Mvv jong ajax

13 sept 2016 11:28
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv jong ajax #1
Zeker allemaal geschrokken gisteravond van jong Ajax ,maar ik niet want dit Achilles was dramatisch slecht heb de wedstrijd gezien en was niet onder de indruk van Ajax .vrijdag staat er weer een heel ander team bij Ajax en uit en thuis is een groot verschil voor dit team ,maar mvv mag hun niet de kans geven om hun spelletje te spelen dus van af het begin ze aanpakken en vol ervoor gaan dan blijven de punten in Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 12:06
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Mvv jong ajax #2
Ik las dat Krul binnen is en nog wedstrijdritme moet opdoen. Dat zal niet in de A1 van Ajax zijn vrees ik ..... ! :blink:
Nu maar hopen dat we geen penalty krijgen :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 17:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Mvv jong ajax #3
Tsja, je weet niet wat je kunt verwachten. Zoveel spelers van het eerste doen er niet mee, maar maakten bijvoorbeeld gister wel het verschil. Kans is groot dat Krul keept, maar daar blijft het ook bij denk ik. Spelers als Nouri, De Jong en Cerny zijn spelers om in de gate te houden.

Mensen, kom vrijdag masaal naar de Geusselt. Laat die boycot los, want Croux en Peeters verdienen een mooi afscheid.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 17:32
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Mvv jong ajax #4
Gelukkig speelt Ajax1 op zondagmiddag en kan het onsportieve trucje van vorig jaar niet herhaald worden (half Ajax 1 deed toen mee)
De echte waterdragers zullen vrijdag zeker niet meedoen, die hebben ze te hard nodig in de match tegen Heracles-Almelo.
Vroeg storen en Nouri, de Jong en vooral Cerny geen meter ruimte geven, dan komt het wel goed
Ik heb vertrouwen in een goede afloop. 2 - 1 voor ons.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 20:12
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Mvv jong ajax #5
Hoop dat zoveel mogelijk mensen naar het stadion komen. Boycotten heeft toch geen zin.

Misschien vliegen Nouri en consorten wel mee naar Griekenland donderdag? Wellicht kunnen die dan ook niet spelen vrijdag. Zou mooi zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 21:03
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Mvv jong ajax #6
Donderdag na de wedstrijd 5 blessures bij Ajax. :thumbsup:

Het ligt eraan wie speelt... Krul keept? Dan denk ik dat we hoogstens 1x maar zullen scoren dus hoop ik maar op de enigste goal van de wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 21:52 13 sept 2016 21:59 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Mvv jong ajax #7

mvv4ever schreef : Donderdag na de wedstrijd 5 blessures bij Ajax. :thumbsup:

Het ligt eraan wie speelt... Krul keept? Dan denk ik dat we hoogstens 1x maar zullen scoren dus hoop ik maar op de enigste goal van de wedstrijd.




Volgens mij speelt Krul met Newcastle al jaren degradatie voetbal . Een keeper is zo goed als zijn verdediging is . en dan heb ik het nog niet eens over wedstrijd ritme . Krul heeft al meer dan 1 seizoen amper wedstrijden gespeelt .



ps

Een bal op doel is een bal op doel , ook bij MVV lopen spelers rond met een goede trap techniek .

ps ps

Die opmerking van Brokamp ( nu maar hopen dat we geen penalty krijgen slaat alles ) Krul is alles behalve een penalty killer .
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 22:50 13 sept 2016 22:56 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Mvv jong ajax #8
Ooit schreeuwde een bekende fan op de Boschpoort tegen de Körver ...
toen us MVV-ke te weinig inzet toonde bij het begin van een wedstrijd :

"Frenske...diech höbs knijnskes op 't veld stoon en geen liewe die draon goon....!"

Als ik bovenstaande commentaren lees, moet ik dan denken ...
"dao zitte toch gein knijns bij us oppe tribuun..."???
Mie wawwele euver e aofwasmiddel daan euver us Matadoore ...?
LRB kin zoe gifteg weure wie ’ne wèlle knien euver te wienig fiducie...

Sjeis egal wee kump en wee bij die Hollenders op 't veld steit; die vaan us höbbe dit sezoen laote zien tot ze dao stoon ,
dus boerum neet die Hollenders kepot sjeete !


Now jeh....
1:0 maag aoch wel ..daomet is dees jong aoch kontent !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 23:07
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Mvv jong ajax #9
Bekijk het ook van een andere kant...als voetballiefhebber is het leuk om die talenten als Nouri te zien voetballen. Vorig jaar ook genoten van de klasse van Klaassen.

Tuurlijk is het als MVV fan kut, maar als liefhebber is het mooi! Enige kans om toekomstige toppers in actie te zien in de Geusselt. Zolang die 3 punten hier blijven :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 23:23
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Mvv jong ajax #10
Ik begrijp niet waarom Jong Ajax/Jong PSV en Jong Utrecht nog punten krijgen voor een overwinning of gelijk spel ?? Aangezien ze toch niet kunnen promoveren of degraderen . Voor hun maakt het niks uit , voor de andere 17 ploegen in de JL wel .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 23:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Mvv jong ajax #11
Nou zal m'n popcorn meenemen dat wordt dus genieten geblazen van de Ajax helden van de toekomst. Klaassen speelde overigens 2 seizoenen terug niet vorig jaar. En wat ik me herinner speelde hij toen een ongelukkige pot en miste hij grote kansen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 23:34 13 sept 2016 23:38 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Mvv jong ajax #12

Anna D. schreef : En wat ik me herinner speelde hij toen een ongelukkige pot en miste hij grote kansen.

Tja, je herkent klasse of je herkent het niet. Verder had ik het over de voetbal liefhebber (neem aan dat een deel van de supporters ook algemene liefhebber van het voetbal zijn). Waarom dan zo zuur reageren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 23:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Mvv jong ajax #13
Ik had nog iets veel zuurders getypt maar heb het maar niet verstuurd. Ik ben geen zogenaamde "voetballiefhebber", ik ben mvvfan. Als ik topvoetballers wil zien ga ik wel naar wedstrijden in het buitenland.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 00:00
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Mvv jong ajax #14
Wij supporters moeten ons eens realiseren dat het boycotten van wedstrijden MVV financieel MVV echt geen goed doet . 3 thuiswedstrijden 1200 toeschouwers gemiddeld 10 euro zijn 36000 euro . Daar koop je aan het eind van het seizoen een speler voor .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 05:57 14 sept 2016 05:58 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Mvv jong ajax #15
Als het al niet te voorkomen is dat tweede teams mee draaien in,,onze,,competitie vind ik dat ze naar de vrijdag avond moeten gaan.
Als je toch zit te kijken naar Utrecht-Fortuna gaan je haren toch recht opstaan!
Een punt hadden de rood witte uit utereg,en nu met bijna 7 eerste elftal spelers twee vingers in de neus een 3 -0 overwinning.
Nu voor het eerst begrijp ik de ultra's ,en meerderen die niet naar mvv kwamen als er weer een veredeld eerste/tweede team op bezoek kwam in de geusselt.
Maar wat zit ik hier eigenlijk te typen,dat zooitje ongeregeld in Zeist doet nu al niks anders als weglopen uit hun functie,dus zullen ze echt zich niet bezig houden met bij zaken.
Ik vind het misselijk makend en zelfs,,zielig,,dat Fortuna een kansloze missie te gemoed ging daar.
En ik zit niet te wachten op toppers van een Eredivisie club om mijn cluppie te laten besodemieteren.
Gelukkig hebben wij een gunstig affiche met een thuis wedstrijd komende vrijdag,daar Ajax1donderdag en zondag moet voetballen....Gr. Opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden