MVV Maastricht - TOP Oss

06 aug 2018 16:51
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - TOP Oss #1
Volgende week vrijdag de seizoensopening. Niet tegen FC Oss maar weer gewoon tegen TOP Oss.
Weerzien met Brian en N'Koyi. Top heeft wisselende resultaten geboekt in de voorbereiding. Ik kan de sterkte van TOP totaal niet inschatten.
Maar dit zijn op voorhand wel de ploegen waartegen we de punten moeten pakken, zeker in eigen huis. Okita, N'Koyi, Kostons 2-1 . Zou ik dik tevreden mee zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2018 01:54
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #2
Top Oss is gevoelsmatig altijd een zware dobber voor MVV (niet gebaseerd op statistieken overigens). Ik ben bang dat zich een 0-0 of 1-1 voor onze ogen zal voltrekken. Gelukkig hebben we nog genoeg wedstrijden om dat puntverlies goed te maken dan ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2018 10:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #3
kijkend naar het huidige elftal zonder echte spits gaan we deze pot verliezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2018 10:20
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #4

mvv supporter schreef : kijkend naar het huidige elftal zonder echte spits gaan we deze pot verliezen.

Als je de nul houdt, kun je nooit verliezen.
Kortom: ik ben van mening dat het probleem nog meer in onze verdediging ligt dan in de spits.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2018 10:56
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #5
Eens met Audiowaste. Centraal achterin mag er ook wel wat ervaring bij. Maar even ervan uitgaand dat dat de komende week niet lukt (en even zonder testers en mét Okita) denk ik dat dit de opstelling is: Koopmans; Moustafa, Shermar, Mares, Lavalée; Ippel, Nys, Déom; Abubakar, Okita, Schroijen.
Dan zijn we alleen achterin zwakker geworden, al vind ik Shermar niet minder dan Mmaee, en schat ik Koopmans hoger in dan Verrips.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2018 13:43
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #6
Ik ga er van uit dat Gunst de linksback wordt, ik vindt dat hij het in ieder geval prima doet. Hij gaat echt wel tekenen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2018 17:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #7
Dit topic verdient een up!

Nog 3 dagen mensen, en dan beginnen we.

Gek genoeg begint t toch weer te kriebelen bij me nu. Als ik denk aan het weerzien van vrienden, de goaltune, Ippel die als eerste de spelerstunnel uitkomt vrijdag.

Sjevraoje, UsClub!

Tot vriedag!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 14:05
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #8

Boe is dat feeske? schreef : Dit topic verdient een up!

Nog 3 dagen mensen, en dan beginnen we.

Gek genoeg begint t toch weer te kriebelen bij me nu. Als ik denk aan het weerzien van vrienden, de goaltune, Ippel die als eerste de spelerstunnel uitkomt vrijdag.

Sjevraoje, UsClub!

Tot vriedag!


Nou ik heb anders nog nooit zo weinig zin gehad in de openingswedstrijd als dit jaar. Met dit team (zonder Knops en met ongemotiveerde Okita) speel je voor plek 14. Zoals ik me nu voel heb ik bijna zin om de wedstrijd over te slaan en pas te gaan kijken als de selectie compleet is. Wellicht dat het tegen vrijdag alsnog wat begint te kriebelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 14:24
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #9
Zal de eerste zijn 3-1 veur die vaan us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 14:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #10
Ook bij Oss is de halve basis weg, inclusief uitblinkers Mous (keeper, naar Cambuur, had ik heel graag hier gezien) en Kahmaci (aanvallende middenvelder, vorig seizoen 15 goals en 7 assists). Smeets en N’Koyi enige twee spelers die ze gehaald hebben waar ik enigszins van onder de indruk ben, al zit er vast een trouvaille tussen de andere spelers die ze gehaald hebben. N’Koyi miste een groot deel van hun voorbereiding wegens blessures. Ik denk niet dat de fans van Oss veel positiever zijn dan wij momenteel.

Is natuurlijk wel typisch een wedstrijd waar Smeets tegen ons gaat scoren… Maar over het algemeen vind ik onze selectie serieus sterker dan die van Oss. Er gaan genoeg wedstrijden zijn waar ik dat niet kan zeggen (als onze selectie niet versterkt wordt) maar dit is er één waar dat wel kan. Thuis van Oss? Dat moet je gewoon winnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 15:35 15 aug 2018 15:36 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #11
[quote
Nou ik heb anders nog nooit zo weinig zin gehad in de openingswedstrijd als dit jaar. Met dit team (zonder Knops en met ongemotiveerde Okita) speel je voor plek 14. Zoals ik me nu voel heb ik bijna zin om de wedstrijd over te slaan en pas te gaan kijken als de selectie compleet is. Wellicht dat het tegen vrijdag alsnog wat begint te kriebelen.[/quote]


Gewoon komen, op mijn drankenkaart heb ik geld gestort en ik heb nog een handvol munten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 16:32
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #12
Ik vind het knap hoe sommigen mensen hier nog positief kunnen blijven. Vorig jaar viel er al weinig te genieten in de Geusselt maar dit is toch wel de zwakste selectie sinds jaren. We mogen ons serieus zorgen maken of we vrijdag van Top Oss gaan winnen. Mvv vertelde zo trots dat ze meer geld te besteden hebben voor de selectie maar ieder jaar wordt de kwaliteit van de spelers niet echt beter. Hier wordt je als Mvv supporter echt niet vrolijk van ( behalve sommigen op deze site die denken dat Mvv een goede selectie heeft pfff).

Mvv heeft het gehele jaar de tijd gehad om versterkingen of aanwinsten te zoeken maar volgens mij wachten ze gewoon op Genk of Standard, die meestal spelers overhouden.

Het gaat vrijdag echt niet druk worden in de Geusselt, vele supporters keren Mvv (helaas) de rug toe.
Mvv straalt geen enkele ambitie uit, dit jaar wordt het rechterrijtje...…...wie heeft daar nog zin in.
Ik heb een seizoenkaart maar twijfel zelf of ik vrijdag naar de Geusselt ga, geen zin om mij daar 90 minuten te ergeren. Mijn 4 Mvv vrienden hebben al afgezegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 16:36
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #13
Blijf jij lekker thuis Driver, met zo'n instelling/mentaliteit hoor jij niet in het stadion thuis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 17:03
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #14
@ Jovkie
Dat bepaal jij niet! Ik heb een mening en die vertel ik op dit forum.
Als het je dat niet bevalt is dat jou probleem!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 17:19
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #15
Rustaaaaghh mensen. Heel logisch dat mensen afwachten. Dat ik als een van de weinige kriebels hebt verbaast me niks. Maar ik kom voor vrienden vooral, en ik neem toch aan dat velen dat doen.

Vrijdag winnen wij denk ik van Oss. Daarna loopt iedereen weer de polonaise. Ook dit is MVV.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden