Mvv jong ajax

17 sept 2016 12:03
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Mvv jong ajax #76

Peter Pan schreef : Ik denk dat Nys wel eens geslachtofferd kan gaan worden voor Nwakali. Guvenc zal plaats moeten maken voor Loshaj waardoor Schroijen naar de linksmid kan en Labylle op de linksback. Dan is het Ippel of Nys eruit voor Nwakali. Beide bepalende spelers, maar dan eerder Nys eruit wat mij betreft.

Geens
Ciranni/Moustafa - Kuipers - Pereira - Labylle
Pedro - Nwakali - Ippel - Schroijen
Loshaj
Verheydt


Mijn god, we hebben een luxeprobleem, succes Ron, :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 13:06
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Mvv jong ajax #77
Heeft gisteren iemand de De ultra,s gemist ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 13:15
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Mvv jong ajax #78

bokkesprongen schreef : Heeft gisteren iemand de De ultra,s gemist ?


Nee, mooi

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 13:16
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Mvv jong ajax #79
Een goede prestatie van dit team. Goed spel, vooral de tweede helft.
Verdedigend staat het goed. Pereira valt op dat hij goed speelt, misschien wel de verrassing van de eerste 7 wedstrijden. Het loopt goed tussen Kuipers en Pereira.

Op het middenveld mis ik de Nys van het afgelopen seizoen. Hij werkt wel hard, zit er wel eens goed tussen, maar het is niet de Nys die ik ken van het afgelopen seizoen. Loshaj valt me ook tegen, wel wat meer verwacht. Ik denk dat hij het kind van de rekening gaat worden met de komst van Nwakali.

Pedro begint ook zijn draai te vinden. Guvenc mag wat meer aanwezig zijn. Hij kan de spelbepaler worden. Schroijen vind ik ook zeer sterk. 2 mooie goals op rij.

We hebben een bank waar clubs u tegen zeggen. Loshaj, Guvenc kun je laten vervangen door een Moustafa, Labylle of Gijzen. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 13:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Mvv jong ajax #80
Het is en blijft jammar dat ze er niet bij zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 13:46
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Mvv jong ajax #81
Het is en blijft jammar dat ze er niet bij zijn! De Ultras brachten iets extra's in De Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 13:59
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Mvv jong ajax #82

De Zwarte Vogel schreef : Het is en blijft jammar dat ze er niet bij zijn! De Ultras brachten iets extra's in De Geusselt.


Ik weet niet of ze er helemaal niet bij zijn, maar ze laten zich niet horen als collectieve groep. Jammer zeker in een jaar wat weleens een heel mooi jaar zou kunnen gaan worden.
Dan doe je zeker jezelf tekort. Nogmaals jammer maar het gaat gewoon door. Zeker na de 1-0 kwam iedereen los in het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 15:33
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Mvv jong ajax #83
Loshaj.. mits hij op 10 speelt wordt hij beter als Peters!! Heerlijke voetballer. Als buitenspeler komt hij niet tot zijn recht! Met ippel en Nuys. Cuvenc minder helaas! Verheijd tja.. ergernis n1.hebben we op het moment niks anders voor,en pedro heerlijke rechtsbuiten gaat croux snel doen vergeten let maar op! Nieuwe koswal;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 15:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Mvv jong ajax #84
Als ik naar MVV ga kijken dan ben ik meestal lekker op tijd in en rond het stadion, gewoon wat sfeer proeven en hier en daar een praatje maken met een bekende zo begint voor mij een beetje de wedstrijd
Moet ook zeggen dat is ook wel het leuke van het geheel, we zijn allemaal MVV supporters

Moet zeggen had geen verwachtingen gister over de wedstrijd , vond het alleen jammer dat het zo'n slappe eerste helft was van beide kanten , eigenlijk vervelend om te kijken je hoopt dan op een betere tweede helft maar dat weet je maar nooit
Gister wel , die betere 2de helft kwam er wel van MVV , Ajax had een beetje de "pijp leeg"voor mijn gevoel en wij werden alleen maar beter en beter
Goede wissels van MVV kant waren het verschil tussen een gelijkspel en de volle 3 punten , echt een schitterende rentree van Leroy wat een prachtige voetballer , samen met Joeri wordt dat op links een wapen !

Supporters worden euforisch over onze resultaten en stand op de ranglijst, een schitterde plek op dit moment voor MVV, goed voor de club goed voor het moraal en goed voor ons MVV gevoel !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Huib, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 16:12
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Mvv jong ajax #85
Wie weet kan Nwakali ook wel in de spits voetballen. Daar weet ik nog wel een kandidaat die eraf zou mogen, niet dat die het heel slecht doet maar die positie blijft voor verbetering vatbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 16:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Mvv jong ajax #86
Een quote ergens hier afgelopen week:
-Labylle speelde slecht en leek er weinig zin in te hebben, veel balverlies ook (Na de wedstrijd van Jong MVV tegen Jong Eindhoven)

Zo zie je maar...Elsen weet wat ie doet. Elsen weet ook hoeveel minuten Labylle aankan op dit nivo nu. Dus niet te vroeg janken als ie nog niet basis staat.

Ik denk dat het duidelijk is dat we Elsen en zijn staf gewoon eens wat meer moeten vertrouwen. Tous ensemble zou Roei Baank zeggen. Elsen is nu 3 jaar onderweg en inmiddels heeft hij een team om zich heen gebouwd naar zijn eigen smaak. Dat begint zijn vruchten af te werpen, ondanks de krappe portemonnee. Wat we eerst nog wel eens misten, die teamgeest, die wil om te willen, die maximale passie en inzet onder de spelers... dat zien we nu steeds. Super seizoenstart!

Maar het blijft een kwetsbaar geheel, een jonge ploeg, dat ook een terugval kan hebben. Wij supporters zijn de sleutel tot succes! Laten we dat niet vergeten. Ik hoop op een seizoen zonder afleidingen. Waar ieder in de Geusselt beseft dat ook wij supporters dat beetje extra kunnen brengen. Dat we de negatieve energie over het moderne voetbal waar mensen absoluut een punt hebben, maar waardoor ook het vuurtje langszaam dooft, omzetten in extra power van ons supporters om weg te komen uit deze Kwalitatieve Uitermate Teleurstellende juupleague.
Langzaam begin ik ook te geloven in de quote van de jaar:

I wanna go home.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2016 20:04
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Mvv jong ajax #87
Normaal gesproken vind ik een wedstrijd tegen zo'n jong team een verplicht nummer. Gelet op de stand had ik er nu gewoon zin in. Vooraf trof ik mijn wiskunde leraar van de Mavo in de gracht (de beste wiskunde leraar van West-Europa) die nu eindelijk een seizoenskaart had gekocht. Gooi zin dus, zodat het afscheid van Jordy en Stef mijn stemming niet verpeste. Vanaf Trepke B gezien leek het er op, dat alleen afscheid genomen werd van de hoofdtribune. Daarna een heerlijke avond beleeft. Eerste helft een mooie kans voor ons na een solo van Pedro en stonden wij goed in de posities. De tweede helft was gewoon voor ons; qua kansen en die 100% penalty. Even schrikken toen Leroy bleef liggen en toen kwam de ontlading. Nog nooit zo genoten van een overwinning op een jong team. Wat het ook mooi maakt is dat wij nu de beste reservebank van de Eerste Divisie hebben. Dit is al een mooi seizoen, dat alleen maar mooier kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2016 20:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Mvv jong ajax #88
@ Huib, idd het afscheid van Stef en Jordy was alleen een beetje op de hoofdtribune gericht, echt een aanfluiting voor die 2 spelers ook was het een aanfluiting dat Kersten ( voorzitter) niet eens wist of de spelers de vrouw of de vriendinnen hadden meegenomen, wat een dramatische voorbereiding van Kersten en consorten

Laat die jongens even een ere rondje lopen om van iedereen het verdiende applaus te ontvangen , en laten we voor die Kersten alsjeblieft een andere voorzitter nemen , wat een geklungel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2016 20:15
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Mvv jong ajax #89
Die leraar heeft die als initialen F.C. toevallig?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2016 21:58
Leguaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Mvv jong ajax #90
Betreffende heer met initialen F.C. Heb ik iig gespot. Heeft geen zak met de wedstrijd te maken maar wil graag de opmerking van Huib over deze F.C. Bevestigen. Topper in zijn vak. Vooraf geen enkele verwachting t.o.v. de wedstrijd. Omdat ik me niet kan opladen voor een wedstrijd tegen dit soort non elftallen. Uiteindelijk genoten en voldaan huiswaarts gekeerd. Als we de komende twee potten winnen, Volendam en Cambuur dan kan het echt een fantastische jaargang worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden