MVV Maastricht - TOP Oss

16 aug 2018 10:34
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #31
Het is juist deze, misschien wel typisch Maastrichtse, mentaliteit die zorgt dat we ook geen stappen zullen en kunnen zetten op dit moment. Ter vergelijking vinden ze bij onze 'vrienden' uit het Oosten iedere speler die ze kopen een geweldenaar en is het een toptransfer. Bij ons is iedere nieuwe speler bij voorbaat een mislukking of een afdankertje van een andere club. Jammer. Zo start iedere nieuwe aanwinst in de min in plaats van dat hij met open armen wordt ontvangen (of in ieder geval het voordeel van de twijfel krijgt).

Het is een terugkerend fenomeen. Lees het forum maar eens terug en ieder jaar is deze discussie aktueel. Er zijn een paar 'moraalridders' die een rood-witte bril hebben en een groot aantal zwartkijkers die de fles azijn naast de computer hebben staan. De waarheid ligt in het midden. Niet alles dat MVV doet is goed. Zeker niet! MVV had graag al de selectie compleet gehad, maar dit is nu eenmaal de realiteit. Spelers wachten op een beter aanbod of een club uit het buitenland. MVV kan maar 1 spits aantrekken voor de hoofdprijs en wil niet de verkeerde keuze maken. Vorig jaar heeft MVV gegokt en dit pakte verkeerd uit. Dus is MVV nu extra voorzichtig en wil niet nog een keer een Ogunjimy aantrekken. Fijn toch!

Een forum of social media is een prachtig fenomeen. In praktijk is het vooral een uitlaatklep om eens goed op alles te godveren. Als ik de reacties onder berichten van MVV zie op FB lusten de honden hier soms geen brood van.

Ik heb vertrouwen in dit MVV. Een MVV dat op eigen kracht is opgebouwd en niet afhankelijk is van louche buitenlandse partijen. Natuurlijk had ik graag gewild dat we een stap verder waren, maar niet ten koste van alles. Ik zou niet graag met supporters van Den Bosch of Roda willen ruilen. Die spelen met vuur waarbij we allemaal weten dat dit niet altijd goed afloopt.

Terug naar de wedstrijd. Thuis van Oss moeten we 'gewoon' winnen. Ik zeg 3-1 en een goede start van het seizoen. Op naar de nacompetitie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Bieske, Lassie80, jovkle, Jim Cemint, itsman, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 13:57
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #32
Ondanks alles gewoon weer zin om morgen in de Geusselt te genieten van een nieuw seizoen!
Genieten bij MVV is een breed begrip, de ene keer is het genieten van goed spel op de mat, de andere keer is het samen met mijn vrienden een biertje drinken en ons eens goed sjaggeneere.

En toch, heb er weer zin in!

ps: succes op KK league niveau hangt niet alleen af van kwaliteit in de ploeg, maar strijdlust en onverzettelijkheid is van gigantische waarde op dit niveau. Het publiek speelt hierin een rol, dus loat uuch huure!
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 14:32 16 aug 2018 14:34 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #33
Daarom ook positief om te lezen vandaag dat Ippel ziet dat t qua chemie in de groep goed zit. En dat met volle strijd hij een goede klassering ziet zitten (als selectie compleet is).

Dat hij denkt dat het publiek strijd zal waarderen.

Dat hij Okita niet meer meetelt als selectie lid op dit moment (‘we doen alsof ie er niet meer is totdat het opgelost is”)

En dat hij niet voor een andere club zou willen spelen in de eerste divisie, ook al kreeg ie daar t dubbele salaris.

De aanvoerder gaat voorop, maar ippel eist van iedereen volle inzet gezien zijn karakter. Ook het publiek.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 21:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #34
Genoeg ploegen gezien die voordat het seizoen al begonnen was al kampioen waren. Alleen op het einde van het seizoen stonden ze toch in de middenmoot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 06:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #35
Net even gekeken wanneer wat word uit gezonden op de tv.
Ik zie dat de samenvattingen op vrijdag om 22 uur bij fox te zien zijn,bij voetbal op vrijdag.
En zaterdags bij veronica om 18 uur....gr opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 08:33
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #36
Nou mvv ers daar gaan we dan nieuwe start nieuwe kansen zal ik maar zeggen,heb net met team gezien wat gaat starten en ben blij dat koen zijn kans krijgt dat hij de spits voor de toekomst wordt voor mvv.ik zou zeggen koen ga voor je kans en laat zien dat je het waard bent om daar te spelen en je doelpunten meepakt ik heb een groot vertrouwen in je en hoopt dat de mensen in het stadion dat ook hebben en laten horen dat ze achter je staan .maastrichtenarenzijn soms vreemde mensen doe je het goed dragen ze je op handen gaat het wat minder breken ze je af tot op het bot ,heb het zelf vaak genoeg meegemaakt,maar blijf vechten voor je plaats dan komt het altijd goed veel succes vanavond en ga voor de 3punten een liefhebber .
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 18:56 17 aug 2018 18:57 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #37
Beginopstelling MVV vanavond tegen Top Oss
Koopmans
Moustafa -- Shermar -- Mares -- Gunst
Ippel -- Nys -- Shermaine
Schroijen -- Kostons -- Abubakar

Reserves: Van Meurs -- Deusings -- Lavalée -- Koolhof -- Déom -- Golpek -- Reck -- Everaers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 20:25
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #38
waar is de verslaggever Maarten??
want dit is een verschrikking!!!
pffffff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 20:43
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #39

jesfen schreef : waar is de verslaggever Maarten??
want dit is een verschrikking!!!
pffffff


Ik ben al blij dat het niet John Bannier is, die vandaag overigens niet alleen een Roda-bril op heeft, maar volgens mij ook een Roda trui, broek, schoenen, muts en onderbroek aan heeft. Die man is een schande voor alle radioverslaggevers.
Degene die nu MVV doet is inderdaad ook niet om over naar huis te schrijven en dan druk ik me voorzichtig uit.

Ik geloof dat Maarten Omvlee helaas alleen de uitwedstrijden boven de rivieren doet, heeft te maken met zijn woonplaats dacht ik.
Wat mij betreft mag hij inderdaad ook elke wedstrijd van MVV doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 21:29
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #40
Ik zat er 10 minuten naast. Golpek de verlosser viel in de 67e minuut in ipv de 76e. Mijn excuses.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 21:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #41
Leuke jeugd hebben we. Wanneer begint het Eerste?

Smeets had overigens moeiteloos meegekund bij ons vanavond. Mijn god wat is die afgetakeld.

Als je niet scoort, scoort de ander. Zonder spits scoor je niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 22:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #42
Pffft, zonder versterking eindigen we waar we nu al staan....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 22:04 17 aug 2018 22:05 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #43
Ik zei het al eerder, met dit team eindigt mvv op de 14de plek maximaal.

Zelfs thuis met het eigen publiek achter zich kan mvv geen vuist maken tegen fucking top oss. Om moedeloos van te worden.

En dan heb je een voorzitter die ijskoud zegt dat we er beter voor staan dan vorig seizoen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 22:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #44
Na 26 seconden ging ik er eens goed voor zitten. Mooie aanval net niet bekroond door Schroijen. Maar dat was dan ook meteen het enige aanvallend hoogtepunt van MVV. De eerste helft was niet eens zo heel slecht, er werd gestreden voor elke meter. In de tweede helft zakte MVV steeds verder weg. Zeker na de 0-1 werd het slordiger en slordiger. En dan zie je dat er te weinig voetbal in het team zit. We hebben teveel werkpaarden, te weinig luxepaarden. Zesjes (Moustafa, Martina’s, Kostons, Nys) een enkele 7 (Gunst, Ippel) en wat ertussenin. Maar er zit geen 8 tussen, geen speler die het verschik maakt. In geen enkele linie. Achterin viel me niet eens heel erg tegen, maar ik vrees voor echte spitsen. Het middenveld mist alle creativiteit (stel dan Koolhof op!) en voorin missen we elke stootkracht. Aanvallen zijn gebaseerd op toeval. Geen vernuft, geen een-tweetjes, geen steekpass. En door de lucht missen we lengte.
Ik moest even denken aan het seizoen met Van Deinsen. Allemaal licht, jong, onervaren. Toen kwamen Verberne en Kienle en werd het iets beter. Deze ploeg snakt naar ervaring en power. Komt dat niet, spelen we om de vijftiende plek. En klappen we elke week vanwege de vechtlust, maar zullen we ook telkens vrij eenvoudig worden verslagen. En loopt het stadion vanzelf leeg. Tel uit je winst. Wat mij betreft mogen ze een financieel risico nemen, anders vrees ik de hellende schaal naar beneden. Respect trouwens voor de Angel-Side, negentig minuten achter de ploeg, top!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 22:26
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #45
3 punt noar de kloete umtot veer weer uns neet klaor zien es de competisie begint, mer ut excuus is duuxelijk:veer hubbe aol jaore gein cent

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden