FC Utrecht - MVV (KNVB Beker)

27 sept 2018 20:58 27 sept 2018 20:59 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #31
Mensen die ‘OpNuu’ zeggen moeten toch geen verslag doen van MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 22:27
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #32
Mag ik de mensen die weer voor de nodige actie hebbe gezorgd uit de grond van mijn hart bedanken.

STELLETJE TOPPERS!

En maar zeuren waarom we alles met de bus moeten doen ?

Ga werken, beroepswerkelozen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 22:47
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #33
Mag ik vragen wat er is gebeurt dan?

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 22:51 27 sept 2018 22:51 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #34
Jammer dat we alle inkomsten uit de beker nu mislopen. toegegeven, John heeft toch goed radiocommentaar gegeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 23:00
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #35

Yannick schreef : Mag ik vragen wat er is gebeurt dan?

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Kijk maar eens op voetbalprimeur ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 23:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #36
Vreselijk Schroyen een rode kaart en na het fluitsignaal breekt het hek open van het uitvak dus MVV vak .M E moet er aan te pas komen .

Staat MVV weer mooi op de kaart en maandag zeker verlies ?

Met zulke wantoestanden heb ik het echt gehad .............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 23:43
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #37
Dat zal weer gezellig worden maandag.. als die burgemeester van Utrecht slim is verbiedt ze de komst van uitsupporters :dry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 00:14
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #38
Op 1limburg staat dat Utrecht ons over de knie heeft gelegd. Dat is schromelijk overdreven. MVV bleef heel aardig op de been, al hebben we zelf nauwelijks aanspraak gemaakt op een goal.

Utrecht begon fel, zoals te verwachten was. MVV ging massaal terug, speelde heel compact en heeft eigenlijk maar een kans weggegeven. Na een kwartier was Utrecht uitgeraasd en ontspon zich een zeer slechte wedstrijd. Utrecht had meer de bal en vond elkaar wat makkelijker maar creeerde nauwelijks kansen. Leidde tot flink gemor op de tribune en enkele fluitconcerten. Een enkele keer kwamen wij eruit, maar werden nauwelijks gevaarlijk.

Tweede helft eigenlijk hetzelfde beeld. Utrecht had de bal en probeerde te druklen, MVV leunde achterover, hopend op een uitbraak. De wedstrijd werd uiteindelijk opengebroken door een makkelijk gegeven strafschop. Daarna kwam MVV er iets meer uit, zonder heel gevaarlijk te worden. Na de, ook makkelijk gegeven rode kaart voor Utrecht was er even hoop op een slotoffensief en stunt, maar na de rode kaart voor Schroyen (geen flauw idee waarom die gegeven werd) werd het weer moeilijker. Klein slotoffensiefje toch nog eruit geperst, paar mogelijkheidjes gehad maar echte kansen hebben we niet kunnen afdwingen. De 2-0 was voor de statistieken.

Verdedigend stonden we heel aardig. Koopmans heeft prima gekeept, enig klein kritiekpuntje dat hij tot 2x toe een uittrap zomaar over de zijlijn schoot. De achterhoede heeft weinig weggegeven. Shermar vond ik weer heel sterk. Mares ook, maar die is voetballend wel een beetje paniekerig soms. Moustapha en Gunst hadden hun handen vol aan hun tegenstander en kwamen daardoor aanvallend er nauwelijks in. Maar zoals gezegd, defensief stons het aardig. Aanvallend en voetballend daarentegen was het allemaal niet geweldig. Heel veel slordige ballen, spelers die veel te veel tijd nodig hadden aan de bal en ook fysiek kwam een aantal van ons gewoon tekort. Nu mag dat ook hoor, tegen een eredivisionist als Utrecht. Wel werd wederom heel duidelijk dat we veel te weinig creativiteit hebben op het middenveld. Wat volgde was een enorme hoeveelheid vuurpijlen richting van den Hurk, die daar natuurlijk weinig tot niks mee kon. Het hielp ook niet dat Abubakar weer ongelukkig speelde en ook Schroyen nauwelijks in beeld was. Toegegeven: MVV speelde natuurlijk verdedigend en daardoor was het voor de voorhoede heel lastig om in het spel te komen, mede ook omdat dus de aanvoer vanaf het middenveld gewoon zwak was. Nys, Ippel en Shermaine hebben keihard gewerkt en verdedigend prima hun taken gedaan, maar het zijn zoals bekend geen jongens met een splijtende pass in de benen. Daadoor hebben we nauwelijks kansen gecreëerd. Complimenten overigens aan het uitvak, de support was echt super. Aan een stuk door gezang, heel sjiek. En een indrukwekkend applaus voor Frans Schobbe. Zonde wat na de wedstrijd gebeurde.

Nouja, uitgeschakeld, jammer maar natuurlijk niet onverwacht en ook geen drama. Zeker verdedigend hebben we heel aardig gespeeld. Maandag zal het aanvallend wel echt beter moeten (en dat zal neem ik aan ook gebeuren). Geldt de rode kaart van Schroyen dan al? En weet iemand of de blessure van Ippel meevalt (hij hinkte wat toen hij vervangen werd)? Hoe dan ook, vandaag hadden we niets te verliezen. Maandag wordt anders. Dan moet er gewonnen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, Huib, opadiehard, jovkle, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 01:01
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #39
Tuor omschrijft het goed. Utrecht heeft ons zeker niet over de knie gelegd. Sterker nog; ik vond die ploeg eigenlijk maar armetierig. Echt goede kansen kregen ze pas op het allerlaatst en dan nog op een paar vingers van 1 hand te tellen. Niet vreemd dat ze het moeilijk hebben in de competitie.
Dat gezegd hebbende geeft het ook ons probleem aan. Verdedigend was het gewoon wel weer goed. Keeper en achterste linie stralen vertrouwen uit. Mares/Shermar hebben de zaken goed voor elkaar. En Shermaine speelde ook weer een prima partij. Die jongens spelen zich aardig in de picture op dit moment.
Maar uiteindelijk hebben we aanvallend toch nog te weinig kwaliteiten om in dit soort wedstrijden echt iets af te dwingen. Als we daar nog een stap kunnen maken ziet het er goed uit voor de rest van het seizoen. Lukt dat niet zal het behalen van de PO tot het laatst spannend blijven.
Maandag weer terug naar de Domstad. En dan komen we Venema weer tegen. Als hij niet scoort maandag nemen wij de punten mee !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 08:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #40
een hek breekt toch niet zomaar open. Zelfs niet in fantasie films.
Dit betekent in mijn ogen dat of MVV supporters tegen het hek hebben lopen duwen of supporters van Utrecht.
Waarom er dan niet tijdig word ingegrepen snap ik niet.
Helaas zullen er altijd van dat soort mensen naar het voetbal komen, alleen is het voor mij niet duidelijk hoezo niemand dit heeft zien aankomen.
Lijkt me niet dat RAMBO er bij was en binnen 2 sec een hekwerk sloopt.


Dan over de wedstrijd, ik verlies liever van Utrecht dan dat er weer van amateurs verloren word.
Mijn verwachtingen waren dan ook Nul.
Wat ik dan wel jammer vind is dat je toch weer leest dat MVV het verzuimt om de kansen af te maken!!!!
Hoe moeilijk kan het nou zijn om een bal af te ronden, schijnbaar toch heel erg moeilijk voor de voorhoede van MVV.
Ik moet moeite doen om me er niet druk over te maken, dit is nu een probleem wat al zeker 4 jaar speelt bij MVV en MVV krijgt het maar niet opgelost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 09:41
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #41
ik was niet bij de wedstrijd maar ik heb inmiddels beelden gezien waaruit blijkt dat het hek vanuit de Utrecht kant wordt opengebroken. Dat kan ook bijna niet anders als je ziet in welke richting (MVV vak) het hek draait. Vervolgens reageren de MVV'ers daar massaal op.
Jammer, wij krijgen door dit gedoe een hele slechte naam en kunnen vrijwel geen enkele wedstrijd met vrij vervoer bezoeken. Voor mij - en ik denk dat ik daar bepaald niet alleen in ben - een reden niet meer naar uitwedstrijden te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, bokkesprongen, Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 10:01
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #42
De support tijdens de wedstrijd was geweldig. Vanaf de thuistribune waren de uitfans de hele wedstrijd te horen. Jammer dat het zo moet eindigen. Enkele 'fans' stonden in het uitvak met een (de stad) Utrecht-vlag te zwaaien. Dit heeft wellicht iets te maken met het opstootje na de wedstrijd.

Dan over de wedstrijd: het was van beide kanten heel pover. MVV bleef gemakkelijk op de been tegen een krachteloos FC Utrecht. Aan de andere kant wisten we zelf helemaal niets te creëren: verdedigend stonden we prima, maar we waren aanvallend machteloos. Het probleem is bekend, 0,0 creativiteit op het middenveld. Geen steekpass, geen dieptepass, niets. Niemand die Van den Hurk (die tegen twee centrale verdedigers kansloos was) of Schroijen diep kon sturen.

De doelpunten van FC Utrecht waren erg lucky, de eerste was een penalty na een schwalbe van Kerk (die bij ons niet zo misstaan, wat een blind paard is dat) en de tweede uit de laatste uittrap van de wedstrijd. Maar eerlijk is eerlijk, ik had wel het gevoel dat, zelfs als we tot Kerst hadden doorgespeeld we niet hadden gescoord. De enige kans die ik zag was toen we met 11 tegen 10 kwamen te staan, maar daarna pakte Schroijen een oliedomme rode kaart. (wel terecht overigens, hij trapt gewoon na). Toen was het meteen gedaan met het offensief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 10:24 28 sept 2018 10:25 door Frostie_999.
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #43
Er is een filmpje waarop je kunt zien dat hij van MVV kant wordt opengemaakt..... Laten we niet schijnheilig gaan doen, onze "fans" zijn hier zelf schuld aan.

https://youtu.be/sw8M5AQSa6U

bij 15 seconden ongeveer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 10:51
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #44

Frostie_999 schreef : Er is een filmpje waarop je kunt zien dat hij van MVV kant wordt opengemaakt..... Laten we niet schijnheilig gaan doen, onze "fans" zijn hier zelf schuld aan.

https://youtu.be/sw8M5AQSa6U

bij 15 seconden ongeveer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk


Yep en van wat ik gelezen heb ligt dat uitvak net als bij ons vlak naast de familietribune.. we staan er weer mooi op :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 10:58 28 sept 2018 11:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #45
Wat is dat nu voor kop van 1L: Tiental FC Utrecht legt stug MVV over de knie. Niet veel later was MVV toch ook met 10?? Nu lijkt het net alsof 10 Utrechters de gehele wedstrijd MVV over de knie hebben gelegd. Ach ja, het doet ook zo erg pijn dat hun Rjc-tje in de kk divisie speelt. Dat moeten ze toch ergens compenseren. P.s. ik ben er vaker geweest. Ze kunnen het dan wel een familievak noemen, maar ik kan me herinneren dat ze vanuit dat vak, zich niet onthouden om je de gehele wedstrijd uit te dagen. Dus vreemd vind ik het niet, na afloop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.574 seconden