MVV Maastricht - TOP Oss

15 aug 2018 17:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #16
Ik ben het 95% eens met Driver. Alleen ben ik vrijdag wel in de Geusselt. Ik hoop dat ik positief verrast word. Al ben ik bang dat we gigantisch door de mand gaan vallen. Ik heb geen enkele oefenmatch gezien dus kan alleen maar varen op verleden seizoen. Ik ben nu al benieuwd of Golpek in de 76e of 77e minuut gaat invallen. Ik snap nog steeds niet dat ze deze jongen een contract hebben gegeven. Dan maar een wissel minder op de bank. Wel een beetje kort door de bocht Jovke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 18:05
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #17
@tuutsje

Ik vind dat hetgeen Driver stelt erg kort door de bocht:
hij heeft geen zin zich vrijdag 90 minuten te gaan ergeren; er is nog geen bal getrapt!!!
het gaat vrijdag niet druk worden; vooruitziende blik???
vele supporters keren MVV de rug toe; waar baseert hij dat op???

Het lijkt er sterk op dat Driver een grote glazen bol thuis heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 18:47 15 aug 2018 18:47 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #18

Mr Sjaan schreef :

Nou ik heb anders nog nooit zo weinig zin gehad in de openingswedstrijd als dit jaar. Met dit team (zonder Knops en met ongemotiveerde Okita) speel je voor plek 14. Zoals ik me nu voel heb ik bijna zin om de wedstrijd over te slaan en pas te gaan kijken als de selectie compleet is. Wellicht dat het tegen vrijdag alsnog wat begint te kriebelen.

[/i]

Gewoon komen, op mijn drankenkaart heb ik geld gestort en ik heb nog een handvol munten.


Klopt, ik kan hoe dan ook uitkijken naar een lekker pilsje samen met het markante gezelschap op Boschpoort vak E ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 19:45
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #19
Ook volgens mij nu de zwakste selectie sinds jaren.
Ik hoop dat ik ernaast zit.
Ik zeg 0-2 helaas ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 20:11
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #20
De Geusselt is eine groette cafe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 20:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #21

middenstip schreef : De Geusselt is eine groette cafe


De Geusselt dat sjuddelt op en neer.
Jong en aajt zit op de goor steulkes.
Alle munte zien verloape.

De zjiem is in eeder geval present, kinne veer maot hawwe.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 21:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #22
0-2 ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 21:44
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #23
5-0!!! Gewoon positief blijven dan kunnen we de hele wereld aan!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Gianni Bruno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 09:11
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 808
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #24
Ik verwacht deze opstelling:

Koopmans
Moustafa - Mares - Martina - Gunst
Deom - Ippel - Nijs
Abubakar - Kostons - Schroijen

Daar moeten we Oss toch wel mee kunnen verslaan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 09:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #25

Jim Cemint schreef : Ik verwacht deze opstelling:

Koopmans
Moustafa - Mares - Martina - Gunst
Deom - Ippel - Nijs
Abubakar - Kostons - Schroijen

Daar moeten we Oss toch wel mee kunnen verslaan?



De meningen lijken nogal te verschillen, maar ik denk ook dat je daarmee van dit Oss moet kunnen winnen.

Overigens verwacht ik Koolhof in plaats van Deom, verder zal het wel die opstelling zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 09:25
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #26
2-1 en ik heb er wel zin in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 09:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #27

Jim Cemint schreef : Ik verwacht deze opstelling:

Koopmans
Moustafa - Mares - Martina - Gunst
Deom - Ippel - Nijs
Abubakar - Kostons - Schroijen

Daar moeten we Oss toch wel mee kunnen verslaan?


Denk dat je vrij goed zit met de basis. Wellicht dat Ron toch nog een iets behoudendere opstelling op de mat legt. Wellicht dat Kostons niet start en kiest voor de snelheid en bewegelijkheid van Abubakar in de punt en Golpek/Mares (Lavelee dan centraal) .

Verder eens de selectie van Oss bekeken. Ja , wellicht hebben zij hun selectie op orde. Ja, wellicht hebben zij ''betere'' transfers gedaan. Maar ik denk alsnog niet dat zij kwalitatief beter zijn dan ons.

Keeper Olij is goed voor KKD-niveau. Gezien de namen achterin lijken ze me vrij traag. De Regt heeft het vorig jaar niet bewezen , Fleuren is absoluut geen topper , een Ado-huurling die zich nog moet bewijzen en de rest twaalf in een dozijn. Middenveld met Smeets/Kaak/Touré is goed voor dit niveau, maar hier doet ons middenveld momenteel niet voor onder. Voorin buiten N'Koyi niet echt iets bijzonders.

Ik zeg 2-0 veur die vaan US!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 09:45 16 aug 2018 09:48 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 808
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #28

Jacques schreef :

Jim Cemint schreef : Ik verwacht deze opstelling:

Koopmans
Moustafa - Mares - Martina - Gunst
Deom - Ippel - Nijs
Abubakar - Kostons - Schroijen

Daar moeten we Oss toch wel mee kunnen verslaan?




Overigens verwacht ik Koolhof in plaats van Deom, verder zal het wel die opstelling zijn.


We zullen het zien Jacques. Ik vind dat Koolhof een vrij beroerde voorbereiding achter de rug heeft. Daarom Deom. Al zal Koolhof net iets aanvallender ingesteld zijn. Daar staat tegenover dat Deom meer een knokker is. Ook dat spreekt in het voordeel van Deom. Er moet volgens Elsen immers geknokt worden dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 09:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #29

Lijnsje@tappunt schreef :
Verder eens de selectie van Oss bekeken. Ja , wellicht hebben zij hun selectie op orde. Ja, wellicht hebben zij ''betere'' transfers gedaan. Maar ik denk alsnog niet dat zij kwalitatief beter zijn dan ons.


Typisch, zo te lezen zijn jij en ik zo ongeveer de enigen die de selectie van Oss bekeken hebben. Ik heb gisteren ook een analyse van hun selectie proberen te plaatsen en gesteld dat wij nog altijd een betere selectie dan Oss hebben. Eerste reactie "ik snap niet hoe mensen nog altijd zo positief kunnen blijven". Nou, dat heb ik net geanalyseerd, wij hebben een betere selectie dan Oss... Ik snap niet hoe iemand die vraag kan stellen. Hoe mensen kunnen voorspellen dat MVV gaat verliezen zonder dat ze ook maar een seconde naar Oss gekeken hebben. MVV gaat dit seizoen vaak genoeg de underdog zijn met tegenstanders met een betere selectie. Maar thuis tegen fucking Oss?

Lijnsje@tappunt schreef : Keeper Olij is goed voor KKD-niveau. Gezien de namen achterin lijken ze me vrij traag. De Regt heeft het vorig jaar niet bewezen , Fleuren is absoluut geen topper , een Ado-huurling die zich nog moet bewijzen en de rest twaalf in een dozijn. Middenveld met Smeets/Kaak/Touré is goed voor dit niveau, maar hier doet ons middenveld momenteel niet voor onder. Voorin buiten N'Koyi niet echt iets bijzonders.


Olij stond in de twee laatste oefenwedstrijden van Oss niet in de goal, Koeman (de zoon van) keepte beide wedstrijden volledig. Verder leek dat wel de basisopstelling van Oss te zijn, dus ik verwacht die Olij niet eens in de basis. Oss kwam tegen De Treffers, u weet wel, die amateurclub, niet verder dan 1-1. Mogen wij niets van zeggen, tegen Meerssen kwamen wij zelf ook niet verder dan dat. Maar het plaatst wederom de voorspellingen hier in perspectief. Oss zwalkt tegen de Treffers maar zou ons in eigen huis wel even komen verslaan? Mwah. Daarna oefende Oss nog tegen Jong Utrecht, u weet wel, de ploeg die vorig jaar vanaf speeldag 14 onderaan stond en daar ook eindigde. Eindstand 1-1 en daar kwam Oss goed mee weg volgens het verslag. Gaan die ons even in de hoek zetten? Mwah.

Oss is inderdaad achterin kwetsbaar. De Regt speelde beide oefenwedstrijden overigens niet, die zal tegen MVV echt niet in de basis staan. Volgens de verslagen komt alle gevaar van Smeets. N'Koyi moest de laatste oefenwedstrijd laten lopen wegens een lichte blessure.

We gaan het morgenavond zien allemaal, maar ik snap niet waar zo veel mensen hier vandaan halen dat Oss ons even weg gaat zetten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, Tuor, jovkle, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 10:19
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #30
Ik denk wel dat ik het snap Jacques, kijk naar de reacties.

Mensen zijn aan het doemdenken, hebben geen vertrouwen in alles dat het rood-wit doet op dit moment.

Dit is een nieuw seizoen, een schone lei, iedereen start op 0. Ik vind dat de selectie in elk geval een kans verdient, laat ons maar zien dat ze trots zijn om in het MVV shirt te ballen, en er vol voor gaan. Als we dat op t veld terugzien, mag ik wel hopen dat wij daarachter gaan staan.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden