MVV-Telstar

13 sept 2019 22:28
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Telstar #16
Ik had vanavond zin om naar de Geusselt te gaan.
Winst tegen Roda, een positieve vibe dankzij de acties van Veer Zien MVV. Maar zelden ben ik zo teleurgesteld. Telstar was tactisch, technisch, fysiek en conditioneel sterker.
We hebben geen kans gecreëerd. Geen enkele.
Vanaf minuut één maakte Telstar het spel. Hoezo: we willen zeker thuis attractief en dwingend spelen? Hoezo MVV heeft meer kwaliteit dan Telstar?
Geen enkele nieuweling heeft vandaag meerwaarde getoond. Bonifazi werd 384 keer voorbij gelopen door die nummer 7 van Telstar, Kot had 100% balverlies, Nissilä ongelukkig en besluiteloos, Van Acker vond ik nog de meest overtuigende, maar ook niet heel goed. Verder Shermar en Mares voetballend te zwak, Shermaine niet om aan te zien, Schroijen sjokt en sjokt, Van den Hurk zwoegt op een eiland.
En dan raakt bij 0-2 achter onze rechtsback geblesseerd. Wat doet Usta? Hij brengt een rechtsback. Wat heeft Holtby opeens misdaan. Prima dat je keuzes moet maken en de concurrentie groeit, maar dit was onbegrijpelijk. En wat mij vooral zorgen baart: ik zie geen systeem. Geen een-tweetjes, geen combinaties, geen steekpassjes, geen dieptepasses van kant naar kant, niets. Niet alleen vandaag, maar al zes wedstrijden niet. We hebben simpelweg nog niet één keer kunnen overtuigen. Dat stemt mij zeer ongerust.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:35
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV-Telstar #17
Volledige mispeer vd technische staf.
De zoveelste dit seizoen. Werkelijk een gave om deze 11 in deze samenstelling/ opstelling het veld in te sturen.
Nog geen goede wedstrijd gezien!

Ik geef hem op deze manier nog max een week of 4.

En het zal steeds leger en leger worden in de geusselt.....

Dit gewoon te triest voor woorden.
Maar ook het aankoopbeleid.....niks voorin erbij gekomen om andere speelstijl te hanteren indien nodig.....

Echt triest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:37
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-Telstar #18
Man off the mach????....dat zegt al genoeg....hoe nu verder...dord een zeperd nu weer totaal geen voetbal tegen oppermachtig telstar.
Je zag al na 10 minuten dat het deze kant zou opgaan en iedereen deelde mee in de malaise,vooral het publiek,zo jaag je de laatste dreamers en diehards nog van de tribuun....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:47 13 sept 2019 22:49 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-Telstar #19
Het beleid van Usta wordt met de week duidelijker. Wat een onbegrijpelijke opstelling. Een positief punt was de uitvoering van het strijdplan 'Kom niet over de middellijn'. Dat hebben de spelers goed uitgevoerd.

Overigens niet alleen de schuld van Usta. Wederom blijkt dat onze technische leiding en het bestuur er niet in zijn geslaagd om aanvallende impulsen binnen te halen.

Na 30 jaar vraag ik me nu echt af, waarom laat ik het begin van mijn weekend altijd op deze manier verpesten? Er zijn leukere dingen om het weekend mee te beginnen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:56
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV-Telstar #20
Ik ben al 35 jaar MVV supporter , en heb meer downs dan ups mee gemaakt . Maar als je me nu vraagt , noem me een tegenstander waar ik 100% zeker van ben dat we winnen ?? Er is geen enkele ploeg in de KKD waar van ik zeker ben dat MVV zal winnen . Het is iedere wedstrijd maar afwachten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 22:59
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-Telstar #21
Ondanks deze enorme zaadpartij toch één postief puntje gezien: Andries Jonker, die zeer respectvol als enige op de Telstar- bank midden in zijn vak ging staan bij het volkslied, voor de wedstrijd al iedereen zeer vriendelijk te woord stond en de hand schudde en daarbij Telstar ook nog eens ongelooflijk leuk liet voetballen, op een wijze die ik heel graag bij MVV gezien had...
Voor mij de man of the match.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Brncic, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 23:05
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV-Telstar #22
Andries Jonker was nog even op bezoek in De Ster, even erna met het naar huis gaan rende Andries nog steeds voor het stadion en vroeg waar de bus van de tegenstander normaal stond, maar die stond er dus niet meer, en maar zoeken, haha.
Ik heb hem gefeliciteerd met hun meer dan terechte overwinning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 23:15 13 sept 2019 23:17 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #23
Eerst ff mijn complimenten richting de witte leeuwen. Wat een fijn ingespeeld 11-tal hebben die zeg! Voor een neutraal voetbal liefhebber, een lust voor het oog. Vooral die nr.7 en hun spits. Nee hier kon MVV echt niet aan tippen. Fuat zei:" Ik denk dat wij iets meer kwaliteit hebben".Haha, was dat een grap??? Het leek wel een beetje alsof MVV tegen jong-Ajax voetbalde. Ze zijn totaal van de mat gespeeld en weg getikt. Vanaf minuut 1 was duidelijk dat MVV niks in te brengen had. De eerste kans (je) voor MVV kwam in de 25e minuut van schroijen. Dat zegt genoeg. Ook is nu goed te begrijpen waarom MVV in Dordt 1-1 speelde. Een terechte uitslag was 1-6 geweest want dit was een regelrechte schiettent. Dat moet een lekker partijtje zijn geweest voor IJmuiden zeg, die duidelijk kwamen voor de 3 punten. Nee, dit wordt vechten om de laatste plaatsen. En wat ben ik jaloers op Telstar!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 23:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Telstar #24

Schapendonk schreef : En wat ben ik jaloers op Telstar!!


Dat dacht ik ook even tijdens de wedstrijd. Tot ik besefte dat dit 'geweldige' Telstar vorige week nog kansloos verloor van Cambuur thuis.
Is Telstar dan zo goed, of is MVV zo slecht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 23:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #25
Nou, aan de instelling lag het denk ik niet. Ik denk puur kwaliteitsverschil. Dat belooft dus wat tegen Cambuur!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 23:48
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV-Telstar #26
Vanavond was het eerste gefluit richting Usta te horen. En dat zal -denk ik- nog wel veel meer gaan worden. In de vele jaren die ik al naar MVV ga, heb ik me zelden zo zitten te ergeren als vanavond. Compleet kansloos thuis verliezen van Telstar. We zakken steeds verder weg. Het leek alsof alle spelers voor het eerst samen speelden. Geen enkele fatsoenlijke aanval, een pass naar de zelfde kleur was een onmogelijke opgave. spelers als Schrooyen en van den Hurk die steeds vaker uit pure wanhoop met hun handen in de lucht staan en het duidelijk niet meer zien zitten. Alles was door elkaar gehutseld en niemand wist wat te doen. Het punt om af te haken hebben veel fans al bereikt en komt hier ook steeds dichterbij. Om moedeloos van te worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2019 23:59
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
MVV-Telstar #27
Usta wil bondscoach worden van Turkije,
Nou aub ga snel.
Een trainer van niets,heeft totaal geen inzicht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 00:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-Telstar #28
Man of the Match was Andries Jonker. Respect voor de tegenstander, heeft zijn huiswerk gedaan en liet zijn ploeg fris spelen. Wat een verschil met onze trainer. Die nummer 7 had ik graag bij ons gezien.
Deze wanprestatie had ik niet zien aankomen. Hoe jaag je het publiek (én de sponsors!) uit de Geusselt?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 00:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #29
De vraag is nu: Hoe maar dan ook hoe laat je dit 11-tal nu zo gaan spelen als Telstar vanavond deed of een de Graafschap. Maar de Graafschap mag ik niet noemen want dan wordt meteen gezegd, " ja maar...". Nee, we voetbalden tegen Telstar, die aan het begin van de competitie, super zijn ingespeeld, met wel de nodige kwaliteit. Schijnbaar zit die kwaliteit in de randstad, maar in ieder geval niet hier. Hoe krijg je nu zoiets in Maastricht bij elkaar. Ik zou het niet meer weten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 07:31
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Telstar #30
Hopelijk heeft Usta van deze wedstrijd geleerd.

Keeper meteen wisselen.
Schrooijen terug naar links.
Als je 0-2 achterstaat aanvallend wisselen ipv verdedigend.
Achterin ben ik blij als Mamut terug is want hem hebben we hard nodig daar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden