FC Utrecht - MVV (KNVB Beker)

24 sept 2018 09:23
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #16
Wat is het rustig op het forum.. komt denk ik omdat MVV het redelijk doet, niet super goed maar ook niet slecht, dus er valt niet zo veel te schrijven.
Ik verwacht helemaal niks van deze wedstrijd dan kan het alleen maar meevallen. Ben benieuwd hoe onze verdediging zich houdt tegen een eredivisieploeg. Zo te zien wordt de wedstrijd niet live uitgezonden op Fox.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2018 09:40
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #17

Sjappie schreef : Heeft iemand een idee of hier een verplichte buscombi geldt? Ik zit wegens privé omstandigheden in het Wilhelmina KinderZiekenhuis in Utrecht dus zou met het OV snel bij stadion kunnen komen.


Ik weet alleen dat er een autocombi is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2018 09:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #18
Utrecht zit in een vormdip, dat biedt kansen, maar heeft vorige week de trainer gewisseld, dat zie ik als een nadeel.

Utrecht is een notoire cupfighter, MVV is historisch gezien buitengewoon slecht in de beker - het blijft verbijsterend dat MVV in al die jaren als stabiele eredivisieclub (en voor de oorlog als stabiele eersteklasser) nooit een keer de finale heeft gehaald.

Als we nu nog thuis hadden gespeeld, had ik ons nog een kansje gegeven. Nu heb ik me al neergelegd bij een nederlaag. Hopelijk geen blessures, daarna vol op de competitie door. Met Jong Utrecht op de rol en wellicht een verrassing naar aanleiding van Go Ahead zouden we daar opeens heel leuk kunnen meedoen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2018 12:24
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #19
Het is toch lachwekkend dat je bij een bekerwedstrijd tegen FC Utrecht wél met de auto mag gaan, terwijl je naar Telstar uit als een stel boeven moet worden vervoerd....

Maar goed, wij dus met vijf man gepropt in een auto. Want ja, Draankorgel heeft besloten om eens niet de uitweg te zoeken in de drank maar de uitweg te zoeken van het stadion (ingang als we komen, altijd zeer handig). Zeikbak is ook present, dus de nodige tussenstops zullen ook bij de rit inbegrepen zijn. Waaronder de tussenstop om de kaart op te halen. Trouwens, die prijzen van de toegangskaarten mogen van mij iedere week worden gehanteerd; €5,- per stuk!

Dan de wedstrijd. Ik verwacht meer van onze heen- en terugreis, dan van de wedstrijd. MVV heeft niets te verliezen, dus ben eens benieuwd of Ron vasthoudt aan de basis met dezelfde tacktiek of dat hij iets anders uit de hoge hoed gaat toveren op advies van Streppel. Utrecht verwacht ik met de sterkste 11 aan de aftrap: lang niet gewonnen, trainer ontslagen, zondag verloren en dus zal er zelfvertrouwen getankt moeten worden. Met een beetje pech wordt MVV een schiettent daar.

Maar goed, we zijn (relatief) weinig gepasseerd deze competitie. Als ik toto mocht zetten, zet ik één hoge uitslag van 5/6-0 in en een gelijkspelletje.

ALLEMAOL NAOR UTRECHT HENNEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2018 12:42
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #20

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2018 20:18
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #21
FOX heeft ervoor gekozen om Gemert - Feyenoord live uit te zenden donderdag als enige wedstrijd, op de andere kanalen komt 'Ajax TV'. Helaas dus geen Utrecht - MVV op TV. Het blijft een kutzender!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2018 20:55
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 298
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #22

Boe is dat feeske? schreef : FOX heeft ervoor gekozen om Gemert - Feyenoord live uit te zenden donderdag als enige wedstrijd, op de andere kanalen komt 'Ajax TV'. Helaas dus geen Utrecht - MVV op TV. Het blijft een kutzender!


Miljaar, hoeveel zenders hebben ze, en dan nog niet uitzenden? Ach ja, er zal wel ergens een stream zijn, want zo veel wedstrijden zijn er donderdag niet.
Had het liefste de wedstrijd zelf bezocht, maar helaas moet ik werken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2018 11:57
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #23

Lijnsje@tappunt schreef : Het is toch lachwekkend dat je bij een bekerwedstrijd tegen FC Utrecht wél met de auto mag gaan, terwijl je naar Telstar uit als een stel boeven moet worden vervoerd....

Maar goed, wij dus met vijf man gepropt in een auto. Want ja, Draankorgel heeft besloten om eens niet de uitweg te zoeken in de drank maar de uitweg te zoeken van het stadion (ingang als we komen, altijd zeer handig). Zeikbak is ook present, dus de nodige tussenstops zullen ook bij de rit inbegrepen zijn. Waaronder de tussenstop om de kaart op te halen. Trouwens, die prijzen van de toegangskaarten mogen van mij iedere week worden gehanteerd; €5,- per stuk!

Dan de wedstrijd. Ik verwacht meer van onze heen- en terugreis, dan van de wedstrijd. MVV heeft niets te verliezen, dus ben eens benieuwd of Ron vasthoudt aan de basis met dezelfde tacktiek of dat hij iets anders uit de hoge hoed gaat toveren op advies van Streppel. Utrecht verwacht ik met de sterkste 11 aan de aftrap: lang niet gewonnen, trainer ontslagen, zondag verloren en dus zal er zelfvertrouwen getankt moeten worden. Met een beetje pech wordt MVV een schiettent daar.

Maar goed, we zijn (relatief) weinig gepasseerd deze competitie. Als ik toto mocht zetten, zet ik één hoge uitslag van 5/6-0 in en een gelijkspelletje.

ALLEMAOL NAOR UTRECHT HENNEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEES


Enfin.

Lijnsje, Iech maag hope tot stiech murge wel 'n beroep deis op d'nne lever. Iech zoep d'n diesel, diech d'n alcohol. Zoontje mot nog mer gewoen even vaan dat spul aofblieve. Zeikbak zal 't lestig kriege zoelang in d'n oto.
Present mit vief maan. Volle bak en volle petaj. Gelukkig waor d'n oto vol en hubbe v'r Vreigeleer toes kinne laote. Vreigeleer kinnende pak heer dao in Utrech neet de wins, mer un stadionverbod.

Finale is in 't vizier. Dickie zal aog wel langzaam las kriege vaan ziene leeftied. 0-3, 3x Joeri, lekker Joeriii. De Kuip kriege veer toch wel oetverkoch!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 08:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #24
Weten jullie wat typisch MVV is?

Vanavond voor een stunt zorgen en maandag verliezen

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 08:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #25

Lijnsje@tappunt schreef : Weten jullie wat typisch MVV is?

Vanavond voor een stunt zorgen en maandag verliezen



Ik zat vanochtend op de fiets naar het werk en dacht precies hetzelfde. Utrecht mist zeven potentiële basisspelers en mag zondag op bezoek bij het net zoals Utrecht zwalkende Groningen. Die wedstrijd is voor Utrecht veel belangrijker dan deze bekerpot. Als zij denken op halve kracht ons opzij te kunnen zetten, maken we zowaar nog een kans.

Dat gezegd hebbende, MVV en de beker is zelden een goede combinatie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 09:01
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #26
Haha, ja daar moest ik ook al aan denken, Lijnsje. Vind het lastig om te bepalen wat ik liever zou hebben, liefst dat we beiden winnen natuurlijk, maar maandag vind ik toch echt belangrijker. De Utrecht supporters die ik heb gesproken zijn er voor vanavond zeker niet gerust op. De meeste realiseren zich dat het niveau van de KK divisie niet zo heel ver onder dat van de eredivisie ligt, dus dat een walk over geen garantie is. Bovendien zit Utrecht gewoon in een enorm slechte fase. Nieuwe trainer, veel geblesseerden, zondag een cruciale wedstrijd tegen Groningen. Dan kan MVV een ideale tegenstander zijn om zelfvertrouwen op te doen. Normaal gesproken gaat het zo ook gaan. Maar tegelijkertijd hebben wij niks te verliezen en zal er een flinke druk op Utrecht staan. Het kan als het meezit ook zomaar lopen als Utrecht's thuiswedstrijd tegen Emmen. Of zoals RKC-NAC of Man United-Derby County. Kleine kans, maar het kan. We gaan het meemaken. Ik heb er zin in, zal vanaf de thuistribunes meeneurien met het uitvak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 12:15
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #27
Ik vind het altijd mooi die bekerwedstrijden. Zeker als er verrassingen zijn. Underdogs die de favoriet kloppen. Tuor noemde al een aantal voorbeelden, maar wat dacht je van Club Brugge en Standard Luik? Die zijn allebei uit de beker geknikkerd door een club van het derde niveau. Standard zelfs thuis.
Jammer dat de beker bij ons minder leeft dan in andere landen. Het was bovendien mooier geweest als we thuis hadden gespeeld. En hoewel Utrecht dit normaal gesproken ‘gewoon’ moet winnen, is er altijd een kleine kans. Zolang FC Utrecht niet scoort wordt het spannender en spannender en wordt de kans op een stunt groter. Bij MVV neemt het geloof toe, bij Utrecht loopt de spanning verder op. Toch denk ik dat Dickie zijn mannen voldoende kan motiveren en dat we er helaas na vanavond uitliggen. Als we maandag maar punten pakken.
Vanavond in ieder geval weer aan de radio gekluisterd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 14:40
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #28
Lijkt me niet dat de wedstrijd tegen Groningen voor FC Utrecht belangrijker is dan deze. Ken je het cliché 'De beker is de kortste weg naar Europa?'
De beker leeft altijd enorm bij subtoppers die nooit kampioen zullen worden, maar wel zomaar de beker kunnen winnen zoals Vitesse, Groningen en AZ de laatste jaren.
Bovendien is het ook weer niet zo dat Utrecht in acute degradatienood zit en er zondag een zespuntenwedstrijd op het programma staat. Die redden zich echt wel, ook als ze tegen ons dieper moeten gaan dan ze zouden willen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 17:38
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #29
Eemes een stream ?

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2018 20:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #30
0-0 met rust in Utrecht. Nou MVV, ook al wordt het nog 3-0. Ik vind dit erg knap tegen een van de betere clubs van Nederland. Ook nog uit. Chapeau!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.697 seconden