FC Utrecht - MVV (KNVB Beker)

26 aug 2018 00:03
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #1
De loting van de KNVB beker was vanavond. MVV speelt helaas een uitwedstrijd en ook nog tegen een eredvisieclub..

www.vi.nl/nieuws/feyenoord-ajax-en-psv-b...rnooi-tegen-amateurs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 00:26
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #2
Ruig tripje!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 02:20 26 aug 2018 02:21 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #3
Gemengde gevoelens over deze loting.

Utrecht-uit is voor de awaydays-mannen en vrouwen een super vette match. Ga je vaak uit, dan zul je dit zeker waarderen.

Ik weet niet hoeveel Utrecht-supporters naar de Galgenwaard zullen gaan voor deze match maar als dat er 10.000 zijn verdient MVV een leuke cent (eerste rondes worden financieel altijd gedeeld, toch?)

Voor de MVV fans die alleen thuis gaan kijken zal dit minder leuk nieuws zijn, al is er een mogelijkheid dat het op FOX zal komen.

En last but not least FC Utrecht uit is gewoon een ontzettend lastige pot!

Afgewogen, toch een leuke loting vind ik.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 04:14
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #4
Leuke loting, alleen jammer dat het in Utrecht is.
Helaas levert dit niet veel op voor MVV financieel. Heb in het reglement van de KNVB Beker (welliswaar 2017-2018) het volgende gevonden. Ga er vanuit dat er dit jaar niet veel gewijzigd is geworden.

Tot en met de 2e ronde heeft de thuisspelende club recht op het financiële resultaat van de wedstrijd.
De bezoekende club heeft recht op een "bezoekersvergoeding" van € 2.500,-- per wedstrijd.
De bezoekende club kan na het spelen van de wedstrijd een factuur zenden voor dit bedrag,
vermeerderd met btw, gericht aan de KNVB, afdeling crediteurenadministratie, postbus 555, 3700 AN
Zeist.
Vanaf de achtste finale wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale)
toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement)
ontvangen.

Artikel 39 – Netto-opbrengst overige wedstrijden
Het nettoresultaat van de wedstrijden in de achtste finale, kwartfinale en de halve finales wordt
berekend door van de bruto recetteopbrengst de omzetbelasting (6% btw) af te trekken waarna van
het alsdan verkregen bedrag de navolgende posten worden afgetrokken:
- provisie Ticketbox;
- organisatiekosten, waaronder (doch niet uitsluitend) stadion- of terreinhuur (inclusief verlichting) en
de kosten voor wedstrijd- en veiligheidsorganisatie. Aan organisatiekosten kan een vast deel van
de bruto recette exclusief btw worden toegerekend, te weten 35% met een maximum van €
185.000,--;
- heffing KNVB (2,5% van de bruto recette exclusief btw) indien de thuisspelende deelnemer een
deelnemer is die uitkomt in de competitie eredivisie of eerste divisie van de sectie betaald voetbal;
- heffing Stimuleringsfonds Jeugdvoetbal (4,9% van de bruto recette exclusief btw) indien een
betaaldvoetbalorganisatie de thuisspelende deelnemer is;
- reis- en verblijfkosten bezoekende deelnemer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 08:27
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #5
Gewoon een KUT loting

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 09:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #6
Jammer dat het niet andersom is. Maar dit hoort bij de beker hè. Typisch dat alle Limburgse ploegen, inclusief Groene Ster, de eredivisieploegen ontwijken behalve wij. Vorig jaar precies hetzelfde.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 09:37
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #7
Je kunt beter tegen FC. Utrecht eruit vliegen dan tegen een amateurclub. Al heb ik nu het idee dat we met aankomende versterkingen en dat iedereen voor elkaar vecht in het elftal, nog wel eens voor verrassingen kunnen gaan zorgen!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 10:14
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #8
Thanks @raffalaldo

Ik vergeet de volgorde altijd, idd later in het toernooi pas delen.

Vorig jaar hadden wij de opbrengst, dit jaar niet, dat is het lot.

Waarom kunnen wij onze huid niet eens duur verkopen daar!!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 12:37
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #9
Het is en blijft de beker waarin alles kan gebeuren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 13:46
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #10
Vroeger kon je daar nog wel eens winnen, althans ik eens mee uit ben geweest en met 6-0 of 6-1 nederlaag weer thuiswaarts ben gegaan. Dacht in 1997. Enfin op dit moment acht ik MVV kansloos.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 13:54 26 aug 2018 13:55 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #11

Schapendonk schreef : Vroeger kon je daar nog wel eens winnen, althans ik eens mee uit ben geweest en met 6-0 of 6-1 nederlaag weer thuiswaarts ben gegaan. Dacht in 1997. Enfin op dit moment acht ik MVV kansloos.


Dat was in 1995 denk ik, 7-2 verlies. Mvv kwam toen nog snel op voorsprong met 0-1 dus ik ging er eens goed voor zitten, gekluisterd aan de radio (Nos langs de lijn). Dat werd al snel een deceptie haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2018 14:49 26 aug 2018 14:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #12
Heb het opgezocht. Op 19-02-'95 verloor MVV inderdaad met 7-2 in Utrecht. Maar op 24-08-'97 was er de 6-1 nederlaag. Het was de tweede wedstrijd in de eredivisie na het kampioensjaar 96. De eerste wedstrijd thuis tegen Feyenoord eindigde in 0-3 en daarna de 6-1 nederlaag in Utrecht. Ik kan me herinneren dat er misschien maar 20 man in het uitvak zat. Heb 6 keer koekaratsja moeten aanhoren door zo'n 15000 Utrechters, om vervolgens het uitvak uit te mogen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2018 09:19 27 aug 2018 09:20 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #13
Gisteren was VVV in utrecht op bezoek. Die groeven zich volledig in de eerste helft en dat werkte absoluut niet. Utrecht is aanvallend veel te sterk. Toen VVV vol erop knalde begin 2e helft werkte dat veel beter en viel ook de gelijkmaker. Toch wel wat nonchalance achterin bij Utrecht en gebrek aan felheid. Een soort van onderschatting/arrogantie en dat zal tegen ons niet anders zijn. Daar moet MVV gebruik van proberen te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2018 15:42
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #14
Wedstrijd wordt op donderdag 27 september gespeeld om 19.45 uur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2018 15:07
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #15
Heeft iemand een idee of hier een verplichte buscombi geldt? Ik zit wegens privé omstandigheden in het Wilhelmina KinderZiekenhuis in Utrecht dus zou met het OV snel bij stadion kunnen komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden