MVV Maastricht - TOP Oss

18 aug 2018 08:44
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #61
Wedstrijd helaas via de radio moeten volgen. Wie dacht dat John Bannier slecht was als commentator, mag blij zijn dat ie gisteravond niet naar het verslag geluisterd heeft. Meh menne joong, wie hebben ze daar nu neergezet. Alleen het accent al.....
Geef mij maar Maarten Omvlee !!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 08:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #62
Had er wel zin in gister, weer was goed...ons reclame bord hangt geweldig en de led reclame deed het helemaal top ! ;-)

Tegen Oss hoop je ook op 3 punten , lekker starten heet dat dan. Inzet was idd goed....vond ook met fases dat we genoeg snelheid in het spel hadden
Mousrafa vind ik een heerlijke voetballer om naar te kijken, vertraagd het spel niet maar gaat 90 minuten lang, ik vind dat in dat opzicht echt een verbetering tov Ciranni . Voetballend is Mousie misschien iets minder maar hij heeft een betere voorzet en zijn passie maken veel goed

Gunst aan de andere kant speelde ook een leuke eerste match, alleen bij die counter op 0-1 zat hij er ook naast, maar dat begon natuurlijk bij Joeri

Ippel viel me tegen maar goed lang niet gespeeld..... Zo is er over iedereen wel iets te zeggen. Ik begreep gister dat er gewoon nog een spits gaat komen en weliicht nog 1-2 extra versterkingen men is daar mee bezig .... Als Okita wordt verkocht dan komt er wat extra ruimte die we gaan gebruiken.

Verder ben ik niet telleurgesteld over de match dit is geheel in de lijn met de voorbereiding als je gaat kijken naar het aantal kansen wat we krijgen .
Een spits maar ook een middenvelder met ideeen , althans eentje met meer ideeen dan Ippel , Nys en Martina ....moet toch niet moeilijk zijn om die te vinden ;-)

De inzet was geweldig zoals gezegd en ik vond ook dat we in een hoger tempo speelde dan dat ik verleden jaar ooit heb gezien ...Dat is positief. 2-3 gerichte aanwinsten dan moeten we gewoon leuk kunnen meespelen, wel jongens met wat voetbal ervaring 23-28 jaar ergens .

We zullen zien wat komende 2 weken gaan brengen op dat gebied...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Frostie_999, Zoewiezoe, Zwegel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 09:27
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #63
Veel reacties gisteravond geschreven zie ik. De dag erna (zonder alcohol enzo) kun je altijd meer relativeren.

Veel is al gezegd.

Angel side was lekker op dreef. Valt een goal dan krijg je de rest van t publiek erachter. Dat bleef nu uit, helaas.

Chapeau voor VZM, de pasjes ‘test’ goed doorstaan naar mijn indruk. Zal deze VRIJWILLIGERS toch weer veel uren gekost hebben om te implementeren. Dat daardoor gister geen merchandise stand was valt te begrijpen.

Ik ben benieuwd wie Elsen uit de hoed gaat toveren, manchester united...?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 10:25 18 aug 2018 10:26 door Driver. Reden: taal correctie
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #64
Inderdaad geweldig hoe de Angelside de spelers steunde, een dikke chapeau. De spelers kunnen we ook niets verwijten, strijd en inzet genoeg in het veld!
Maar wat missen de meeste spelers toch kwaliteit, Top Oss behoort tot de zwakkere in de eerste divisie, het niveau van beide clubs was in deze wedstijd bedroevend. Met deze selectie is Mvv geen serieuze tegenstander voor de clubs in de eerste divisie.
Dit Mvv, zonder versterkingen, eindigt steevast onderaan in het rechterrijtje.
Er is dringend behoefte aan versterkingen, de dagen voor de wedstrijd tegen Top Oss verspreidt Mvv plots berichten dat er een goed team staat.
Ik blijf het herhalen, dit is de zwakste selectie sinds jaren!
Hopelijk is Mvv echt bezig met versterkingen en gaan ze weer niet wachten tot de winterstop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 10:51
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #65
Jammer Jammer en nog eens Jammer maar het lag in de lijn der verwachtingen.
Het stadion was schoon, de pasjes werkten en de spelers lieten inzet zien.

Helaas werden er weer amper kansen gecreëerd. Deze ploeg mist toch echt ervaring, kwaliteit en een goed sturende middenvelder. En natuurlijk een Spits.
Ik vond dat we weinig tot geen bedreiging vormden voor in.
Ik vond de nieuwe vleugel speler niet overtuigen, het echte talent heeft hij niet laten zien.
Zoals al aangegeven hier top oss is geen Bunde en dan zie je toch dat kostons nog wat kwaliteit en ervaring mist.
Uiteraard kreeg hij amper ballen of voorzetten waar hij iets mee kon.

zolang er geen echte versterkingen komen ben ik bang dat we vaak zullen verliezen, en ben ik bang dat een goede club ons echt afzeikt.
Laten we wachten tot de transfer periode is afgelopen en we alweer 9 punten verloren hebben voordat we echt gaan oordelen :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 11:03
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #66
En 'ch had menier Salemans nog zoe belaof um m'ch neet mie drök te make euver 't voetbal, dus dat daon 'ch daan ouch mer neet....

Mer m'ch drök make euver 't sjendaol tot 't Mestreechs Volksleed nog mer mèt 1 couplèt bezoonge weurt, dao höb 'ch niks euver gezach.... ;)

Wee heet dees complete minachting verzonne?? KNVB? M.V.V. ??? Sjendaol!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 11:06
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #67
Noem me gek, maar ik was verrast door dit MVV in positieve zin. Bij het zien van de opstelling was ik bang dat we niet verder dan de middenlijn gingen voetballen, want met de 3 middenvelders was er 0 creativiteit.

Koopmans kun je niet veel over zeggen. Geen lastige reddingen en de twee goalen kon hij niet hebben.

Gunst vond ik goed. Mooie voorzetten die door een echte spits , en geen Kostons, worden afgemaakt of in ieder geval op doel gekopt. Was wel bij de 0-1 de oorzaak door balverlies op het middenveld.

Mares is geen centrale verdediger. Was vaak zijn man kwijt. Martina vond ik degelijk.

Moustafa te zwak. Aan inzet geen gebrek, maar aanvallend veel te weinig. Balletje over 1m, bal terug of hopeloze bal over de spits. Goede back-up, maar te zwak voor de basis.

Middenveld ontbreekt kwaliteit. Ippel mist nog wedstrijdritme, was duidelijk te zien. Nys knokt zich kapot, maar zonder rendement. Martina ben ik geen fan van en zal ik ook niet worden. 12 van in een dozijn.

Dat mensen als Dreekemvvke (geen persoonlijke aanval) maar stoppen over waarom Kostons geen kans krijgt: hopelijk heb je nu het antwoord. Die jongen komt alles tekort.

Abubakar is stijf, stijf maar dan ook STIJF rechts. Al denk ik dat hij echt nog beter kan als er ruimtes zijn. Schrooijen kon er ook nog wel mee door.

Kortom, er zit nog rek in en met 3 spelers erbij, komen we er wel. Maar dan moeten die er miljaar wel komen!

Hopelijk was gisteren een wake-up call voor het bestuur die de transfers bepalen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 11:42
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #68
Eens met Lijnsje, had het persoonlijk allemaal wel erger verwacht.
Wat gisteren wel duidelijk werd was volgens mij:
- Moustafa dient naar de bank te gaan en een betere rechtsback voor te worden gekocht. Oss liet hem de hele tijd vrij waardoor we bijna gedwongen werden over rechts te gaan waar hij vervolgens totaal geen raad wist wat te doen met de bal.
- Centraal achterin vond ik het oké. Maar dat was natuurlijk tegen een Oss dat voor een 0-0 kwam. Zal tegen de andere clubs pas getest worden. Daarnaast hoop ik dat Lavalee de voorkeur gaat krijgen boven Mares centraal achterin. Vond hem in de voorbereiding heel zeker en rustig overkomen. Door blessures laatste weken zat hij op de bank meen ik?
- Middenveld kan echt niet op deze manier, zeker niet in een thuiswedstrijd tegen Oss..... Blij dat Ippel er weer is. Nys weet je wat je aan hebt, maar zal aangevuld moeten worden door of Koolhof of Deom, zeker niet de andere Martina. Foute keuze van Ron wat mij betreft, zeker als je geen balvaste spits hebt moet er meer aansluiting zijn vanuit het middenveld.
- Vond Abubakar wel lekker spelen. Technisch sterk, inderdaad stijf rechts zo het leek, maar kwam toch wel genoeg dreiging vanaf, zeker eerste helft.
- Schroijen stond lekker te ballen. Paar gevaarlijke rushes langs een paar man die het net niet haalden, maar kwam wel dreiging vanaf. Kan leuke wisselwerking worden met Gunst.
- Kostons naar de bank, leuk voor laatste kwartier, maar nog veel te licht in alle aspecten voor de basis.

Dus nog erbij:
- Rechtsback
- Spits
- Centrale verdediger

En een 10, als Ron geen vertrouwen meer heeft in Koolhof, maar daar zal geen geld voor zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 12:04 18 aug 2018 12:05 door Frank Salemans. Reden: Tikfoutje
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #69
Tja, ik ging gisteren toch wel wat gedesillusioneerd naar huis. Voor mij ligt het probleem niet alleen in de voorhoede en verdediging. Ik vond Abubakar heel acceptabel voetballen: goede techniek, passeert zijn mannetje en is behoorlijk balvast. Handige speler waar we nog plezier van krijgen. En blijkbaar zijn Dreeke en ik de enigen op dit Forum die positief denken over Kostons. Als er vanaf het middenveld/verdediging alleen maar lange ballen in de rug worden gespeeld, dan is dat voor een spits niet echt lekker. Zo kom je niet in je spel. Geef die jongen nu maar eens een aantal keren een basisplek.

Het echte probleem zit voor mij op het middenveld. Het duo Nijs-Ippel zou met hun ervaring de rest van het nog niet ingespeelde team op sleeptouw moeten nemen. Dat beide heren hard gewerkt hebben, hebben we allemaal kunnen zien. Soms wat te hard; dan weet je dat Ippel weer op weg is naar een gele prent. Maar ik zou dan liever wat slimheid op dat middenveld zien. Niet alleen de lange bal van achteruit, maar combinerend tot aan de hoeken van de zestien. Ik heb me laten vertellen dat vanaf die plekken de meeste assists gegeven worden (en niet vanaf de zijlijn): ik mis een splijtende steekpass op de voorwaartsen.

MVV mist niet alleen een goede opbouwende centrale verdediger van achteruit of een killer voorin: ik denk dat MVV vooral een creatieve middenvelder mist. Geen draver (die hebben we genoeg), maar een speler die het spelletje ziet.

Voordeel van gisteravond: de technische staf heeft bovenstaande ook kunnen zien. Ik ben heel benieuwd welke versterkingen er nog bij komen. Want die zijn echt nodig. En soms ook gewoon een beetje geluk.

Het is al een aantal keren terecht gememoreerd: fantastische Angelside gisteravond! Doorgaan zo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 12:26
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #70
Ik vind dat Martina best een goede inspeelpass heeft, goede crossbal ook. Als je daar een goede centrale verdediger naast zet heb je dat probleem wel ondervangen volgens mij. Blijft staan dat het middenveld creativiteit mist en voorin een killer ontbreekt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 17:20
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #71
Alles over de wedstrijd is in mijn ogen ook al gezegd.

Even inhaken op de Kostons discussie.
Ik ben het ermee eens dat hij zijn kans moet krijgen (en grijpen) maar dat dit lastig gaat als er geen degelijke voorzetten zijn.

Maar hoort een spits ook niet zelf zijn kansen te creëren en af te maken, hetgeen ik Kostons niet heb zien doen gisteren (zie aanvaller TOP, die 1-0 is toch volledig op eigen kracht)? Dit vind ik toch ook een eigenschap van een spits, eentje die Kostons nog moet ontwikkelen.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 20:04
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #72
Ik sloeg toch wel stijl achterover toen ik €14 moest neerleggen voor een kaart op de Angel Side... Vind ik persoonlijk toch wel iets te duur geworden om een wedstrijd tegen Top Oss te gaan bekijken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 20:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #73
Ik vond het toch leuker om deze wedstrijd te zien dan menig andere wedstrijden van het vorig seizoen.
We hebben gezien wat we erbij moeten en dat is duidelijk een spits.
Ook een creatieve middenvelder zou geen overbodige luxe zijn. En nog een verdediger.

Vind Abubakhar (of hoe je zijn naam schrijft) zeker een aanwinst als hij dit blijft laten zien.
Kostons viel me vies tegen bleef bij elke voorzet stil staan.
Maar dat zal zeker wel goedkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 20:19
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #74

Raffalaldo schreef : Ik sloeg toch wel stijl achterover toen ik €14 moest neerleggen voor een kaart op de Angel Side... Vind ik persoonlijk toch wel iets te duur geworden om een wedstrijd tegen Top Oss te gaan bekijken...


Tip: online is €13 en een seizoenkaart €8 per match. (11 leuke matches a €14 euro en Oss er gratis bij)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 21:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV Maastricht - TOP Oss #75
Even iets anders, wat waren die zwarte strepen op het veld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden