Mvv - Almere City

03 nov 2019 20:06
Huub F
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Mvv - Almere City #76
Dit vraag ik me ook af. Alsof deze mensen voor iedere handeling verantwoording moeten afleggen.
En als ik reacties hier lees, kunnen ze het toch nooit goed doen.....ook als ze wel communiceren.
Laten we eerlijk zijn, wij weten toch niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt. Het enige wat wij kunnen doen, is onze club voor de volle 100 procent steunen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 09:39
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Mvv - Almere City #77
De eerste goal tekend aan dat het toch een hechte team is. En naar mijn mening geven ze ook daarmee aan dat Gunst en Nys echt iedereen tegen Usta op wilde zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 12:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Mvv - Almere City #78

mvv4ever schreef : De eerste goal tekend aan dat het toch een hechte team is. En naar mijn mening geven ze ook daarmee aan dat Gunst en Nys echt iedereen tegen Usta op wilde zetten.


Dat waor gewoen 'n zwoer euvetrokke, hypocriete kut actie (en in mien ouge zelles complete minachting nao 't pebliek). Wie hèller tot speulers zoe nudeg mote bewieze tot alles ''koek en ei'' is tösse speulers en trainers, wie mier stroont tot d'r aon de knikker is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 12:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Mvv - Almere City #79
Denk dat jullie er allebei iets te veel achter zoeken. Spelers krijgen ook al tijdje veel kritiek, publiek blijft eerste tien minuten weg, om dan te scoren is een bevrijding en wilden ze onderling vieren. Er werd niet echt naar Usta gezocht, meer naar de reserves en verzorgers et cetera. Kijk samenvatting maar na, vd Hurk loopt helemaal niet naar Usta. Ik zou er niet veel meer achter zoeken buiten dat de selectie blij was met een doelpunt na een zware tijd en dat samen wilde vieren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.178 seconden