FC Utrecht - MVV (KNVB Beker)

29 sept 2018 12:17
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 551
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #61

Hugo schreef :

webmastersfm schreef : Pfff mvv supporter, dramaqueen. Ongelofelijke kneus dat je bent.


En begin nu niet over: 'ja maar zij begonnen met uitdagen.....'. Want dan zijn er dus ook genoeg van die snuggeren die zich laten uitdagen en erop in gaan. En dan moet ze zich daarna verdedigen.... Iets met kip en ei....


Je legt me woorden in de mond. Heb ik niet om gevraagd en heb mijn mening over het gebeuren niet gegeven. En ik baseer mijn mening over mvv supporter niet over dit gebeuren, maar de over de troep die hij hier dagelijks post. Ciao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 12:19
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #62
@webmastersfm

Jij bent af. Ga maar ff 5 minuten in de hoek staan en kom dan maar op een respectvollere wijze terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 12:25
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 551
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #63

Boys_in_Red schreef : @webmastersfm

Jij bent af. Ga maar ff 5 minuten in de hoek staan en kom dan maar op een respectvollere wijze terug.


Ok zal ik doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 13:08 29 sept 2018 13:10 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #64
@webmasterFM

Kijkend naar je antwoord is de kans groot dat jij 1 van die kneusjes bent die daar met een riem staat te slaan, of die het leuk vind dat er rellen plaats vinden in een stadion. Want dat is vet om maandag op school te kunnen vertellen dat je erbij was of dat je het gezien hebt.

De mensen die hier volwassen zijn kijken met een andere blik naar dit soort taferelen. Ten eerste is geweld NOOIT goed te keuren. Indien je in een situatie terecht komt dat geweld van toepassing is zou je normaliter eerst moeten kijken of je er weg kunt komen en het geweld kunt voorkomen. Indien dat niet kan keur ik verdedigen goed.
Met naar een voetbal wedstrijd gaan versta ik voetbal kijken, niet vechten / rellen / boetes voor de club opleveren / de club voor schut zetten en ga maar zo door.

Daarom hebben in mijn ogen ook beide partijen gefaald, MVV en Utrecht. Hek had nooit open mogen zijn. Aangezien het de enigste toegang is had er ten alle tijden een steward moeten staan. dan was het hek niet 123 opgemaakt kunnen worden.
Ik vermoed dat het iedere keer de zelfde groep / personen is. Het is niet zo dat er iedere week een nieuw blik met hooligans opengetrokken word die spontaan MVV fan worden en naar uit / thuis wedstrijden gaan. daarom ben ik ook voor een harder aanpak. En snap ik niet dat MVV dit niet voor elkaar krijgt.

Wat jij waarschijnlijk niet snapt is dat een aantekening / strafblad vanwege voetbal rellen er voor kan zorgen dat je een bepaalde baan niet kunt krijgen. Dat het de club MVV weer geld kost. Dat er meer combi's komen. Dat MVV niet snel ergens welkom is en ga zo maar door.

Maar nee, het kunnen laten zien van filmpjes van rellen, het er over kunnen vertellen is vele malen stoerder. Daar ga je veel meer mee kunnen bereiken dan netjes op de tribune blijven te staan. Als je al wilt rellen, spreek dan ergens in een veld af waar je geen andere mensen lastig valt en sla daar elkaar een dik oog als jullie dat willen.

Dit is gewoon niet OKE, hoe moeilijk kan het zijn om dat te begrijpen. Ben ik daarom een dramaqueen? Nou dat mag je vinden.
Ik geef gewoon mijn visie over dit gebeuren.....................
En ik hoop dat MVV eindelijk eens iets gaat veranderen.

Indien deze post niet respectvol is sorry, maar ik kan er maar niet bijkomen dat er nog steeds mensen zijn die dit goedkeuren of niet snappen dat met een beetje meer werk / organisatie dit allemaal voorkomen kan worden. Keer op keer op keer
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, danima98, jovkle, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 13:24
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 551
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #65
Na de eerste alinea al lachend afgehaakt . Ik ga het niet eens verder lezen . Toch knap dat jij met tig posts in deze topic dezelfde troep kan plaatsen . Als je interesse hebt om eens met een biertje bij de volgende wedstrijd in gracht hier over te praten . Je bent van harte welkom .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 15:13
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #66
Als je de behoefte hebt om je te meten met anderen, dan trek je maar een paar 4 oz gloves aan en stap je de kooi in. Op en naast een voetbalveld valt enige vorm van geweld niet goed te keuren. Dit levert MVV alleen maar negatieve publiciteit op, terwijl de club de laatste tijd goed aan de weg aan het timmeren is.

Stelletje droeftoeters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 16:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #67
Jammer , Utrecht draaide niet lekker , had zo maar zo'n avond kunnen worden dat we hadden kunnen stunten .

Wat betreft die rellen daarna , wat de aanleiding is geweest , geen idee.
Hoe het komt dat zo'n hek open kan gaan , ook geen idee....erg vreemd zo'n hek zal toch zeker Hooligan proof zijn mag ik aannemen
Maar goed , maar dan... als je naar de beelden kijkt dan gaan er een heleboel MVV supporters een SV krijgen ( vermoed ik) en waarom, wat is nu de winst
Je ziet wat over een weer geduw , wat riemen vliegen in het rond , de MVV supporters maken nauwelijks een meter terrein winst, totdat de Politie komt en alles wat daar staat wordt naar achteren "gemept "althans dat lijkt zo op de beelden.

Ik probeer mee te bedenken wat nu het nut van zo'n actie is van de MVV supporters ?? , bedoel als je dan toch "doorbreekt " wat dan ? wat denk je daar te kunnen halen/winnen ?! En daarbij breek dan ook door maar sta dan niet als een stelletje zoetwater surfers met wat riemen en andere attributen te zwaaien .Nu is er volgens mij niks bereikt , alleen een heleboel SV's en een zuur gevoel van de avond. Te veel alpha ego gedrag te veel hormonen en onder aan de streep negatief !. Jammer
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 17:52 29 sept 2018 18:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #68
Met een kant tekening. Het komt wel ergens door. Het komt niet uit de lucht vallen, dat de "angel-side" daar verhaal komt halen. Daar weten we het fijne niet van. Nogmaals. Het gebeurd niet zomaar. Ik vind dat er nogal veel verkondigt/ geoordeeld wordt zonder dat men weet wat er nu precies de rede van is. Niets gebeurd zomaar, zonder rede. Er zijn dingen verdacht, maar daarom is nog niemand schuldig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 20:04
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #69
Ik kan me eerlijk gezegd geen goede reden bedenken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 20:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #70
Nou ik wel. En dat kan vanalles zijn, waarom iemand of een groep, getreiterd is, om zoiets te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 20:12
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #71

Schapendonk schreef : Nou ik wel. En dat kan vanalles zijn, waarom iemand of een groep, getreiterd is, om zoiets te doen.

Volledig met Schapendonk eens. zo ging het vroeger en zo gaat het nu. Er is altijd een reden dat het uit de hand loopt. De mensen die er bij de originele Angelside waren, weten precies wat hier mee bedoelt wordt en dat het tegenwoordig allemaal door de (social) media ontzettend wordt opgeblazen zonder dat ze het fijne er van weten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2018 10:56
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #72

Schapendonk schreef : Nou ik wel. En dat kan vanalles zijn, waarom iemand of een groep, getreiterd is, om zoiets te doen.


Ik geef toe dat ik soms domme antwoorden kan geven, Maar dit slaat weer alles.
Ongeacht wat er gebeurd is, ongeacht hoeveel scheldwoorden of beledigingen er gevallen zijn.
DIT DOE JE NIET IN EEN STADION.Geweld is niet OKE !!!!
Spreek dan buiten het stadion af zonder politie bescherming en camera's en doe het dan goed. Sla elkaar dan de kop in.
Maar ga niet als idioten met een paar riemen gaan slaan terwijl je zelfs mvv supporters raakt.
Ik ga niet opnieuw een pleidooi geven hier.

Maar iedere vorm van geweld is niet goed te keuren, Ook al staan ze 90 min over je moeder te zingen. Ik sta er echt van versteld dat er nog volwassenen zijn die dit goedkeuren of nog een reden verzinnen waarom dit wel kan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Frostie_999, Dominic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2018 10:57
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #73
Dit is toch een supporters forum? of zit ik hier op een Hooligan forum?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Yannick

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2018 11:16 30 sept 2018 11:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #74
Was het maar zo makkelijk zoals jij het omschrijft. In een mens zitten echter emoties die kunnen leiden naar iets. P.s. ik heb ook nergens gezegd dat ik geweld goedkeur, maar ik kan wél begrijpen, dat je na meer dan 90 minuten te worden getreiterd, verhaal komt halen. Dat kan ik dus begrijpen, niet dat ik het goedkeur, of dat ik dit ook zou doen. Iedereen is anders. Waar ik het nu op vind lijken, is dat er met eenrichtingsverkeer, met de vinger naar MVV wordt gewezen. Zoals eigenlijk altijd wordt gedaan. Als jij denkt dat getreiter niets met je doet, dan zal ik je zeggen dat de KNVB er zelfs wedstrijden voor stil legt tegenwoordig. Adieu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2018 11:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #75
Het doet zeker iets met mensen Cees, maar de manier waarop je reageert zegt veel. Waarom zijn er ook een hoop MVV supporters in het vak die er niet op in gaan?

Ik neem aan dat je op de scheids doelt, die de match stil kan leggen als hij getreiterd wordt met bijvoorbeeld spreekkoren? Daarmee probeert de scheids juist de boel te DEESCALEREN. Daarin vind ik Utrecht ook fout geweest, die hadden die treiter-Utrecht supporters terug moeten fluiten en weg moeten halen bij dat vak. Dat was de-escaleren geweest. En suppoosten van MVV hadden toen ze het treiteren zagen, bij het hek kunnen gaan staan, dat later geopend werd.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999, Dominic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden