MVV-Telstar

17 sept 2019 11:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV-Telstar #76
Het is ook de beste selectie sinds jaren , daar twijfelen maar weinig mensen aan ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2019 12:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #77
Ik denk fysiek de minst sterkste die ik ooit gezien heb...dus ligt het helemaal aan je tegenstander of je er mee uit de verf komt....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2019 13:53
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Telstar #78

Schapendonk schreef : Ik denk fysiek de minst sterkste die ik ooit gezien heb...dus ligt het helemaal aan je tegenstander of je er mee uit de verf komt....


Wie niet sterk is, moet slim zijn! Misschien is het wel de slimste selectie in jaren, weet jij veel.
Hoop dat ze dan de laatste black-out gehad hebben.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2019 18:02 17 sept 2019 18:10 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #79
Tegen Telstar vond ik naast dat ze het fysiek hebben afgelegd ze ook een flink stuk minder raffinement hadden. De tegenstander wat irriteren, uitlokken, ja ook het wat sneller naar de grond gaan, de scheids hiermee op je hand krijgen enz enz. Allemaal iets wat er bij Telstar ingebakken zit. Dit leer je niet even van vandaag op morgen. Daarvoor moet het samenspel en het mekaar feilloos kennen en vinden aanwezig zijn. En tja, dat was er ook niet. Een black out? Mwaaa...Enfin, genoeg geklaagd en gezeurd van mijn kant nu, maar voor mij is het helder dat dit nog wel even duurt en óf het nog wat gaat worden. Maar dat ligt aan de tegenstander, en niet aan MVV. Daar ontbreekt het nodige.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2019 20:10
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-Telstar #80

Schapendonk schreef : Tegen Telstar vond ik naast dat ze het fysiek hebben afgelegd ze ook een flink stuk minder raffinement hadden. De tegenstander wat irriteren, uitlokken, ja ook het wat sneller naar de grond gaan, de scheids hiermee op je hand krijgen enz enz. Allemaal iets wat er bij Telstar ingebakken zit. Dit leer je niet even van vandaag op morgen.


Dit "gogme" of geslepenheid ontbreekt al jaren bij usmvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2019 21:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #81
Dat klopt. Maar met Ippel had je het nog een heel klein beetje. Alhoewel er meerdere spelers dit karakter moeten hebben. Ik zou op dit moment niet één speler bij MVV weten die dit heeft. Moet je voor de aardigheid op dit gebied eens kijken naar Cambuur of NAC, Jong Ajax als ze komen. Of Eagles. Dat is iedere keer weer raak, en MVV is daarin de verliezer. Het uitlokken van vrije trappen op de 16 meter. Het is een ware kunst geworden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.286 seconden