MVV-Telstar

10 sept 2019 17:36
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Telstar #1
Vrijdag de thuiswedstrijd tegen Telstar. De terugkeer van Andries Jonker in De Geusselt. Ik ben geen statistiekenkoning maar volgens mij hebben we het doorgaans niet gemakkelijk tegen Telstar. Maar hoe dan ook een wedstrijd die gewonnen moet worden. Ben vooral benieuwd welke opstelling Usta kiest. Houdt hij weer vast aan de basis van Roda en Dordt? Of krijgen de nieuwelingen een kans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2019 19:17
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV-Telstar #2
Wordt (net als iedere week) een moeilijke pot. Maar ik ben wel van mening dat we deze eigenlijk moeten kunnen winnen thuis. 3-2 veur MVV


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2019 09:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-Telstar #3
En het wordt (net als iedere week) een onvoorspelbare pot. Telstar heeft in de eerste paar wedstrijden laten zien best aardig voetbal te kunnen spelen en ook resultaat halen. Ik meen zelfs de eerste drie wedstrijden geen enkel tegendoelpunt (en dus geen nederlaag). Hier zat onder meer Excelsior tussen die ze thuis met 3-0 verslaan. Erna kansloos verloren van NEC en Cambuur.

Aan het roer de echte Amsterdammer Andries Jonker. Vind het persoonlijk wel leuk om naar zijn interviews te luisteren. Beetje bluf, lekkere tongval en leuke uitspraken. Ook aan hem is het om met amper middelen een team samen te stellen. Wellicht heeft Telstar gegokt op het netwerk van Andries. Eén speler van Barcelona (zegt niks natuurlijk), speler uit Engeland, paar spelers uit lagere divisies (semi-profs / amateurs) en afvallers bij andere clubs zoals MVV, Volendam, AZ, Utrecht, Sparta, Feyenoord en Vitesse. Daarnaast good-old Plet teruggehaald. Kan nog geen 90 minuten volmaken, maar staat wel iedere wedstrijd garant voor een doelpunt.

Kijkend naar ons, weet ik nog steeds niet wat we moeten verwachten. De selectie is nu compleet met 25 spelers. Momenteel dan weliswaar 24, omdat Van Meurs zijn enkel heeft gebroken. Tot nu toe keept nog altijd Deusings. Menigeen van ons wilt hier Bertrams zien staan. Ik zelf ook overigens hoor. Deusings maakt op zich geen blunders (oké, de goal tegen De Graafschap daargelaten), maar straalt ook geen zekerheid uit.

Achterin is de enigste zekerheid denk ik Bonifazi momenteel. Centraal Mares-Martina, op de flank Vermijl lijkt mij. Frenoy deed het niet slecht, maar een fitte Vermijl is toch een klasse beter. Centraal afgelopen zaterdag vond ik hem niet goed genoeg. Niet dat iemand goed was, maar hij spande de kroon met foute lange ballen.

Verdedigend blok Deom zekerheid. Omdat Goppel, Nissila en Bertrams de eerste wedstrijd ook niet in de basis begonnen, ga ik ervan uit dat Van Acker ook niet start nu. Ik denk dat de voorkeur naar Kot gaat op deze positie.

Aanvallend blok met Schroijen, Nissilä en Holtby. Ervoor Vd Hurk. Wellicht dat Holtby nog het kind van de rekening wordt indien Goppel gaat draaien. Alleen maar goed, maar wat heeft die man een lekkere trap met corners en vrije trappen!

Mijn vermoedelijke opstelling: Deusings, Vermijl, Mares, Martina, Bonifazi, Deom, Kot, Schroijen, Nissilä, Holtby en Vd Hurk.

Voorspelling: 2-1

LAOT US DRUIME!

Oh ja, en drink voldoende! Nu hebben we kunnen helpen financieel bij Nissilä en Goppel, maar Tappunt streeft erna om voor het kaliber Messi bij elkaar te drinken. Hij is namelijk na zijn 32e transfervrij!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2019 15:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV-Telstar #4
Één van de grotere talenten van Telstar zal niet meedoen. Vlijter (familie van??) was met Suriname op interlandtour en komt dat land niet meer uit, want paspoort is zoek. We schrijven het jaar 2019 mensen. :cheer:

m.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20190910_226...e&utm_medium=organic

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2019 10:51
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-Telstar #5

Jacques schreef : Één van de grotere talenten van Telstar zal niet meedoen. Vlijter (familie van??) was met Suriname op interlandtour en komt dat land niet meer uit, want paspoort is zoek. We schrijven het jaar 2019 mensen. :cheer:

m.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20190910_226...e&utm_medium=organic

wel een zelfbenoemd talent. Nog geen minuut gespeeld voor Telstar in een officiele wedstrijd en roepen dat-ie naar Bayern München wil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 19:30
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-Telstar #6
Wat een bank hebben we opeens met Holtby, Deom , Frenoy, Goppel , Nijs en Bertrams. Niet te geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 19:40
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV-Telstar #7

Puime schreef : Wat een bank hebben we opeens met Holtby, Deom , Frenoy, Goppel , Nijs en Bertrams. Niet te geloven.


Had ze liever in de basis gezien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 21:46
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Telstar #8
Het is schrijnend. Telstar is fysiek, technisch EN tactisch vele malen beter dan MVV, echt dramatisch

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 21:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV-Telstar #9

jeoff schreef : Het is schrijnend. Telstar is fysiek, technisch EN tactisch vele malen beter dan MVV, echt dramatisch


Correct tevens juist. Het was de jongens tegen de mannen. Case closed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:08
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Telstar #10

tuutsje schreef :
Correct tevens juist. Het was de jongens tegen de mannen. Case closed.


Tegen een ploeg als De Graafschap valt dat te verkroppen. Tegen f*cking Telstar absoluut *niet*. De nieuwelingen brachten nog minder dan de spelers die ze uit de basis hebben verdrongen.

We weten wat voor seizoen ons te wachten staat... zelden zo chagrijnig geweest na een wedstrijd als nu.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV-Telstar #11

jeoff schreef :

tuutsje schreef :
Correct tevens juist. Het was de jongens tegen de mannen. Case closed.


Tegen een ploeg als De Graafschap valt dat te verkroppen. Tegen f*cking Telstar absoluut *niet*. De nieuwelingen brachten nog minder dan de spelers die ze uit de basis hebben verdrongen.

We weten wat voor seizoen ons te wachten staat... zelden zo chagrijnig geweest na een wedstrijd als nu.


Begrijp me niet verkeerd, ik deel hetzelfde gevoel. Ik wilde er alleen niet zoveel woorden aan vuil maken ;).
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:16
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV-Telstar #12
3 woorden:

Wat. Een. Zaadpot.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:16
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV-Telstar #13
Ik heb vanavond aanvallend, dominant, simpel en verzorgd voetbal gezien. Van Telstar. Man man man. Dit was echt wel heel slecht van MVV-zijde.
Onbegrijpelijk dat we beginnen met Deom en Holtby op de bank en Shermaine in de basis. Met alle respect voor die jongen. Hij speelde tegen Roda een puike pot, maar vandaag ging werkelijk niks goed. Usta had hier eerder moeten ingrijpen. Bovendien brengen zowel Holtby als Deom meer voetbal. En juist dat hadden we vandaag nodig. Combinatievoetbal over de grond in plaats van lange ballen door de lucht. Die gasten van Telstar waren allemaal groter en sterker. Wat wil je dan bereiken met ballen door de lucht?
Eigenlijk speelde iedereen slecht en ik wil niemand afbranden, maar begin ook eens met Deusings op de bank. Die veroorzaakt zoveel onrust in de verdediging. Half uitkomen en niet heersen in de vijf. Dat is vragen om problemen. Laat die jongen eerst in de luwte rijpen.
Prima dat je met een nieuwe speler in de basis begint: Van Acker. Maar dan moet-ie dus wel meer brengen dan degene die daar voor op zijn positie stond. En dat deed-ie dus niet.
Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat we vandaag een punt gingen pakken. Tactisch had de tegenstander het veel beter voor elkaar. Aanvallers die zich lieten uitzakken en de bal tussen de linies kwamen ophalen om vervolgens ongehinderd op te kunnen stomen. En dan gewoon rustig kaatsen over de grond. Daar heb je veel meer aan. En dan ook nog eens vroeg druk zetten. MVV wist niet wat het daar mee aan moest. Zoals Telstar speelde zo had ik MVV graag zien spelen.
Ik ben bang dat op deze manier het stadion alleen maar verder leeg loopt. Ik mag toch hopen dat hier lering uit wordt getrokken anders wordt het een heel lang en frustrerend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Zoewiezoe, bokkesprongen, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:22
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV-Telstar #14
Moeilijk om op een avond zoals deze positief te blijven. Niveau was echt triest. Hoop dat ze ‘de geest’ krijgen en dat het weer gaat lopen. Als dat niet zo is en dit is het niveau van de selectie, dan gaan we strijden voor de laatste plaatsen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-Telstar #15
Keeper; hoe kun je week in week uit met hem blijven aanploeteren? Bij de 0-1 zag hij er vanuit mijn positie niet goed uit.

Vermijl: wéér geblesseerd.

Martina en Mares; geen fysiek, geen voetballend vermogen

Bonifazi: slechtste wedstrijd van het seizoen

Martina; nooit fan van geweest, zal ook nooit gebeuren. Liep al naar de kant toen de wissels werden aangekondigd....op ballet vandaag de beste, in de duel met het beentje teruggetrokken en de oogjes dicht. Kennelijk kijkt Usta ook naar hem met de oogjes dicht.

Van Acker; begon goed. Maar waarom wordt een Deom/Holtby wel op de bank gezet, maar de keeper niet?

Köt: is een 10, geen linksbuiten!!

Schroijen: is een linksbuiten, geen rechtsbuiten!!

Nissilä: Tsja, moet nog wennen?

Vd Hurk: krijgt 0 ballen.

Om over de wissels en tacktiek maar te zwijgen. Ik heb gezegd dat het nu aan Usta is om de juiste keuzes te maken. Finaal gezakt! Komende week goed leren en vrijdag weer een kans!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden