Mvv - Almere City

01 nov 2019 05:28 01 nov 2019 05:28 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Mvv - Almere City #16
Nysnysnys wij willen Nys. Gunst gunstgunst geef ons een Gunst!!

0-1 verlies. Scoren zullen we toch niet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 07:21
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 696
Meer
Mvv - Almere City #17
Nou, ik hoef geen Nys en geen Gunst. Voegen echt niks toe. Geef mij maar Deom en Last. We moeten echt opletten dat we ons niet laten meeslepen door een conflict met (middelmatige) spelers waarvan wij de ins and outs ook niet kennen. En volgens mij mag MVV gezien de nieuwe privacywet niet eens reageren...
Vanavond: hopen op de ommekeer. 3-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80, Vluuzak, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 08:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
Mvv - Almere City #18
Het zou hilarisch zijn als het niet een beetje triest was. Nys en Gunst zijn maandenlang verketterd hier (ook door mij) omdat ze geen zeikbloem raakten op het voetbalveld. Maar omdat het in de politieke agenda van sommigen hier van pas komt, zijn het opeens helden en moeten we ze steunen.

Lekker zwart-wit weer, Nys en Gunst zijn tegen Usta dús ze zijn goed. Er zit een flinke fout tegen de logica in die denkwijze, maar goed.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Ben Salemans, middenstip, Tuor, Lassie80, Sjeng043, Vluuzak, M.V.V. 1902, Zoewiezoe en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 09:02
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Mvv - Almere City #19
Volgens DDL;
"Vermoedelijke opstelling:

Bertrams
Vermijl, Mahmutovic, Van Acker, Last
Déom, Kostons
Goppel, Holtby, Schroijen
Van den Hurk

Niet inzetbaar:
Van Meurs, Zeegers, Bonifazi (blessure)."

Lijkt me voor nu ook wel de "beste" opstelling. Kan vanavond alle kanten op, verwacht gewoon een verliespartij. Zou wel typisch MVV zijn om nu flink uit te halen met een 3 of 4-0. Hopen mag altijd ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 09:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Mvv - Almere City #20

Jacques schreef : Het zou hilarisch zijn als het niet een beetje triest was. Nys en Gunst zijn maandenlang verketterd hier (ook door mij) omdat ze geen zeikbloem raakten op het voetbalveld. Maar omdat het in de politieke agenda van sommigen hier van pas komt, zijn het opeens helden en moeten we ze steunen.

Lekker zwart-wit weer, Nys en Gunst zijn tegen Usta dús ze zijn goed. Er zit een flinke fout tegen de logica in die denkwijze, maar goed.


Het gaat niet om Gunst en Nijs... Pieter Nijs zou ik ook niet opstellen ...maar dat heb ik ook al vaker aangegeven. Maar het gaat me wat daar aan vooraf gaat. Is dat deze groep ( en daarom staan we mede 19de) geen body heeft en geen leiders heeft. Eigenlijk een groep zonder "klote" op zijn Rotterdams . En het beetje verbale tegenspraak wordt de mond gesnoerd ... Maar je hoeft Nijs en Gunst niet te steunen ... dat bepaal je zelf je moet de visie er achter niet steunen waarom dit gebeurd en waarom we er nu zo voorstaan.
Het lijkt een heel simpel iets of het lijkt een hele kleine "ingreep" maar het heeft voor onze club een enorm effect gehad . En ik blijf het zeggen het aanstellen van Fuat is de basis van een grote aaneenschakeling van problemen., en ik ben gelukkig gezien hier alle reactie daar niet de enige in die dat vind.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, Frostie_999, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 09:51
Huub F
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Mvv - Almere City #21
Het is inmiddels duidelijk dat jij geen voorstander bent van Usta. Maar ik denk dat we ff terug moeten gaan naar de basis: het lijkt me toch logisch dat als je het gezag van een trainer ondermijnt, dat er dan sancties volgen.
Als ik dat vroeger bij mijn baas deed flikken, zou ik er ook uitgezet worden.
Nu lijken de tegenstanders van Usta, deze spelers te steunen. Puur omdat ze tegen Usta zijn.
Terwijl als je heel realistisch bent, het ondermijnen/acties ondernemen tegen een leidinggevende in geen enkel bedrijf goedgekeurd wordt.

Ik hoop dat we vanavond winnen en de negatieve sfeer verdwijnt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 10:02
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Mvv - Almere City #22
Ik hoor hier een hoop aannames, maar vooralsnog weten we heel weinig.
Gunst en Nys geven aan dat ze onschuldig zijn en wat ik heb begrepen wordt het besluit van MVV aangevochten.
Het is de vraag of we de waarheid überhaupt gaan horen.

Echter is dit allemaal wel heel slecht voor MVV. Ambities uitgesproken gegokt en verloren. Op het veld loopt het niet en de organisatie brokkelt ook langzaam af.
Als er nu nog geen belletje gaat rinkelen dat er iets fundemeteel goed fout zit...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 10:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Mvv - Almere City #23

Huub F schreef : Het is inmiddels duidelijk dat jij geen voorstander bent van Usta. Maar ik denk dat we ff terug moeten gaan naar de basis: het lijkt me toch logisch dat als je het gezag van een trainer ondermijnt, dat er dan sancties volgen.
Als ik dat vroeger bij mijn baas deed flikken, zou ik er ook uitgezet worden.
Nu lijken de tegenstanders van Usta, deze spelers te steunen. Puur omdat ze tegen Usta zijn.
Terwijl als je heel realistisch bent, het ondermijnen/acties ondernemen tegen een leidinggevende in geen enkel bedrijf goedgekeurd wordt.

Ik hoop dat we vanavond winnen en de negatieve sfeer verdwijnt!


ik ben het ook met je eens , dat hoop ik voor de club dat we winnen vandaag. De eerste zin daar draait het op non-actief stellen om , daar staan partijen recht tegen over elkaar... Ik ben het met je eens dat je werkgever met respect moet behandelen en je moet schikken naar de "opdrachten" die je krijgt als dat valt binnen je overeenkomst. Echter moet die zelfde werkgever ook de werknemer respecteren en het deze mogelijk maken voor zijn of haar inbreng en daar hoor ook een mening bij ( of kan er bij horen) Dus met andere woorden als je werkgever je weken lang respectloos behandeld kun je ook op reactie rekenen toch
Daarbij denk ik met een persoon als Fuat Usta gaat dit vaker gebeuren , los van Nijs en Gunst ...dat is iets wat door zovelen al die hem kennen wordt bevestigd en die hebben daar allemaal geen belang bij. Maar goed laten we het over de wedstrijd hebben nu...
dank voor je reactie trouwens !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 10:11
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Mvv - Almere City #24
Inmiddels weten meerdere personen wat er gebeurt is, valt ook al op FB te lezen. Als manager zijnde heb je altijd wel “personeel” wat het niet met je eens is, maar zodra het personeel stemmingen gaat houden tegen de manager.. puur om hem eruit te kegelen. Ja dan stond je bij mij ook op non-actief. Je kan het niet eens zijn met iemand, maar de boel steuken en erin falen.. de spelersgroep heeft immers zijn steun betuigt aan de trainer, dat hoort niet bij MVV.

Ohja 2-1 vanavond!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 10:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Mvv - Almere City #25

Zakelijk schreef : Inmiddels weten meerdere personen wat er gebeurt is, valt ook al op FB te lezen. Als manager zijnde heb je altijd wel “personeel” wat het niet met je eens is, maar zodra het personeel stemmingen gaat houden tegen de manager.. puur om hem eruit te kegelen. Ja dan stond je bij mij ook op non-actief. Je kan het niet eens zijn met iemand, maar de boel steuken en erin falen.. de spelersgroep heeft immers zijn steun betuigt aan de trainer, dat hoort niet bij MVV.

Ohja 2-1 vanavond!

Personeel gaat niet voor niks een stemming houden. Dat is omdat de manager incapabel blijkt en niet kan omgaan met kritiek. Heb ik de sportieve resultaten nog niet genoemd!

De spelers hebben gezien wat er gebeurd als je kritiek levert. Je wordt er zonder pardon uitgekegeld. Natuurlijk denk je, zeker als jonge speler, wel twee keer na voordat je kritiek uit tegen de almachtige leider. Een leider die op een enge manier al ervoor zorgt dat supporters via via worden aangesproken op hun mening. We leven hier niet in Turkije of de DDR!

Overigens, waaruit verneem jij dat de spelersgroep zijn steun betuigt aan de trainer ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 12:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Mvv - Almere City #26
heb nog even snel gekeken naar resultaten van Almere in uitwedstrijden , maar volgens mij hebben die nog geen enkele match buiten almere gewonnen dit jaar
Dat geeft statisch in ieder geval wat "hoop " op misschien wel eens een keer een overwinning voor ons. Ben erg benieuwd met welke weerbaarheid de ploeg aan de start staat vandaag en hoe ze met de slechte resultaten tot nu toe omgaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 12:37
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Mvv - Almere City #27
Napoleon, als vandaag de Angel-Side de eerste tien minuten leegblijft, neem je kans!

Ga rond de 9e minuut als enigste de tribune op, spreek je trouwe onderdanen in de gracht toe en geef het startsein om tribunes te beklimmen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 12:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Mvv - Almere City #28

Lijnsje@tappunt schreef : Napoleon, als vandaag de Angel-Side de eerste tien minuten leegblijft, neem je kans!

Ga rond de 9e minuut als enigste de tribune op, spreek je trouwe onderdanen in de gracht toe en geef het startsein om tribunes te beklimmen!



Sta jij er ook dan ?! ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 13:16
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 503
Meer
Mvv - Almere City #29
Wat es ut weer neet um aon te zien is, in ut ergste geval un nederlaag. Weurt daan get gedoon um Usta te laote vertrekke? (Elsen maag meten met wat miech betref)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 13:29 01 nov 2019 13:30 door Medusa.
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Mvv - Almere City #30
Mijn voorspelling voor vanavond: een koude, natte, donkere en slecht gevulde Geusselt, een erg grimmige sfeer met allerlei spreekkoren richting Usta. Die spreekkoren zullen Usta's ego dusdanig raken dat hij zich niet kan inhouden uit frustratie, dat zichtbaar laat blijken, en de spreekkoren aanblijven terwijl de stadionspeaker tevergeefs probeert deze te overstemmen (maar gelukkig kan men in het stadion geen censuur plegen). Ondertussen wint MVV met 3-0, spelen ze opeens goed en verzorgd spel waar alles wel net lukt, waardoor iedereen na 90 minuten met een raar gevoel overblijft, en Usta in de media verontwaardigd gaat reageren richting de supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999, AngelsideE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden