FC Utrecht - MVV (KNVB Beker)

28 sept 2018 11:03
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #46
Ik heb het nu ook gezien, Hek word geopend door een MVV supporter.
In dit geval boeit het totaal niet of het hek op slot was of hoe dan ook, die gast hoort het hek niet te openen. Want dara zullen dat soort mensen zich weer mee gaan verdedigen, het was erg makkelijk te openen, SO WHAT. Gedraag je als een volwassen persoon !!!!!!!!!
Dat het daarna escaleert is normaal en over duidelijk.

HOEZO KUNNEN DIT SOORT MENSEN TOCH IEDERE KEER NAAR EEN WEDSTRIJD GAAN?????? het is toch niet dat we in Maastricht 1000 hooligans hebben rondlopen die elkaar afwisselen om het jaar? Ik vind dat MVV zich dit mag aanrekenen, geef deze mensen toch een 10 jaar stadion verbod en weet ik veel wat nog meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 11:07
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #47
zal maandag wel vervolgd worden............. aangezien MVV dan weer die kant op gaat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 11:14 28 sept 2018 11:24 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #48
Een beetje nuance: er werd na de wedstrijd van twee kanten geprovoceerd. Dat kidsvak daar zitten ook gewoon volwassenen en een deel daarvan stond met capuchon op meteen na de wedstrijd minutenlang naast het uitvak de bekende gebaartjes te maken naar onze aanhang. En ja, de onzen deden daar net zo goed aan mee. De grote meerderheid van de kinderen en gezinnen in dat vak waren al lang en breed weg toen dat hek open ging (dat was namelijk al zeker 10 minuten na de wedstrijd). Daarover gesproken, ik las op een Utrecht site, en heb ik ook van Utrecht fans gehoord, dat het schijnbaar een Utrecht steward was die dat hek heeft open gedaan (wellicht om in een ander deel van het stadion te komen), en toen hebben MVV supporters snel de kans gegrepen het vak uit te komen. Ik weet niet of dit klopt, maar er was voor zover ik kon zien geen sprake van een geforceerde doorbraak en ook niet van een massale bestorming van een kidsvak of iets dergelijks.
Ik wil absoluut niks goed praten hoor, een open hek is geen reden om uit te breken en dat hele gebeuren na de wedstrijd hoeft voor mij ook allemaal niet. Maar we hoeven ook niet te overdrijven. Waar twee vechten hebben er zoals gewoonlijk twee schuld. Het is zonde dat het gebeurd is, vooral ook omdat het denkelijk weer een hoop combi's zal opleveren en het geen fraaie reclame is. Maar buiten dat was het gewoon fantastisch hoe het uitvak tijdens de wedstrijd aanwezig was. En daar heb ik meerdere Utrechters over gehoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 11:16 28 sept 2018 11:17 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #49
Waar 2 vechten, hebben 2 schuld. Het komt niet zomaar uit de lucht vallen. Er is geen aan te wijzen voor dit. Dat is nu juist zo krom aan dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 11:28 28 sept 2018 11:32 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #50
WTF boeit het wie wie heeft uitgedaagd, je kunt als een volwassen nadenken of niet.
Er word altijd uitgedaagd bij voetbal.
Iedereen die naar het hek gaat / hek openmaakt en dergelijke denkt gewoon niet goed na.
Gewoon te dom voor woorden. zodoende is iedereen die meedoet schuldig.
gewoon allemaal een stadion verbod geven.

En sorry dat ik het zeg, maar iedereen die komt met Ja maar of andere excuses, jullie snappen het zelf ook niet en jullie zouden je moeten schamen voor jullie uitspraken. Dit hoort en mag niet gebeuren.
Het is ook aan MVV en Utrecht om dit te voorkomen, maar als ze dat niet doen geeft niemand het recht om zich zo te gaan gedragen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 11:53 28 sept 2018 11:54 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #51

mvv supporter schreef : WTF boeit het wie wie heeft uitgedaagd, je kunt als een volwassen nadenken of niet.
Er word altijd uitgedaagd bij voetbal.
Iedereen die naar het hek gaat / hek openmaakt en dergelijke denkt gewoon niet goed na.
Gewoon te dom voor woorden. zodoende is iedereen die meedoet schuldig.
gewoon allemaal een stadion verbod geven.

En sorry dat ik het zeg, maar iedereen die komt met Ja maar of andere excuses, jullie snappen het zelf ook niet en jullie zouden je moeten schamen voor jullie uitspraken. Dit hoort en mag niet gebeuren.
Het is ook aan MVV en Utrecht om dit te voorkomen, maar als ze dat niet doen geeft niemand het recht om zich zo te gaan gedragen



Ik denk dat je wat beter moet lezen, want niemand komt met excuses en niemand praat iets goed. Alleen worden wat dingen genuanceerd, omdat de wereld nou eenmaal niet zwart-wit is en we niet volledig in overdrive moeten raken. Meer niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 13:07
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #52
Alweer bij een bekerwedstrijd!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 14:47
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #53
sry dan heb ik het verkeerd begrepen, Ik word er gewoon boos van. zo kunnen we nooit meer op vrij vervoer naar een uitwedstrijd gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 15:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #54
VI.nl:

FC Utrecht start onderzoek naar wangedrag MVV-fans

14.45 uur

FC Utrecht start onderzoek naar wangedrag MVV-fans

FC Utrecht start in samenwerking met de politie een onderzoek naar de ernstige ongeregeldheden tijdens het bekerduel van donderdagavond met MVV Maastricht (2-0). Hangende dat onderzoek zijn de Limburgse fans maandag niet welkom tijdens het uitduel met Jong FC Utrecht in de Keuken Kampioen Divisie.

Dat meldt Utrecht in een statement op de clubwebsite. De Domstedelingen stellen daarin dat een eerste onderzoek heeft uitgewezen dat een scheidinghek in het bezoekersvak is geforceerd door fans van MVV, die diverse vernielingen aanrichtten. Bij het tumult dat zij veroorzaakten zijn twee stewards en een beveiliger lichtgewond geraakt.

Utrecht stelt onder de indruk te zijn van de inzet van de stewards, beveiligers en politie, die ervoor zorgden dat de rust relatief snel terugkeerde in Stadion Galgenwaard. De Eredivisie-club heeft inmiddels de beelden van de beveiligingscamera's opgevraagd en beschikbaar gesteld en treft voorbereidingen om aangifte te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2018 16:57
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #55
Bijzonder dat FC Utrecht zegt trots te zijn op stewards en beveiligers. Als die nou gewoon adequaat hun werk hadden gedaan hadden ze veel kunnen voorkomen. Familietribune aan mijn hoela. Net als bij GAE zitten er daar in het aanpalende vak groepjes die daar bewust zitten om te zieken. Waarom geen buffervak aanhouden? En waarom niet die 10 man die staan uit te dagen gewoon wegsturen? Dan is de zaak toch zo op te lossen?
Hoe vaak zie je dat nou niet? Denk aan GAE uit, Oda uit (die 2 of 3 man die daar continue stonden te zieken), nu weer in Utrecht. Ik begrijp dat dus niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 10:35
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #56
Laten we even eerlijk zijn en met een neutrale blik kijken naar het gebeuren.

* Er zijn fouten gemaakt bij utrecht aangezien dat hek open was of heel makkelijk opengemaakt kon worden.
* Er zijn geen MVV stewards die bij het hek staan om eventueel dit soort problemen te voorkomen.

Bovenstaande 2 zaken hadden dit kunnen voorkomen. ( uiteraard is dit erg kort door de bocht genomen )

Het ergste vind ik dat die zogenaamde fans iedere keer een stadion binnenkomen. De stewards weten HEEEEEEEEEEL goed wie dit zijn.
Echter is het schijnbaar niet mogelijk om deze mensen zowel uit als thuis te weren in het stadion. Dit soort supporters heeft MVV niet nodig.
Kosten MVV alleen maar geld en ga zo maar verder. en kom nu niet aan dat het iedere keer andere mensen zijn..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 11:31
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #57
Pfff mvv supporter, dramaqueen. Ongelofelijke kneus dat je bent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 11:53
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #58

webmastersfm schreef : Pfff mvv supporter, dramaqueen. Ongelofelijke kneus dat je bent.


Heeft hij geen gelijk dan? Of zie ik over het hoofd welk voordeel MVV hier uit kan halen?

En begin nu niet over: 'ja maar zij begonnen met uitdagen.....'. Want dan zijn er dus ook genoeg van die snuggeren die zich laten uitdagen en erop in gaan. En dan moet ze zich daarna verdedigen.... Iets met kip en ei....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 12:12 29 sept 2018 12:14 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #59
Leestip deze week: Rotterdam Hooligan.

Dan begrijpen mensen hier wellicht waarom een HK doet wat ze doet, wat hun beweegredenen zijn. Het is een levenswijze, waar ze juist een kick van krijgen, althans zo las ik het in het boek.
Die Rotterdam Hooligan noemde zich ook wel 'een moderne krijger, de echte mannen van nu. Die nergens voor terugdeinst, geen angst kent'.

In ieder geval staat die zienswijze haaks op hoe velen het voetbal beleven of willen beleven. Boeit dat die gasten? Nee. Nobody likes us, we don't care...

Vroeger was alles beter, nu wordt voor een scheet een SV opgelegd, dat hoor je dan. Want, 'wat is er nou eigenlijk gebeurt..?'
Gaan de rellen stoppen als ze een SV krijgen? Nee, want dat verbod is eindig.

Binnen de huidige voetbalwet kun je niet zoveel, daar gaat het uiteindelijk op uitkomen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 12:14
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
FC Utrecht - MVV (KNVB Beker) #60

Hugo schreef :

webmastersfm schreef : Pfff mvv supporter, dramaqueen. Ongelofelijke kneus dat je bent.


Heeft hij geen gelijk dan? Of zie ik over het hoofd welk voordeel MVV hier uit kan halen?

En begin nu niet over: 'ja maar zij begonnen met uitdagen.....'. Want dan zijn er dus ook genoeg van die snuggeren die zich laten uitdagen en erop in gaan. En dan moet ze zich daarna verdedigen.... Iets met kip en ei....


Um antwoord te geve op dat lèste Hugo; de hin!

God heet jummers mins en bies gesjaope, en neet mins en ei ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden