Mvv jong ajax

16 sept 2016 23:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Mvv jong ajax #61
Over Loshaj: je zag dat die opleefde toen hij centraal mocht spelen na inbrengen Labylle. Daar was hij zo veel beter dan aan de zijkant. Ik zie hem daar graag vaker, helaas voor Guvenc. Het team stond veel beter na die wissel.

Heerlijke overwinning. Hopelijk ontlopen we de traditionele inzinking, dan kan het erg leuk worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 23:14
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Mvv jong ajax #62
Heerlijk gevoel om dan toch de 3 punten te pakken vanavond.

2e helft ook qua sfeer er proberen er voor te gaan. Geluk met deze Ajax selectie, nog steeds vervalsing ten top natuurlijk. Al zijn ze niet voor niets lovend over zo'n Nouri bv.

Wat ik eerder deze week zei vertrouwen in Labylle en in zijn herstel. Gebroken been is anders dan zijn knieblessure. Kan ook gezien de bevrijdende goal een leuke tandem worden aan de linkerkant met Schroijen. Denk typisch met een linkervoet vanaf links dat die naast gaat, heerlijk dat die toch binnenvalt. Labylle een profcontract natuurlijk wat mij betreft en gezien vanavond natuurlijk opportunistisch. Maar denk dat de afspraken tussen hem en MVV prima zijn stap voor stap terug naar z'n oude contract.

Eerder in de 2e helft natuurlijk belachelijk dat die Belgische scheids die normaal vlagt in de 1e Klasse daar voordeel wil geven aan MVV, terwijl de speler die wordt neergehaald in de 16 getorpedeerd wordt en het dus een penalty was. Nou fijn dat voordeel dan!

Eens met Frank vond Luis Pedro ook erg dreigend met z'n acties. Dit gaat nog zeker in de toekomst goals en assists opleveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 23:32 16 sept 2016 23:34 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Mvv jong ajax #63
De sterkte van dit MVV begint met de verdediging, die staat echt als een huis. Vandaag ook weer nul schoten op doel van jong Ajax (volgens officiele statistieken), en als ik even terugdenk heeft Geens volgens mij sowieso relatief weinig te doen gehad dit seizoen.

De rest van de selectie is volgens mij ook de beste in jaren, het klopt allemaal. Ik denk misschien zelfs dat het grootste gevaar van deze selectie is dat er onvrede kan ontstaan bij de spelers op de bank. Maar als MVV dit niveau vast kan blijven houden dan zit een plek in de top 5 erin!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 23:47
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Mvv jong ajax #64
Terechte overwinning en zoals iedereen blij met de drie punten. Ook mooi om de ontlading bij iedereen te zien als die bal er na 85 minuten toch gelukkig invliegt. Ben het grotendeels eens met iedereen hier, ajax was gewoonweg de mindere ploeg. Je ziet dat ze talent hebben, maar dat het tikken nog wel eens fout ging. Eerste helft licht overwicht voor mvv, en in de tweede helft kwam mvv echt los. Naar mate de wedstrijd vorderde kreeg ajax het gewoon moeilijker door het betere spel van mvv. Loshaj en Labylle blonken naar mijn mening uit, mooie rentree voor Leroy. Mvv ging gewoon beter spelen door hem, sorry voor guvenc, maar labylle/schroyen lijkt mij een betere linkerflank.

Nog even wat anders... Nu ben ik normaal niet zo van het zeuren op scheidsrechters, maar vandaag was toch echt wel een wanvertoning van onze belgische mensen... Als je niet ziet dat nys een penalty verdiend, inconsequent fluit en kaarten geeft hoor je denk ik niet op dit niveau te fluiten. Maar gelukkig heeft het de drie punten verder niet beinvloed. Fijn weekend en op naar almere en cambuur voor de eerste periode!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 00:44
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Mvv jong ajax #65
Wat een mooie en verdiende overwinning van die vaan us. Ik vond jong ajax, zeker in de 1e helft, echt wel goed. Over hun kwaliteit en talent hoeven we het niet te hebben maar dit JA vond ik onder de nieuwe trainer veel volwassener als onder Jaap Stam. Zij staan wat mij betreft niet voor niets waar ze staan in de ranglijst.... daar gaan nog heel veel ploegen punten tegen afgeven.
Des te mooier de prestatie van MVV. Ik begrijp echt niks van de kritiek/discussie, die af en toe de kop opsteekt op het forum over het feit of Ron/Wim onze ploeg wel vooruit kunnen helpen. Juist vanavond tegen een getalenteerde tegenstander laat MVV zien wat het in huis heeft. Discipline, tactisch vermogen, werklust. En vergeet niet het nivo van de bank. Dat kan ons dit seizoen in de beslissende momenten de punten opleveren.
Ik zie een ploeg waar de wil vanaf straalt. Een ploeg die voor elkaar wil werken. En een ploeg met gogme. En gelukkig ook nog veel groeimogelijkheden :-)

Ik verheug me alweer op de volgende pot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 01:22
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Mvv jong ajax #66
Zo, lekker hoor! Alles eigenlijk al gezegd hierboven, wat een heerlijke goal, heerlijk moment, heerlijke euforie. Prachtige pass van Labylle, waarbij overigens ook dank aan de nr 7 van jong Ajax die heel opzichtig besloot niet achter Labylle aan te gaan, waardoor deze alle tijd had voor een steekbal.

Tja, hoe het kan verkeren. Tegen Helmond hadden we 3 veldspelers, 3 jeugdspelers, op de bank, nu zaten oa 2 Arsenal spelers, een international en voormalig eredivisiespeler op de bank. Dat is toch net anders. In deze vorm is Labylle in elk geval niet uit de basis te houden.

Ik vond bijna iedereen aardig spelen, maar erboven uit staken mijns inziens Ciranni, Pedro en Loshaj, die laatste dan wel nadat hij centraal mocht spelen. En hoewel hij weinig te doen heeft gehad toch ook een compliment aan de keeper. Hij mag dan wat klein ogen, hij straalt veel meer rust en zekerheid uit dan Coppens gedurende zijn eerste jaar. Ik vond Kuipers wat tegenvallend, zij het alleen voetballend, verdedigend (en daarvoor staat hij er in eerste instantie) was het prima. En daarnaast heeft Nys nog echt niet de vorm van afgelopen seizoen. Vind hem ongelukkig spelen, veel foute passes, slordige aannames, onnodig balverlies etc. Hopelijk komt hij snel uit dit vormdipje.

Tja, het grotere perspectief dan. We zijn absoluut kandidaat voor de periode. Maar laten we het wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Volgende week wacht een hele zware dobber in Almere. En ook thuis tegen Cambuur wordt geen walk-over, ik begrijp uit de verslagen dat die 3-0 van Fortuna behoorlijk geflatteerd was (pin me er niet op vast, ik weet niet of die verslagen kloppen). Dat gezegd hebbende, we hebben een hele aardige selectie, die in staat is tot leuk, aanvallend voetbal, hard kan werken, niet bang is uit te delen en te incasseren, en we hebben we ook nog eens vergeleken met voorgaande jaren een goed bezette bank. Als eea een beetje meezit qua blessures en dergelijke dan zouden we dit seizoen best eens ver kunnen komen. Maar goed, voorlopig telt alleen Almere uit volgende week!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 08:42
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Mvv jong ajax #67
Dit zijn een lekkere 3 punten!
Met of zonder aanvulling van spelers uit de A-selectie, van dit jong- Ajax winnen maar weinig ploegen in de Jupiler league.
Wat is MVV deze competitie goed gestart ondanks de zware tegenstanders die we al gehad hebben.

Nu niet verzaken tegen de zogenaamde kleinere ploegen, en daar ook met een goede focus de wedstrijd ingaan, dan kun je een supergoed seizoen neerzetten.

De eerste helft had ik het idee dat MVV moeite had met het snelle veldspel van jong-Ajax, en dat ze zoekende waren.
De tweede helft, had MVV het betere van het spel, en hebben we terecht de 3 punten binnengehouden.

Voor mij waren Perreira en Schroijen de mannen van de wedstrijd, en Labylle met een supergoede invalbeurt.
Een fitte Labylle hoort in de basis. Wat een luxe-probleem voor Elsen met zo'n brede selectie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 09:04
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Mvv jong ajax #68

Tuor schreef : En hoewel hij weinig te doen heeft gehad toch ook een compliment aan de keeper. Hij mag dan wat klein ogen, hij straalt veel meer rust en zekerheid uit dan Coppens gedurende zijn eerste jaar.

Zeker mee eens. Er waren gisteren een paar terugspeelballen waarbij hij zichzelf in ds problemen had kunnen brengen en waar ik bij Coppens niet gerust op was geweest. Geens straalt hierbij inderdaad veel meer rust uit.
Overigens kan ik me van dit seizoen nog geen tegendoelpunt voor de geest halen dat een keepersfout was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 09:53
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Mvv jong ajax #69
Wat een paas van Labylle !!! Wat ben ik blij dat hij terug is bij MVV.
Deze man was meteen gevaarlijk en zorgde voor dreiging via de andere kant!!!
Ik hoop labylle snel in de basis te zien.

Louis Pedro, leuke speler. Zorgt voor veel dreiging maar mag misschien wat vaker de bal afgeven.
Maar waat een drive om te winnen en te scoren. Zo'n speler moet je hebben.

Dan onze nieuwe aanwinst, hij oogde goed fit de laatste 2 min,
Jammer dat hij niet meer minuten kreeg.
Ik mag toch hopen dat ook deze speler binnen 2 weken ook in de basis begint.
Samen met Pedro, Labylle kan dit nog eens een leuk seizoen worden.

De rest van het team natuurlijk ook TOP gespeeld. Trots op deze overwinning!!!!

Ben blij dat ik geweest ben aangezien wedstrijden tegen de jonge clubs vaak saai zijn, maar dit was een spannende pot.


PS: Ik zou graag die oconner eens willen zien spelen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 10:00
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Mvv jong ajax #70
Je kunt helaas maar 11 man opstellen... en wie moet er dan uit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 10:15
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Mvv jong ajax #71

HIER!! schreef : Je kunt helaas maar 11 man opstellen... en wie moet er dan uit?


Opvallend gisteren: Kuipers lag geblesseerd op de grond. Meteen werd 1 van de Martina's de dugout uit gestuurd om warm te lopen. Je zou toch een andere centrale verdediger dan verwachten oftewel O'Conner. Heeft Elsen dan toch zo weinig vertrouwen in hem?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 10:34
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Mvv jong ajax #72
Dat durf ik niet te zeggen, maar het feit is wel dat Kelechi Nwakali een goede speler is,
Deze jongen is gekomen om minuten te maken en ons aan meer goals te helpen.
Helaas zal er dan iemand moeten plaatsmaken en het is aan de trainer om dat te beslissen.
Maar het lijkt me meer dan logisch dat een talent zoals Kelechi Nwakali in de basis moet komen te staan.
Tenzij hij echt niets toevoegt aan het team, maar dat kan ik me niet voorstellen.

Die zelfde vraag stel ik me bij Oconner
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 10:42
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Mvv jong ajax #73
Ik denk dat Nys wel eens geslachtofferd kan gaan worden voor Nwakali. Guvenc zal plaats moeten maken voor Loshaj waardoor Schroijen naar de linksmid kan en Labylle op de linksback. Dan is het Ippel of Nys eruit voor Nwakali. Beide bepalende spelers, maar dan eerder Nys eruit wat mij betreft.

Geens
Ciranni/Moustafa - Kuipers - Pereira - Labylle
Pedro - Nwakali - Ippel - Schroijen
Loshaj
Verheydt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 11:00 17 sept 2016 11:01 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Mvv jong ajax #74

pinobel schreef :
Opvallend gisteren: Kuipers lag geblesseerd op de grond. Meteen werd 1 van de Martina's de dugout uit gestuurd om warm te lopen. Je zou toch een andere centrale verdediger dan verwachten oftewel O'Conner. Heeft Elsen dan toch zo weinig vertrouwen in hem?


Klopt dat was ik even vergeten maar ik was echt verbaasd toen ik dat zag.. heel vreemd!! Vooral ook omdat ik de Martina's echt nog te licht vindt voor dit niveau (maar ze kunnen zeker nog groeien), ik kan me niet voorstellen dat die O'Connor slechter is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 11:55 17 sept 2016 11:55 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Mvv jong ajax #75
Kort en krechteg. Heerlek geslaope.

PS. Ouch ’n filicitatie veur euze nuie kebaal gróp op E.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden