Mvv jong ajax

15 sept 2016 13:50
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Mvv jong ajax #31
heb je een seizoenskaart dan is een boycot nog niet zo erg aangezien je toch al iets betaald hebt voor het kaartje.
Alleen de drank die je zou drinken is in het nadeel van MVV.
Echter om na al die jaren te boycotten slaat gewoon nergens op. WANT ze hoorde je 2 jaar geleden niet en zullen nu al helemaal niet meer naar je luisteren.
De enigste die hier last van heeft is MVV en de spelers.
En als echte fan zou je dat niet willen, tenzij je je zelf belangrijker vind als de club.
Als dat het geval is draai het dan om, als jij je belangrijker vind als de club dan mag zeist zich ook belangrijker vinden als jou mening.
En zullen ze dus nooit luisteren naar jullie boycot :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:07
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Mvv jong ajax #32
De hele discussie is simpel samen te vatten.ben je voetbal supporter kan ik me voorstellen dat je niet op jeugd elftallen zit te wachten en dus ook thuis blijft.
Ben je zoals in ons geval MVV supporter dan maakt het geen bal uit waar je tegen speelt je bent er gewoon zo zie ik het.
Heb nog nooit een moment getwijfeld of ik wel of niet zou gaan als jong huppelde pup komt ik ga voor en naar MVV kijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:29 15 sept 2016 14:31 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Mvv jong ajax #33

Sandro schreef :

Breurske schreef : BOYCOT!


Er is maar één manier om van wedstrijden tegen Jong teams af te komen.
En dat is promoveren. !
Dat bereikt men niet om de wedstrijden tegen Jong teams te boycotten maar door voluit achter het eigen MVV team te gaan staan. Want óók tegen Jong teams zijn de broodnodige punten te behalen zeker als je wilt promoveren.
Het alternatief van boycotten is dus promoveren.!!!!!!


* Zie een citaat uit het interview in VI van deze week met Thomas Verheydt ,, MVV. Een slapende reus. Het stadion, de stad, alles is Erediviisie. Het is even wachten tot het een keer lukt.
* Een fragment uit het interview met Hawbir Moustafa bij MVV TV van deze week. ,,Ik wil graag promoveren met MVV. Als het aan mij ligt dit seizoen. Want dat zit er gewoon dik in.

De spelers geloven erin, althans hebben de ambitie om te promoveren. Of dat lukt is afwachten. Men zal heus óók wel wedstrijden verliezen. Het is dan de kunst om het daarna weer op te pakken.
De MVV spelers geloven erin. Nu nog alle MVV supporters erachter gaan staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:43
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Mvv jong ajax #34
Dat geloof is ook de rode draad in de mvv Gazet. Hebben de spelers opdracht gekregen om dat te zeggen, of geloven ze er ook echt in? Het wederom sterke transferbeleid schept m.i. Wel vertrouwen...

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:44
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Mvv jong ajax #35

Sandro schreef :

Sandro schreef :

Breurske schreef : BOYCOT!


Er is maar één manier om van wedstrijden tegen Jong teams af te komen.
En dat is promoveren. !
Dat bereikt men niet om de wedstrijden tegen Jong teams te boycotten maar door voluit achter het eigen MVV team te gaan staan. Want óók tegen Jong teams zijn de broodnodige punten te behalen zeker als je wilt promoveren.
Het alternatief van boycotten is dus promoveren.!!!!!!


* Zie een citaat uit het interview in VI van deze week met Thomas Verheydt ,, MVV. Een slapende reus. Het stadion, de stad, alles is Erediviisie. Het is even wachten tot het een keer lukt.
* Een fragment uit het interview met Hawbir Moustafa bij MVV TV van deze week. ,,Ik wil graag promoveren met MVV. Als het aan mij ligt dit seizoen. Want dat zit er gewoon dik in.

De spelers geloven erin, althans hebben de ambitie om te promoveren. Of dat lukt is afwachten. Men zal heus óók wel wedstrijden verliezen. Het is dan de kunst om het daarna weer op te pakken.
De MVV spelers geloven erin. Nu nog alle MVV supporters erachter gaan staan.


Zie citaat van Bert Kersten: “Alles wat wij bij MVV doen is er op gericht om dichter bij ons doel te komen: eredivisie. Maar dat gaat niet in een tempo zoals supporters dat graag zouden zien, van level 2 naar level 10 ineens, maar dat gaat step by step, van 2 naar 3, van 3 naar 4, enzovoorts. We willen MVV op een niveau krijgen zodat de club structureel kansrijk gaat worden voor promotie.”

Ben dus bang dat MVV er nog niet klaar voor is en het de komende tijd ook niet gaat gebeuren, hoe jammer het ook is. Denk dat MVV volledig gezond wil zijn voordat ze gaan promoveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 15:31
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Mvv jong ajax #36
Hier lees ik ook: Structureel kansrijk gaat worden voor promotie.
Om te promoveren hoef je niet structureel kansrijk te zijn, je moet gewoon eens geluk hebben...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 19:15 15 sept 2016 19:34 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Mvv jong ajax #37
Huidige stand Jupiler League

1. Jong PSV 6 - 14 +5
2. Jong Ajax 6 - 13 +12
3. FC Volendam 6 - 13 +7
4. VVV-Venlo 6 - 12 +4
5. MVV Maastricht 6 - 11 +4
6. Nac Breda 6 - 11 +4
7. RKC Waalwijk 6 - 10 +2
8. FC Emmen 6 - 10 +2
9. Telstar 6 - 10 +1
10. Fortuna Sittard 6 - 10 -1

Enkele voor MVV relevante wedstrijden die morgenavond worden gespeeld.
Jong PSV - FC Dordrecht
MVV Maastricht - Jong Ajax
FC Volendam - Jong Utrecht
Helmond Sport - VVV Venlo
RKC Waalwijk - Nac Breda
De Graafschap - FC Emmen
Achilles '29 - Telstar
Fortuna Sittard - SC Cambuur

Theoretisch als alles héél erg mee zou zitten en niks tegen, zéér optimistisch bekeken zouden wij (MVV) morgenavond zelfs eerste kunnen worden.
*Bij winst op Jong Ajax zou MVV in ieder geval Jong Ajax op de ranglijst passeren. *Jong PSV zou van FC Dordrecht moeten
verliezen. *Volendam zou van Jong FC Utrecht moeten verliezen of gelijkspelen en MVV zou dan met 4 doelpunten verschil van Jong Ajax moeten winnen. *VVV zou tegen Helmond Sport gelijk moeten spelen of verliezen. *Nac Breda zou moeten verliezen of gelijk spelen tegen RKC Waalwijk of winnen met een minder positieve doelpuntensaldo als MVV .
Persoonlijk zou ik tevreden zijn met een gelijkspel tegen Jong Ajax.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 21:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Mvv jong ajax #38

Sandro schreef : Huidige stand Jupiler League

1. Jong PSV 6 - 14 +5
2. Jong Ajax 6 - 13 +12
3. FC Volendam 6 - 13 +7
4. VVV-Venlo 6 - 12 +4
5. MVV Maastricht 6 - 11 +4
6. Nac Breda 6 - 11 +4
7. RKC Waalwijk 6 - 10 +2
8. FC Emmen 6 - 10 +2
9. Telstar 6 - 10 +1
10. Fortuna Sittard 6 - 10 -1

Enkele voor MVV relevante wedstrijden die morgenavond worden gespeeld.
Jong PSV - FC Dordrecht
MVV Maastricht - Jong Ajax
FC Volendam - Jong Utrecht
Helmond Sport - VVV Venlo
RKC Waalwijk - Nac Breda
De Graafschap - FC Emmen
Achilles '29 - Telstar
Fortuna Sittard - SC Cambuur

Theoretisch als alles héél erg mee zou zitten en niks tegen, zéér optimistisch bekeken zouden wij (MVV) morgenavond zelfs eerste kunnen worden.
*Bij winst op Jong Ajax zou MVV in ieder geval Jong Ajax op de ranglijst passeren. *Jong PSV zou van FC Dordrecht moeten
verliezen. *Volendam zou van Jong FC Utrecht moeten verliezen of gelijkspelen en MVV zou dan met 4 doelpunten verschil van Jong Ajax moeten winnen. *VVV zou tegen Helmond Sport gelijk moeten spelen of verliezen. *Nac Breda zou moeten verliezen of gelijk spelen tegen RKC Waalwijk of winnen met een minder positieve doelpuntensaldo als MVV .
Persoonlijk zou ik tevreden zijn met een gelijkspel tegen Jong Ajax.


Dromen mag altijd ;). Ik heb zelf een pessimistisch gevoel over morgen. Ik denk een fikse nederlaag. Hopelijk heb ik ongelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 08:11
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Mvv jong ajax #39
ik verwacht dat we kans hebben om te winnen, Ajax moest gisteren en zondag dus dat geluk hebben we aan onze zij.
gewoon 200% inzet en we kunnen winnen.

Ben alleen bang dat er amper tot geen sfeer gaat zijn, indien de spelers het moeilijk hebben zal het moeilijk zijn ze een handje in de rug toe te steken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 09:19
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Mvv jong ajax #40
Dan zul je maar extra hard moeten zingen hè.

Ga tegen de vrijdageditie van Jong Ajax voor een overwinning.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 15:03
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Mvv jong ajax #41
Zeker! Ik ga voor 3-1, goals van Verheijdt, Nys en Nwakali (invaller).
Een tegendoelpunt van Cassiera.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 15:09
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Mvv jong ajax #42
Vaanoavond present!
Hopelijk een overwinning.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 15:21
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Mvv jong ajax #43

Sjarelke schreef : Zeker! Ik ga voor 3-1, goals van Verheijdt, Nys en Nwakali (invaller).
Een tegendoelpunt van Cassiera.


Sjarelke,

Lijkt me niet dat Cassiera meedoet, die zat geloof ik gisteren bij de wedstrijdselectie van Ajax tegen de Grieken.

Of kan dit wel gewoon? Lijkt me niet, ook omdat Ajax zondag weer gewoon speelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 15:34 16 sept 2016 15:35 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Mvv jong ajax #44

Badjakker schreef :

Sjarelke schreef : Zeker! Ik ga voor 3-1, goals van Verheijdt, Nys en Nwakali (invaller).
Een tegendoelpunt van Cassiera.


Sjarelke,

Lijkt me niet dat Cassiera meedoet, die zat geloof ik gisteren bij de wedstrijdselectie van Ajax tegen de Grieken.

Of kan dit wel gewoon? Lijkt me niet, ook omdat Ajax zondag weer gewoon speelt.

Los van of het mag (hij zat overigens op de tribune), lijkt het me sterk dat ze uit de vliegtuig stappen en dan rechtstreeks de bus naar Maastricht in. Dat voordeel hebben we dan inderdaad waarschijnlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 16:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Mvv jong ajax #45
Het mag (Europa league heeft niets met Jupiler league te maken) maar het is maar de vraag of Ajax denkt dat het goed is voor die jongens om ze rechtstreeks uit Griekenland in de bus hierheen te sturen.

Laat onverlet dat spelers als Nouri, Cerny, De Jong en Van Beek toppers zijn op dit niveau en er gewoon bij zullen zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden