MVV-Telstar

15 sept 2019 12:42 15 sept 2019 12:58 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV-Telstar #61

Hill28 schreef : Voor de mensen die nog steeds denken dat MVV een goede sectie heeft: dat klopt. Voor de Topklasse/derde divisie zou dit best een aardig team zijn.

Net als VV Eijsden een leuke ploeg heeft voor de 2e klasse zondag. We moeten concluderen dat Elsen het niveau van de keukenkampioendivisie finaal onderschat heeft bij het halen/contracteren van spelers. En dat Usta met deze selectie niks kan presteren.

De hele selectie eruit gooien wordt lastig. Dus wip dan Usta en elsen maar eruit. Plus degene die verantwooordelijk is voor het contracteren van (g)een hoofdsponsor. Dan spaar je in elk geval dat geld nog uit.


Het nodige opportunisme is jou niet vreemd he? Je geeft aan dat de selectie in jouw ogen (althans, volgens jou niet eens in jouw ogen, jij hebt ogenschijnlijk de wijsheid in pacht) ondermaats is, maar dat het lastig is om de hele selectie er uit te gooien. Dus dan maar Usta en Elsen eruit. Want dat lost precies wat ook alweer op? Wat ben ik blij dat we geen club hebben die de oren laat hangen naar zulk opportunisme. Eigenlijk is jouw reactie de voetbalwereld in een notendop. Iets met de beste stuurlui staan aan wal.

Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik loop ook niet de polonaise momenteel. Op zijn hoogst de punaise polonaise dan. Ben ook zeker niet te spreken over wat we tot nu toe te zien krijgen maar ik weet ook dat het seizoen nog lang duurt. Verbetering op (zeer) korte termijn is noodzaak, maar nu mensen gaan slachtofferen lost niets op en geeft louter onrust. Past ook niet bij MVV. En ja, dan kun je zeggen dat is juist onze ziekte. Maar daar ben ik het niet mee eens.

Dit is overigens geen persoonlijke aanval, verre van zelfs. Wij hebben gewoon een andere visie op zaken. Jij wil koppen zien rollen, ik vind het daar nog te vroeg voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, Brncic, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2019 14:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #62
Ik heb wel zoiets van, hoe gaat dit nog goed komen en hoe laat je MVV met elkaar tikkietak over het veld gaan. Want in de video werd het goed gezegd, MVV was los zand en Telstar kon geblinddoekt mekaar nog vinden. Één persoon (nr.7) van Telstar kon in zijn eentje vaak gewoon doodeenvoudig door de verdediging heen wandelen. Dit scenario was trouwens ook al te zien bij de laatste 15 minuten tegen Roda jc. Het leek wel of deze laatste 15 minuten de volgende 90 minuten werden tegen Telstar. Ik denk dat dit MVV een heerlijke tegenstander voor Telstar is geweest. Ja, een beetje beschamend gewoon. Het kleine Telstar waar altijd zo op werd neer gekeken walst nu over MVV heen. Het was een les voor MVV in samenspel, raffinement en fysieke kracht. En deze 3 heeft MVV geen kaas van gegeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2019 14:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Telstar #63

Hill28 schreef : Voor de mensen die nog steeds denken dat MVV een goede sectie heeft: dat klopt. Voor de Topklasse/derde divisie zou dit best een aardig team zijn.

Net als VV Eijsden een leuke ploeg heeft voor de 2e klasse zondag. We moeten concluderen dat Elsen het niveau van de keukenkampioendivisie finaal onderschat heeft bij het halen/contracteren van spelers. En dat Usta met deze selectie niks kan presteren.

De hele selectie eruit gooien wordt lastig. Dus wip dan Usta en elsen maar eruit. Plus degene die verantwooordelijk is voor het contracteren van (g)een hoofdsponsor. Dan spaar je in elk geval dat geld nog uit.


Je kunt ook overdrijven. De selectie is echt niet verkeerd. Kijk onze aanwinsten: Mahmutovic van Championship-club, Bonifazi hoogste klasse Uruguay, Van Acker ervaring hoogste niveau België, Kot jeugd Duitse top en selectie Fenerbahçe, Nissilä hoogste klasse Finland en België, Goppel eredivisie.

Dat zijn voor de KKD gewoon prima aanwinsten.
En bovendien: gaan doen jongens beter voetballen als je nu al zoals jij voorstelt trainer en technisch directeur zou ontslaan? Onzin natuurlijk.

Vrijdag was een drama, maar om dan zo vanuit de emotie te gaan handelen, is idioot. Er zal een team gesmeed moeten worden van de spelers die we hebben. Wat mij betreft hanteert Usta daar meer de Elsen-aanpak. Vrijdag kiezen voor elf jongens, en die ook een wedstrijd of vijf/zes laten staan. Maar dan we kiezen voor de elf besten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2019 15:40 15 sept 2019 15:43 door MEGASJENG.
MEGASJENG
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
MVV-Telstar #64
@hill28 Moet je helaas gelijk geven. Deze selectie is waardeloos. Of het met een andere trainer wel goed zal gaan betwijfel ik. Al zet je Guardiola voor deze groep dan is het nog niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2019 16:07
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Telstar #65

MEGASJENG schreef : @hill28 Moet je helaas gelijk geven. Deze selectie is waardeloos. Of het met een andere trainer wel goed zal gaan betwijfel ik. Al zet je Guardiola voor deze groep dan is het nog niks.


2 posts, mooie inhoud. Nu terug naar aachen noord trol!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, Brncic, bokkesprongen, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 00:11
MEGASJENG
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
MVV-Telstar #66

Boe is dat feeske? schreef :

MEGASJENG schreef : @hill28 Moet je helaas gelijk geven. Deze selectie is waardeloos. Of het met een andere trainer wel goed zal gaan betwijfel ik. Al zet je Guardiola voor deze groep dan is het nog niks.


2 posts, mooie inhoud. Nu terug naar aachen noord trol!


Doe nu niet alsof ik iets heel vreemds zeg.
De overwinningen tegen j PSV en *oda hadden weinig met goed voetbal te maken. Tegen Telstar ben je gewoon 6 maten te klein. Dit seizoen word 10e plek het maximale helaas!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 07:57
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Telstar #67

MEGASJENG schreef : Doe nu niet alsof ik iets heel vreemds zeg.
De overwinningen tegen j PSV en *oda hadden weinig met goed voetbal te maken. Tegen Telstar ben je gewoon 6 maten te klein. Dit seizoen word 10e plek het maximale helaas!


Ja moet je je voorstellen hoe zwak r*da dan wel niet is, die speelden nog slechter dan MVV. Maximaal haalbare voor hun is plek 16.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 16:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV-Telstar #68

Boe is dat feeske? schreef :

MEGASJENG schreef : @hill28 Moet je helaas gelijk geven. Deze selectie is waardeloos. Of het met een andere trainer wel goed zal gaan betwijfel ik. Al zet je Guardiola voor deze groep dan is het nog niks.


2 posts, mooie inhoud. Nu terug naar aachen noord trol!

Vast niet toevallig. Op het roda prikbord zit een trol met de naam megakoempel en prompt verschijnt hier een 'tuup' onder de naam megasjeng.
Nu mogen ook personen die fan zijn van andere clubs op dit forum posten, zelfs die uit de oostelijke mijnstreek, maar doe dat wel met open vizier. Megasjeng als naam kiezen is in dat kader niet erg transparant. Dit account wordt dus geblokt. Je bent welkom onder een meer neutrale of verhelderende naam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 16:13
MEGASJENG
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
MVV-Telstar #69

Boschpoort schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

MEGASJENG schreef : @hill28 Moet je helaas gelijk geven. Deze selectie is waardeloos. Of het met een andere trainer wel goed zal gaan betwijfel ik. Al zet je Guardiola voor deze groep dan is het nog niks.


2 posts, mooie inhoud. Nu terug naar aachen noord trol!

Vast niet toevallig. Op het roda prikbord zit een trol met de naam megakoempel en prompt verschijnt hier een 'tuup' onder de naam megasjeng.
Nu mogen ook personen die fan zijn van andere clubs op dit forum posten, zelfs die uit de oostelijke mijnstreek, maar doe dat wel met open vizier. Megasjeng als naam kiezen is in dat kader niet erg transparant. Dit account wordt dus geblokt. Je bent welkom onder een meer neutrale of verhelderende naam.


Grappig om te lezen dat de admin van een MVV forum op het Roda prikbord meeleest. Snap het ook wel. Welke pier is niet meer met Roda bezig dan met zijn eigen clubke?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 16:16
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV-Telstar #70
Het woordje pier verraad hem al. Opsodemieteren jij. Het stinkt hier naar stront, terug onder de grond jij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 16:58 16 sept 2019 17:00 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #71
Maar als "Megakoempel" trolt op het Roda prikbord, dan lijkt me het meer iets van de westelijke mijnstreek. Want die waren hier ook opeens heel actief op het forum, vlak voordat Fortuna promoveerde. Nu zie je ze niet meer. Maar als Fortuna onderaan staat, en MVV het niet bijster doet, tja dan kun je ze weer verwachten...Ik kan me nog een Fortuna88 of zoiets herinneren...wat een etterjong was dat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 17:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV-Telstar #72

MEGASJENG schreef :
Grappig om te lezen dat de admin van een MVV forum op het Roda prikbord meeleest. Snap het ook wel. Welke pier is niet meer met Roda bezig dan met zijn eigen clubke?



Schitterend, een 045 (of 046)-fan die komt trollen op het MVV forum en daarbij beweert dat wij, MVVfans, te veel met een andere club bezig zijn. Hoe groot is de plank voor je hoofd? :lachen: :lachen: :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, jovkle, Brncic, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 18:35
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
MVV-Telstar #73
Ook ik was vrijdagavond zwaar teleurgesteld: zelden heb ik zo'n onsamenhangend MVV zien voetballen. De trainer had te veel nieuwelingen in de basis gezet en dat was te merken: werkelijk niks lukte, geen pass kwam aan. Waarschijnlijk wilde trainer Usta de nieuwelingen meteen aan het werk zien. Maar om dan meteen goede spelers als Holtby en Deom uit de basis te laten, en zelfs ervoor kiezen om die twee spelers niet te laten invallen... Ik adviseer Usta om de nieuwelingen in extra ingelaste oefenwedstrijden te testen. Verder houd ik de moed erin. Ik blijf ervan overtuigd dat we nu de sterkste selectie van de afgelopen paar jaren hebben. 't Kump good!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 21:17
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
MVV-Telstar #74
Ik heb groot vertrouwen in de gebroeders Salemans, want die lopen al langer mee dan ik. Als dit echt de beste selectie sinds jaren is..dan houd Elsen maar aan..we moeten toch iemand voor de groep zetten als het tegen de kerst nog steeds niet lukt;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2019 22:01
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV-Telstar #75

MEGASJENG schreef : Grappig om te lezen dat de admin van een MVV forum op het Roda prikbord meeleest. Snap het ook wel. Welke pier is niet meer met Roda bezig dan met zijn eigen clubke?


'Helaas' is dit knulletje al geblokkeerd, maar mocht hij (of een van zijn Duitse maatjes) toch nog meelezen, geniet dan van deze foto.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.475 seconden