat ik volledig achter hun actie sta zal ik pas na 10 minuten de tribune op gaan.

Voor de volledigheid wil ik nog zeggen dat ik de spelers Nyst en Gunst nooit goed gevonden heb en dat ik ze als spelers ook niet zal missen. Wel kan ik mij voorstellen dat beiden niet door een deur konden met Usta. Dit is overigens een aanname van mij en deze kan ik ook niet staven. Wel weet ik dat ik Usta een enkele keer van redelijk dichtbij meegemaakt heb en dat de negatieve indruk die ik van hem heb ook bevestigd wordt door zijn optredens in de media.
Een leidinggevende met zo'n dictatoriale uitstraling zou ik ook niet accepteren.

Respect moet je verdienen en niet afdwingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos, middenstip, opadiehard, Boer458, M.V.V. 1902, Frostie_999, M-MVV, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 14:59 01 nov 2019 15:05 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Mvv - Almere City #32
Verlies. 0-2. Al had ik al geen vertrouwen, is deze tot nihil gedaald. En dan nog iets: MVV speelt nóóit meer eredivisie zonder dat iemand met een zak met geld komt. Dat is me nu ook 1000% duidelijk geworden. En zoals ze nu bezig zijn, zie ik ze bij een promotie/degradatie regeling eerder ooit naar de amateurs degraderen dan dat ze nog in de top-5 komen. De andere Limburgse clubs zijn ons dik voorbij gestreefd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 20:30
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Mvv - Almere City #33
Schandalig spandoek (Elsen en Penders)

Deze mensen zijn echte clubmensen. Usta is totaal andere discussie maar deze namen in 1 spandoek zetten, nee het is zeker niet ieders mening.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Belgske, Lassie80, itsman, Vluuzak, bokkesprongen, Zakelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 22:22
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Mvv - Almere City #34
Je hebt helemaal gelijk Penders en Elsen zijn club mensen en daar mag je best trost op zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 22:31 01 nov 2019 22:32 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Mvv - Almere City #35
Eerste helft een beter MVV gezien, dat weer de nodige kansen verprutste.
In de tweede helft vliegt het eerste de beste zondagsschot van Almere in het net en zonk het veldspel van MVV naar een bedenkelijk niveau. De tweede goal van Almere vond ik ook maar een lucky frommelgoal.
Ik ben blij met de overwinning maar het is typerend dat hier een penalty en een eigen goal voor nodig waren.

Voor mij mag Usta vertrekken, maar de spelersgroep heeft een zeer duidelijk signaal afgegeven na de 1-0. Hoewel anderen hier graag anders doen geloven staat de groep blijkbaar nog vol achter Usta.

En zouden de supporters beseffen dat als met Usta ook Penders en Elsen zouden vertrekken we de club kunnen opdoeken? Die mannen vertrekken namelijk niet gratis, en er is geen geld voor vervanging.

Wellicht handig om eens te checken wie er naast Elsen en Penders nog allemaal in de directie zitten om het werk op te vangen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 22:51 01 nov 2019 22:51 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Mvv - Almere City #36
Je verwacht het niet... We winnen met geluk en dan mogen de verantwoordelijken blijven zitten. Wat zeg ik ? Het is schandalig dat de verantwoordelijken erop worden aangekeken! Usta eruit kan nog net, maar laten we niet beginnen met degene die Usta aanstellen. Want dat zijn echte clubmensen hoor!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjeng043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 22:53
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Mvv - Almere City #37
Eerste helft was nog leuk om naar te kijken, tweede helft zakte Mvv wel heel erg ver weg.
De actie 10 minuten later pas de tribune opgaan was slecht gecoördineerd, het spandoek met de namen vond ik ook een schande!
Ron Elsen heeft altijd voor Mvv klaar gestaan, in goede tijden en slechte tijden. .niets was Ron teveel, dit verdient hij niet!!
Ik ben geen fan van Usta maar ik denk dat iedere trainer met deze opstelling zou beginnen, de selectie is gewoon kwalitatief te zwak om bovenin mee te kunnen draaien. Mvv bezit te weinig scorend vermogen.
Mvv heeft geld (investeerder) en mensen in het bestuur nodig met een goed netwerk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 22:54 01 nov 2019 22:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Mvv - Almere City #38

Sjotelsplak schreef : Je verwacht het niet... We winnen met geluk en dan mogen de verantwoordelijken blijven zitten. Wat zeg ik ? Het is schandalig dat de verantwoordelijken erop worden aangekeken! Usta eruit kan nog net, maar laten we niet beginnen met degene die Usta aanstellen. Want dat zijn echte clubmensen hoor!


Heeft niks met de overwinning te maken. Ga jij na het ontslag van Penders gratis op de directeurstoel zitten?
Het is makkelijk om een hoop te roepen zonder met oplossingen te komen voor de problemen waar je vervolgens tegenaan loopt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 23:03 01 nov 2019 23:04 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Mvv - Almere City #39

jeoff schreef :

Sjotelsplak schreef : Je verwacht het niet... We winnen met geluk en dan mogen de verantwoordelijken blijven zitten. Wat zeg ik ? Het is schandalig dat de verantwoordelijken erop worden aangekeken! Usta eruit kan nog net, maar laten we niet beginnen met degene die Usta aanstellen. Want dat zijn echte clubmensen hoor!


Heeft niks met de overwinning te maken. Ga jij na het ontslag van Penders gratis op de directeurstoel zitten?
Het is makkelijk om een hoop te roepen zonder met oplossingen te komen voor de problemen waar je vervolgens tegenaan loopt..

Naar mijn weten zit Penders er niet gratis en krijgt hij gewoon een salaris. Daarnaast zou het inderdaad goed zijn als deze positie wordt vervangen door iemand die wel open staat voor een visieverandering. Hetzelfde geldt voor de voorzittersfunctie. Beide beleidsbepalers houden al jaren de deur dicht voor investeerders of constructieve veranderingen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 23:09 01 nov 2019 23:10 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Mvv - Almere City #40

Sjotelsplak schreef : Naar mijn weten zit Penders er niet gratis en krijgt hij gewoon een salaris. Daarnaast zou het inderdaad goed zijn als deze positie wordt vervangen door iemand die wel open staat voor een visieverandering. Hetzelfde geldt voor de voorzittersfunctie. Beide beleidsbepalers houden al jaren de deur dicht voor investeerders of constructieve veranderingen.


Ik neem aan dat je niet zo naief bent te denken dat Penders / Elsen / Usta alledrie nu denken: Goh de supporters zijn boos, laat ik dan maar opstappen zonder ontslagvergoeding!

En ik neem aan dat je beseft dat er geen geld is voor een ontslagvergoeding en daarnaast ook geld voor een nieuwe directie?

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/organisatie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 23:09
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Mvv - Almere City #41
Zullen we deze meningen en dergelijke weer in MVV algemeen voeren en het hier inhoudelijk over de wedstrijd zelf kunnen hebben. Heb er helaas niks van gezien vanwege werk. Was het wat kwa sfeer en ambiance. En is het waar dat spelers meer inzet hadden dan voorgaande weken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 23:14
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Mvv - Almere City #42

Charmeur schreef : Zullen we deze meningen en dergelijke weer in MVV algemeen voeren en het hier inhoudelijk over de wedstrijd zelf kunnen hebben. Heb er helaas niks van gezien vanwege werk. Was het wat kwa sfeer en ambiance. En is het waar dat spelers meer inzet hadden dan voorgaande weken?


Sfeer was gericht op Usta en Penders. Usta rot op en Penders rot op, en ik meen “kanker bestuur” te hebben gehoord, maar dat weet ik niet zeker. Als ik het fout heb hoor ik het graag. Bij de 1-0 heeft het team een statement gemaakt door gezamenlijk te juichen. Wedstrijd zelf was matig, maar ze hebben wel 90 minuten lang alles gegeven!

Hopelijk is dit het begin van wat moois.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 23:18
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Mvv - Almere City #43

jeoff schreef :

Sjotelsplak schreef : Naar mijn weten zit Penders er niet gratis en krijgt hij gewoon een salaris. Daarnaast zou het inderdaad goed zijn als deze positie wordt vervangen door iemand die wel open staat voor een visieverandering. Hetzelfde geldt voor de voorzittersfunctie. Beide beleidsbepalers houden al jaren de deur dicht voor investeerders of constructieve veranderingen.


Ik neem aan dat je niet zo naief bent te denken dat Penders / Elsen / Usta alledrie nu denken: Goh de supporters zijn boos, laat ik dan maar opstappen zonder ontslagvergoeding!

En ik neem aan dat je beseft dat er geen geld is voor een ontslagvergoeding en daarnaast ook geld voor een nieuwe directie?

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/organisatie

Als er geld is om twee redelijke verdieners uit de selectie te gooien en de 1000 toeschouwers per wedstrijd tekorten kan opvangen, dan is er ook geld voor een nieuwe directie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 23:20 01 nov 2019 23:22 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Mvv - Almere City #44
Dat je wedstrijden verliest of slecht speelt en toch wint kan ik begrijpen, maar goed op de manier waarop je dit doet is belangrijk. Als ze echt inzet hebben getoond dan moet je dit waarderen. Met bestuur eens of oneens zijn vind ik discussiewaardig, maar mocht het zo zijn dat er met ziektes wordt gegooid (waar heel wat MVV supporters ook aan zijn overleden) dan vind ik dat maar weer schandalig. Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar zo zal je geen goodwill kweken bij andere supporters. Maar dit even buiten beschouwing gelaten, als het überhaupt gezegd is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 23:22
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Mvv - Almere City #45

Zakelijk schreef :

Charmeur schreef : Zullen we deze meningen en dergelijke weer in MVV algemeen voeren en het hier inhoudelijk over de wedstrijd zelf kunnen hebben. Heb er helaas niks van gezien vanwege werk. Was het wat kwa sfeer en ambiance. En is het waar dat spelers meer inzet hadden dan voorgaande weken?


Sfeer was gericht op Usta en Penders. Usta rot op en Penders rot op, en ik meen “kanker bestuur” te hebben gehoord, maar dat weet ik niet zeker. Als ik het fout heb hoor ik het graag.

En dan zeggen ze iets over De Limburger...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden