MVV-Telstar

14 sept 2019 07:47 14 sept 2019 07:50 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
MVV-Telstar #31
Wat heb ik spijt dat ik toch weer een seizoenkaart heb aangeschaft, het voetbal van Mvv is niet om aan te zien en de nieuwelingen brachten helemaal niets. Hoe kun je een Holtby en Deom op de bank houden? Wat speelde Mvv slecht en zwak, Telstar kon naar hartenlust combineren. Mvv liet niets maar dan ook helemaal niets zien.
Verliezen kan altijd maar zo zwak spelen, wat was dit onthutsend slecht. Het publiek jaag je zo het stadion uit. mijn zin is in ieder geval ver over om nog naar het stadion te gaan. Ik heb heen zin om steeds mijn vrijdagavond te laten verpesten en mij te ergeren.
Dit Mvv mist zoveel kwaliteit in de selectie, het wordt steevast weer het rechterrijtje dit seizoen en maar afvragen waarom het publiek massaal weg blijft.
Ik heb het even helemaal gehad met Mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 08:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV-Telstar #32
Beschamend

Geen enkele amusement wordt ons geboden, mensen worden "weg gejaagd" met dit voetbal. We mogen toch wel zeggen dat we een betere selectie hebben dan de laatste 2 jaren. En dat niet alles lukt dat begrijpt iedereen . Maar bij ons lukt helemaal niks.
Anthony vd H (9) staat op een eiland als spits en de aanvoer er naar toe is een drama. Gister ook weer op de bank Deom en Holtby spelers die nog iets kunnen forceren naar voren toe. Niemand begrijpt er iets meer van deze keuzes en daarom zitten we weer naar een zoutloos MVV te kijken.

Het heeft allemaal met de juiste inzichten te maken en beslissingen .... Neem nu die fin iedereen is daar zo positief over geweest ( althans bijna iedereen) ik heb dat nooit begrepen... Die jongen oogt misschien wel goed maar die laat veel te weinig zien en is fysiek ook in mijn ogen te licht. Nu heeft VeerzienMVV daar blijkbaar ook weer aan meebetaalt. Voordat VeerzienMVV nog eens geld in spelers steekt laat ze eerst een mij bellen want het is doodzonde dat die euros verkwanst worden voor spelers die werkelijk niks toevoegen ( Croux was ook zon voorbeeld) Ik zorg wel als er "normaal"budget is dat we wel een speler erbij krijgen waar we blij van worden.

Fuat Usta, tja dominant voetbal, bondscoach van Turkeij en noem het maar op... wie heeft ooit hem kunnen aanstellen voor deze plek.... wat zegt dat over ons technisch beleid. Ik denk alles !!! Usta kun je het niet eens kwalijk nemen die weet echt niet waar die mee bezig is. Geloof me als we nog een paar van de partijen spelen het een rotzooi gaat worden binnen de groep , temeer omdat Usta vooral buiten de lijnen dominant is . Op het veld zie je daar niks van terug. De Turkse roots passen gewoon niet binnen ons voetbal, niemand is ooit nog geslaagd als trainer in Nederland met Turkse roots ...die culturen botsen veel te veel en Usta is veel meer Turk dan Maastrichtenaar dan Nederlander ...

Hoe dan ook we zitten we een kolere zooi opgezadeld en ik zie geen enkel voetbal in deze groep , geen enkel idee ....af en toe lijken het wel de pupillen die spelen. En dat is dan betaalt voetbal je komt voor amusement . Nu hoeft en kan dat niet iedere wedstrijd maar ons wordt al jaren niks geboden en geloof me we hadden hier spelers kunnen hebben die ons beter hadden gemaakt en die wilde komen . Spelers die nu allemaal op dit moment eredivisie spelen en die hier destijds zijn aangeboden voor weinig geld maar rukzichloos zijn afgeserveerd door ons technisch beleid .

Ik weet inmiddels wel waarom we geen stap verder komen.... kijk nu maar naar wie voor de groep staat zo'n man hoort gewoon ergens een turks amateur team te trainen of te coachen niet een BVO

Als het zo doorgaat dan zitten we in November en December met 2500 man op de tribune ... wat heb ik een klote avond gehad gister ...zonde van mijn tijd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 08:19
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV-Telstar #33
Wat een schrikbarend optreden gisteren. Ik ben er oprecht van geschrokken, van hoe weinig voetbal er in deze ploeg zat. De vraag die je jezelf dan meteen stelt is hoe zulk dramatisch veldspel in godsnaam mogelijk is? Het zal aan meerdere factoren te wijten zijn. De opmerkelijke opstelling van Usta. Ik ben bang dat hij op dit moment nog niet weet hoe om te gaan met de vele keuzes die hij moet maken op het middenveld en daardoor uiteindelijk ook verkeerde keuzes maakt.

De gebroeders Martina waren tegen Roda (eerlijk is eerlijk) ijzersterk maar vooral Shermaine speelde gisteren met zijn ogen dicht. Bonifazi aka Sjeermets is een favoriet van vele fans door zijn instelling, werklust en drive naar voren. Maar die werd gisteren echt ondersteboven gelopen. En dat is voor een groot deel op het conto van hemzelf dan wel Usta te schrijven. Die stond gewoon elke keer veel te ver naar voren waardoor hij meters moest goedmaken op een speler die sneller is dan hemzelf. Wat een kutgoal die eerste, moet hem nog terugzien maar letterlijk iedereen in de buurt van de bal leek daar in de fout te gaan. Deusings die blijft nog staan bij een bal vanaf de zijkant die op 3 meter van de lijn neerploft. Dat kan toch echt niet? Laat Bertrams nou maar gewoon beginnen. Heel leuk bedacht dat Usta vindt dat spelers hun basisplaats zogenaamd moeten verdienen maar voer dit dan wel consequent door. Nu worden Holtby en Deom opeens geslachtofferd ten koste van v Acker en Nissilä. Het spel werd er niet beter door. Waarom mag Deusings dan wel blijven staan? Ik denk dat Usta bang is om het vertrouwen van hem te schaden en dat hij straks een tweede doelman heeft die nog onzekerder is dan dat hij nu al is.

Een vd Hurk zou toch helemaal gek moeten worden op een avond als gisteren. De paar keer dat we er aan de zijkanten doorheen kwamen wist niemand een goede bal voor te geven.

Scheidsrechter deelde ook nog mee in de malaise. Leverde ook geen beste prestatie. En nee, daarmee bedoel ik niet per se dat hij tegen ons floot. Wel dat hij geen idee wat van wanneer hij nou wel en wanneer niet moest fluiten voor een overtreding. Wij kregen na de 0-1 nog een corner na een voorzet van Nissilä. Die zou dus zijn aangeraakt door een speler van telstar. Alleen was er geen speler in de buurt van die voorzet en raakte Nissilä de bal gewoon veel te vol waardoor deze in een keer achter de achterlijn ging. In de eerste helft ook een aantal keer zeer twijfelachtig voor buitenspel gefloten. Maar goed, al hadden we een uitstekende scheidsrechter gehad dan nog hadden we kansloos verloren.

Ik ben optimistisch van aard en zie de dingen graag positief. Gisteren heb ik echter een flinke klap gekregen van de realiteit. Dit elftal speelt al zes wedstrijden op rij lamlendig. In dat licht mogen we nog in onze handen wrijven met 7 punten. Op dit moment zie zelfs ik weinig perspectief op een succesvol seizoen. Ik hoop dat de groep zichzelf wakker schudt en dat er een goed gesprek volgt op deze drama wedstrijd. Volgende week uit een ander vaatje tappen en de poppetjes goed neerzetten aub.

Overigens jammer om te lezen dat sommigen geen zin meer hebben om naar de Geusselt te komen op vrijdagavond en spijt hebben van de aanschaf van hun seizoenkaart. Als zelfs alweer een deel van de vaste toeschouwers er de brui aan gaat geven wordt het een lang seizoen. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om volgende keer thuis te blijven. Een avondje MVV daar begin ik het weekend mee. Onafhankelijk van de prestaties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 08:35
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV-Telstar #34
Was het ook niet beter om De gebroeders Martina.s even rust te geven naar het drama wat zich heeft afgespeeld
Ik bedoel keuze was er toch zat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 08:58 14 sept 2019 09:24 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV-Telstar #35
3250 toeschouwers voorafgaand aan de wedstrijd als ik het goed heb gehoord, 5800 tegen roda. Minder seizoenskaarten en ook losse kaarten publiek lijkt nu al massaal afgehaakt te zijn. Een lege boschpoort en vooral gamin tribune wat altijd redelijk vol zat met Kids (die gratis naar binnen mochten!!). Met de hogere prijzen, met dit voetbal en slechte berichten via social media wordt het snel onder de 3000.

Weet niet waar ik naar heb zitten te kijken. Junior tegen seniorelftal. Telstar heer en meester. Veel beweging, juiste looplijnen (iets wat elsen ook nooit erin kreeg), snelheid, dynamische middenvelders.

De Martina's...ook bij elsen vaak gekozen. De lievelingetjes lijkt't wel. Verdedigend op 't middenveld hoorde daar gisteren Holtby te staan. Keeper hoort gewoon bertrams te zijn, punt. Nys hoort er gewoon niet meer in te komen. Vermeijl te vaak geblesseerd, zet er dan maar die frenoy meteen in. Köt speelde in mijn ogen geen goede partij. Schrooijen al maanden niet zoals 't hoort. Vd hurk werkt hard en staat op een eiland, is moeilijk, maar loopt ook vaker niet goed als 't wel kan om zich vrij te spelen. Zo kunnen we nog ff doorgaan. Goppel viel niet onaardig in, er gebeurde iets naar voren.

Maar met dit voetbal wordt het een lang seizoen. Hopelijk ligt er veel aan het feit dat men nog ingespeeld moet raken. Maar dan nog vraag ik me af wie ons laten we zeggen 60-70 doelpunten bezorgt om de playoffs te halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 09:17
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV-Telstar #36
Poeh. Dit was niet bepaald klantenbinding. Op onze plekken zaten mensen die ik nog niet eerder had gezien, ik ben bang dat het meteen ook de laatste keer was dat ik ze er waren. Dit was betaald voetbal onwaardig.

Ik denk echt dat MVV baat heeft bij mensen buiten het vaste kringetje, die keuzes durven te maken en de juiste poppetjes op de juiste plek durven en kunnen zetten. We hebben allemaal commentaar gehad op Elsen maar daar zag ik tenminste nog iets van lijn en vastigheid in het spel. Wat gisteravond gebeurde kan ik niet begrijpen.
Een keeper die al het hele seizoen onrust uitstraalt, de onbegrijpelijke wisselingen op het middenveld, schiet mij maar lek. Een Deom en Holtby waren toch echt niet de slechtste de afgelopen wedstrijden, staan er nu ineens naast.
Wederom blijkt dat we ook afgetroefd worden op fysiek, als je de spelers van Telstar naar die van ons zag staan leek het wel de jongens tegen de mannen.
Arme Van den Hurk staat op een eiland, krijgt alleen onmogelijke ballen. Nissila jaagt goed door maar krijgt geen hulp omdat ons middenveld geen idee heeft wat ze aan het doen zijn. Telkens de opbouw vanuit de keeper naar een van de centrale verdedigers om vervolgens oeverloos de bal proberen rond te spelen. Om moedeloos van te worden.

Er zal toch echt uit een ander vaatje getapt moeten worden om er iets van te maken dit seizoen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 09:33
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-Telstar #37
Telstar had gewoon veel meer kwaliteit dan dit MVV. En als Telstar al een maatje te groot is, dan zegt dat veel over het niveau van MVV. Slecht ingekocht.

Alleen dat mensen steeds over Deusings klagen vind ik onterecht. Hij keepte aardig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 09:44
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV-Telstar #38
Dat we weinig kansen weggeven ben ik het wel mee eens, maar we creëren ook helemaal niks... en dat sinds de wedstrijd tegen de graafschap. Wederom met een middenvelder op een buitenpositie, wederom schrooijen wat zelden diep gaat, maar alles in de bal komt vragen. Dat is al het eerste gedeelte wat helemaal mis gaat, je kan niet onder de druk uitvoetballen, want er is echt 0.0 diepte. Wissels zoals hier boven vermeld onbegrijpelijk.. schrooijen had gewoon tweede helft linksback moeten spelen, 2 buitenspelers erin, Martina eruit en deom/holtby erin.

Ik denk wel dat we de beste selectie hebben sinds 2/3 jaar, maar als de trainer rare keuzes blijft maken wordt het moeilijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 09:53
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Telstar #39

Hill28 schreef : Telstar had gewoon veel meer kwaliteit dan dit MVV. En als Telstar al een maatje te groot is, dan zegt dat veel over het niveau van MVV. Slecht ingekocht.

Alleen dat mensen steeds over Deusings klagen vind ik onterecht. Hij keepte aardig.


Deusings pakte gisteren de ballen die hij moest pakken ja. Maar hij straalt gewoon onzekerheid uit. Alle ballen in of rond de vijf meter moeten in mijn ogen voor de doelman zijn. Kom uit die kist, knie vooruit. Heb je de bal niet, krijg je meestal wel een vrije trap mee. Maar durf. De vijfsetter moet zijn gebied zijn. Dat straalt Deusings niet uit. Met als gevolg dat bijna elke bal in dat gebied gevaarlijk is, en de verdedigers niet vertrouwen op hun doelman. Zie de eerste goal.

Voor komende thuiswedstrijd eis ik een aanvallend MVV adat de tegenstander bij de strot grijpt. Onder Elsen begonnen we in elk geval met een stormloop de eerste tien minuten. Gisteren lieten we vanaf minuut één Telstar het spel maken. Dat mag nooit in eigen huis.

Oh ja, beste spelers: dat winnen van Roda het seizoen al geslaagd maakt, is supporterspraat. Voor mij is die zege niets (of in elk geval een stuk minder) waard als we weggespeeld worden tegen Telstar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 10:05
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Telstar #40
Zo na een nachtje slapen zijn de gemoederen wat bedaard. Het is misschien ook niet slim om direct na zo'n wedstrijd iets te posten maar de de manier waarop MVV werd weggespeeld kwam hard aan.

Het seizoen is nog niet verloren. Hopelijk krijgt Usta de boel op de rails de komende tijd met logischere opstellingen en wissels. Het begin is niet veelbelovend maar toch zal ik blijven komen. Mijn verwachtingen zijn iig wel bijgesteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 10:10
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Telstar #41
Vorig jaar was een lang seizoen, dit jaar wordt nog langer!

Meer is er niet over te zeggen. Volgende thuiswedstrijd tegen jong ajax, benieuwd of we dan nog 2000 bezoekers hebben met dit uitstekende spel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 11:05
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Telstar #42
Ik kon gisteren helaas niet aanwezig zijn. Echter als ik kijk naar de verhalen dan heb ik niets gemist behalve frustraties.
Ik was misschien te vroeg te negatief ( maar dat is verklaarbaar door voorgaande jaren ).
Helaas ziet dit jaar er niet veel anders uit. Ze te lezen wil het gewoon niet lopen op het veld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 11:39 14 sept 2019 11:50 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Telstar #43
Ik zie vaak staan: mannen tegen jongens en het wil nog niet lopen, of ze spelen nog niet goed samen. Zo leek het ook echt, maar Telstar waren ook jongens. En deze "halfbloed" kwaliteit vind je bijna alleen in de randstad. Bij jong Ajax zie je ze ook vaak. Fysiek zijn ze stukken verder, als ook het voetbal. Want hoe laat je MVV op deze manier gaan samenspelen. En eerlijk is eerlijk, Telstar heeft (op dit moment sowieso) een team waar je voor naar het stadion komt en in de top 5 gaat meedoen. Dat is precies wat men in Maastricht ook wil. Usta stond er bij en keek er naar. Nou kijk maar goed. Zo moet het dus. En ik ik hoop verder niet, dat Telstar zo goed leek omdat MVV zo slecht is, want tja, dan is de weg wel heel er lang geworden. Fysiek is het in ieder geval zwaar onvoldoende, dus we zullen het met deze jongetjes moeten doen dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 12:13
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV-Telstar #44
Wat een club......... ???!!!
Eerst moeten we wachten, want op 1 september begint voor ons de competitie pas, en zal de selectie pas compleet zijn.
Inmiddels is het half september en zegt Usta doodleuk dat we geduld moeten hebben, en dat het allemaal zijn tijd nodig heeft met die nieuwelingen.
Hoelang moeten we nog wachten ????
Eerst hoge verwachtingen creëren en dan zoiets voorgeschoteld krijgen.
Ik zei het laatst al: 'Praatjes vullen geen gaatjes' , was alleen maar om meer mensen over de streep te trekken om nog een seizoenskaart te kopen.
Want alles wat ze tot nu toe gezegd hebben is totaal nergens op gebaseerd.
En dan sluit ik maar even af met: 'Telstar thuis, altijd lastig'

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2019 13:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV-Telstar #45
Poeh...wat een drama...iets met ondergrens...
Had gisteren zin om naar MVV te gaan, maar dat was vrij snel over.
Denk in principe dat we de beste selectie sinds jaren hebben.
Helaas was dat gisteren absoluut niet te zien. Totale off-day van iedereen. "Het collectief heeft gefaald"
Ik begrijp niet waarom Deom en Holtby op de bank zaten. Dat zijn juist de aanjagers. Koc is geen buitenspeler.
Het was erg slecht allemaal. Ik heb Vermijl de eerste helft een paar keer met zijn handen omhoog zien staan omdat ie 2-3 man bij zich had en het niet meer wist. Er klopte echt helemaal niets van. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar dan moet je als trainer ingrijpen en het goed zetten. Maar Usta liet het gebeuren.
Geen enkele druk naar voren. Denk dat we gisteren het wereldrecord balletje-terug hebben verbeterd...
Als je al ambitie hebt, moet je Telstar-thuis gewoon winnen.
Gelukkig mis ik binnenkort 2 wedstrijden ivm vakantie, want ik ben alweer helemaal klaar hiermee...eind maart zullen we wel ingespeeld zijn...

Hoogtepuntje: de terugkeer van Jonker. Een echte gentleman! En een tacticus. Wat had ik graag Andries voor deze groep willen zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden