Mvv jong ajax

16 sept 2016 16:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Mvv jong ajax #46

Jacques schreef : Het mag (Europa league heeft niets met Jupiler league te maken) maar het is maar de vraag of Ajax denkt dat het goed is voor die jongens om ze rechtstreeks uit Griekenland in de bus hierheen te sturen.

Laat onverlet dat spelers als Nouri, Cerny, De Jong en Van Beek toppers zijn op dit niveau en er gewoon bij zullen zijn.


Laat onverlet dat spelers als de Jong het niet elders hebben gered en uzze Kuuper er gewoon bij zal zijn ! ;)
Diech hubs tog geleeze wat 't Bies euver de Kuuper zag... B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 17:04 16 sept 2016 17:05 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Mvv jong ajax #47
Erg veel zin om eindelijk weer een thuis match te zien. Hopelijk met een volwassen MVV en het debuut van onze Nigeriaanse diamant. Ook erg benieuwd of de verdediging is opgewassen tegen de aanvallende kwaliteiten van Nouri en zn ploeggenoten.

Bij de bookies is MVV best wel favoriet (vanmiddag 1.85 voor MVV en bijna 4.00 voor J Ajax)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 17:44
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Mvv jong ajax #48
Ik gok op een 2-1 overwinning.
Ik hoop veel passie en strijd te zien vanavond.

We hebben een leuk voetballend elftal. Enige minpunt vind ik ons scorend vermogen.
Maar toch blijf ik positief.

3 punt veur die roeie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Mvv jong ajax #49
Wat zong de jong e keteer veur tied...?


Haw pin....
Haw pin...
Die Hollenders goon drin...


I rest my case... :thumbsup:

Fein wiekend allemaol !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:10
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Mvv jong ajax #50

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Mvv jong ajax #51
Je zag MVV gewoon 25% beter worden toen Labylle inviel . We staan nu 4e op de ranglijst 3 punten achter PSV en op doelsaldo 2 achter Volendam en 1 achter NAC . Volgens mij is volgende week de laatste wedstrijd van de 1e periode ?? Volendam moet uit naar Dortdrecht , Nac thuis tegen de Graafschap . Een periode titel bij Almere zou zo maar mogelijk kunnen zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:36
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
Mvv jong ajax #52

Sjonnie schreef : Je zag MVV gewoon 25% beter worden toen Labylle inviel . We staan nu 4e op de ranglijst 3 punten achter PSV en op doelsaldo 2 achter Volendam en 1 achter NAC . Volgens mij is volgende week de laatste wedstrijd van de 1e periode ?? Volendam moet uit naar Dortdrecht , Nac thuis tegen de Graafschap . Een periode titel bij Almere zou zo maar mogelijk kunnen zijn .


Nee, nog twee wedstrijden. In de laatste wedstrijd spelen Volendam en NAC tegen elkaar en wij thuis tegen Cambuur, dat vanavond kansloos onderuit ging bij onze buurtjes.

Wat Labylle betreft heb je 100 procent gelijk. Leroy mag nu al niet meer uit de basis, helaas voor Guvenc...

Een ding is zeker, we hebben een leuke selectie met mogelijkheden. Benieuwd waar dit gaat eindigen dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:40
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Mvv jong ajax #53
Mooi om te zien hoe volwassen MVV speelde. Ajax kreeg nooit de kans om in zijn spel te komen doordat MVV goed druk zette. De 1-0 zat er in mijn beleving al langer aan te komen. Leek mij een 100% strafschop op Nys? We wisten het eigenlijk al, maar vanavond bevestigt opnieuw dat het een heel leuk seizoen kan worden B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:40
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Mvv jong ajax #54
Ook ik sta in voor de tandem Schroijen - Labylle. Er kwam een hoop dynamiek aan de linkerkant toen Leroy erin kwam. Een goede combinatie tussen Joeri en Leroy waar vervolgens door een voortreffelijke loopactie van Schroyen het doelpunt uit voort komt.

Helaas zal Guvenç dan uit de basis moeten. Maar, dit geeft alleen maar aan dat de concurrentie in de ploeg toeneemt. De bank is dit seizoen goed bezet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:42
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Mvv jong ajax #55

ASR schreef :

Sjonnie schreef : Je zag MVV gewoon 25% beter worden toen Labylle inviel . We staan nu 4e op de ranglijst 3 punten achter PSV en op doelsaldo 2 achter Volendam en 1 achter NAC . Volgens mij is volgende week de laatste wedstrijd van de 1e periode ?? Volendam moet uit naar Dortdrecht , Nac thuis tegen de Graafschap . Een periode titel bij Almere zou zo maar mogelijk kunnen zijn .


Nee, nog twee wedstrijden. In de laatste wedstrijd spelen Volendam en NAC tegen elkaar en wij thuis tegen Cambuur, dat vanavond kansloos onderuit ging bij onze buurtjes.

Wat Labylle betreft heb je 100 procent gelijk. Leroy mag nu al niet meer uit de basis, helaas voor Guvenc...

Een ding is zeker, we hebben een leuke selectie met mogelijkheden. Benieuwd waar dit gaat eindigen dit seizoen.




2 wedstrijden nog dus ?? Ik hink op 2 gedachten . Van 1 kant hoop ik op een periode titel . Van de andere kant ben ik bang dat een periode titel zo vroeg MVV als ploeg kwa inzet een stapje terug zal doen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:45
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Mvv jong ajax #56
Fantastische pot. Labylle is gewoon op het veld nog de oude, hopen dat het fysiek goed is bevallen weer.

Nog 2 potten voor de periode. Gelijk met NAC en Volendam voor die plek. Die spelen over twee weken ook nog eens tegen elkaar, dus we staan er gunstig voor. Twee lastige, belangrijke potten dus komende twee weken en dinsdag natuurlijk nog Volendam in de beker. Gelukkig kunnen we nu rouleren met toch een redelijk luxe bank (behalve aanval).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:49
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Mvv jong ajax #57
Er waren mensen die met stelligheid beweerden dat Luis Pedro er helemaal niks van zou bakken. Zonder hem te hebben zien voetballen. Een Pedro in deze vorm doet denk ik al snel Jordy Croux vergeten. Hij dreigt en heeft het vermogen om te versnellen aan de bal. Hij heeft deze wedstrijd wel een stuk of 15 succesvolle passeeracties gehad.

En inderdaad, MVV ging beter spelen toen Labylle inviel. Maar dat lag niet alleen aan Leroy, want ook het gegeven dat Guvenc eruit werd gehaald (al had hij ook Nijs kunnen wisselen, want die speelt dit hele seizoen onder zijn kunnen) was van invloed. Schroijen brengt diepte in het spel en Labylle en hij voelden elkaar blindelings aan. De druk naar voren werd groter en gevaarlijker. Guvenc heeft weinig dreiging naar voren.

Al met al een dikverdiende overwinning. De verdediging heeft geen enkele kans weggegeven en dat is knap tegen dit technische Jong Ajax, al is uitverdedigen ook een kunst. Die is Kuperke nog niet echt machtig; hij grossierde in foute passes. Pereira speelde solide en Ciranni had weer een paar goede vrije trappen en hoekschoppen.

MVV speelde positioneel sterk, maar het middenveld vond ik tamelijk zwak. Nijs onder zijn niveau, Loshaj wat wisselvallig. Alleen Ippel buffelde als vanouds. De creativiteit liet te wensen over, tot de wissel.

Voor mij was Pedro de beste man. En kijk eens naar de bank; ik denk dat menig eerstedivsieclub daar jaloers op zal zijn. In de breedte is dit de sterkste selectie sinds Jaren. De sombere bespiegelingen van sommige forumleden aan het begin van het seizoen (blij als we tiende worden) komen tot nu toe gelukkig niet uit. En als de nieuwkomelingen zich gaan doen gelden, dan wordt het mogelijk nog beter. Dit was genieten. Het weekend begint fijn zo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:56 16 sept 2016 22:57 door Driver. Reden: Tekst aangepast
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
Mvv jong ajax #58
Eerste helft jong Ajax veel balbezit maar niet gevaarlijk. Tweede helft ging een goed knokkend Mvv aanvallen. De ene na de andere aanvalsgolf richting het Ajaxdoel. ToenLaylle erin kwam ging het publiek erachter staan en begon het stadion te kolken. Wat een ontlading bij die goal!!! Geweldige inzet van alle spelers. Pedro een absolute aanwinst, gaan we nog van genieten. Ook respect voor Verheijdt veel goede dingen gedaan maar het is geen afmaker. Guvenc viel me iets tegen, had ik iets meer van verwacht. De score had hoger moeten zijn, als Ajax met 3-0 verliest hebben ze niets te zeggen. Dit Mvv kan ver komen..tweede helft lekkere sfeer in De Geusselt. Labylle direct een profcontract aanbieden, wat een topper!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:59
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Mvv jong ajax #59
De JL is gewoon een knotsgekke comp :cheer: 3 weken geleden speelde MVV OSS het licht uit de ogen . Vorige week was MVV de mindere van Eindhoven , vanavond wint OSS met 6-2 van Eindhoven .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 23:00
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Mvv jong ajax #60

Peter Pan schreef : Fantastische pot. Labylle is gewoon op het veld nog de oude, hopen dat het fysiek goed is bevallen weer.

Bij die bal die hij over de zijlijn liet lopen, had ik toch even het idee dat dat kwam doordat hij nog niet voluit kon gaan. Neemt natuurlijk niet weg dat hij met zijn aanvallende impulsen van achteruit meteen weer veel toevoegde.

Al met al weer een prima teamprestatie. het is wellicht erg voorbarig, maar het begint nu echt te kriebelen voor de 30e.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden