Mvv jong ajax

14 sept 2016 06:52
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Mvv jong ajax #16

Jacques schreef : Ik had nog iets veel zuurders getypt maar heb het maar niet verstuurd. Ik ben geen zogenaamde "voetballiefhebber", ik ben mvvfan. Als ik topvoetballers wil zien ga ik wel naar wedstrijden in het buitenland.


Dat hoeft gelukkig niet, Jacques! MVV heeft er ook een: Nwakale! Let maar eens op !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 14:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv jong ajax #17
Allemaal dat gezeur over belofte elftallen moet eens ophouden het is nou eenmaal zo.maar dat we we al 15 jaar geen eredivisie spelen vind ik veel erger ,en laat nou maar eens zien dat wij willen promoveren dat vind ik veel belangrijker en jong Ajax alle hoeken van het veld laten zien daar gaat het om en allemaal naar de geuselt vrijdag dan komt het wel goed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 14:18
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Mvv jong ajax #18
Jong Ajax speelde tegen Fortuna ook zonder spelers van het 1e maar Fortuna werd grote delen van de wedstrijd toch weggetikt.

Nu schat ik MVV wel wat hoger in als Fortuna maar zelfs zonder spelers van het 1e krijg je een hele zware wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 14:38
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Mvv jong ajax #19
BOYCOT!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 14:39
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Mvv jong ajax #20
Volgens mij is dit niks nieuws, dit zijn spelers die vaak al jaren met elkaar samen spelen. En technisch leggen we het altijd af, dus dat wegtikken zegt mij niks. Sowieso een kut woord, weg tikken.

Om jong Ajax te verslaan heb je een formule nodig.
Scherp zijn vanaf t begin en VOL DEROP KLATSE. Zet Ippel maar eens lekker op nouri en laat ze met paar sluwe overtredingen voelen dat hier niks te halen valt. Fysiek spel dus, duels.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 16:28
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv jong ajax #21
Breurske mensen zoals jij moeten ze boycotten met je slappe woorden kom eens met een goed verhaal als jij het beter weet ,alleen maar slap geauwehoer en verder niets .het zal wel aan je leeftijd liggen om altijd maar het zelfde te bleiren en niks toevoegen aan dit forum
De volgende gebruiker (s) zei dank u Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 17:04
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Mvv jong ajax #22

Breurske schreef : BOYCOT!


Er is maar één manier om van wedstrijden tegen Jong teams af te komen.
En dat is promoveren. !
Dat bereikt men niet om de wedstrijden tegen Jong teams te boycotten maar door voluit achter het eigen MVV team te gaan staan. Want óók tegen Jong teams zijn de broodnodige punten te behalen zeker als je wilt promoveren.
Het alternatief van boycotten is dus promoveren.!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 17:38
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Mvv jong ajax #23

dreekemvvke schreef : Breurske mensen zoals jij moeten ze boycotten met je slappe woorden kom eens met een goed verhaal als jij het beter weet ,alleen maar slap geauwehoer en verder niets .het zal wel aan je leeftijd liggen om altijd maar het zelfde te bleiren en niks toevoegen aan dit forum


Dreeke de bis de lèste tied behuurlek good op weeg. En dat mein 'ch eg.

Mer lier d'ch 'ns 2 dinger aof ezzebleef:

a) Altied weer aonkoume mèt dien zoegenaomde ervaring en dat leeftiedsgeneuzel, want dat zeet lang neet altied get. Eder heet zoe zien arguminte um bepaolde dinger te doen/neet te doen, dat heet niks te make mèt watste noe aonhaols. Haw op mèt diechzelf beter te vinde.

b) Eders kier opnui späölste 't op de maan, zoonder tege-arguminte. In plaots daovaan kinste beter Breurske -en aander lui- door 'ne positieve inslaag werm make um wél nao M.V.V. te koume. Tege beter weite in dinkelek, mer dat is nog altied beter es wie 't noe geit.

Compleminte!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 18:59 14 sept 2016 19:02 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Mvv jong ajax #24
Het is duidelijk dat het animo voor de boycot steeds meer afneemt. Dat is iets anders dan gelaten reageren natuurlijk. De overgrote meerderheid van de supporters wil NIET tegen jong Ajax spelen. Maar dat het duidelijk is dat MVV economische schade heeft als je niet gaat, is een feit. Dat anderen van mening zijn dat juist het toevoegen van de jong teams ook zijn weerslag heeft op beleving, en dus bezoekers en dus omzet is ook een feit. Maar dit laatste zal niet opgelost worden met een boycot, en dat is ook een feit.

Gelukkig zijn er positieve geluiden aan de horizon, die wellicht wél een oplossing kunnen brengen. In de vorm van de welbekende dialoog. Zo heeft het Supporterscollectief Nederland vorm gekregen (waarin afvaardigingen supporters zitten van vrijwel alle clubs), en op die vergaderingen is dit thema 'jong teams' absoluut aan de orde. Daar kan men de discussie fatsoenlijk aanwakkeren, en heeft men veel meer invloed op de stakeholders, sterker nog die willen in gesprek. (Overigens staat dit orgaan volledig los van Stopdebeloften.nu)

Voor de nieuwsgierigen onder ons: supporterscollectiefnederland.nl
Komop die roeje!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 19:49
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Mvv jong ajax #25
Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? MVV is vanaf moment 1 kartrekker wat betreft dit soort initiatieven. Als er iemand de constructieve dialoog heeft opgezocht...

Als je kijkt naar de geloofwaardigheid van het voetbal in het algemeen, kan ik me heel goed voorstellen dat mensen de interesse verliezen. Champions League bijvoorbeeld, het is een utopie dat daar ooit nog een kleinere club voor een verassing gaat zorgen. Ik ben in ieder geval uitgekeken op dat elite clubje.

Onze divisie hetzelfde; over een paar jaar zitten er 8 beloften elftallen in. Ik heb daar oprecht geen interesse in. En voor de dooddoener: "Een echte supporter blijft achter zijn club staan" of " dit kost MVV geld"; hou in godsnaam op! MVV neemt mij niet serieus door deze onzin iedere keer maar weer te slikken. Ik moet ook hard werken voor m'n geld, liefde heeft bij mij een grens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 23:12
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Mvv jong ajax #26
Dat er wantrouwen is kan ik snappen maar je doet de mensen die moeite steken in MVV toch echt te kort met je posts vind ik.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 23:20
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Mvv jong ajax #27

Kanarie schreef : Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? MVV is vanaf moment 1 kartrekker wat betreft dit soort initiatieven. Als er iemand de constructieve dialoog heeft opgezocht...

Als je kijkt naar de geloofwaardigheid van het voetbal in het algemeen, kan ik me heel goed voorstellen dat mensen de interesse verliezen. Champions League bijvoorbeeld, het is een utopie dat daar ooit nog een kleinere club voor een verassing gaat zorgen. Ik ben in ieder geval uitgekeken op dat elite clubje.

Onze divisie hetzelfde; over een paar jaar zitten er 8 beloften elftallen in. Ik heb daar oprecht geen interesse in. En voor de dooddoener: "Een echte supporter blijft achter zijn club staan" of " dit kost MVV geld"; hou in godsnaam op! MVV neemt mij niet serieus door deze onzin iedere keer maar weer te slikken. Ik moet ook hard werken voor m'n geld, liefde heeft bij mij een grens.





Sorry vriend ik begrijp je frustratie , maar als je 2x pak weg 15 euro per maand te veel vind om er een paar uurtjes uit te zijn . Als je na de film gaat ben je meer kwijt . Sorry maar hier kan ik me dus echt kwaad over maken . Een seizoenskaart ( 19 wedstrijden ) kost je nog geen 200 euro .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 05:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Mvv jong ajax #28
132€.....gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 09:12
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Mvv jong ajax #29

Sjonnie schreef :

Kanarie schreef : Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? MVV is vanaf moment 1 kartrekker wat betreft dit soort initiatieven. Als er iemand de constructieve dialoog heeft opgezocht...

Als je kijkt naar de geloofwaardigheid van het voetbal in het algemeen, kan ik me heel goed voorstellen dat mensen de interesse verliezen. Champions League bijvoorbeeld, het is een utopie dat daar ooit nog een kleinere club voor een verassing gaat zorgen. Ik ben in ieder geval uitgekeken op dat elite clubje.

Onze divisie hetzelfde; over een paar jaar zitten er 8 beloften elftallen in. Ik heb daar oprecht geen interesse in. En voor de dooddoener: "Een echte supporter blijft achter zijn club staan" of " dit kost MVV geld"; hou in godsnaam op! MVV neemt mij niet serieus door deze onzin iedere keer maar weer te slikken. Ik moet ook hard werken voor m'n geld, liefde heeft bij mij een grens.



Sorry vriend ik begrijp je frustratie , maar als je 2x pak weg 15 euro per maand te veel vind om er een paar uurtjes uit te zijn . Als je na de film gaat ben je meer kwijt . Sorry maar hier kan ik me dus echt kwaad over maken . Een seizoenskaart ( 19 wedstrijden ) kost je nog geen 200 euro .


Buiten dat ik die seizoenskaart heb, lijkt het me dat iedereen vrij staat te bepalen waar hij/zij warm voor loopt en waar niet voor. Je club stad en land achterna reizen, iedere week weer, kost overigens wel heel wat meer dan 200,-. Maar het gaat totaal niet om het geld, het gaat om het principe. De houding van MVV, maar ook van een groot deel van de aanhang, hangt mij enorm de keel uit. Accepteer het maar want wij alleen kunnen er toch niets aan doen.

Het feit dat deze jong-elftallen überhaupt bestaansrecht hebben, komt doordat er nog altijd mensen voor naar de stadions komen. Dat gegeven kun je dus nooit verwijten aan de mensen die passen voor deze spek en bonen wedstrijden. Maar de meeste leven in de waan van de dag, denkend dat de 3 punten morgen belangrijker zijn dan het bestaansrecht op de lange termijn. In tegenstelling tot wat Boe is dat feeske beweerd, kan ik uit mijn eigen omgeving bevestigen dat het animo voor een boycot juist groeit. Niet alleen bij MVV trouwens. Voor wat dat nog waard is overigens...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 10:33
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Mvv jong ajax #30
De selectie van Ajax vanavond:

Kenny Tete
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sánchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Bertrand Traoré
Davy Klaassen
Amin Younes
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Hakim Ziyech
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks

Niet echt spelers van Jong Ajax dus bij. Ajax verloor overigens twee weken geleden op het veld van RKC, we moeten ons ook weer niet teveel blind staren op afgelopen maandag toen Ajax met verschillende A-spelers speelde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden